slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Zdar draci. Myslím, že by stálo za to, kdyby nějakej odborník udělal projekt kde by popsal jednodussi úpravy pro pionýry aby jeli tech 80km/h. Za takovej návod by bylo dost lidí vděčnejch...Já bych se do toho pustil hned, ale jsem automechanik, který teprve sbírá u jawy 50 zkušenosti...kdyby se do toho pustil třeba takhle frikulín, stejsky, Hlada, Standa...-to beru jen podle toho jake tu má kdo odpovědi a jestli dávají smysl:-) Jinak prosímtě frikulíne, máš někde na netu info o tvé motorce? A ještě jaký máte názor na 12 a 13 sek. kolečko? Já to odskoušený nemam, ale podle mě lehce upravený pionýr vytáhne přibližne na obou sek. k. stejně, s tim rozdílem, že u 12 k. to bude mít větší tah...A ujměte se prosím někdo toho návodu, byl by to malý krok pro člověka a velký skok pro lidstvo:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:39
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
Njn bude to zivonost asi mala ale znam jednoho chlapka ten jezdi uz 4 roky na 6kanalu a drzi
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Weaponman:Já neřikam,ale bude to stavěný s ohledem na životnost.A aby to mohlo jezdit závody v klasikách.Jinak muj závodní speciálovej motor vypadá "trochu" jinak...Ale vyděl ho zati jen frikulín,i se na tom podstatně podílel. Jinak ptá se na nějaký jednoduší úpravy,já newim jak pro tebe,ale 6kanál se sánim do kliky je už trochu jinej level...
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 16:11
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na netu info o mojí motorce neni a asi nikdy moc nebude...:-) Ono i tak už o ní ví každej všechno...:-) Fotky někde sou...!
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 11:59
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
Fishracing to je docela slaby ja planuju 6kanal vlastni vyroba vsech kanalku protoze bude jinaci vlozka ale na 50cm zustanu a bude sani do kliky a dalsi vypisovat to tady nebudu
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na něčem takovým teď pracuju...Ale nejspíš to pojede zase v krossu,ale před tim tu maximálu změřim.Jinak už to mam rozdělaný jen mi chybí peníze na kliku a ložiska.V motoru bude podkova,která zlepší spodní kompresy a tim pádem i výplach.Klika bude na jehlách z důvodu větší životnosti.Válec se pokusim zanechat původní,ale nic neslibuju.Jinak dál pojede motor určitě z baterkou,magneto nahradim hliníkovým mezikusem a přerušování bude dál fungovat přes kladívka...Jinak už je to osvědčený a jinak nemám peníze na další odlehčenou kliku.A nakonec samozřejmě laděný výfuk jeho výroba je sice dost časově i nervově náročná,ale za ten výsledek to stojí.Karburátor zůstane sériový,ale nejspíš převrtám trysky uvidim.Hlava bude také sériová,ale snížená.Tady to jsou jen moje plány...zatim mám dost starostí se speciálem tak to píšu jen pro inspiraci a doufám že to někomu pomůže.
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 8:05
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a tomu jak tady řikáte že u fichtla poznáte podle zvuku co tomu je, tak já si myslim že fichtl toho zvukem moc neřekne, ale když si poslechnete škodovku 1000-130 tak to je koncert a když je ten motor po GO tak to je filharmonie....
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 0:17
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
80km/h se dá dostat i bez takovejch zvěrstev jako je klapka, vejfuk atd., hlavní důvod proč to nikdo ještě neudělal jsou peníze, nikdo z ladičů nemá zbytečný peníze na stavbu "sériovýho" motoru, jasně stejsky už na tom dělá, ale čas a peníze to je nedostatková surovina a naopak málokdo z normálních lidí při bude generálce šahat do motoru s nejistym výsledkem...
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 0:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
80 po rovince hodim s obycejnou snizenou hlavou a 14 zubem a zrenovovanym strojem nebo i s obyc hlavou, na to vejfuk ani klapka neni potreba, to sami plati o vice kanalech nebo o podkove...ovsem pokud se chces pres 80 prehopnout tak pak tyto upravy nastupujou s 15 sekundarkem aby to tahlo i od spodku a melo to tah do kopce...
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 23:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4538    
prime navody nejsou,ale jsou podkladove foto +moudre texty...melo by to stacit...blba klapka a lepsi karbec ti pridaj spodek a ladenej vejfuk ti prida spicku,k tomu hodis 14 rozetku a mozna ses na 80km/h i po rovine...jen takovy kalkul :-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale i s tim vetsim sekundarkem se da, ten zub je znat ale jak na tahu tak i na v-max...pokud ale nemas upraveny motor tak se ti to bude dusit a ta maximalka bude jeste mensi nez s puvodnim, je to odzkousene:-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
navod na co nejlepsi vykon je stale stejny: rozebrat, zgeneralkovat (poradne, neodflaknout), seridit, doladit, sestelovat, napnout namazat, dofoukat, no proste zrenovovat a pripravit a on se vam odvdeci krasnou nejakej patek bezporuchovou jizdou se solidni rychlosti :-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no s mym starym dobrym fichtlonem sme taky gdejakyho simala natrhli a pravda ty nejhorsi simaly se obcas blbe davali (asi meli dobre zajeto) ale to uz je nejakej patek...jinak sekundarko bych menil jenom gdybych vedel ze ten fik ma na vic nez pri 70 bejt vytocenej jak hovado a vic z neho nevymacknout...a k ty knizce: pokud je negdo odhodlanej jit si neco spravit tak si to sezene na netu, nebylo by to spatny mejt nejakou prirucku od dnesnich odborniku jez si tu jmenoval a mnohych jinych ovsem nejlepsi sou prece jen zkusenosti a ani podle navodu se nic presne delat neda, na to musie mit cit...
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
to standa: To taky nerikam ze v-max zvednu vetsi rozetou...Naopak myslim ze s mensi to pojede stejně mozná i líp..pokud motor nemá takové úpravy že to vytáhne stejné otáčky na 13 jako slabsi na 12.
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4538    
do kopce mne vzdy predjeli,po rovine jsem je dohnal a z kopce predjel...a vdycky se kupodivu predjizdeli nejhure ty nejvic vybehany simsony:-D:-D ty se nejakym spusobem dali pretocit z kopce :-D:-D jinak co se tyce serizovani tak ti popisu vsechno,ale do valce jsem jeste nikdy nehrabnul a dle nekterych pramenu je to pro 80 po rovine dulezity. Samotnou vetsi sekundarni rozetou vmax nezvednes.
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Teď trochu mimo mísu... Nemužu si pomoct ale strašně mě štve když mě předjede Simson:-D jinak sériovej už si ani neškrtne od té doby co je mojí stabilní rychlostí 78-84(podle větru) mám vždycky takovou radost z toho, že Simson mizí v modrým kouři za mnou a řidič se jen bezmocně tlačí na řidítka a nezmůže nic :-D Jaké máte zkušenosti ze simsonama?
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: tomulik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jasny ze kazdy ma sluch jenom pro svuj motor! ale skoro kazdej urcite pozna kterej ma aspon nejaky zkusenosti kdyz potka nekde projizdet fichtla a dusi se mu to nebo strili do karbece tak uz si rika jak by to resil a hnet vi na co ma skocit (nebo na kteroua prave proto sem vernej jenom znacce JAWA!!§ hihihi:-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sebevedomi si mi tomuliku nemusel tak zvyšovat :-D já jezdim od desiti nevim resne... a o fichtlem vim celkem hodne... teda z praxe a to jenom o mojem
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
dj.nasty: jsem stejného názoru a myslím že v tom návodu by mělo bejt právě třeba to, jaký gufera a ložiska kam patří a jak postupovat při výměně a tak. Klidně i napsat jaký tlak do pneumatik, jak hodně napnout řetěz a napsat to tam prostě všechno je...zase si nemyslete že sem nějakej šmudla, ale dost lidem takovej primitivní návod pomůže a specialistovi to napsat nic neudela... TO tomulik: Praxe je opravdu nejlepší učitel...já mám sice spíše praxi s autama, ale poslední 2 roky se zajímám hodně o 2t motory a přecejen se od motru od aut tak neliší...pořád jsou to obojí motory i když 2t a 4t
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: tomulik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ha prej 5 nebo 6 let to se mas cim chlobyt ja jezdim na fichtlovi od nejakejch 7 let takze ja prijdu k fichtlovy 2x na neho mrknu a on se nastartuje:-)))))).......... ale to nemyslim vazne chci tim jen rict ze vsechno se neda udelat jenom podle navodu , ale nejdulezitejsi sou zkusenosti ktery vam da pouze praxe:-))).. jo jinak mi je 18 tak si to spocitej.!! jinak jako se vsi uctou nehci te nejak urazit!! ok?? čus čus
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau presne jak psal nasty je v silach kazdyho fichtla bez vecich uprav to rozjet na 80 akorat nesmi bejt clovek linej a obcas se na to podivat ,seridit a vycisti . tyhle prazdniny sme zkouseli maximalku z kamosema do predu sme dali co nejvetsi kolecko a do zadu malinkou rozetu a z kopce sem jel 95 km za hodku vic uz sem si netrouf ale tyhle prazky bych chtel jit pres sto . bohuzel si ted par dni nezajezdim protoze sem jel fichtl na my 23 v originalu a trochu sem to pridrel a este sem pulil motor takze pocitam ze to budu tak mesic este stelovat
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D nechci ti kazit iluze ale já tuner nejsem :-D jediny co tam mám je hlava z 21 (na 555) jehlovy ložisko... toť vše a lítá to jak svia :-D ale kdybych mel nejakej adbytek valcu, tak se do toho poustim hned .... :-) jenze nemam valce a ani prostředky.... jinak skkušenosti už mám 5 nebo 6 let :-D a milionkrát sem proseděl u fika... teď mi stači jenom nastartovat a slyším, co neni v pořádku....
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 20:42
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejsky na necem takovym dela. jinak na 80km/h ti staci generalka > vybrus, klika, loziska, gufera (dobre zajet!!) , seridit zapalovani, karburator , nafouknout gumy na spravny tlak , spravne napnout retez , vsechno udelat peclive a pak s 13z tech 80 po rovince das. me se podarilo po techto procedurach z mirnyho kopecka pretocit tachometr...
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 20:40
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 0:01:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu