 Dobrý den draci. Chci poprosit o takovou maličkost. Budu kupovat motorku jawa 350/638 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/432198-350-638.html Zitra se na ni jedu podívat. Chci se zeptat co všechno mám u tohoto stroje zkontrolovat,na co si mám dávat pozor pri jeho prohlidce atd... Vim nejake zaklady jako je klepani v motoru,osmice,svetla atd... ale přece jenom jsem nikdy vživotě žádnou jawu 350 nevlastnil,jenom jsem si ji pučoval od kámošů na projíždku,párkrát jsem na tom seřizovalpředstih a nic víc. Takže v tomto oboru jsem zatím dá se říct amatér proto se ptám (nevim totiž co na tomto stroji může být za ukryté závady). Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 21:27
 jasně ty kokote víš co si uhobý debil... proč sem píšeš když neporadíš? Sejdeme se a můžeme si o tom popovídat ne? ad vidím co si za malýho blbečka. A si starší než muj tata? 6e jsem neuvedl jeho věk čoveče
Datum: 26. srpna 2010 21:27
Jméno: trubka
IP: uživatel10249
 Franky k tobě nemám nic o problémech pio.víš a znáš a tvoje vyjadřování beru.Ale borec boocheer jak jsem napsal náčelník VELKÁ HUBA je.Jsstli já jsem krypl co jsi pak ty ? Tože na svém webu ze sebe děláš odborníka a potom se zeptáš jaj seřídit karburátor nebo ,,dělám opravu elektryky na 555 a ptáš se na tlumivku,,když jsi rozebral a složil asi 50 motorek tak víš zase jen a jen velké HOVNO. A to že tě tvůj táta nic nenaučil zase něco ukazuje,nebo je stejný jako ty.Potom že je ti 17 máš dotazy opravdu 9ti letého klouzka.Jestli chceš vědět kolik je mi tak asi budu starší než tvůj táta ŘP mám plnej lokomotivy jsem opravoval a motory dnešních NA opravuji.Tak zdar saláte.
Datum: 20. srpna 2010 21:38
 Trubko ty jsi fakt debil nezlob se na mě... jo měl jsem 50 motorek a víš jak jsem to dokázal? je mi něco kolem 17 let, začal jsem s tím v devíti no a od desíti let do dnes všude lítám po šrotech vykupuju staré vraky které zpojízdním,zkompletuju a prodám takže mě toho prošlo rukama hafo... A jen mě řekni jednu věc ty kokote  Ty si myslíš že když se věnuju generálkováním motorů na pionýra,babettu a teru jak tam píšu že umím všechno na světě? LEDA hovno! Můj tata se 30 let živí generálkováním motorů na traktory,auta a podobně a ted mu dotahneš do dílny motor z lokomotivy a řekneš mu: prošlo ti toho rukama hodně zgenerálkuj to. byl by nahraný! Takže se sklid ty devítiletý BLBE! a kdyz nevíš tak drž rypák už jsem ti to řekl několikrát ale ty máš prostě IQ tak v mínusu že nevíš co máš dělat když ti řeknu ZAVŘI TLAMU !
Datum: 19. srpna 2010 1:15
Jméno: trubka
IP: uživatel10231
 boocheere u mne jsi jak už jsem psal náčelník VELKÁ HUBA.Tvůj web nebo profil mluví za své.Děláš generálky a kdovíco,50 motrek,,jsi měl,,takže takové zkušenosti a praxe a ty se ptáš opravdu na takové blbosti.Ale nejsi tady sám
Datum: 18. srpna 2010 19:57
 A ty si kup sekundové lepidlo na prsty ad nemáš takové přitroublé odpovědi... Jinak jednomu člověku který mi podrobně popsal co se u techto stroju kazi,na co davat pozor atd.... Velice moc dekuji
Datum: 17. srpna 2010 23:14
Jméno: trubka
IP: uživatel10223
 Kup si raději houpacího koně ať máš nějaké jiné přitroublé otázky.
Datum: 17. srpna 2010 21:14
Jméno: filda
IP: uživatel9592
 Já ji chtěl místo 639 co ted nmám ale většinou to byly splácaniny poskládaný a nebo top stavy za 20tisic tak jsem to nechal,ale taky nadhera a super zvuk!
Datum: 17. srpna 2010 20:39
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 jj , vencovi , aby se mu pomstila
Datum: 17. srpna 2010 20:19
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 je pravda ze je moc hezka , rekl bych ze z 350 nejpeknejsi
Datum: 17. srpna 2010 20:09
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tatik ji kdysi prodal a ja ji mozna koupim z5 , vypada presne jako mel Venca
Datum: 17. srpna 2010 20:09
Jméno: filda
IP: uživatel9592
 jinak 634 moc hezký stroj nádhera a souhlas
Datum: 17. srpna 2010 19:53
Jméno: Filda
IP: uživatel5136
 no jediná nevýhoda co je tak je neplná vložka na klice je to mezi ojnicema,za čas se vykurví,jinak motor docela drží občas překontrolovat spojku a její stav a seřízení,ale zase taková katastrofa to neni a moto nabídne dobré jawácké svezení.
Datum: 17. srpna 2010 19:50
 Jawaman- tak to ti trochu závidím. Mě se 634 hrozně líbí
Datum: 17. srpna 2010 19:45
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja mozna budu mit 634 stejnou co mel Venca ve Slunce Seno
Datum: 17. srpna 2010 18:47
 čau... díky moc takže už vím na co se zaměřit. pokud chceš pokecat tak neni problém. icq: 339-631-871
Datum: 17. srpna 2010 17:34
 Jinak dle pohledu je vidět že je to leštěnka,komplet v originále,neměl by si mít extra problém jde to na ni vidět,že je to top koupě,ale but obezřetnej a dej kontakt třeba icq nebo tak rád pokecám nebo se projedu s někym.
Datum: 17. srpna 2010 17:20
 Hoj,já mám 639,být tebou vezmu si sebou někoho,kdo tomu alespon trochu hoví,pak bych na to vlezl,sedni a podívej se jestli jsou řidítka v rovině-nejsou li hnutý,poznáš to tak že budou prostě lehce nepřirozeně,ta trubka se při pádu ráda ohýbá,pak bych ji rozjel a zaměřil se na podvozek,jestli neni extrémě hnutej rám,poznáš to zvláštnim chováním mota,nepřirozeným a pust na chvilku řidítka za jízdy-nedej si na tlamu,neměla by tahat do stran,vizuálně projed trubkoví rám-sváry rámu,rády praská u kyvné vidlice a u zadních stupaček,dále si zkus komlet elektriku-jak svítí,funkční brzdová světla při brždění zadní brzdou,další věcí je spojka-často se jebe na typu 638,zkus moto hned za studena,poznáš hned jak na tom spojka je-nesmí se při rozjezdu extrémě škubat a vydávat rachtaví zvuk,rozjezd by měl být plynulý bez néžadoucího cukání a zvuků,dále jestli funguje otáčk a rychloměr,podívej se jestli motor extrémě neteče-sehni se a podívej se na motor ze spodu,zkus také jestli jde kohoutek na všechny možnosti-rezerva-často se ucpává,ptej se na výměnu posl oleje v motoru,co tam daval,kolik to má najeto,je li po vybrusu a celkově co se na tom dělalo za opravy a co by chtělo udělat,každopádně určitě na ni bude nějaká práce,stim počítej,já ji kupoval na podzim,vypadala fakt krásně,ale vrazil jsem do ní ještě tak 3-4 tisíce aby to jezdilo spolehlivě,jo a zeptej se na zapalování a v jakym je stavu se podívej,taky duležitá věc pokud má starý kladiva,podival bych se na stav,pak zkus jestli funguje sytič,podívej se na ráfky jestli není někde extra šleha-bouchlej a zkus převodovku-řad až na 4 kvalt a každej trochu vytoč,jestli nevypadává.
Datum: 17. srpna 2010 17:13
|



|