Jméno: Milan
IP: uživatel11133
 Cus draci chtěl sem se zeptat chci renovovat pionýra a mám ho s papírama vyplatíse to? nebo je lepší bez papírů nevím poradíte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 14:13
Jméno: Jozzo
IP: uživatel7904
 Souhlasím se Standou
Datum: 10. února 2011 14:13
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 3/4 motorek který jsou neuváženým rozhodnutím "renovovány" jsou v krásném původním stavu,kde kolikrát stačí vyleštit lak,poopravit odřeniny a udělat nový kola a řetězovku.....málokdo si uvědomuje jak je jeho pionýr zachovalý a že je škoda ten krásnej (i když někdy trochu podrápanej a zašlej) starej lak ničit nezkušeným zásahem rádoby renovátora....fakt jsem viděl úplně mraky fichtlů,který měli krásný laky,s linkama,prostě původní stavy-pecka....a prostě kola řidítka a chromovaný věci chyceny....stačilo se postarat o chromovaný věci a byl by z toho krásnej veterán....ale vždycky přišel nějakej čurák a všechno natřel,nasprejoval čí "nalakoval" a byl z toho totální hnus....začínám být alergický na slovo renovace!!
Datum: 10. února 2011 11:02
 technická 300, převod 500, po mě chtěli navíc něco za vyzvednutí z depozitu...
Datum: 09. února 2011 18:08
Jméno: Milan
IP: uživatel11133
 Jo a eště sem se chtěl zeptat nevíte kolik stojí technická a všechno kolem STK na fichtla nemám tušení mám papíry v depozitu a chci pionýra přihlásit tak kolik si mám připravit peněz díky moc
Datum: 09. února 2011 18:02
 pokud ho po renovaci postavíš někam do muzea a budeš se na něj chodit koukat, tak radši bez papírů, jestli na něm chceš jezdit, tak samozřejmě s papírama..
Datum: 09. února 2011 18:00
 Určitě je lepší renovovat stroj s papírama...
Datum: 09. února 2011 17:49
|



|