slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jake mate zkušenosti a zažitky s jawo 350/639?jak by jste ji popsali? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 15:38
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando souhlasim s tebou ty motory jsou lepsi jenom co je pravda, ale zas tragedie ty 639 nejsou jenom poradne zatahne na 3500 otackach jinak Steve to shrnul perfektne
 
 
Datum: 23. dubna 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9242    
Muj osobní nazor je,ze 632-4 jede líp. 638-9 jen jede víc a za víc.....jezdil sem na vsem od 354 po 639 a ty hlinikovy 4K mi nejak neohromili,naopak docela sklamali po jezdeni na litinovym 2K v 632.....
 
 
Datum: 23. dubna 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diki STEVE přesne takove informace jsem chtel vedet mam rad stare stroje ale zatim jsem měl jen ty slabší ale 350 se mi libí už hodně dlouho nevim proč asi kvuli toho co jsi psal moc se těším na to až si v lete udelam ridičak a koupim si ji
 
 
Datum: 22. dubna 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michal netusi, asi nani ani nejel a mele jen veci vsemi nezasvecenymi rikane...prozil jsme na ni cely svy mladi, delal jsme na ni i zaverecky v autoskole, je to poctivy cesky stroj...ze to zere? dyt je to dvoutakt, je to tripade, spotreba hodne zavisi na serizeni masiny a stylu jizdy...ze je to nespolehlivy? kdeze, pokud jsi trochu sikovny tak ti bude delat sluzbu mraky let, obcas tu a tam vymenis abys zustal ve forme a jinak je to nezmar a velmi spolehlivy stroj, vzdy dojedes...ze neni vykonny? nerekl bych, tech 19kW neni zas tak malo a ten stroj nebyl navrhovan na zavodni okruhy, je to pro cestovani, jizdu do zamestnani, vylety a kochacky ale dokaze to natrit kdejakymu japonci slabsi kubatury, nejde ani tak o vykon jako o prubeh, odpich, to si musis zaizt...a neni pravda ze to tahne az od konce zeleneho "economic" pole, to je jen takovej neduh 640 s dvoukomorovymi laufy, ty klasicky a neuskrceny 638 a 639 tim netrpi a da se jezdit s tim ve stulu chopper, pro krajinkare nadrhera...ze smrdi? co cekat od stroje s tak dlouhou tradici o takove kubature a s takovym velkym sanim a nedokonalym vyplachovanim, spis bych toto bral jako plus nez jako mouchu na teto vic nez dobre masine, tak jako zvuk a jizda i ten smrad ji charakterizuje (a pro ty co mazou sajrajtama tak i modry dym nad mestem po projeti tripade)...ta spojka je opravdu neduh, lepsi je si tam dat tu spojku ze 634 jak uz karlos. rekl, pruzna mezilamela se stejne casem vymacka ale ta ctverkova spojka tam je pak v pohode, ten motor pak je bozskej v cele sve celistvosti...jinak Vape schvaluju, je to krok kupredu a resi to 50% poruchovosti na masine, dalsi vyhodou je Oilmaster, bezvadna vecicka, nejenze setri kapsu ale motor si pak vrni, byla na 639 choppru a pak hlavne na 640 kalifech...co k ni jinak rict? muzu jen doporucit, levny vozitko, nenarocny na udrzbu, hodne mi dala, je to ceskej stroj kterej je charismatickej a ma toho hodne co do sebe...coz se o japoncich (byt se svymi vykony jezdi jinou tridu) rict neda...casem pochopis ze maisna neni o vykonu ale dusi te masiny, vztahu k ni a srdicku...asi proto byla tripade pro me skvelou postarsi damou ktera me vozila i vychovavala...hodne jsem toho vycnechal ale jako navod a doporuceni jinak velmi vsestranneho stroje to doufam staci...
 
 
Datum: 22. dubna 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem teď zrovna nedávno koupil 639 a nemůžu si na ni stěžovat :-)
 
 
Datum: 22. dubna 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michal21 evidentne si 350 nemel zas tak tragicky tezsi to neni. spotreba neni az tak extremni a vykon ? co by si cekal od stroje staryho 24 let ? Hlavne tohle neni o tom trhat asfalt, ale o potitku z jizdy BTW kdyz to umis sestelovat a udrzujes sestelovana vydrzi dlouho, ale bezkontakt je jistota a ano tahnou az od 3500 otacek, ale pak jedou a kdyz chces jet sportovnejsi jizdu nikdo nerika, ze musis tocit pod 3 a pul
 
 
Datum: 22. dubna 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak do 350bych určitě nešel je to těžky jak hovado žere to ja tank a vykon není nějak ohromující a navíc když tam máš klasicky zápalko a ne bezkontakt tak to musíš pravidelně seřizovat a když ne tak se to bude hádat a tím pádem to pojede míň a ty 638,639 a 640 táhnou až od vrchu
 
 
Datum: 22. dubna 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo este sem zapomel. Spojka je nekdy dost otravna da se to eliminovat pruznou mezilamelou, nebo vymenou spojky za spojku z 634
 
 
Datum: 22. dubna 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vykon ma az od vyssich otacek (asi od tech 3500ot/min) - v tomhle je lepsi motor 350/634. Kotoucova brzda je dobra vec, kdyz se udrzuje. Posaz za riditkama je super i mista je tam celkem dost. SPolehlivost je podle toho jak se o ni staras ja tam mam VAPE a nidy se mi nestalo, ze bych musel neco opravovat abych dojel. Spotreba je trochu vetsi kdyz ji zenes (moje si veme asi 5 - 6 litru/100km), ale to je dost podle stylu jizdy..
 
 
Datum: 22. dubna 2010 13:59
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 14:31:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu