|
|
|
|
|
|
| |
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
Posl.aktualizace: 06. září 2013 12:53
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 proč tam prostě nedáš upravený palivoměr ze 120 škodovky...to je vlastně volmetr jan si v něm musíš vyměnit stupnici z odkazu je to určo snažsí než pracně vyrabět takovoudle vraždu... ale když se nudíš..odkaz je tu ten budík ti bude makat vjakekoliv soustavě s 12 voltama jakekoliv auto či novější motorka http://www.skoda110r.cz/article.php?id=182
Datum: 06. září 2013 12:53
Jméno: maabo
IP: uživatel15774
 koupil jsem si u autokelly tester na 6 diod (3x alternátor cca 13-15V + 3x bat. cca 10-13V)
stál asi tak 200 - 300 kč. Než bych se s tím pájel nebo upravoval schémata, za tu cenu....
jen pro provoz na moto jsem uřízl tu 12 zástrčku, připájel drátky a utěsnil silikonem.
Jinak pokud se s tím chceš pájet, tak podle mě stačí vyměnit zdroj referenčního napětí s vývody A,C,R v pouzdru TO92 který není označen (???) za 2násobnou hodnotu
ostatní součástky by pak měly zůstat beze změn
nebo by šly taky jenom upravit poměry v odporových děličích (15,18,27k) ale k tomu by bylo potřeba víc informací (tzn jaké jsou napěťové úrovně při kterých se jedn. ledky mají rozsvěcet a jakou hodnotu má zdroj referenčního napětí resp o jaký typ se jedná)
Datum: 04. září 2013 12:32
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 toto samé mám ve škodovce na 12v
Datum: 03. září 2013 20:02
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jako elektrikář ti radím - sežeň si tester na 12 V
Datum: 03. září 2013 19:49
|



|