 zdarec, tet budu lejt do tlumičů volej, ale doma mám jen převodák.. tlumičovej nebo hydrauliku bych musel koupit, (neni problém) mám to předelaný do krosu (myslim do krosu jako uplně, jako do takovýho toho "tvrdýho" krosu"  ) a tak se ptám, jestli by nebyl gut volej převodák do nich, když je to do krosu, a pořád to lítá, skáče, atd..nebo kerej by ste mi doporučili do toho krosu? díkec.. je to 175...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 16:40
Datum: 21. února 2009 16:40
Datum: 21. února 2009 16:39
Datum: 21. února 2009 16:38
 Do zadních dej tlumičák, a do předních mix tlumičáku a motoráku -poměr záleží na tom jak máš vyběhaný mechanizmy tlumičů..,ale dal bych víc motoráku aby nenarážely.. jinak jestli s timhle strojem hodláš jezdit tvrdej kros tak to se asi nemáš moc rád..  a ten vejfuk je taky zajímavej...kdybys tam dal originál tak to bude táhnout o hodně líp hlavně v nízkejch a bude míň žrát...s vejfukama už sem laboroval dost...
Datum: 21. února 2009 12:54
 Jako 15-ti letý kluci sme taky meli takovouhle "krosku"....ram 356,motor 477 a rikam ze je to proste strasne tezky a ten vykon nicmoc...taky sme z toho tenkrat byli vyvaleny,jak to jede,ale to je tim ze sme predtim drazdili jen fichtly  ...to je tak s tim jezdit po lese   a este je to vábička na policajty jako svine  ne ja sem proste rejpal,protoze tyhle stavby nemam rad.....a kazdej tady to asi ví
Datum: 21. února 2009 12:52
Datum: 21. února 2009 12:37
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 on nepsal ramenem, ale RÁMEM!!! učivo první třídy.....  (to jakože čtení)
Datum: 21. února 2009 12:31
Datum: 21. února 2009 11:59
Datum: 21. února 2009 11:50
  no tak jesi to pořad skače atd tak bych rači stvrdil aby tlumila a tak nenaražela  takže spíš hydrauliku nwm jak chceš že jo ...
Datum: 21. února 2009 0:36
|



|