Posl.aktualizace: 16. července 2011 22:59
 vyjadřovat se pod mým nickem, to nebylo hezký...
Datum: 16. července 2011 22:59
Jméno: ošklivý zlobr - shrek
IP: uživatel8027
 hosi jdete do pice .... mi tady nejakej ichtil maze prispevky,,,, no kde to jsem .... CHCUCK NOBIS si te poda,,,
Datum: 11. prosince 2010 7:42
 Super prace
Datum: 10. prosince 2010 22:13
 to potom se teda omlouvam pravymu steveovi,ale že si nekdo da cizi prezdivku to je fakt....
Datum: 10. prosince 2010 22:09
 vim to tak že pravej Steve by se asi přihlásil...
Datum: 10. prosince 2010 20:42
Jméno: doplnek
IP: uživatel8027
 Íčko je narazka ... kdyby někdo nepobral...
Datum: 10. prosince 2010 20:26
 Steve alias Franky
Datum: 10. prosince 2010 14:41
 steve víš co to znamená komaxit?asi ne přotože asi ti neni jasny na kolik stupňu se prášková barva vypéká...tak tady neval...jo je kit aji pod komax ale ku*evsky drahej a tady vidiš slušnou domaci a hlavně LEVNOU renovaci o to de.(jinak kituje se samozdrejme až po piskovani...)dej sem foto svoji prace když si takovej machr,až když tam nenajdu ani jednu chybu tak smeknu
Datum: 10. prosince 2010 14:29
 nevim já si to myslím ale topískování by určitě nyvdržel
Datum: 10. prosince 2010 13:57
Jméno: Steve
IP: uživatel10834
Datum: 10. prosince 2010 13:24
 O kolik to nevim ale je to snížené na objem spalováku 5.5ml... steve: je to moje první taková jak říkám renovace v uvozovkách. Udělal jsem to levně a celkem pěkně protože s tím chcu bezstarostně jezdit kam mě kola zanesou a né se třepat s profesionálním lakem strachy a bát s tím vyjet ven že mi to kamínek od kamionu odře ... Jsem si jistý že to zas dřív nebo pozdějí někde položím a obůchám. Proto jsem se nesral s tmelováním. Když to položím,seženunový plech a nechám znova na komaxit a vyjde mě to za 4 kila... Profesionální renovaci budu dělat někdy za 10 let až budu vydělávat. Ale to s tím pak už nbudu jezdit to bude výstavka. Navíc i kdybych to vytmelil tak se tmel v peci sloupne
Datum: 10. prosince 2010 12:06
 napadlo mě boocheere o kolik sis nechal u stejskyho tu hlavu snižovat? pokud to není výrobní tajmství  .. docela by mě to zajímalo...
Datum: 10. prosince 2010 10:34
Jméno: Steve
IP: uživatel10834
 ze jsi to neorezal. a jsem zvedav jak to oriznes z prostoru kliky ( neco vylitne neco zas ne ). i kdyby si tam dal desetinu toho tmelu tak to nepochcije. A co mas v planu ted? renovace neceho vetsiho bude ? ja jen ze to asi bude jeste vice pojebane nez toto.
Datum: 09. prosince 2010 23:16
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 máš to pěkný čeče, zas jeden zachráněnej kousek. a nenech se odradit od příští, jistě již stoprocentní lakýrnické práce.
Datum: 09. prosince 2010 22:47
 Víš já tam toho radši naseru a pak vyčuhující nesmysly ořežu nožem než abych to znova půlil
Datum: 09. prosince 2010 22:31
 hmm na pole dobrý,to trochu přeháníš.
Datum: 09. prosince 2010 22:29
Jméno: Steve
IP: uživatel10834
 ten plech je solidne pocechranej, neverim tomu ze to neni videt! kecas ! musi jebat do oka na 10metru. co ten skidanej motor modrym nesmyslem ? ale tak jo no mas to na pole tak to je jedno. a pak to jeste jednou posles pod kamion. takze jak rikam na pole a pod kamion dobry
Datum: 09. prosince 2010 22:11
 však jasný. Na ty konektory se ještě chystám dát bužírky protože izolované konektory jsem sháněl týden a nikde je tu neměli  Já mám taky rád originální stroj ale z tohoto už origo nebude protože jsem to v mládí překopal jak se dalo a co se dalo... udělal jsem to tak,jak mi to nejlíp vyhovuje
Datum: 09. prosince 2010 21:11
 je to pěkné ale chybí tomu tzv detail.šroubový spoj za matkou ti čouhá ještě 1cm závitu.nevypadají vůbec dobře ty šroubky v masce co drží tu spínačku.co ty stahovačky na řídítkách?to ten svazek nejde protáhnot řídítky?na konektorový spoj patří ochranná bužírka atd.já tě nedupu jen jsem asi detailista a mám radši originalitu
Datum: 09. prosince 2010 21:00
 petan ®: válec je original,jenom hlavu mi stejsky upravoval
Datum: 09. prosince 2010 20:55
 ale chválím fakt se ti to povedlo je to pěknej kousek =)
Datum: 09. prosince 2010 20:53
 mám no... musel jsem to zase celé rozebírat a dávat je naopak  chybička se vloudila
Datum: 09. prosince 2010 20:49
 http://boocheer.rajce.idnes.cz/Renovace_Jawa_21/#101_5458.jpg řekl bych že ty podložky máš naopak.toho tmelu stačí prstem namáznout plochy
Datum: 09. prosince 2010 20:44
 pěknej fichtl, na hlavě jsem si všiml nápisu CÚ máš cestovní upravu od stejskyho??? jestli jo tak napiš jak to jede atd...
Datum: 09. prosince 2010 20:44
Datum: 09. prosince 2010 20:41
 Ale zas tak hrozné ty bouchance nejsou. Každý se bude dívat na celkový vzhled, každého zaujme nový lak, nablýskané chromy a nikdo to nebude zkoumat takhle do detailu. Jinak moc pěkné
Datum: 09. prosince 2010 20:33
 je to komaxit
Datum: 09. prosince 2010 20:30
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 A je to teda normalni lak nebo si tam nechaval davat ten komaxit o kterym si tu mluvil? ak si to teda nepletu... ja bych to zkusil aspon krapet vyklepat, vim ze existuje i metoda nato pri ktery ani nehrozi poskozeni laku ale to uz delaj profici
Datum: 09. prosince 2010 20:27
 máš to fakt pěkny chválim
Datum: 09. prosince 2010 20:22
 Jo a jinak nez jsem to dal dohromady trvalo to asi 3 mesice... Ale když sečtu tu práci co jsem na tom odpracoval tak bych to viděl tak na 40 hodin
Datum: 09. prosince 2010 20:20
 jj škoda ale ty bouchance jak říkám jdou vidět jen z 20entimetrů když na to svítí slunko nebo když to fotím s bleskem tak se to tímv ystínuje  jinak to nejde vidět  Generálka motoru dělané před rokem mě vyšla na 2500 a co jsem ted dělal poloviční generálku jenom primár a ložiska+výbrus a snížení hlavy to stálo tak 1500,kola 3000,lak 1500 a nejake ty blbůstky tak 2000
Datum: 09. prosince 2010 20:17
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Clovece jen ty bouchance to docela kazi, jestli si jako ja, tak ti to neda pomalu spat, vykitujes to a posles znova na lak  kdyz uz sis dal praci tak tohle nwm nwm.... ale jinak pekna prace
Datum: 09. prosince 2010 20:10
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Pekny, jak dlouho si natom makal a kolik to sezralo penez?
Datum: 09. prosince 2010 20:08
 jo o tom že tot en kyt nevydrží jsem taky přemýšlel  ono by nebylo problém dat tam kostru 21 ale ona to byla původně 05ka kterou jsem za svých mladých let překopal na 21čku já debil... no tak jsem chtěl aby alespon něco z toho pincka zůstalo původní  i ten zadní plech
Datum: 09. prosince 2010 19:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 fajnová práce až na tu kostru z 05  jo a jinak k tomu kytování...kdyby jsi to vykytoval a dal na to komaxit tak se ti ten kyt stejně oloupe v peci
Datum: 09. prosince 2010 19:07
 pekne...rad si pozeram taketo fotky. Len tak dalej, pripomina mi to preco mame vsetci tieto stroje tak radi
Datum: 09. prosince 2010 19:06
 Je to odstím RAL 5012... ty bouchance se mi nechtelo kitovat...ono to jde videt jenom když se na to díváte z 20 centimetrů... jinak to vidět nejde tak to mi tak nevadí. Cílem bylo hlavně abych se za to nemusel stdět když s tím jezdím
Datum: 09. prosince 2010 19:04
Datum: 09. prosince 2010 18:58
 Paráda,moc hezky, jen škoda žes ty bouchance nevykytoval.Jinak co je to za odstín té modré?
Datum: 09. prosince 2010 18:58
 díky... s tím jsem nepočítal,při pískování mi s tama vymetli gumy kyvné vidlice  Tak jsem to musel dodatečně opravit
Datum: 09. prosince 2010 18:56
Jméno: pkf
IP: uživatel10792
 pěkný,až na tu dodatečnou svařeninu
Datum: 09. prosince 2010 18:47
|



|