 čau lidi, chtěl bych se zeptat, jestli někdo má zkušenost s tou laděnou koncovkou od TK moto pro dandy 50 s motorem sachs, stojí 1500,- takže bych rád věděl do čeho jdu. slibují nárůst výkonu až o 1 koně a točivý moment v rozmezí 0,5-1Nm. Bude ten rozdíl nějak citelně poznat? z výkonu 2,6kW by výkon poskočil na cca 3-3,3kW. Samozdřejmě jsem přemýšlel že bych zkusil větší trysku do karbecu. Kupuji ted taky novou pístní sadu tak bych rád aby to dobře frčelo.  díky za všechny užitečné rady. popřípadě kdo má zkušenosti s úpravami dandyn at motorových či jiných byl bych rád kdyby se o kus svých zkušenosti podělit.  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 19:41
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 karbec má označení BING 18/15/101 15 je prům. difuzoru ... někde sem četl že tam de dát až do 19 ale asi to bude chtit upravy ... no ten fiilt je taková skřínka a v ni jsou kolejničky pro filt je to takový oval bez pevné kostry .... karbec bych určitě neměnil dokud bych neml jistotu že tam pasuje  bohužel nejsem milionář a asi ani v brzké době nebudu  zatím jen chudý student střeední chemické školy  chci přes zimu tu motorku dat do kupy a zaroven trochu nabudit musim že zatim bude dostatečne ten vyyfuk + lehká GO jako je ta pistni sada popř. gufera ... uvidim jak to pude a dal a jak budou penize a popř. se zkusí i ten karbec atd.  pokud ovšem bude znatelný rozdil jen s tím vyfukem jakožto ty grafty slibují že jo tk bych už možná ani nic neměnil ... jak se říká nejlepší je to co je na mmotorce z výroby ... ovšem u dandyny to možná neni tk pravda
Datum: 19. prosince 2010 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel10871
 tak do filtrboxu jde dát jiná molitanová vložka...nebo ja ted nevim jak je to tam reseny....hlavne nez zacnes menit karbec tak zmer vnitrni prumer ty trubky z válce! jestli je 15-16mm tak nemá význam kupovat dell 19....
Datum: 19. prosince 2010 19:15
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 Ok pokusim se ho trochu vyčistit ale nwm zda-li to extra pomůže ... s tim karbecem je tam HT 78 kusim tam hodit 80 popř. 76 a uvidim a nakonec kdyžtak bych tam hodil jiný karbec ... myslím že kompresi měnit nemusím 11,5:1 je dostačující
Datum: 19. prosince 2010 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel10871
 pokud nechces propady výkonu a chces zachovat hladký nárůst výkonu,tak airbox zachovej! primej filtr je sracka k nicemu,jedinej jeho efekt je,že hučí.....nez zacnes menit karbec,tak zmer prumer hrdla válce na karbec....
Datum: 19. prosince 2010 17:49
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 no něco takového jsem chtěl slyšet  jo vyfuk je asi opravdu velkou slabinou tohohle stroje ... dneska jsem vypálil koleno ... a tak bych chtěl na jaro přihodit i ten ladák no ... tak samo ten karbec 15 difuzor si myslím že není nejštastnější řešení ... vše chci během zimy a jara prozkoušet a popř. povyměnovat tak, aby to tomu motoru sedlo co nejlepe ... co jsem se díval na válec tak má dva přepouštěcí + 2 pomocné kanály a sací + výfukový ... moc se do upravy válce pouštět nechci přecejen už to není jako klasický pionýr ... ten karbec bych rád zkusil větší možná by nebyl špatný ten dell otro 19 co je tady na FK ... přece jen když mám olejové čerpadlo dell orto proč ne i karbec  no uvidim ... pokusim se ještě něco dalšího všude možně okoukat  a jinak zatím díky  a s tím airboxem bych to taky rád nějak vyřešil .. možná tam dát rovnou příme sání, protože můj filtr v airboxu je řekl bych docela po smrti ... jenže takový filtr se nedá nikde sehnat ... a když už tak nepaasuji rozměry tak přemýšlím o nějaké vhodné náhradě
Datum: 19. prosince 2010 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel10871
 ok,tedy dobrá volba.....z grafů je vidět,že nové koncovky jsou výborná náhrada problémových origo koncovek....takze jdi do nich....ja si myslím,že daleko víc výkonu i síly je tam uškrceno na výfuku a karburátoru...ale je dobré se držet pravidla nepředělávat neco co funguje......ladit nově vyrobený výfuk bez brzdy je skoro nemožné....osazení větším karburátorem a do filtrboxu dát víc průchozí vložku by nebylo vůbec marné....jen z hlavy si nevybavuju,jak je na teto dandyně dělaný válec....vím že je to symetrák,ale už si nevybavuju kolik je tam přefuků....každopádně je to motor novodobé konstrukce z kterého by se dalo vytřískat hodně....
Datum: 19. prosince 2010 14:34
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 celkový stav je dobrý, ted měním novou pistni sadu nikasil je v pořádku ... karburátor je čistý bez problému ... neni duvod proč to neřešit ... samozdřejmě že když budu mit vyšlehaný motor tak tama si nebudu cpát ladáky v domění že mi to ten výkon zpraví ...
Datum: 19. prosince 2010 14:22
Jméno: standa
IP: uživatel10871
 dulezitejsi je celkový stav motocyklu,výfuku a sání...až potom řeš nejaky ladeny koncovky
Datum: 19. prosince 2010 14:09
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
Datum: 18. prosince 2010 22:06
|



|