Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 Nazdar draci, dneska sem se pustil do přípravy mé Babety 207 na sezónu. Náhodou sem se z různejch stránek a nakonec tady z pokecu dozběděl o výfukovém koleni, prej se dá zkrácenim dosáhnout většího výkonu, je mi jasný že se tim zlepší výplach motoru, ale přesto se chci jen zeptat jestli s tim má někdo zkušenosti? Popřípadě jestli je to opravdu tak znát.rn Tady sem o tom ně co našel: http://www.jencomoto.wbs.cz/TUNING--vylepsovanie.html Toto bude asi otázka pro Jenca  Díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 15:48
 tak to si asi musite vycistit vyfuk, protoze se me zda ze to jede uplne stejne ale jeste si dam vic kilometru a uvidim
Datum: 05. dubna 2013 15:48
 jý to urizll tak abych to moch prisroubovat tou druou diirou na drzak... 5 čísel? jede to líp!!!
Datum: 05. dubna 2013 7:04
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 jj díky, já to teda taky risknul, akorát sem to fiknulasi těch 8 cm,ale měl sem dvakrát měřit pak jednou řezat  , neé  dopadlo to dobře je to akorát hned za tou matkou. No ale jako pak sem to vyzkoušel( ale jenom na stojánku mám píchlí kolo, to musim zítra zpravit) bez zatížení, občas sem s plynem skusil přibrzdit a jako je to fakt znát. Má to až monstrózní max otáčky, i ten výkon bude znát. Pak sem ještě pátral po netu a našel že to ve fabrice dělaly schválně aby dosáhly podle zákona správného vákonu, a prej babety na vývoz do něměc tu trubku měli ještě delší, tam prej směla jet jen 25 km/h, No každopádně doporučuju, řekl bych že těch 7 cm je optimum ,
a děkuju za radu
Datum: 04. dubna 2013 21:52
Jméno: garant
IP: uživatel10520
 Mám to vyzkoušeno. Moje Babetta po zkrácení kolena jede lépe. Mam 106 kilo a na rovině udržím 42 km/h. Předtím přes 40 nejela. Do kopce taky pružnější. Říznul jsem to 5 cm od spoje koleno/výfuk.
Datum: 04. dubna 2013 20:44
|



|