Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec mám tokovou malou záhadu na moji čz 250 dneska se jedu projet a až jsem to zahřál tak mě přestal poslouchat volnoběh když jsem přidal plyn tak to krásně vyletělo do otáček ale už to nespadlo na ty otáčky co jsem tam měl nastavený měl jsem tam tak aby motor sotva jel aby nezdechl a no a dneska ty otáčky jsou moc vysoký čím to je?? prostě když přidám tak to nechce spadnout na ty malý otáčky. diky moc za rady mějte se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 20:03
 Přírubu karburátoru bys zarovnal na nějakém mírně hrubším smirkovém plátně,ale musíš to mít na rovné ploše,těsnění se dá vyrobit z tvrdšího papíru obtiskem přes vazelinu nebo ho koupit a gufero pod dynamem - musíš stáhnout rotor dynama,což jde krásně šroubem M8,musí být pevnostní 8.8 a nakonci by měl být do kužele,aby se krásně opřel do čepu klikovky. před stahovnám musíš vymontovat šroub stahující vačku,poté vačku odpáčíš a můžeš zamontovat šroub M8,začnš utahovat,zařadíš si když tak 4.rychlost a zabrzdíš,nebo se zapřeš o překážku,utauhješ tak dlouho až rotor odskočí do rukou,pak je tam nálitek uchycený 3 šrouby M6,ty povolíš a sundáš nálitek,v nálitku je gufero nakleplé,myslím,že je to 20x40x10. Pod nálitkem musí být papírové těsnění,případně to má být utěsnněo třeba tmelem PAULIN. Pokud bys měnil gufero tak to nové pořádně naoljovat motorákem třeba z vnitřní strany a z vnější taky. Z vnitřní je to důležitější,protože má břit,který by se mohl poškodit,kdyby nebyl namazán. Ale by tam to gufero šlo lépe naklepnout gumovou paličkou tak je dobré ho namazt i z vnější strany...
Datum: 18. srpna 2010 20:03
 Nazdar,tak když se to ohřeje a pak ti to jde do vysokejch otáček a nespadne to na volnoběh tak to tipuju,že ti to někde saje falešný vzduch! u této čízy ti to může sát pod přírubou karburátoru - zkřivená dosedací plocha nebo špatné těsnění, pak ti to může sát guferem pod dynamem, nebo těsněním toho nálitku.
Datum: 18. srpna 2010 19:47
|



|