Jméno: tobi
IP: uživatel14
To není tenhle případ, to tyristorový zapalování je totiž sepínaný přes původní kladívka...
Datum: 23. ledna 2008 17:26
Někde jsem četl že el. zapalování má mepravidelný chod při volnoběhu. Prý kvuli tomu, že při volnoběhu se klika neotáčí pravidelně. Co je na tom pravdy?
Datum: 22. ledna 2008 23:29
Jméno: pavko
IP: uživatel430
lepsi energie svicky motor je sviznejsí spotreba je prokázana o 10%-15% menší vetsí akcelerace a vetsí vykon o neco nebot ti presne se zapali v okmažiku kdy je pís v horní uvrati
Datum: 22. ledna 2008 21:05
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
výhoda je lépe se to startuje, jde lépe za plynem a nepotvrzeně o trochu menší spotřeba, rozdíl je v tom že na tranzistorový musíš mít myslím baterii na motu
Datum: 22. ledna 2008 20:22