 Dobrý den seso mám na vás prosbu... až zase budete objednávat spojkové tyčinky na pionýra tak tam temu kriplovi který je vyrábí pošlete místo peněz Bombu... Toto už snad neni možný. Jel jsem ke strýcovi který bydlí 150Km odtud. Celou cestu jsem utahoval šroub na ladění spojky,na ramínku spojky jsem schválně nechával několik mm vůli aby tyčinka nebyla zatížená když neni spojka zmáčknutá. Než jsem tam dojel tak šroub byl dotažený na max a spojka už nereagovala. Tak jsem vytáhl kontramatku aby šel šroub ještě malinko přitáhnout... Mno však po 50 kilometrech ani to už nestačilo.Zpět jsem jel 150km bez spojky a celou cestu nasrané v gatích kdy se mě vylámou převody. Doma jsem to rozdělal,na obou koncích je tyčka tak rozpláclá žez motoru jsem to páčil půl hodiny a z víka zapalování ji nemůžu dostat... Malá tyčinka je v tom taky rozpláclá takže ted zase musím půlit motor kvůli debilní tyčince Kdybych tam vrazil slanou tyčinku tak to vyjde nastejno,možná i lépe... Ještě jsem nikdy nebyl tak nasraný
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 21:03
Jméno: xyz
IP: uživatel9662
 Výrobci bývají svině, ale smluvní vztah máte s prodejcem u kterého zboží nakupujete, ten je poslední zodpovědný za výrobek, který prodává. Jemu ze zákona budete výrobek reklamovat, ne prodejci! Prodejce nemá důvod brát drahé a kvalitní, protože aby prodal nemůže na to dát tak vysokou cenu. Ale takový TAIWAN ten je super. Levňučko nakoupí a doufá, že to bude super kvalita a na každém super vydělá. Když to nevýjde, tak začne brát z jinama, aby neměl reklamace. Pokud má ale zákazníky jako jste vy, kteří nadávají na výrobce a né na prodejce, tak může brát ještě větší blato materál třeba z Afriky, kde ho bude lít černoch na pánvi do formiček. Já bych prodejci dovezl celou motorku a na jeho náklady ji nechal opravit, aby se naučil nakupovat kvalitní zboží. Kdyby se mu to nelíbilo, udělal bych znalecký posudek a řešil to u soudu, jako náhradu škody. O peníze nejde, ta tyčka moc nestojí, ale rozdělávat ten motor ... a drbat se s tím, než se složí ... Co kdyby tento díl způsobil trvalé zařazení rychlostního stupně, bylo potřeba nouzově brzdit a vznikla kvůli tomu smrtelná nehoda, nebo s trvalými následky?
Datum: 12. června 2010 21:03
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 všecky jawy z považských strojíren to je jen a jen samá kvalita tzv. Československá kvalita z Považských strojíren.
Datum: 06. června 2010 16:50
 draku tak to je mi jasne,, jenze jsi schytal kdysi tycku,,ted uz jsou kalene madi in cr,,ty mas madi in taiwan,,sorac za toho kdo tp pritahl do republiky,,,,taky jsme mu je vsechny vratil a ted uz mam gut
Datum: 06. června 2010 13:47
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když ty konce nejsou kalené, není se čemu divit. Pozná se to vizuelně podle barvy. Ty konce musí být tmavé.Je-li tyčka
jednobarevná, je to nefunkční součástka .
Datum: 06. června 2010 8:31
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Nic se nevyrovná tomu, co je Made in Czechoslovakia.
Datum: 05. června 2010 22:02
 Taky mám chut si ho někde najit a rozbit mu tlamu... Dnešní výrobci jsou s prominutím kokoti... jim jde jenom o prachy. oni to odflágnou,na kvalitu a funkci serou jediné co je zajímá tak je to aby za to měli prachy... Staří čeští výrobci byli aspon borci a jde to poznat. Takový pařez. má to přes 50 roků,najeto desítky tisíc a pořád to jezdí jak střela. Koupíte new pionýra,jezdíte s ním 5 roků do práce a můžete ho vyhodit do šrotu,tak je to dnes skoro se vším
Datum: 05. června 2010 21:57
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to by me zajimalo jakej krypl to vyrobyl potreboval by poradne na tlamu.
Datum: 05. června 2010 21:38
|



|