Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar, draci mohl by mi ně kdo vysvětlit jak funguje dofukování/odfukování kol na starších tatrovkách? Zajímá mě hlavně přenos náprava-duše... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 21:43
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Zkus na internetu pohledat nějaké materiály k vojenským typům Tater, 8x8VT, 6x6 a 8x8VVN, 4x4VV apod.
Bohužel už doma k tomu nic nemám. Našel jsem jen kompletní katalog na PV3S.
Datum: 30. dubna 2013 21:43
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Aha nevíš jestli je někde nějaký nákres třeba v dílenské příručce nebo katalogu ND?
Datum: 29. dubna 2013 21:49
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Každé kolo je uloženo na samostatné polonápravě, která plní funkci osy kola a uložení ložisek. Osou té polonápravy je vedená trubička z rozvodu vzduchu pro dofukování pneumatik a v náboji kola, v kterém je redukce, je těsněna dvěma "O" kroužky a mezi nábojem kola a pneumatikou je venku ruční ventil od krytem, který plní funkci ventilku, ten musí být vyjmut z duše. Jinak měnit ty "O" kroužky je docela pakárna, musí se rozebrat celý náboj kola. Rozvod vzduchu pro dofukování vede nad centrální rourou a do ní vstupuje až venku za manžetou.
Jestli Ti to takhle stačí
Datum: 29. dubna 2013 21:40
|



|