 Čau draci,tak sem byl nucen zvolit olej M2T do benzínu,liju ho tam vždy o něco málo více než vezmu na natankovanej benzín,ale musim říct že zatim bez problémů.Proto nevidím důvod kritizování a věčné hádky tady o to,proč M2T ano či ne.Za mě ano!Nekouří to,minimálně samozřejmě jo,když za to vezmu,a na výkonu to znát neni!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 23:14
 já mám 9let velorexa 350ku a mažu mogulem tsf,kupuju to od kamaráda,100,-/litr,mám najeto 38 000km a jediny co dělám je že se jednou za rok podívám na předstih,popřípadě seřídím,žádnej karbon neřeším,jezdí jak drak
Datum: 12. května 2011 23:14
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Splnuje to API TC/ JASO FC, ber ho... kdyz ho budes lit v doporucenym pomeru, nic se nestane.
Datum: 11. dubna 2011 7:27
Jméno: standa
IP: uživatel11510
 presne jak bylo řečeno....kvalitu oleje poznáš po tisíci kilometrech a ne po týdením ježdění! Budeš se divit,ale když naleješ do benzínu ve vhodnym poměru přefiltrovanej vyjetej motorák přes punčochu a budeš na to jezdit tejden,tak nepoznáš extra rozdíl!! Mužeš do toho krátkodobě lejt převodak a bude to v pohodě,jen to bude modře kouřit......ale zkus na to jezdit roky?! ......a hlavně.....když mi někdo dá na výběr API TB za 80kč a API TC za 100kč za litr,tak raději koupím olej o 20kč dražší a ušetřím si tím čas,peníze,stav motoru a životní prostředí.....
Datum: 10. dubna 2011 22:35
 jste blázni.když mám dát 100 kč za shell nebo m2t tak určitě asi ten lepší.na jednu stranu řešíte jestli do převodovky 80 nebo 90(a je to jedno)a na druhou jezdíte na takové kapalné uhlí
Datum: 10. dubna 2011 21:38
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 A já jezdim na M2T taky
Datum: 10. dubna 2011 21:01
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 péro> Já ne, já 1 litr a mísim do kanystru až doma
Datum: 10. dubna 2011 21:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lahvička 100ml M2T stojí na benzínkách od 20 do 30kč tak si spočítejte kolik stojí litr...jo litr stojí někde třeba 80kč , ale většinou každej kdo jezdí na M2T si kupuje ty malý lahvičky a pak mu litr vyjde na 250kč jak nic a za to má pomalu 2 litry dost kvalitního oleje
Datum: 10. dubna 2011 11:59
 Tak perak je nízkootáčkovej,se nediv že to bylo bez problémů ale M2t prostě od 6000 ot/min nemaže.A peníze se kvalitním olejem vrací-např. s M2t je válec na sračku vyběhanej třeba za 10 000 km,ale s pořádným olejem třeba za 35 000 km...
Datum: 10. dubna 2011 8:50
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Nevím k čemu se rozhodnout,doteť sem jezdil na M2T a kromě té karbonizace pístu a výfuku žádný problém.A připlácet si 50kč/litr víde když to vypočítam na celkem dost..Ale zase jak tu říkáš že ta klika atd..Nevím
Datum: 10. dubna 2011 1:51
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 nechci se hádat o to mi nejde  každý má svůj názor..ale proty co to nedrtí každý den a netočí to pořád tak si myslím že je optimální M2T
Datum: 10. dubna 2011 1:43
 já si to právě umím spočítat, radši si připlatím za olej, a to jak pro závodního pionýra,tak normálního, všechny jawky čízy co mám, jelikož se mi to vrátí, jak v dlouhoživotnosti klikovky, nově zrepasovaných dílů, opotřebení, nemusím dekarbonizovat.. a to jak u klasických motorů tak u upravených, takže vím proč to dělám... nikoho do toho nutit nebudu a nikomu to vysvětlovat taky ne... hold až vž vám dospěje mozek a zjistíte kde připlatit a kde ne tak vám to dojde, tímto končím.. každý má svuj rozum to nikomu neberu...
Datum: 10. dubna 2011 0:46
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 to se nedá říct prodělal ale kolik by si ušetřil a co si pak za to můžeš koupit do fichtla..
každého věc..
Datum: 10. dubna 2011 0:45
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Tady jde poznat kdo rozhazuje prachy a kdo ne.. Si to vypočítej kolik proděláš za těch 5000km KČ za ten lepší olej..A několikrát vyčistit výfuk,píst,válec je tak těžké?
Datum: 10. dubna 2011 0:40
 hlavně pokud potom přejdeš na lepší olej který zabranuje zasírání výfuku a karbonizaci, tak vše rozeber a pročisti hlavně píst,hlavu.. jinak se ti karbon rozpustí tím lepším olejem a spáchá ti ve válci atd neplechu...
Datum: 10. dubna 2011 0:28
 Jo jasný,tak to mazání 1:33 by odpovídalo  Jezdím jen dočasně,pak zas koupím nějaký lepší olej...
Datum: 10. dubna 2011 0:26
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 tak deda jezdil pres 10 let na perakovi na m2t a nic se nedelo. a jezdil do ty doby nez ho prodal
Datum: 10. dubna 2011 0:25
 no už sem poznal i dobytka co mazal 1:10 a divil se, že hulí když mazal tímhle olejem, tomu ríkám dobitek, jinak M2t není špatný olej pokud budeš jezdit 1:33 je dobrý do seriového motoru postačí, ovšem zhruba každách 5000km by to chtělo pojít soustavu jako výfuk, píst, hlavu,,, skrátka nemá tak dobré spalovací účinky a mísení jako kvalitnější minerální oleje, které jsou běžně k dostání za pár kč.. dejme tomu kolem 120kč/litr ale je každého volba na co jezdí
Datum: 10. dubna 2011 0:24
 A jak maže dobytek?
Datum: 10. dubna 2011 0:19
 tak tak...opotřebení a usazování karbonu na 100km nepoznáš...
Datum: 10. dubna 2011 0:18
 usazování karbonu se ti nikdy neprojevý hned po pár km pokud nemažeš jak dobytek
Datum: 10. dubna 2011 0:17
 A nebo se ještě zeptám jinak,proč je nutný najet těch pár tisíc kilometrů?Když je to špatnej olej tak přece stačí i těch pár km na to,abych poznal že to je k prdu ne?
Datum: 10. dubna 2011 0:14
 No 100 km za odpoledne nenajedu  Jezdim převážně do školy a občas o víkendu,ale málo  takže mi to bude trvat než těch pár tisíc najedu...
Datum: 10. dubna 2011 0:11
 100km je taková odpolední projížďka...po pár tisících km se budeme bavit dál...
Datum: 10. dubna 2011 0:10
Datum: 10. dubna 2011 0:07
 ANO! Nikdy nic víc než M2T!!! Hlavně když to posuzuješ po ujetí pár km....
Datum: 10. dubna 2011 0:06
|



|