 Zdarte,potreboval bych nekoho schopnyho,kdo mi poradi,popr.udela naky mensi lehci tuning na fichtla,tak abych se vesel tak do 1000,-.Kdyz tak pisknete na icq:499037721 nebo meil
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 22:41
 Vyčisti si karbec, kanály, seštěluj předstih, nalij do toho stooktan a máš to... tynung jen o pár korun dražší, než normální benzín a pár minut čištěním ...
Datum: 29. prosince 2008 22:41
Jméno: standa
IP: uživatel4856
 ja mu rikam furt at napred udela GO a pak resi tuning,ale ne....on si neda rict....a za litr  to tak koupis primej filtr a vyfuk
Datum: 28. prosince 2008 11:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zacni generalkou, to je kamen na kerym se pak da stavet...ale pokud chces "tuning", opravdu "tuning" tak to jde do tisicu a nechutne to zere prachy a zdima kapsu...pan FK by mohl vypravet...
Datum: 27. prosince 2008 20:36
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 do litra uplne v pohode stačí potunit kanály zajit za nekym at ti stočí hlavu a karburátor na 18 koupiš trisku 72 nejakej lepsi filtr sani a muzes bejt maxi pig
Datum: 27. prosince 2008 19:30
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Uděldje nejdřív hlavně Celkovou GO a nezapomeň to udělat tak jako tomu drakovi co tu nedávno psal... Jinak jeslti nemáš k dispozici dílnu s dobrým vybavením a znalosti (podle te GO asi ne), jako frikulín tak se se strojem jako má on rozluč...
Datum: 27. prosince 2008 19:00
 Dej vědět co si vytunil za litra... ale jak ti tady řikali když to neuděláš všechno pořádně nic od toho nečekej, nejlepší je stejně originál po pořádný GO co si budem nalhávat  takový ty úpravy že vykucháš vejfuk dáš ohromnej karbec takovej že se to bude uchcávat no nevim  třeba to pojede, já se v tom nevyznám
Datum: 27. prosince 2008 18:54
 ne,ja nejdriv jsem si udelal repas kliky,pak ho zavrel jak bude jezdit,jezdil dobre,pak jsem ho znovu rozdelal,dal novy loziska a gufera,novy gumicky,ocistil jsem ho od bordelu,pak jsem ho slozil a jezdi do ted,jen me trochu brzdi fichtla rozeta a kola,pac jsou v riti loziska,tak je vymenim,ale predtim jsem jezdil s jinyma kolama a jinou rozetou(loziska byly gut),ale stejne to nebylo ono,bylo to liny a slaby,tak si udelam vybrus a pak zacnu tunit,ale ja za par dnu nemam cas,tak uz zhanim tuningovani ted
Datum: 27. prosince 2008 17:44
 Já tě chápu,ale základem každýho tuningu je dobrá kondice motoru.Nejlepší je udělat celkovou GO motoru a pak teprv začít tunit.Pokud začneš tunit motor kterej 40 let jezdil bez GO tak se s ním rovnou rozluč
Datum: 27. prosince 2008 17:35
 chapete me co ja pisu??
Datum: 27. prosince 2008 17:15
 vyměň si ložiska a gufera, a udělej výbrus, to máš za litr a ještě ti možná zbyde
Datum: 27. prosince 2008 17:13
 ale jo,dam,kdyz dam jen loziska s guferama,coz je klasika,ale to ja nechci resit,ja se jen ptam jak se da nak lip potunit
Datum: 27. prosince 2008 17:07
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Za litra nedas ani poradne motor do kupy...
Datum: 27. prosince 2008 17:01
 ne,ja chci si ho trochu vytunit,hlavu si necham snizit,karbec dam but z 90 nebo z cz 150(125),ale jeste neco urco chybi na vysi vykon,nechci byt jak frikulin,kterymu to vali o par km vic jak sto
Datum: 27. prosince 2008 16:55
 Bud rád že maš original fichtla,a nedělej si tuning
Datum: 27. prosince 2008 16:50
 kdyz si chci zvysit vykon,tak chci,a nechci aby me odpovidal nekdo kdo mi nepomuze(neporadi),ach jo
Datum: 27. prosince 2008 16:43
Jméno: motor
IP: uživatel680
 ježiši kup si blikačku a vetrník a máš to to sou teda trapný dotazy
Datum: 27. prosince 2008 16:40
|



|