
Já o tom vím svoje...! Já když dělám vějířovou hlavu dělám to podle svejch výkresů...podle obecných pouček sestrojim spalovák vymodeluju ci ho dopočítám objem...pak už vim na soustruhu co dělám a s hlavama nemám nejmenší problém....o spalovákách pana Marka...(včetně výkresů když sem začínal a upravoval sem si sériovou hlavu....) si myslim svoje...! Jak píše mistr jawaracing50 jde to ní udělat díra a nalisovat novej kus hliníku i se spalovákem...! Jinak mě zaujal na stránkách ten 4 kvalt...

Nejseš první ani poslední kdo to dělá. Ale já vás chlapy nechápu...zkoušel sis tu převodovku spočítat...?

Jednička je prakticky k ničemu rozjedeš se zařadíš dvě a posuneš se v rychlosti jen o pár km/h...zbývá ti teda na jízdu prakticky jen 2-3-4 navíc stylem jakým to děláš. Jde to samozřejmě ale při sváření (a speciálně při sváření hliníku) se ti všechno kroutí takže převařit origo domky neni dobrý stejně se ti to hne a hřídele se budou křížit. Nehledě na to že znám pár lidí co to udělaly a popraskalo jim to. Navíc musíš mít velký spojkový víko a to taky neni sranda (nebo vyrobit podložku pod origo) Musíš si taky spočítat primár a sekundár protože co vim tak na silnici to moc nevychází a borci si nechávaly dělat jak spojkovej koš celej tak primární kolečka a maj i malý rozety a sekundára...! Rozhodně ti nechci kárat špatnou práci máš svůj styl a vypadá to slušně...je to prostě sprintovej speciál. Já sem spíš na silnici....

Ozvy se pokecáme.....