slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdar pánové a dámy. Řeší se tady předražené kartery z polska to jen tak okrajově. Teď jsem byl na bazoši a co tam člověk vidí to žasne. Chápu ceny za slušný pionýry ač bez papíru ale hromady nepoužitelnýho rezu za 3až5 tisíc to je pecka. To by mně zajímalo za kolik bych prodal mustanga po renovaci včetně kompletní GO motoru a platnýma papírama a STK. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2017 17:43
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Kombinace 20/6 a 18/3, resp. 20/6 a 18/6 jsou v motorech 05 běžné. Kola 19/6 a 20/3 jsem sehnal zvlášť a nevím, kam je zařadit. Spíše jsem je tipoval na konec výroby 555 nebo začátek 05. Je to podobné jako brzdové štíty - z hladkých vnitřních se přešlo na hladké vnější a poté na vroubkované vnější. Ale občas jsou vidět i vroubkové vnitřní. Asi objevování slepých uliček nebo nebo tak něco:-)
 
 
Datum: 21. února 2017 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19010    
Ono otázkou je taky to,co tam od výroby bylo dáno a co se v tom motoru nakonec zachovalo. Starý předlohový hřídele (ouzkej motor) trpěli na ulamování dvou zubů,vyjímkou nebylo ulamování zubu až dvou na řazených kolečkách dvojky. O okousanejch kolíkách a hřídelích nemluvim,ale to už je spíš prostě opotřebování... Takže věřim,že v těch motorech vznikaly zajímavý mišmaše převodovek :-D Věřim,že každej tam napasoval to co sehnal a co tam šlo.
 
 
Datum: 21. února 2017 17:09
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ona zas tak úžasná není. Dlouhodobým výzkumem jsem zjistil jak to šlo pěkně popořádku :-) Převodovky 20 6ti kolík v kombinaci 18 tříkolík je klasika v podstatě po celou dobu výroby. Jen v průběhu výroby se objevila serie s převodovkou 19/19 s šesti kolíky a v posledních kusech 18/20 s šesti kolíky na obou kolech.
 
 
Datum: 21. února 2017 15:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19007    
Vim o tom. Ta j05 je úžasná.
 
 
Datum: 21. února 2017 7:01
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Dvacítkový plech se šroubem vepředu bych pochopil. Ale podle pozadí na fotce to není první prodej na Aukru, takže je to na 99% na kšeft a to se detaily moc neřeší. A taky ne každý to chce řešit. J05 jsou všechny zajímavý, protože se neustále něco měnilo. Oproti tomu jsou 555 i 20 vcelku nuda. Až dvacítky se vyráběly déle než 4 roky, takže zřejmě do té doby měli v Povážských snahu něco měnit k lepšímu, pak už šlo více o počty a levnější výrobu. Alespoň takový mám z toho pocit. Jinak šestikolíková kola byla i 19/19, mám takovou převodovku i se štítky z Mototechny, ale stejné číslo mají kupodivu i kola v katalogu 20/18. A naopak existují i kola 20/18 se třemi kolíky, stejně jako různé segmenty nebo kola s nábojem s 23 nebo 24 zuby (proto není stejná předlohová hřídel pro 55x a 05).
 
 
Datum: 20. února 2017 16:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19005    
Byl bych opatrnej. Tenhle plech už jsem viděl na nejednom kousku z roku 1966 a všechny vypadali že jsou origo (původní zašlej lak,zašlý linky,nápisy....no klasika) .... možná víko už bylo s nalejvacim šroubem vepředu. Oni ty poslední j05 z roku 1966 už byly víceméně j20 v ouzkých blokách,už to mělo šestikolíková kola s počtem zubů jako j20,klika byla již bytelná plná s bytelnou ojnicí,jen hřídele(čepy) to mělo ouzký z j05 a víc podobných "detailů" banda se špuntem (měla ještě odvzdušnovák) a tak,jinak prostě j20.... ve svý podstatě poslední modely jsou skoro stejně vzácný jako modely z r 1962 akorát to málo kdo pozná a ocení a v podstatě o trochu míň cenný jsou přechodný modely z r65... samozřejmně nejcennější je model 1962 protože je tam spousta atyp prvků,které byly jen v tomto modelu....ten rok 66 je plný tuctových dílů z j20.... bylo by to asi na delší vypravění .... rozhodně typově ani luxusní renovací to hodnotu 60000,- NEMÁ ani v dílech.... myslí si že na tom tři pětky trhne :-D
 
 
Datum: 20. února 2017 15:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hlavně ten zadní plech razí do očí a ty křížový šrouby taky... :-D
 
 
Datum: 20. února 2017 14:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zacinaji se sem slejzat samej odbornik na fichtl,,tak to ma byt :-)
 
 
Datum: 20. února 2017 9:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Zadní plech je z dvacítky a na zadních stupačkách jsou šrouby a matičky:-)
 
 
Datum: 19. února 2017 21:59
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Počkám 2-3 roky a pak tu svoji hromadu šrotu vyměním za chaloupku v Jizerkách:-) Ta 05 je tak hezká, že už se na silnici určitě nepodívá. Za 60 litrů mohli dát na motor správný šrouby, ne křížový. Jak asi vypadá zbytek motorky...
 
 
Datum: 19. února 2017 21:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze by mi rikal min :-)kdyz koupis vse nove v chromu vcetne riditek a vypletu kol tak jsi vtom za 10 tis, odneses to lakyrovy ten si rekne 15 tis s linkama, motor za 4 tis, pneusky s dusenam aza 2 tis, sedlo za litr, drobne dily za 4 tis a jsi v tom tak jsi v tom teprve za 35,, domu za 20tis,,jsi v tom za 55 tis ,,tak ja uz nevim kolik rikal :-) ale vim ze jsem sel do kolen
 
 
Datum: 19. února 2017 20:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19002    
Nesmysl. Když to přeženu,tak ho to vyšlo na 30 tisíc. Za 50 uděláš TOP péráka a to jsem taky nadsadil.... to by ten fichtl musel bejt ze zlata ... doma se mi válí mraky rozebranýho bordelu,na jaře začnu skládat jednotlivé motory,nafotim plechy,kostry,vejfuky,řidítka a pojede to všechno na inzerci za ranec. A na j555 opravim cvakající dvojku,udělam výbrus,zapojim eletriku,napasuju jí prsíčka a pujde za 20 :-D když se šroty prodávaj za 5,pološroty za 10 tak nevěřim že ten muj pelech za 15 neodjede :-D holka na tom asi jezdit nebude a já taky ne...
 
 
Datum: 19. února 2017 19:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
az fuha ten za 70tis je pekny a uz by by ltop,, kdyb si koupil klinek na str paku SVD aby to zajelo jak odo mamy,, lebovky kolem kohoutku a cupaku a hlavne dorazi prsicek po obou stranach,, proste plnej chrom a vse nove,, je proste 70 az 90 tis,, profik co dela motorku za motorku fakt genitalne si rekne 90 papiru a ani se nestidi
 
 
Datum: 19. února 2017 18:02
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Ono ty kartery jsou drahý jak pro koho já měl kliku a dostal jsem jedny za darmo od kolegy z práce, ten to našel na pudě v baráku kterej koupil v bedně ještě s válcem a hlavou, vše nepoužitý, A ty šroty myslím tím totálky jako například, kostra a plechy totálně rezavý a cena 2000 to je fakt dost. Mám hodně věcí na pio včetně koster a plechu ale určitě bych byl soudnější kdybych to prodával. A nebo když vemete inzerát kterej zní-pionýr uprava na kros a je to dobitá kostra s omlaceným motorem a rezavejma kolama za cenu 4000 tak to asi ne.
 
 
Datum: 19. února 2017 9:33
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemyslím si, že by ty kartery byly předražené
 
 
Datum: 19. února 2017 9:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
otázkou je, jestli to za ty prachy taky tak chodí,,, protože jestli jo, tak jsou tyhle šroty líp uložený peníze, než třeba v zlatejch cihlách :-D
 
 
Datum: 19. února 2017 7:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dám ti příklad, jak nemá ta cenovka vypadat v závislosti na stavu :-D http://aukro.cz/ShowItem2.php?item=6719094999
 
 
Datum: 18. února 2017 22:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19000    
Aktuálně za 20-25 tisíc je to na inzercích. Odfláklý 17-18.
 
 
Datum: 18. února 2017 21:10
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 0:26:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu