|
|
|
| |
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdarec prominte že to sem podruhé píšu ale díval jsem se na yotube videa o pístech a všiml jsem si že u některých pístů se opravdu stačí pístní čep do pístu zatlačit jen prsty znamená to že se ten pístní čep otáčí i v pístu nebo teplem nějak nabyde a přestane se otáčet v pístu já to samé mám na té svojí čz 250 a zajímá mě to jak jsem dával pístní čep na pincka to bylo hrozny musel jsem nahřívat píst a čep schladit aby tam šel ale tady u čz to jde vmáčknout prsty taky to tam má tokový 2 dirky na mazání a pincek to tam nemá co vy na to napište co víte jsem zvědavej zatim čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 9:21
Jméno: Jakub
IP: uživatel9716
 Záleží z jakého materiálu je píst vyroben. Třeba do pístu Wiseco jde pístní čep vložit volně suvně. Do pístu od Almetu se musí pístní čep bud zmrazit a píst ohřát nebo vtlačit stahovákem. Pokud vlastníš stavitelný výstružník můžeš lehce píst vystružit. Dírky na mazání si tam můžeš vyvrtat. Obecně platí pravidlo u cestovních motoru, že by měl jít pístní čep vsunout ztuha a u závodních motorů lehce suvně. V každém případě mi neměl mí velkou vůli.
Datum: 19. června 2010 9:21
 Když jsem dával do pincka nový píst tak jsem čep zmrail,píst rozpálil a ještě jsem do toho musel klepnout abych tomu pomohl dovnitř a po 500 ujetych kilometrech ten čep šel vytlačit prstem a nijak v tom neklepal... Ono si to asi udělá vůli tím tlakem protože ten hliník je měkký
Datum: 18. června 2010 22:07
|



|