slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: fechrider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarte chci se zeptat jestli tady ma někdo čz 125/516 nebo čz250 chci se zeptat jake mate s nimy zkusenosti ja si ji chci totiz koupit ale newim do ceho jdu.díky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 8:30
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
tyhle krosky jak 513 tak 516 ani ve své době nebyly špičkou, už tehdy na to byli asiati líp. Každopádně výkon poměrně dobrej, brzdy slabý, rám, tlumení ujde. 516 je hodně háklivá na údržbu, motor se musí umět udělat, hlavně vymezit vůle v převodovce, lidi říkaj že jede podle toho jaký máš otáčky (prostě nižší otáčky u toho jsou žalostně slabý). Motor 250 už je takovej bytelnější (taky má myslim od dost menší litrovej výkon) a řiká se že se s ním dá odjet po generálce jedna závodní sezóna. 380/514 je zase menší litrovej výkon, zase dýl vydrží (ale je nehorázně drahá). Říká se že tyhle motorky jsou obtížně ovladatelný (vzhledem k těm brzdám a podvozku), na poli to nepoznáš v krosovej trati jo. Díly jdou pomalu do ceny, já bych se zaměřil na něco co má podstatně větší životnost, nějáký anduro bez papírů pokud to chceš na polňačku.
 
 
Datum: 04. srpna 2008 8:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3676    
muj bracha ji ma(250/513). zkontrolovat kliku,casta vada. Trpi na propalovani pistu,pokud budes mazat spatnym olejem a spatnym pomerem tak se normalne propali pist. Pistu uz nam shorelo asi 5,ale uz dva roky je klid,maze se Motorex Cross power a od te doby nebyla jedina zavada,predtim to vydrzelo na dve odpoledni jizdy a uz to bylo spatne...jinak je to suprova motorka,ma snad 25 kW a jede dost ostre,ve sve dobe byla spickou sve tridy...o 516 se rika ze sou predimenzovany a brzo odchazej loziska,klika a vybrus...
 
 
Datum: 03. srpna 2008 23:57
 
 
 
 
Jméno: Shenkyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Prej tezky, nespolehlivy, malo vykony...nevim co je na tom pravdy, ja si ji chtel taky koupit, ale dozvedel sem se tohle...
 
 
Datum: 03. srpna 2008 23:54
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:11:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu