Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Divím se proč tu řešíte oleje do vysokootáčkových motoru a haníte olej m2t.Divím se že vám ti fichtli vubec jezdí a dožili se svého věku když jezdily 40let na takzv. kentus m2t.Až si dáte do fichtla motor z pily tak to pochopím že m2t je do toho motoru kentus a jiné hlášky co tu píšou náctiletí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 12:51
Jméno: rosi 48
IP: uživatel995
 právě to mě na tom nejvic štve,že se to musi čistit
Datum: 31. ledna 2009 12:51
 Rosi48: To bude něčím jiným, než olejem. Že olej karbonuje je normální. Akorát u moderních olejů se karbon neusazuje a u M2t to musíš čistit.
Datum: 30. ledna 2009 22:12
Jméno: Rosi48
IP: uživatel995
 M2Ťáci si do toho benzinu klidně nachčijte.Mě osobně M2T sežral tři svičky a totálně zakarbonoval vyfuk,hlavu,pist a klikovou skrin a to to stihl za sezonu eště pěkně ohoblovat pisťáky,ale jinak pro karbonovy kominiky špica...
Datum: 29. ledna 2009 23:14
 Vankok: Máš paravdu. Proč mazat řetěz M2t, když ho můžu mazat levnějším a vhodnějším olejem PP80. M2t naleju radši do benzínu.
Datum: 29. ledna 2009 14:49
Jméno: vankok
IP: uživatel5083
 S M2T bych si nenamazal ani řetěz
Datum: 26. ledna 2009 14:21
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Musím tě zklamat ale žadný flákač nejsem,mám prostě v zaměstnání přístup k internetu,tak se NEROZČILUJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 23. ledna 2009 18:44
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 Clanek najit nemuzu....a hlavne uz nemam cas se tady zabejvat nejakym priblblym m2t....potrebuju se jit ucit na zkousky,odpoledne jit do prace atd....ty se asi flakas doma cely dny a mas na takovyhle blbosti cas,ale ja ne...to jen vcera byla vyjimka.... Ale jestli to nekde najdu...tak ti to sem vpálim!!! a vpalim ti to i na i-veteran forum...!!!
Datum: 23. ledna 2009 11:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 Tak tobe nestaci ze si rozpoutal bitvu na fichtl krámku....ty musis este znova na i-veteran .........to snad ne....ty jsi provokatér...vetsi nez já  Kdybych nemel smazanej ucetn na i-veteran protoze sem vyfakoval admina,tak bych ti to tam napalil jak tady.....
Datum: 23. ledna 2009 11:31
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 Ok....ale skus hledat taky....tak ja vim ze ty ses o svy pravde presvedcenej,ale taky bys moh mit trochu potrebu prijit konecne s rozumnym argumentem proc teda do fichtla nelejt dobry oleje,ale m2t... ani ty horsi oleje nez m2t si este nevyjmenoval....porad se to snazis zahrat do Outu
Datum: 23. ledna 2009 11:02
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Tak mi dej vědět když to najdeš.
Datum: 23. ledna 2009 10:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 Nikdo z nás....neblazni....to je nekolik let nazpatek co jsem to tam cetl....to tihle draci este tahali kačera  no objektivní to kazdopádně bylo,protoze tam bylo i napsany slozeni atd....co se do oleju dava oficialne,neoficialne a jak by ten olej mel mazat a jak maze...a specialne tam byl hozenej pohled na drivejsi m2t a tehdejsi m2t a ty oleje byli nesrovnatelny..... hele ja ten clanek snad nekde najdu aby sis nemyslel ze si to cucam z prstu.....
Datum: 23. ledna 2009 10:53
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Kdo psal ti články?Kompetentní osoba na bo jeden znás?
Datum: 23. ledna 2009 10:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 Vzhledem k tomu ze si starsi,tak k tobe chovam jistou uctu,ale kdyz sem se te zeptal jake jsou tedy horsi oleje nez m2t,tak jsi neodpovedel a dvakrat to zamluvil...o olejich mozna neco vis....ja taky... ale je videt ce clanek o m2t kterej byl na i-veteran nebo na jawamanii jsi necetl....to bys pak mluvil jinak....
Datum: 23. ledna 2009 10:21
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Podle tebe jsem stejně určitě idiot,tak nevím na co narážíš.Nevím na co chceš odpovědět.
Datum: 23. ledna 2009 10:08
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 A zase si mi neodpovedel  A bavime se o voze a o koze.....Proc furt uhybáš?
Datum: 23. ledna 2009 10:02
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Zčeho usuzuješ že dřív byl lepší a dnes je horší,tos ho nechal nškde v autorizovaný laboratoři zkoušet nebo je to jenom tvoje doměnka?Pri dnešních moderních konstrukcí (přívěra výfuku a klapka sání) si nemuže žádný výrobce výrábět obarvenou vodu nebo brusnou pastu a vydávat ji za olej.Než něco pustí na trh musí to projít státní zkušebnou,která se pod tím podepíše a vydá certifikát.
Datum: 23. ledna 2009 8:22
Jméno: Standa
IP: uživatel5045
 Radku fajn....ja jezdim motorky jenom 12let ale stary M2T pamatuju...to neni zas tak dlouho co zacali delat ty sracky co prodavaj dneska jako dvoutaktni olej....A jedna vec...Stejnak si mi neodpovedel.....ja na to cekam....
Datum: 22. ledna 2009 22:47
 Steve-> hodnoceni za 4 je pro nas vysokoskolaky nedostacujici  ...... jinak souhlas, tahle "diskuze" je naprosto o nicem a zmenila se ve smesici urazek
Datum: 22. ledna 2009 21:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no dobry tu to zije...smer - olej, urazky, olej, urazky, pozor ted zapletka: passat  a zas olej...jinak ano M2T je dostacujici = za 4, dobry se hodnoti znamkou 3...
Datum: 22. ledna 2009 21:27
 Porušim to jen abych zopakoval že debata je o ničem....  Jen pan Bady...ten očividně ví jak se věci mají.....
Datum: 22. ledna 2009 20:32
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Stando zajímalo by mně jak dlouho se této problematice věnuješ.Já mužu s čistím svědomím říct že 21 let.Já M2t nijak nevychvaluji ale da starých pioníru a kývaček je dostačující.Když jsem začal jezdit na jednostopím vozidle tak se ještě chvíly prodával specialmix.Na stojanu sis našteloval poměr mixu a pak načepoval,nikdy jsem neměl problém.V roce 1990 jsem si koupil novou mz 150 a také m2t (PROTOŽE TU JEŠTĚ NIC JINÉHO NEBYLO),s postupem času už jsem do ní dával už lepší olej červené barvy(značku si už nepamatuji)
Datum: 22. ledna 2009 19:50
 Tak to potom jo stando.
Datum: 22. ledna 2009 19:25
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Stando stima autama jsi to TREFIL,mám passata 1,9tdi už 7let
Datum: 22. ledna 2009 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 martine,neznas me.... umim bejt milej,rad pomuzu,pochvalim....ale na druhou stranu umim bejt i jedovatej....protoze sem štír....celá nase rodina podniká a clovek si treba uz v tý blbý hospode za pípou všíma lidi jaky sou a uci se cist v lidech protoze ses s nima denno denne a musis s tema lidma vychazet a zaroven je i korigovat....k veci ... proste znam i takovy lidi,ktery by tam lili i fritovaci olej kdyby vedeli ze to bude aspot trochu fungovat a bude to zadarmo....ale pak za mnou chodej a udelej mi s tim neco....ono se to posralo....a kdyz mu reknu pridrel si valec,vybrus bude za peti babu tak cumi....a nasleduje otazka:a neslo by to nejak udelat jinak....tak rikam jo....jezdis s tim jak kreten tak to namaz poradne a nebude se to opakovat....takovy zapeceny krouzky....to je tam hned po hodinovym krosse v lese na jednicku,dvojku.....a je zajimavy ze zatim nikdo nenadaval kdyz sem mu rek at tam zacne lejt trosku solidni olej....ba dokonce chodej lidi a rikaj....hele dik za radu...je to ted supr,drzi to,nic se nesere,pecka....sice tak prichazim o kseft,ale ty lidi sou spokojeny a obracej se na me znova a znova....... jen takove moje male portfolio...
Datum: 22. ledna 2009 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 bady neznam te,nechci te urazet,ale radsi mlc a udelas lip...jo... Jen jeste otazka k Radkovi....kdyz teda nejlepsi olej pro Fichtla je M2T tak kolik druhu oleje uz jsi vyzkousel??? s cim to porovnavas?? ja tedy vyskousel radu oleju a mam se o co opírat.... Ja abych vedel na ktery oleje si mam davat pozor a nepouzivat je.....At je to objektivni .....pokud mi vyjmenujes aspon jeden,dva horsi oleje nez M2T tak zmlknu a verejne uznam,ze se mýlim a ze pravdu máš ty a dalsi lidi ....to je fér nabídka...! A platí to i opačně...pro tebe...kdyz fér....tak pro oba....
Datum: 22. ledna 2009 19:07
 Hoši   Proč se tu tak hádáte ?  vždyt je jedno jakej je tam olej,hlavně že to jede  ,,a když někdo leje horší olej (levnější),neznamená,že mu budu říkat, dítě z hladový rodiny- to mi docela u tebe nasedí stando!
Datum: 22. ledna 2009 19:07
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 koukám že Steve to jako vždy pěkně rozsek  hlavně tou první větou...  brm brm umcarára trumpeta...   kde jsi na to přišel??
Datum: 22. ledna 2009 19:03
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 DOUFÁM ŽE DODRŽÍŠ SLOVO TY CHYTRÁKU A UŽ NEBUDEŠ PSÁT.
Datum: 22. ledna 2009 18:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 brm brm umcarára trumpeta...ani po 7 prispevcich zjistuji ze se tu vubec neic nezmenilo jenom Radek vyvolal dalsi vlnu protestu...co vic dodat, to by mohlo jit donekonecna a pokud to nigdo nezarazi tak to akorat do zejtrka zas nabera dalsich par kb na serveru a vysledek bude stale stejny: nulovy...ani ne tak nulovy ale s jednim stale neakceptovanym vysledek: M2T opravdu za moc nestoji...
Datum: 22. ledna 2009 18:58
 Nevim Radku....jestli prostě se timhle bavíš ale jak sem psal...tahle diskuze je totálně o ničem....! Ty máš názor neberu ti ho....! Já mám názor nech mi můj....je demokracie. A sem už nepíšu je to ztráta času...  Zdarec...
Datum: 22. ledna 2009 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 ty proste musis drazdit   nepochopil jsi nic ani po 38 prispevcich   my uz se nechceme hadat....ani ne ze by nebyli argumenty,ale ze uz je to trapný.....je to jak diskuze Škodovka 105 vs. BMW ....kdo jezdi skoduli,neda na ni dopustit i kdyz je to starej krám....ale proste v ty dobe to bylo supr auto....jo BMW sou jina trida,to auto ma svoji osobnost a taky primerenou cenu...kazdej na nej nema,nekdo rika ze tak drahy auto je zbytecný...ze mu staci levnejsi a dobry soucasny auto.... Asi tak to vypada....ja nerikam jezdete na plnou syntetiku do novejch vysokootackovejch vodou chlazenejch motorů,ale jezdete na stredni tridu....je tu plna rada dobrejch oleju do 150 korun ktery sou fakt dobry,nedelaj za sebou bordel,dobre mazou,lidi je chvalej....sou siroce rozsireny a kladne hodnoceny ....kdyz si budes moct koupit za 100 000 auto....budes mit na vyber....za 90 tis starýho Passata a nebo za 90 tis I.oktavku rok 2000-2001....co si koupis???? Asi jako kazdej si koupis vetsi kvalitu za stejny penize.... nehledne na to ze vis,ze 95% lidi je s oktavkou plne spokojeno a 50% vlastniku staryho passata na nej nadava..... Fakt tohle je realita.... i tak je to v tech olejich.... Pokud mas nejaky citovy vstah k tomu oleji tak se s nim treba pomazli,ale ja bych s nim namazal tak jedine retez 
Datum: 22. ledna 2009 18:25
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Za nějakých 15 i 30let bude podobné forum řešit tito dnešní oleje stihl,motul apod. ,protože je možné že budou zase lepší než ti dnešní a další generace zase budou psát že to jsou šmejdi,které zasíraj a zadírají motor,že je to tak na mazání řetězu.
Datum: 22. ledna 2009 17:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5045
 Ja bych si rozhodne precetl etiketu,protoze by mi zarazila nizká cena...... a co psal ABC ...tak je vseobecne znamo ze castrol TT ma tvrdsi karbon nez M2T
Datum: 22. ledna 2009 17:30
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Kdyby výrobce M2T změnil obal za jiný s obrázkek superbaika a dal na to jiný název,tak byjste to ani nepoznaly,že je to to samé puvodní M2T.
Datum: 22. ledna 2009 17:00
Jméno: Radek
IP: uživatel5049
 Kdyby výrobce M2T změnil obal za jiný s obrázkek superbaika a dal na to jiný název,tak byjste to ani nepoznaly,že je to to samé puvodní M2T.
Datum: 22. ledna 2009 16:59
 Asi tak nemá cenu se tady hádat o blbostech, každý má názor jiný a z toho plyno to že se tady neshodneme. M2T je olej pro 2T, jezdilo to na něj, jezdiot ot i bude. Tento olej je už dnes překonaný a za téměr stejnou cenu se dají sehnat oleje kvalitnější, které mají lepší kvality, méně čmudí/karbonují, lépe mažou a lépe chrání. Jaký olej kdo zvolí je jen a jen jeho věc. Jednoduše každý ať si vyzkouší co mu vyhovuje a na to jezdí, vnucovat někomu konkrétní značky, typy nemá význam. Jinak bych rád ještě opravil Frikulina - kvalitní olej neznaméná že píst otřeš hadrem a je odkarbonováno.... Já u své ČZ po 5700km jsem musel škrábat (ne moc, ale hadrem to určitě nešlo). A to používám olej Castrol Super TT.
Datum: 22. ledna 2009 16:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec nejlepsi zkusenost JE VLASTNI! i gdyby se tu psalo stale dokola ze M2T NENI DOBREJ OLEJ, POMALU ANI NE OLEJ, tak stejne neuveri...vyzkousej, uvidis
Datum: 22. ledna 2009 16:18
 S frkulinem souhlasím, že M2t hodně karbonuje. S kondorem souhlasim, že dřív nic lepšího nebylo. Standou popisovaný problémy s ježděním na M2t nemám. Mě jste nepřesvědčili, že je M2t špatnej olej. Tahle diskuze opravdu nemá význam, pokud se sem nedostany nějaký tribotechnik a těch je, pokud vím v republice málo.
Datum: 22. ledna 2009 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 prominte lidi...ja nechci bejt hnusnej....ted sem si tak nejak vzpomel,ze v podstate byl to a samy kdyz sem to tu zacal aktivne navstevovat....jedno z prvnich temat co sem rozhejbal bylo M2T a ted za to nekoho káram....asi bych se mel stydet  Nechame toho uz.....ste pro...??? Pokud by mel jeste nekdo faktickou poznamku,tak sem s ni...ale to podstatny pro i proti uz receno bylo....
Datum: 22. ledna 2009 16:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 chtel sem tu taky rict par slov ze sve zukusenosti o M2T ale polovina uz recena byla, na druhou polovinu si prijde kazdy sam co ho pouziva, az pak bude litovat tak at si vzpomene na tuto diskuzi...jinak dalsi co to vyvolal, o M2T se toho tu reklo vic nez je zdravo, je to az nezdrave, jakykoliv prispevek se slovem M2T by sem mel mazat pac uz je to unavujici stale mluvit o tom samem, vyresi se to, zas prijde negdo s tim M2T, zas se strhne velka, ostra a urazliva diskuze atd atd...MA TODLEC CENU???
Datum: 22. ledna 2009 15:57
 Olej m2t svího času se dával.proto že se běžně nic lepšiho nedalo sehnat.Píšu o době za totáče,lepší olej měl SVAZARM atd.Dnes se dá koupit olej lepší než je m2t a za stejny peníze.Dyskuze na téma m2t už bylo hodně a moc ho nachválili.Já osobně,když sem jezdil,tak mi to nejelo,že sem mněl svičku v háji,po očištění to zas jelo.Já osobně ho nedávám.
Datum: 22. ledna 2009 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 snazim se bejt objektivni,ale ono to nejde.....snazim se ty kluky tady od toho odradit....protoze to je neustale ze nekomu neco zvoni,ten tam nema tlaky,tomu to nedrzi volnobeh.....vsechno od vylitanyho valce.... hele muj nazor vsichni znate....myslim ze uz to muzeme uzavrit....jestli Radek je tu nováčkem a chtel to tu hned na přivítanou roztočit tak se mu to povedlo.....nevim co tim komu chtel dokazovat....at si kazdej jezdi na co chce.....ja vsem radim dobre,protoze uz sem si tim vsim prosel a po strasti plnejch letech sem poznal co je to udelat poradne motor,zajet ho a vyuzivat jeho plnej výkon....a neresit porad ze jedu do kopce a musim tu trojku drzet co nejdyl,protoze kdyztam dam dvojku a chvili ho opeprim pod plnym tak bude za chvili zvonit jak dement.....to je realita.....a ted mazu lepsim olejem....davam mu kotel jak nikdy a vsechno slape jak má....nic nezvoní....neresim furt zasranej karburator protoze to 10 dni stalo a nikdo s tim nejezdil....nestracim tlaky....nezasíraj se mi svicky,nezasira se mi nic....defakto ja jen jezdim od ty doby....rikejte si co chcete....ale tohle sou pro me dostacujici argumenty.....a rad bych to pral vsem....proto je od toho odrazuju
Datum: 22. ledna 2009 15:48
 Pro JS....  Ale jde o to jak rychle a jak intenzivně se to děje...! Nehledě na to že s opravdu kvalitním olejem tohle neřešim...píst otřeš prstem....(tam sou zbytky co dobíhal motor) a vejfuk je čistý....! takže se neoháněj běžnou údržbou když to nemusíé být tak běžný....
Datum: 22. ledna 2009 15:41
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 Ja si myslim at si každy jezdi na co chce je to jeho motor tak co se mu do toho maj sr.at ostatni ja osobne jezdim na M2t a nemam duvod
přechazet na jinou znacku protože mi vyhovuje a nikdy mi nic s motorem neudelal nepomlouvam jiny oleje a to i porot že jsem je neskousel
ale taky bych cekal že nikdo jiny nebude pomluvat M2T ale to tady moc cekat nejde co stando
Datum: 22. ledna 2009 15:33
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 protoze to vzdycky odsral pist,krouzky,valec,klika ....redil jsem vzdy spravne....bohatost spravnou,mozna az trochu vetsi ....a vzdy se to vylagrovalo....lital sem s tim vsude...po lesich,po polich,po silnicich....sam i ve dvou....motory sem zajizdel atd....no neres to.... proste za to mohla ta smes trosky oleje a šmantu co prodavaj na pumpe 25 korun za malou lahvicku.... cetls clanky o M2T? asi ne,predpokladam.... hele jako ty budes vzdycky M2T obhajovat,tak pujdu proti nemu.....protoze to neni olej....
Datum: 22. ledna 2009 15:28
 Stando, podle čeho usuzuješ, že za zničení motorů mohl olej?
Datum: 22. ledna 2009 15:14
 Frkuline, neoháněj se tu zanášením výfuků a pístů. Čistění vejfuku, pístů a hlav je při používání M2t součást údržby. Nikdu tu netvrdí, že M2t je nejlepší olej.
Datum: 22. ledna 2009 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel5045
Datum: 22. ledna 2009 15:06
 I tak se to dá říct....
Datum: 22. ledna 2009 14:58
 M2T stojí za hov.. víc čoudí než maže
Datum: 22. ledna 2009 14:56
 F rikulín má pravdu!
Datum: 22. ledna 2009 14:40
 V tom případě nechápu proč se tady o tom bavíme....?  Proč vždycky příjde někdo a vyvolá opět znova diskuzi na téma M2T....? Co ty víš jestli ten náctiletej cos ho na záčátku sočil nemá motor co točí 12 000...? Jak to chceš vědět,....?  A M2T prostě sráč je....o tom neni žádná.....ono sice všechno funguje....ale klika komplet lepená M2T vejfuky zarostlý na půlku písty to samý....prostě je to to tom jestli chci nebo ne....! A pár lidí tady má scestnej názor jakože M2t proč ne....jo jasně proč ne...? Ale proč jo...?  Tohle neni diskuze na téma je olej ten a ten lepší než ten a ten..? Tohle je filozofický plkání o ničem....
Datum: 22. ledna 2009 14:38
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Já tady nikomu olej m2t do motoru ,který točí 10 až 15 000 ot. nenutím,taky bych ho tam nedal.Do své jawy 350-360 dávám M2T 1:33 ale klukovy do minicroski dávám také lepší stihl protože to víc točí.Do seriového motoru ale postačí.
Datum: 22. ledna 2009 14:30
Jméno: birel
IP: uživatel4768
 Souhlas s frikulinem.Jezdím také shell advance x v motokáře,která běžně točí kolem 15tis a ještě jsme an něho nezadřel,motor krasně čistý bez karbonu,do pionýra ho liju také a jsem s ním nad míru spokojen...
Datum: 22. ledna 2009 14:21
 Kde si viděl něbo slyšel že někde maže s M2T 1:50 nebo 1:60...?
Datum: 22. ledna 2009 14:18
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Zčeho usuzuješ že bylo dřív lepší.Dnešní M2T musí splňovat větší nároky.Také si myslím žealternativa postačí olej z řady mogul.To že někteří píšou že M2T nemaže se nemohou divit,kdyžlaborujou s poměrama (1:50,1:60 apod.)
Datum: 22. ledna 2009 14:14
 A nikdo nezohledňuje vývoj kvality benzínu.....  Když se jezdilo v dobách pionýrů měl benzín cca 85-86 oktanů....s tím souvisí i raletivně malý kompresní poměr motorů které by neodolaly samozápalům...atd atd....je to komplex vše náležitostí...!
Datum: 22. ledna 2009 14:13
 Jinak ta tvoje poznámka s tim že neni M2T jako M2T je spíš k smíchu...je vydět že ses chtěl vytáhnout.... protože tady když se řekne M2T tak se myslí ""TO"" M2T a ne kvalitnější olej který má na konci zkratku pro- Motor 2 Stroke. Nevim cos tim sledoval já tipuju jen to abys nás jako usadil na prdel...! Do večera ti takovjech jako ty najdu tolik že by mohli obsadit Pendolíno....bohužel přijít sem a prohlásit proč jako řešíme M2T a že se dívíš že to přežilo atd....to umim taky....! Důležitější sou myslim fakta...... Netvrdim že na M2T se nedá jezdit celej život....dá proč ne....ale já nechci M2T mi nevyhovuje tudíš ho odsuzuji a používám jinej...? Vadí to...?
Datum: 22. ledna 2009 14:09
 Víš Radku musíš rozpoznat jednu zásadní věc....! Kdo má vysokootáčkový motor a kdo jen tak kecá. Já osobně M2T odsuzuju...můj pionýr točí přez 10 000 ot/min kdybych do něj nalil M2T jako takový (nechytej za slovo jakože neni M2T jako M2T) tak ho zadřu za kilometr. A i když mám i sériový motorky- čz 175 Jawu 23 tak bych M2T to motoru nenalil. Protože všem motorům sem dělal GO a vim co v nich je vim co M2T umí v motoru udělat tak proč bych si to vědomě způsobil....? Za svůj život jsem vyzkoušel spoustu olejů (nemyslim že sem je tam nalil a jel...ale v různých poměrem do různých motorů) od zmíněného M2T pře Liquy Moly, Castrol, Mogul apod (momentálně používám Shell advance racing x - doporučuju) takže asi tak vim kde co jaký olej udělá. Takže proč haním speciálně M2T já...? Odpovím ti otázkou....proč bych si nechal vědomě motor znečišťovat méně kvalitním olejem když si za přiměřený peníz (teď nemluvím o tom shellu) můžu dopřát olej kvalitnější a pro můj motor udělat vše aby mi dlouho šlapal...????
Datum: 22. ledna 2009 14:05
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 co by jste od standy chtěli, je to hoper   podle mě bylo M2T dříve na lepší úrovni než je teď, ale jezdit se na to pořád dá, hlavně když to maže ne?
Datum: 22. ledna 2009 13:42
 Navíc výroba motorů nebyla jen sešroubovat skříně, nasypat do nich nějaké převody, kliku, píst spojku a šup s tim na motorku... Motor se dlouho vyvýjel a testoval, tak aby vydržel co nejdéle a zákazníci s ním byly spokojeni a výrobce nemusel pořád řešit nějaké závady a v rámci záruky hradit na vlastní nákldy jejich opravy... I motor na pionýra byl nějak zkontsruovaný, prošel testováním a výledkem byl motor navržený tak aby správně fungoval, měl dostatečný výkon a hlavně vydržel mnoh km. K tomu byly vydány pokyny jak ho udržovat co používat za olej, benzín, jak s ním zacházet, aby fungoval a vydržel. Tyhle pokyny jsou výsledky testování a ne jentak nějaký výplod fantazie někoho. Když tam napsali M2T, tak to prostě na M2Tmusí jezdit a taky že to jezdilo a jezdí...
Datum: 22. ledna 2009 13:41
 ja prti m2t nic nemam ale proste pouzivam stihl tak nevidim duvod proc to menit
Datum: 22. ledna 2009 13:39
 Souhlas s Radek. Ti řečičky o tom kdo je děcko si nech pros sebe... Myslim že urážky tohoto typu není potřeba. Radek má naprostou pravdu a jestli se ti to nelíbí, tak se k tomu nevyjadřuj a už vůbec ne timhle stylem - myslim že diskuze by měla být na nějaké slušné úrovni a ne se hned navážet do někoho, kdo si napíše svůj dojem a navíc má pravdu, chce se to jen zamyslet nad tím co napsal... Pionýr byl konstruovaný na to co dobách kdysi dávných bylo k dispozici - benzín, oleje, atd. Teknrát byly nejrozšířenější a nejdostupnější M2T a ten se používal a nebyly s žádné velké ním problémy a spousta motorů slouží až dodnes... Takže nevím proč by dnes měl být s ním problém? Motor se za ta leta nezměnil, tak v čem je problém. Samozřejmě pokud jsou na motoru úpravy, je nutné dát olej lepší. Není také na škodu dávat do pionýra trochu lepší olej, než je M2T, protože to motoru jen prospěje z hlediska životnosti a údržby. Tím ale nemyslím různé plně syntetické nebo polosyntetické oleje, to mi přijde opravdu zbytečné a motor takovéhle kvality nevyužije. Lepším olejem myslím Mogul TS/TSF a podobné. Já používát minerální, obyčejný olej Castrol 2T a to proto, že ho mám ze levný peníz a liji ho i do ČZ na který je ježděna myslím už od výroby. M2T je prostě základní obyčejný olej pro 2T motory a pro pionýra a podobné stroje krásně postačí, kdyby ne tak by asi pionýr ani neexistoval, pač by neměl na co jezdit. Vzhledem k tomu že jezdí až dodnes, tak asi M2T neni žádná humus ale obyč na který to vydrželo jezdit přes 30let...
Datum: 22. ledna 2009 13:32
 Radku, plně s tebou souhlasim. Já kupuju Trysk M2t.
Datum: 22. ledna 2009 13:30
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 olej DF-PARTNER M2T pro motorové pily.Není m2t jako m2t.
Datum: 22. ledna 2009 13:22
Jméno: Radek
IP: uživatel5046
 Stando meleš uplné blbosti a muj tatínek už mi 20let nic nekupuje a nemyslím si že by to bylo o penězích.Ti si možná myslíš čím draží olej tím líp.
Datum: 22. ledna 2009 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 a nactiletej uz dávno nejsem......
Datum: 22. ledna 2009 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel5045
 at jsi kdo jsi,tak jsi naprosto mimo mísu...... a nejsi první
Datum: 22. ledna 2009 12:16
Jméno: standa
IP: uživatel5045
Datum: 22. ledna 2009 12:10
|



|