Jméno: francek
IP: uživatel1519
 Ahoj chtel bych se zeptat k cemu slouci Dekoventil u dvoutaktnich motoru,a kcemu je jeste dekompresni ventil.Dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 22:08
Jméno: Horst
IP: uživatel4455
 čau původní motor byl anglický a za války ho ukradli rusové a po úpravách ho šoupli do lokomotiv.Do motorky by to byl pěkný macík.Pro zajímavost motor 14D40 ,12 válců vrtání 230mm,zdvih 300mm,2x přeplňovaný,4 výfuk.ventily a ještě 2T.Přez dekompres.ventily se měřil kompresní tlak a nebo při startu.Tak čau
Datum: 29. října 2008 22:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jo tak gdyz to uz montovali z ponorek proc to rovnou nedavali do motorek?
Datum: 28. října 2008 17:22
Jméno: Horst
IP: uživatel4433
 Čau dekompresory má i ruská lokomotiva SERGEJ a to je ještě 2T motor z ponorky.Ale na to jste ještě malí rybízové.
Datum: 27. října 2008 21:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tusil sem co to je ale diky ze ste mi to napsali...jinak dekompres se hojne pouziva na mopedech, kamos ho ma treba na Herovi Gizmu a pravda je jen na chcipnuti...
Datum: 27. října 2008 19:04
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no nevim ale kámoš mel 600 a nešel mu dekompresor a skoro to ani nenakopnul jakou to má kompresy
Datum: 27. října 2008 16:56
 Ten deflektor (nebo jak se tomu nadava) nema to trabant? nekde na netu sem videl peknou animaci jak funguje motor respektive pist ve valci u 2T motoru... proste takovej zub na pistu proti kterymu byl ten saci kanal a kdyz sla smes benzinu a vzduchu do valce tak se jakoby ,,odrazila,, od toho vystupku (zubu) na pistu a sla do prostru valce kde byla stlacena pistem a booooooooom
Datum: 27. října 2008 16:18
 dekompresory e použivaj stále 1. kamoš husquarna fe410 r.v.2001 ma dekompresor 2. kamoš beta 525rr r.v. 2007 ma taky a 3.kamoš zase husquarna fe 610 r.v. 1995 a ma taky dekompresor takže dekompresory se hojně použivaj stále ale neni to kuli startování ale kuli chcipnutí
Datum: 27. října 2008 14:51
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 dekompresor i deflektor ma napriklad čz 175 standart z 30-40.let
Datum: 27. října 2008 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 meli blbe staveny motory(meli proti sobe prepusteci a vyfukovej kanal) a aby zamezili velkymu uniku smesi rovnou do vyfukovyho kanalu tak staveli pisty s deflektorem(melo to takovej zvlastni tvar,jak zub)....casem prisli na to ze kdyz prepousteci kanaly posunou o kousek dal nez je vyfukovej tak se castecne zamezi prefuku smesi rovnou do vyfuku a prestalo se uz delat pisty s deflektorem a volnej prostror se ubral a zacali postupne zvedat kompresni pomer ....takova vsuvka z historie
Datum: 27. října 2008 13:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a k cemu slouzil deflektor nebo na co byl urcen?
Datum: 27. října 2008 13:17
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 mate pravdu dekompresaky meli driv babety a stadaci ale ted sem to vydel jednovalcovejch 500 jako plochodrazni masiny
ktery maj velkej vykon aby sli naslapnout
Datum: 27. října 2008 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 to je myslim taky pravda ...hlavne jednovalce v 500 a nebo 450 ....dekompresor ma i stara multikara ....to je hukot kdyz startuje
Datum: 27. října 2008 11:00
 ja si teda myslim ze dekompresni ventil maji dneska jeste crossky aby si je vubec nadrapnul.....respektive proslapnul tu velkou kompresi co kolikrat maji....ale treba se mejlim
Datum: 27. října 2008 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 dekompresak se pouzival drive jako chcipak(stratilo to kompresi a zdechlo to) a u stabilnich motoru jako spoustec....napred museli roztocit motor s obrovskym setrvakem a pak pustli dekompresak a ono to chytlo... dnes se nepouziva ...obcas ho najdes v nejakem starsim mopedu jako je stadion a nebo italsky babety,slouzi tam ke snazsimu startovani a ke chcipaní ....je to takovy prezitek asi jako pist s deflektorem
Datum: 27. října 2008 10:39
|



|