 Zdravím všechny, chtěl bych s zeptat: 1Jak snadno poznám, jestli je tachometr z pionýra 23 rozbitý(ukazuje nesmysly a nevím, jestli to není třeba náhonem, lanovodem...) a jestli se dá nějak poznat na burze funkční? Je pootočení šroubovákem zespodu tachecu(tam jak se šroubuje lanko) spolehlivý úkaz funkčnosti, když se ručička zahejbe? 2Dá se nějak předejít tomu, aby se otáčely řidítka nezávisle na vidlici-když zaberu za řidítka do strany a vidlice se dostane do krajní polohy, otočej se řidítka dál... 3Jaké množství oleje do předních vidlic je tak akorát do kývačky 250 353, jezdí se se zatížením 140kg? 4Je záchyt lanka přední brzdy péráka řešenej stejně jak u tohohhle pařeza? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/488676-parez.html Pokud ano, kde se dá ten zvláštní šroubek koupit? Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2011 20:31
 to dělá každej dvoutakt bez sytiče, než se ohřeje, benzín ze směsi kondenzuje na studených stěnách klikového prostoru a přepouštěcích kanálů a do válce se ho dostane málo, že to sice stačí na volnobéžné otáčky, ale už ne na rozjezd po plynem..
Datum: 06. února 2011 20:31
 Dobrý, díky toho jsem si nevšiml. Ještě bych přidal dotaz-Dělá vám pionýr taky, že studenej na volnoběh jede pravidelně, ale při pokusu o rozjezd chcípne, rozjede se teprve po ohřátí?
Datum: 06. února 2011 20:24
Datum: 06. února 2011 20:18
|



|