
Teplota motoru pionýr - mám mustanga v sérii a mezi žebra jsem zastrčil kapilární teploměr do 120C (z nějakýho starýho auta). Motor se po rovině skoro furt pohybuje kolem 75-80C a v kopcích si semtam vyskočí přes 90C, za chvíli zase spadne. Když ale ke mě nasedne ještě holka a jedem dva, tak teplota i po rovině zůstává furt na 90C a v jakýchkoli mírných kopcích po prvním odřazení okamžitě vyletí přes 100C. Ve velkých kopcích kde to jede 25km/h za dvě a plnej anebo dokonce jen za jedna ještě pomalejc tak do minuty letí na 120C což je doraz teploměru. Je to vůbec v pohodě vozit batůžka když je pak ten motor takhle vařicí? Není to žádným nastavením jede normálně, spíš ten batůžek je na tenhle stroj takovej asi už trochu velkej - 182/75, takže s nákladem si v každým kopečku docela mákne a holt se pak takhle přehřívá. Vadí to?
odpovědět