
estli to zadres zalezi sice na oleji jakym mazes ale hlavne na zpusobu jakym jezdis, hlavne v dobe zabehu je to nachylne na pridreni, jak to zajedes (dukladne zajedes) tak pak uz to jen tak nezadres pokud to budes tim mazat v pomeru 1:33, to bys musel se k tomu chovat hodne hnusne a trapit ho aby se sekl...jinak pred mesicem jsem na nej znova presel a zacal ho zas pravidelne pouzivat a je to dobrej oil, oproti M2T to kouri jen nez se zahreje (negdy ani se zahrivat nemusi) a dulezity je ze maze, navic poznam v jakym kanystru mam svy palivo jelikoz to obarvi benal modre, je to sice mozna smesny tadlec poznamka ale uz sem se taky parkrat zarazil co tam leju (v kanystrach sem dojizdel zbytky a nebylo popsany v cem je co jelikoz jsem bordelar)...s karbonem sice problemy budou, to je jasny, ale ten kour se zredukuje a bude to mazat...u me spokojenost

za ty prachy to jde...jinak este jedna dulezita poznamka - sice TSF neni polosyntetika nebo nenici karbon na hlave a pistu, stejne ale bych doporucil ocistit spalovaci prostor v hlave a pist od karbonu, nahoda je blbec a pak gdyz se to uvolni tak to muzes setrit na vybrus, je to neprijemny gdyz se ti zadre motor diky novemu oleji (zkusenost znameho) a pritom se to dalo obejit vycistenim od karbonu...tot vse