Jméno: fikus
IP: uživatel692
 M6A to je asi sajrajt?? oproti M2T nebo to je nastejno? jo a dava nekdo zvas olej v pomeru 1:50?? je to 20ml na litr
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 22:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
Datum: 28. ledna 2009 22:18
 M6A 62 Kč/l * 1:25 = 2,45 Kč oleje do litru benzínu, M2t 73 Kč/l * 1:30 = 2,43 Kč oleje do litru, Ty jsi psal o 40 Kč dražší 1:35 takže 102 Kč/l * 1:35 = 2,91Kč oleje do benzínu; Kdybychom měli započítávat další věci, máme tu další téma o 100 příspěvcích bez výsledku.
Datum: 28. ledna 2009 19:59
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 a to opomijim vsechny ostatni veci spusobeny provozem motoru na takovyhle smesi.....
Datum: 28. ledna 2009 15:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 Hele ja se do vas zatvrzelejch M2T jezdcu uz navazet nechci.....ale at pocitam jak pocitam,tak my vychazej stejny cisla
Datum: 28. ledna 2009 15:16
 Stando, spočítej si to a zjistíš, že v tom cenová výhoda je. Já jsem reagoval spíš na to co psali 1:50.
Datum: 28. ledna 2009 14:58
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 Hele ja zase nechapu,kdyz sou dneska oleje mnohonasobne vetsi kvality za skoro stejnou cenu,tak proc tam lejete ty kaše z dob totality???? Radsi dam vhodne mnozstvi oleje,ktery je pro fichtla 1:35 s tim ze dam za ten olej o 40 korun vic na litru nez tam prát 1:25 nejakou kašičku co mi akorat s odpustenim zasere motor.....a kde je ta cenová výhoda teda????
Datum: 28. ledna 2009 14:38
 Pro M6A se doporučuje poměr 1:25 pro normální ježdění(u M2t 1:30). Osobně s ním nemám zkušenost, ale v testu, co jsem četl na internetu, bylo, že karbonuje víc a častěji zkratovává svíčky než M2t. Chongu M6A je olej vhodný jak pro 4t tak pro 2t. Nechápu proč se snažíte šetřit na poměru. Větším množstvím levnějšího oleje namažete líp a levnějc.
Datum: 28. ledna 2009 14:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No já nevím, vždycky jsem měl za to že M6A je olej sice motorový, ale nikoli do paliva 2T motorů... tedy na mazání klikovky a rozvodů 4T motorů a to ještě starších typů. Tedy pro Tebou fikusi uvedený způsob užívání nevhodný... Mě přijdete hoši jak rozdvojené osobnosti.. na jednu stranu je vám líto koupit alespoň běžný olej, ale vaše duše závodníka pak trápí motor jako by jste tam měli profesionální syntetiku... Takže jo pokud chceš mazat jakoukoli břečkou, proč ne, jet za tebou bych nechtěl protože bych měl chuť tě za ten smarad a ničení motoru kopnout do prdele, ale když už tak budeš činit měl by jsi adekvátně k tomu mazat (a to ne 1:50 ale daleko víc) a k tomu i přiměřeně šetřit motor. Jinak Tě výbrus nemine v krátké době...
Datum: 28. ledna 2009 8:01
Jméno: standa
IP: uživatel5098
 k temhle vecem se stavim hodne skepticky....chces tu motorku mermomoci zabit....davat tam nejakou kaši a este v pomeru 1:50 ....to bych si nedovolil ani s polosyntetikou
Datum: 27. ledna 2009 22:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no tak to si mel rict hned! 1:50, 1:60 je podle me zas az moc...ale jelikoz se rikalo ze se to da s tim (samozrejmosti je kvalitnejsi olej) a zkusenosti s tim nemam tak i tech 1:60 v krajnim by se dalo...
Datum: 27. ledna 2009 21:44
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 1:25 SE DAVA NAZAJIZDENI ALE NA JEZDENI 1:33 . U PIONYRA MAM NA PISTNIM CEMU JEHLOVY LOZISKO! takze muzu dat i min oleje nez 1:50?? treba 1:60?
Datum: 27. ledna 2009 20:33
 Hoši píšete tu,že s bronzovým futrem na pístním čepu víc míň jak 1:33 nedávat.Mám Jawu 175/356 a v příručce doporučujou poměr 1:25.Můžu tam teda taky dávat 1:33 nebo musim 1:25.Dík
Datum: 27. ledna 2009 20:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Honzo, Honzo...s bronzovym futrem jedine 1:33...gdyz ti budu prodavat olej tak ti taky nakecam vsechno mozny...a tady si rekl zasadni kiks: pist ve valci totiz umazes i treba 1:100 s kvalitnim olejem ale pouzdro je konstruovane jen na 1:33, takze pokud to zvladne pouzdro, pak to zvladne klidne i valec...proc myslis ze se doporucuje davat 1:50 gdyz je tam jehlicovy lozisko misto bronzoveho futra? a ani pist, ani konstrukce valce se nezmeni...da se jit az do 1:40 ale pokud to hodne tocis tak pocitej s rizikem, pokud tocis jak svin u 1:50 tak to je uz hazard dost silnej...koukam ze se zde jedna zas o M2T, jak gdyby toho uz o nem nebylo receno snad vse...
Datum: 27. ledna 2009 20:12
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Záleží do jekej motorky....Já dávám do ČZ 175/477.......REPSOL  A nestěžuju si
Datum: 27. ledna 2009 20:03
Jméno: MiGeL
IP: uživatel5071
 ja davam Husqvarna LS. uz na nej jezdim skoro rok a nic, nejmensi problem... v kramu mi rekli, ze neni problem aby to umazalo tak do 15 000 otacek...
Datum: 27. ledna 2009 19:53
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 M6A starší typy motorů vemou akorát se ho musí dát víc než M2T.Já dávám do 05 valvoline durablend scooter 1:50. Když sem ho kupoval tak sem se ptal v tý prodejně prodávají tam motorky a skůtry tak my bylo řečeno že 1:50 i když je tam bronz pouzdro. Podle mího názoru když to umaže píst tak pouzdro taky.
Datum: 27. ledna 2009 19:32
Jméno: Dannys
IP: uživatel4900
 hele strejc to leje do husqarny a zatim sem neslysel ze by si stezoval a na takovyhle veci on je docela pes
Datum: 27. ledna 2009 19:08
|



|