Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 ahoj draci nemáte někdo zkušenosti s BMW 320d r.v 2001 mám teď možnost koupit levně od známého a tvrdí mi že po Praze jezdí za 5,8-6.2litru na 100 a moc se mi to nezdá myslím že je to málo nevíte jak je to ve zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 14:28
Jméno: lolek
IP: uživatel16691
 Kamarade,pokud mozno tak se konkretne tomuhle motoru vyhybej velkym obloukem,kamarad to koupil pred par lety a asi po pul roce se mu tp vysypalo takovym zpusobem ze do toho nasypal cca 70 litru a to se k tomu choval slusne! Nehlede na to ze to mel ctvrt roku v dilne u mechanika a ten si s tim poradne nevedel rady,vymenili tam vsemozny veci az to nakonec jelo ale blbe,kamarad ze stredni mu to pak rozebral do sroubku (motor) a zjistil tam navic jeste mikrotrhlinky na klikovce...nakonec to dali dohrpmady a zahadnym zpusobem to jelo uz ,normalne'' zanedlouho to prodal a oddechl si jako nikdy predtim. ja mam konkretne 1.9 tdi v golfovi 4 jezdim s tim denodenne do prace 70km a za tech pet let me to nilde nenechalo a jede to za 5,5l 66kw.........tak se rozmysli spravne....
Datum: 12. ledna 2014 14:28
 tak ty čerpadla se dělaly do roku 2005 když zjistili že podcenily elektroniku čerpadla... pak už jě dělaly dobrý... ale do jakého roku to dělaly do toho Dčka nevím... známej má Dčko už s common railem a říkal že za tech 13 let co to už má od novho tak měnil 3 trisky a vysokotlakou pumpu
Datum: 11. ledna 2014 11:40
 to je klidně možné.dělal jsem 320d, na budíku měla 4,7l.Osobně bych šel do 6válce
Datum: 11. ledna 2014 7:12
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 Asi nevíte jaké roky se do Dečkoveho dvoulitru ty čerpadla bosch VP44 montovaly
Datum: 10. ledna 2014 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel16685
 Je chip a CHIP...my tomu radši říkáme soft...chipy dělaj nalejvači... Ale i tak zajímavý ... Možný to je ... Já mam vcelku slušnej doladěnej soft od pořádnýho GURU a umírá mi až v 5000ot/min a jede to hodně zle  ale naložíno mam tolik,že čekam kdy z toho něco vyletí ...holt holka už má dost odjeto  Ale prostě mi to baví.. Brácha v tom měl 203HP,ale to nebylo ono,to bylo jak číza 513...napřed nic a od 2000ot/min peklo
Datum: 10. ledna 2014 17:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mám srovnání čipnutý 1,9 TDi a sériový e46 320d. Oktávka zatáhne a umře, BMW má ten spodek horší, ale zase táhne do vyšších otáček, má blíž k benzínovým motorům. Osobně je mi BMW projev bližší, ale proti gustu... Spotřebu měla lepší koktávka, ale to bylo možná tím, že to BáWo mě vyloženě bavilo točit.
Datum: 10. ledna 2014 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel16685
 No tak třeba ten rok 2001 je mizernej,ale jinak 320d je perfektní,má to spotřebu jak oktávka a je to asi jedinej comonrail se 100kw kterej 100kw má... Absolutně nesrovnatelný oproti třeba 2.0HDI 100kw co je v utrápenejch francouzích co absolutně nejedou a berou 7... Koncernovej 1,9TDI je 20-ti letej TOP,ten překoná asi jen 1,2TSi...ale to ukáže čas... Ale to bych si nekoupil....hrozně mi baví ten motor 81kw,ale v serii je to nuda,to chce Eko off a soft aspoň 105-110kw...pak je to raketa co si vytře prdel i s tou 320d a o francouzích nemluvim  a furt to žere do 6 litrů  no mě to auto hrozně baví...to bmw sem měl jako alternativu,kdybych nevzal před lety tu mojí škodovku...
Datum: 10. ledna 2014 9:45
 no zrovna 320D rok 2001 bych si nekoupil.. v těchto letech motory ozazovaly vysokotlakýma čerpadlama bosch VP44 které jsou unikání svojí životností, která je pouze kolem 150 až 200tis km... výměna čerpadla pak obnáší asi 70tis za uplně nové a nebo lehce pod 30tis za repasované
Datum: 09. ledna 2014 21:41
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 tak stnada bych řek že srovnával motory vw a bmw... snad je každýmu jasný že ty motory vw jsou ve škůdkách vlastně od filcky a o jejich kvalitě asi neni potřeba diskutovat. bmw, nikdy nebylo zrovna naftovej král na trhu, ale zrovna tenhle 2.0 100kw se jim povedl. v době, tedy 1998, kdy bylo u vw špička právě nesmrtelný 1.9tdi s max výkonem 81kw přišlo právě jako první bmw se systémem comonrail s tímto výkonem. něco málo jsem s timhle mtorem najezdil po praze a spotřebou to bylo opravdu jak se tu píše. no samo že podle hnáty. dneska vim o těchto bmw, který maj v těle to samý jako motory vw a taky jedou furt.
Datum: 09. ledna 2014 19:32
 nijak nehanim bmw, ani nejsem nějakej pošahanec do českýho národa, bmw je supr auto, ale kolikrát mu je bolítskou právě jeho vyšperkovaná technika
Datum: 09. ledna 2014 19:18
 tak ono kam se na to serem je dost mimo,,,, 1.9 tdi je 25 let vyvíjenej motor folksvagnem  , nikdo ho taky nenavrhoval na extra výkony, je to lidovej motor se supr spotřebou a garantuju ti že takovej kvůli dnešním emisím nikdo nevyrobí, jako bonus,,, proč by taky nějaká automobilka vyráběla motor kterej najede 400000 s výměnou uhlíků v altíku a zavařenym vejfukem  , potřebujou se prodávat nový modely a starý vyhazovat, nepiště mi sem v kolika se vám oktáva vys**** nám jich v garáži prošlo na stovky a 80% je vina lidí...
Datum: 09. ledna 2014 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel16682
 Věřim tý spotřebě okolo 6 litrů. BMW má výborný naftový motory jak po stránce výkonu tak po stránce spotřeby...kam se na to serem s jedničkovejma oktávkama...
Datum: 09. ledna 2014 11:47
 vzhledem k roku výroby a tudíž podobně přísnejm emisním normám by to mhlo bejt podobný jako jedničková oktávka 1.9 tdi, najel sem s ní už 10tkm a mimo prahu 4,5-5,5litru a v praze tak 5-5,7, jezdim normálně - ani závodník, ani brzda provozu, já bych tomu věřil
Datum: 08. ledna 2014 22:00
|



|