Pokud máš motorku na kterou se nemontovaly ani v hale(např.:fichtl) tak to nevadí
Datum: 22. února 2008 20:29
Jméno: jano
IP: uživatel1752
a ako mam blikat ked namam smerovky ...to newa ?
Datum: 22. února 2008 10:28
Musis svietit,trubit,blikat,brzdit,mat kryt retaze,nejaku tu vybavu(ziarovky,naradie na ich vymenu,poistky,lekarnicku,supravu na opravu defektu,pumpu-ale nie som si isty,ci sa povinna vybava kontroluje na stk,alebo ju kontroluju len policajti,pri cestnej kontrole),mali by ti udaje na stitku(rame) s udajmi v TP(aj farba,rozmer kolies...),nemal by z toho kvapkat olej ani benzin a este aby si mal dobry vzorek na pneumatikach a nemat velku volu v kolesach.To si myslim,ze sa kontroluje pri poctivej STK.Niekde len prides,zasvietis,zatrubis a dostanes nalepku.
Datum: 22. února 2008 9:29
Jméno: jano
IP: uživatel1752
a co vsetko musim splnat abi som presiel STK ...no a mam ČZ 175/450
Datum: 22. února 2008 9:15
Na Slovensku sa motor berie jak nahradny diel,takze to cislo nemusi byt rovnake ako na stitku.
Datum: 22. února 2008 9:11
Jméno: a
IP: uživatel1201
motor mužeš mit aj ze simsona
Datum: 21. února 2008 20:04
Jméno: PAvko
IP: uživatel430
musi ti souhlasit jenom rám na motor kaslou kolik pionyru ma orig kartery
Datum: 21. února 2008 20:01
Každopádně ti musí souhlasit číslo v technickém průkazu a číslo na rámu a na motoru. Štítek je jenom orientační a technici na stk na něj většinou neberou zřetel. Pokud máš ale jiné číslo motoru pak si nech na magistrátu udělat výmaz číslamotoru z registru. Bez toho stk neprojdeš na čísla jsou jako psi.
Datum: 21. února 2008 19:47
Jméno: jano
IP: uživatel1752
diky
Datum: 21. února 2008 19:40
Jméno: petr
IP: uživatel2204
hale zalezi na kteryho kontrolora padnes muze to bejt nejakej .... a muze to bejt nejakej good chlap a necha te to v pohode prejit
Datum: 21. února 2008 19:37
Jméno: jawaman
IP: uživatel2249
No nemnelo by to vadit lebo motor sa bere ako nahradni dil takze by to mnelo byt v pohode
Datum: 21. února 2008 19:36