slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draci.. sorry že se ptám, ale tady se dovím aspoň pravdu :-) Mám feldu 1.3MPI a chystám si koupit fabii 1.9 SDI :-) myslíte že si polepším? Myslím motorově? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 6:50
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Pokud ti ta Felda jezdí a není přehnilá na dvě půlky, tak si raději nech, Fabie se celkově jako auto nepovedla a většina jich je po bazarech ve fakt špatnym stavu a dily jsou v porovnání s Felicií někde jinde (v podstatě cenová hladina dílů na Octavii nebo jakýkoliv VW), když už bych šel do něčeho úspornýho tak si spíš sežeň Octavii nebo Golfa4 v TDi a neprohloupíš, a toho strašení s turbama se neboj, je pravda, že některý měly problém s naklápěním lopatek, ale není to z daleka tak hrozný jak o tom všichni melou (zpravidla ti co takový auto nikdynemněli, je to prostě nafouknutá bublina, vzhledem k tomu že mi jich prošlo rukama několik desítek tak vím o čem mluvím), ale i kdyby tak vyčištění stojí v servisu 3000kč a když budeš šikovný zvladneš to i sám a kompletní repase se dnes dělají mezi 6-8 tisíci korun zcela běžně a běhají bez problémů dál dalších 150000. Prostě pokud ti felda jezdí nech si jí a pokud si chceš polepšit tak rozhodně ne Fabii
 
 
Datum: 03. července 2012 6:50
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel14063    
vysvětlení je jednoduché , porovnání je asi jako mám kalkulačku a můžu koupit počítač co bude lepší? jsem majitelem Felidcie 1.9 D a jezdím s Fabií ale 1.6,i tak je rozdíl znát. Oba tyto vozy jsou spolehlivé a poskytnou dostatek pohodlí.1.9 má ale o dost dražší zákoné ručení
 
 
Datum: 02. července 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10882    
Jestli auto v benzinu tak nějaký Mitsubishi..Máme galanta ve dvou litru..Jediné co na něm trochu sere je ta spotřeba.Má najeto kolem 250 a pořád si táhne krásně....jediná údržba je výměna oleje:-)Sme s nim moc spokojeni...:-)
 
 
Datum: 30. března 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
taky sem byl vetšinou benzínovej, ale nyní dráždim ,,kamna power,, a je to oproti 4,0 sakra znát ve šrajtofli.... ale nejlepší bylo stejnak piáno 200D to byl peklostroj
 
 
Datum: 29. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Jak říkám nafta x benzín kolem toho jsou diskuze jak mezi vyznavači i talských 2-válců a japonských 4-válců, příznivce garických karet ATI/AMD x nVidia apod. Každej nedá dopustit na to svý a bude mít kousek pravdy. Jí po zkušenostech s 1.9TDi oktávkou, ségry 1.4HDi 207-kou, 1.9 SDi Cordobou a Meganem 1.9DTi už diesel nechci. Jako dělňase na tahání přívěsů a při velkým nájezdu budiž, ale ten charakter motoru, kde to zatáhne a umře mi nic neříká. Najezdím ročně autem do 15000km, každý den 20 km do práce a příves táhnu jendou do měsíce, takže pro mě je volba jasná. Ale diesely nehaním, chápu jejich příznivce a proti gustu žádný dišputát. Osobně, kdybych měl jít do dieselu, tak beru 1.9TDi oktávku... Hovno to žere, nějak to i jede, dílů je na to na každém vrakáči dost . Ale má to hnusný zvuk a jdou tomu saze z výfuku, ale to většina chrochtáků (musel jsem si rýpnout :-D:-D ).
 
 
Datum: 29. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Naftová fábije trpí na předek.... proc? jednoduše, ten motor je na to auto moc težkej jinak dneska je naprosto úplně jedno co koupíš za auto... všechno je spolehlive jak benzín tak nafta tak plyn... POD PODMÍNKOU že NEBUDEŠ KUPOVAT AUTO ZA PÁR ŠLUPEK ALE PŘIPLATÍŠ SI ZA DOBRÝ STAV! a nenech se zlákat jen vzhledem...protože to často bývá z venku huj uvnitř fuj.
 
 
Datum: 29. března 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11415    
Taky si sypu popel na hlavu,pumpe düse....ale tak to je už fakt nějak jedno.....k tomu že každej má vyhraněnej jinej druh motoru je pravda....třeba u nás v rodině jedeme skoro všechno už jen zásadně v naftě,všechno co sme měli bezínový se furt v jednom kuse sralo...viz dále...děda měl poměrně nový clio 1.2i,jelo tejden a měsíc bylo v servisu,pak jelo zase tejden a zase v servisu....brácha má starší Audi A6 1.8i po strejdovi....po silnici se to mele,furt je tam něco vylágrovanýho,motor že by na svejch skoro 100kW nějak jel se říct nedá a jediný co to umí tak to žere....co měl muj táta renaulta 11 tak opět totál katastrofa,nejenom že se sral motor,ale občas odpadávali z auta důležité věci jako přední kola nebo zadní náprava,rychle s tim pryč,strejda Opel Calibra-opět krypl věčně vylágrovanej,rychle to jelo,rychle s tim pryč...teta první Fabie htp-motor 120 tisíc najeto a po smrti(nejen motor,ale celý auto je po smrti),děda Fiat Fiorino 1.4ie najeto 130 tisíc,motor skoro po smrti,eletrika po smrti(počítač) bez života,ve 150 tisících KO-klika,ojnice,ventily,počítač KO...vše co kdo měl bylo servisovaný...jediný co nám z benzínu dobre sloužilo byl trabant,žigulik,škodovka a favorit(karburátorovej)....holt u nás benzín nesmí do rodiny...:-D:-D:-D nevydrží něco tahat,vozit náklad a podobně....ale naopak auta naftový: Fiat Fiorino 1.7D najeto cca půl mega,pouze se do toho po 10 tisících leje novej olej,auto který odvozilo stovky tun nákladu jak pro zednické práce tak pro zásobování maloobchodu,jinak náklady žádný,jede dobře dodnes! muj citroen AX 1.4D taktéž pouze výměny olejů a filtrů,občas zavařit výfuk,vyměnit čepy,vyměnit prasklou žárovku-to auto dostává neskutečnej kotel a stále v perfektní kondici(až na kasli :-( ),Fiat Scudo 1.9D převzal práci po stařičkém fiatu fiorino,perfektní auto,natočeno asi 400 tisíc,ale už to mělo klimatizaci a občas se srala,odsloužilo si dva roky a na podzim to roztrhl kamion hadraulickou rukou,takže šlo na vrakáč,posádka přežila,niní Citroen Jumpy 2.0HDi-taktéž perfektní pracant,zatím slouží od podzimu,čas ukáže co je v něm,další auto které vystřídalo řadu dědových neúspěšných benzínů a to BMW 525 TDS,natočeno hrozně moc,nikdo neví kolik,na tacho 700 tisíc,auto které nebezpečně jede,perfektní spotřeba,provádí se pouze výměna olejů,náplní a filtrů a preventivní kontroly všeho,ovšem auto na svůj věk v perfektní kondici,další výborný kup a to strejdovo WV transporter T4 Multivan,opět auto o kterém nevíte a v nemecku už mělo za sebou 350 tisíc km....u nás prostě benzín nesmí do domu....bratr má sice krásnou luxusní A6,která byla poslední roky draze servisovaná,aby vůbec fungovala tak jak dodnes funguje,ale půjde do ní plyn.....takže já jsem natolik ovlivněnej tím vším,že opět můžu jít jedině do rozumnýho auta v naftě.... hodně lidí nedá na benzínový auta dopustit a svádí vše na nedostatečnou údržbu a že sou lidi prasata a jak se k tomu chovaj,tak to jede a bla bla bla.....já tomu nevěřim....prostě benzín ja na vození dvou prdelí a nesmí se tomu moc dávat...radši za tim nic netahat a radši ani nevozit nic těžkýho.....na práci sou naftaci......takže dopředu říkam,že pokud za tim autem hodláš tahat vozejk s materiálem na stavbu baráku,kup si diesla....holýho a nebo TDi a radši s velkym motorem(motory bez tech písmenek CDI,DCI,TDCI,TDDi,dTi na to taky vlídnej kus slova neznam:-D) a pokud možno minimálně 4 válce ;-) naprosto neobjektivní názor....nemám objektivní názory.....i současný trend na trhu nahrává naftovým motorům....porozhlídněte se po bazarech a inzercích.....válej se tam krásný mladý benzínový auta za úplně minimální ceny a nikdo to nechce.....každej kouká aby při dnešní situaci měl auto co pojede ještě hodně dlouho a s minimálníma nákladama.....
 
 
Datum: 29. března 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
:-D já už jsem to jednou rysknul a megana jsme koupili mladej :-) Je to 97r.v 1.6i benzin :-) a zatím musísm říct že drží :-D Co jsem četl recenze tak ty megani nafty DCi nejsou moc dobrou volbou :-) ale newim jak je na tom prave ta 1.9D 50kw :-) no uvídíme jeste projedu par desitek bazaru... :-D
 
 
Datum: 29. března 2011 12:13
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Adas: máš pravdu, sypus i popel na hlavu.
 
 
Datum: 29. března 2011 8:46
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
osobně bych si fóbii nikdy nekoupil, když sem s tim jezdily do práce, musel sem potom jít na léčení z klaustrofobie :-) filcka je proti tomu auto gigantických vnitřních rozměrů :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jako pracovní auto bych si nechal tu filcku,minimální náklady, jednoduché rychlé opravy, všude spousty levných dílů. Diesel se ti vyplatí tehdy, jestliže najezdíš za rok hodně kilometrů. Jinak z francouzských dieslů byly dobré starší Peugeoty a Citroeny.
 
 
Datum: 28. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mishelnike: Proboha jen francouze ne :-D
 
 
Datum: 28. března 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Tak se vás tedy ptám co by ste mi doporučili? :-) Ve stejné cennové kategorii a motorizaci? :-) Jeěště jsem koukal na Renaul megane 1.9 D. :-) DCi prej stáli za houby :-) A mě by ta suchá nafta v klidku stačila :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Fabii raději nekupuj, nestačíš potom do toho vrážet, tyto vozy jsou velmi poruchové a opravy nákladné, nemám na mysli motor 1.9 SDI, ale vše ostatní. Stačí se třeba podívat na škoda home
 
 
Datum: 28. března 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike¨      IP: uživatel8793    
Já od toho auta neočekávám žádnou formuli :-) spíš nějákýho tahouna! co by tahalo vozejk a byl to prostě dříč! :-) plus ta slušná spotřeba a spolehlivost :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel10480    
podle mě spíš Pumpe-Düse, ale je to jedno stejně to není odpověď k tématu
 
 
Datum: 28. března 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Pro upřesněni PD není PUmpe Diesel ale Pumpe Diese, systém vstřikování čerpadlo-tryska. Diskuzí nafta x benzín je na netu tolik, že to nemá cenu a každý má svým způsobem pravdu. Za mě benzín. motor většího objemu a v plynu. Já s dieslem prostě jezdit neumím. Ale ty SDi jsou opravdu nesmrtelný, sežere to všechno, táhne to jako traktor a nic to nežere.
 
 
Datum: 28. března 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SDi maj v autoškole a několikrát jsem se přistihl, jak jsem měl nohu až na podlaze... nic nic nic, pak to kopne a pak zas nic nic a musíš dát další kvalt...
 
 
Datum: 28. března 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel9869    
SDI jsou nesmrtelný motory- jsou jednoduchý.
 
 
Datum: 28. března 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
když už jsi nakousnul to sraní turba u starších aut......ano serou se skoro na všem co má červeny íčko;-) Klasický první 1.9TDi motory s 66kW běžně natočí půl mega než se začnou srát....ovšem motory 81kW s naklápenýma lopatkama turba většinou na turbo trpí a ve většině případů se turbo nechává repasovat za velkej peníz po cca 150 tisících km.....s PD a podobnejma motorama s 74-77kW nemám zkušenost a nic o nich nevím...napřed bylo Pumpe Diesel hroznej Boom,každej to musel mít,pak každej plakal,jak ono se to na tu stáčenou naftu z awií a kamionů sere a dnes zase slýchám hlasy,že je blbost se furt odvracet od novejch konečně vychytanejch motorů s vysokotlakym vstřikem a "nízkym" kompresnim stupněm ke "starejm traktorovitejm TDi s 66kW"......asi tak....sám se v tom plácam co zvolit....ale u mě vítězí pověst 66kW motorů....
 
 
Datum: 28. března 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: petan      IP: uživatel10220    
s sdi pujdeš vykonově oproti te felicii dolu :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tim SDi určitě nic nezkazíš, ale přecijen já bych šel do TDi, ale do 1,9...ty 1,4 a podobný nízkoobsahový podvody nebrat :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Díky za odpovědi :-) mám doma i feldu 1.9D a kdyz se trosku honí tak jede taky slusně :-) Ale fabie už je trosku jiny autíčko nez felda :-) ale jel jsem ve fabce 1,9TDI 74Kw jako spolujezdec :-) a byl jsem velice překvapenej :-) mám strach si kupovat ojeté auto s turbem :-) ty turbíčka něco stojí :-) a to SDI by mohlo vydrzet a hlavne ta spotreba je pekna :-) no tak snad nebudu zklamanej :-)
 
 
Datum: 28. března 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
Asi takle....fabie je celkově kultivovanější a komfortnější auto a vzhledem k tomu,že tyhle SDi se nechávaj točit stejně jak tvoje MPi(což je až skoro divný protože nafta bez turba byla vždycky líná a absolutně traktorovitá) tak žerou do 5 litrů....spíš 4.5litru....tejden sem s tim jezdil jako s náhradním vozidlem a vcelku mi to auto na svůj výkon (47kW) překvapovalo....nebyl problém po dálnici i do mírného stoupání 150km/h při okamžité spotřebě cca 5.5 .....ale abych to jen nevychvaloval....pokud si doted jezdil v benzínu,tak ti to prostě přijde úplně líný....pro mě to zase bylo úplně naopak....byl sem zvyklej jezdit starym nafťákem tim stylem,že jak se zvedly otáčky nad cca 1500 tak už jsem tam pral další kvalt.... ale prostě mam takovej traktor,že když dam v 60 pětku proti mírnýmu kopci tak to na ni pojede a eště to bude zrychlovat:-D:-D....celkově je pro mě nezvyk točit naftový auto nad 2500 ot.....ale u toho SDíčka je úplně normální jev točit kvalty do 3 a půl tisíc....klidně 4 tisíce.....a řikam....i tak to žere do 5 litrů....spíš 4.5......v současný době se taky poohlížim po nějaký rozumný Fabii kombi v naftě....už jsem málem šel do 4 roky starý 1.4TDi,ale známej co má bazar mi od tech motorů včas odradil.....1.9 SDi vim že je dobrý a pro běžnej provoz úsporný,ale taky vim,že když toho kombika naložim(což je u mě častý) tak prostě ten výkon na váhu naloženýho auta je prostě málo a pojede to jak stará škodovka...takže spíše hledám rozumný rok v 1.9TDi....neber to jako odrazování....jen prostě konstatuju,že pro mě je to málo....ale zároven rikam ze pro bezny jezdeni je to ideální nesmrtelný auto s minimálníma nákladama na provoz.....
 
 
Datum: 28. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě si polepšíš určitě, akorát dneska už bych šel spíš do TDi než do SDi...
 
 
Datum: 28. března 2011 19:18
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 7:27:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu