
Ahoj potreboval bych poradit s tlumici na mustanga. Mam rok 1978 a jsou tam origo tlumice (stribrna pruzina zvenku). Pro jizdu v jednom jsou ok, ale kdyz si prisedne jeste pritelkyne tak nefunguji. Ve dvou si to sedne az k dorazum a bohuzel to se kolo zabori do blatniku a zbyva tak 1 cm a na sebemensich nerovnostech uz narazime. Jsou tam ty origo gumove dorazy na ose tlumice, ale po vymene zadniho plaste (Mitas silnicni) bohuzel dochazi spis ke kontaktu blatniku s kolem, asi jak ma novy a vyssi vzorek. Takze staci abysme projeli dirou anebo si poposedla, zavrtela se na stupackach a tlumice uz to neunesou a dre kolo blatnik - mustang ma kulatej blatnik podle kola. A dival jsem se na vymenu za ty ze zbrojovky jenze s tim je taky problem. Delaji se dva druhy evidentne babetta a pionyr viz tabulka parametru. Lisi se prumerem ok a delkou. Jenze!! Kdyz jsem se dival co mam ja tak na motorce jsou ty delsi a s mensimi oky, coz je ale ta varianta pro babettu. Ta varianta pro pionyra mi tam dat asi ani nejde, musel bych jednak prevrtat diry v ramu na M10 coz je skoda ale hlavne jsou jeste o 8mm kratsi nez ty co jsou tam ted. Takze nasednou dva a stejne to nepojede, ke kontaktu s blatnikem bude dochazet jeste driv (pri mensim propruzeni). Presne na milimetr odpovidaji ty druhe co jsou na babettu. Mam tedy pouzit tyhle? Myslite ze by to pri nejtvrdsim nastaveni zvladli anebo to ve dvou zas pujde na doraz? Pak jeste nejak prizvednout blatnik anebo odlehcit pritelkyni
odpovědět