Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar vím že to sem moc nepatří ale nevím kde se jinde zeptat. Je možné že špatně seštelované ventily u škody 105 má za následek propalování ventylu na 3 válci. Nebo čím to je že se vždy propálí 3 válec. diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 22:26
 aspoň já to tak dělám. Sice to klepe, ale po ujetí cca 1000km utáhnu palici a seřídím ventily. Pak už nebyl problém. Ale opravdu bacha: pokud jsi podpálil ventil, tak je nutno
nový/jiný ventil dopasovat s hlavou. Pokud nemáš vhodný vecajk, tak je dobré vzít lapovací pastu, namatlat sedlo ventilu, ventil nasadit do hlavy, upnout do ruční vrtačky
a za neustálého a hojného mazání dříku a vodítka ventilu (bacha ať se pasta nedostane na dřík!!!) ventil s hlavou spasovat. Je to sice z nouze ctnost, ale funguje to taky, jen to chce
trpělivost. Pak už by to nemělo foukat a dál se podpalovat.
Datum: 24. února 2011 22:26
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 takže říkáte že je lepší radši dat o něco větší vůli než menší.
Datum: 24. února 2011 22:04
 jo jo a je dobré na těch prvních tisíc km nechat vůli trochu vetší - protože přes zabroušení či zalapování ventilu se ventil stejně ještě trochu "zaklepe"
Datum: 24. února 2011 21:07
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když ten ventil na třetím válci měníš, předpokládám, že je to výfukový, máš pořádně zabroušené sedlo zároven s ventilem? Vůle má být za studena 0,2 mm u výfukového ventilu a 0,15 u sacího. Když namontuješ hlavu tak je nutné asi po 500-1000 km dotáhnout hlavu momentovým klíčem a znovu seřídit ventily.
Datum: 24. února 2011 20:57
 nevím, proč zrovna 3, ale pokud špatně seřídíš vůli (dáš maůlou), tak ho podpálíš - pokud je vůle malá, tak ventil nedovírá a jelikož je chlazený tak, že při zavření dotkne sedla ventilu
(hlavy), tak v případě nedovření ho podpálíš.
Datum: 24. února 2011 20:40
|



|