slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: francek      IP: uživatel1519    
Ahoj chtel bych se zeptat k cemu slouci Dekoventil u dvoutaktnich motoru,a kcemu je jeste dekompresni ventil.Dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 22:08
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4455    
čau původní motor byl anglický a za války ho ukradli rusové a po úpravách ho šoupli do lokomotiv.Do motorky by to byl pěkný macík.Pro zajímavost motor 14D40 ,12 válců vrtání 230mm,zdvih 300mm,2x přeplňovaný,4 výfuk.ventily a ještě 2T.Přez dekompres.ventily se měřil kompresní tlak a nebo při startu.Tak čau
 
 
Datum: 29. října 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no jo tak gdyz to uz montovali z ponorek proc to rovnou nedavali do motorek? :-D
 
 
Datum: 28. října 2008 17:22
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4433    
Čau dekompresory má i ruská lokomotiva SERGEJ a to je ještě 2T motor z ponorky.Ale na to jste ještě malí rybízové.
 
 
Datum: 27. října 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tusil sem co to je ale diky ze ste mi to napsali...jinak dekompres se hojne pouziva na mopedech, kamos ho ma treba na Herovi Gizmu a pravda je jen na chcipnuti...
 
 
Datum: 27. října 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no nevim ale kámoš mel 600 a nešel mu dekompresor a skoro to ani nenakopnul jakou to má kompresy
 
 
Datum: 27. října 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Ten deflektor (nebo jak se tomu nadava) nema to trabant? nekde na netu sem videl peknou animaci jak funguje motor respektive pist ve valci u 2T motoru... proste takovej zub na pistu proti kterymu byl ten saci kanal a kdyz sla smes benzinu a vzduchu do valce tak se jakoby ,,odrazila,, od toho vystupku (zubu) na pistu a sla do prostru valce kde byla stlacena pistem a booooooooom
 
 
Datum: 27. října 2008 16:18
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dekompresory e použivaj stále 1. kamoš husquarna fe410 r.v.2001 ma dekompresor 2. kamoš beta 525rr r.v. 2007 ma taky a 3.kamoš zase husquarna fe 610 r.v. 1995 a ma taky dekompresor takže dekompresory se hojně použivaj stále ale neni to kuli startování ale kuli chcipnutí
 
 
Datum: 27. října 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
dekompresor i deflektor ma napriklad čz 175 standart z 30-40.let
 
 
Datum: 27. října 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
meli blbe staveny motory(meli proti sobe prepusteci a vyfukovej kanal) a aby zamezili velkymu uniku smesi rovnou do vyfukovyho kanalu tak staveli pisty s deflektorem(melo to takovej zvlastni tvar,jak zub)....casem prisli na to ze kdyz prepousteci kanaly posunou o kousek dal nez je vyfukovej tak se castecne zamezi prefuku smesi rovnou do vyfuku a prestalo se uz delat pisty s deflektorem a volnej prostror se ubral a zacali postupne zvedat kompresni pomer ....takova vsuvka z historie :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 13:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a k cemu slouzil deflektor nebo na co byl urcen?
 
 
Datum: 27. října 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: volej      IP: uživatel4421    
mate pravdu dekompresaky meli driv babety a stadaci ale ted sem to vydel jednovalcovejch 500 jako plochodrazni masiny ktery maj velkej vykon aby sli naslapnout
 
 
Datum: 27. října 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
to je myslim taky pravda ...hlavne jednovalce v 500 a nebo 450 ....dekompresor ma i stara multikara ....to je hukot kdyz startuje :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 11:00
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si teda myslim ze dekompresni ventil maji dneska jeste crossky aby si je vubec nadrapnul.....respektive proslapnul tu velkou kompresi co kolikrat maji....ale treba se mejlim :-)
 
 
Datum: 27. října 2008 10:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
dekompresak se pouzival drive jako chcipak(stratilo to kompresi a zdechlo to) a u stabilnich motoru jako spoustec....napred museli roztocit motor s obrovskym setrvakem a pak pustli dekompresak a ono to chytlo... dnes se nepouziva ...obcas ho najdes v nejakem starsim mopedu jako je stadion a nebo italsky babety,slouzi tam ke snazsimu startovani a ke chcipaní ....je to takovy prezitek asi jako pist s deflektorem
 
 
Datum: 27. října 2008 10:39
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 2:14:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu