Jméno: standa
IP: uživatel4338
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 11:52
 to neni obecně rozumný článek to je rozumě debilní článek,na co jinýho než na m2t se dřív jezdilo...já zatěžuju svůj motor řekl bych dostatečně a mažu m2t 1:50 a NIKDY jsem nepřidřel ani nezadřel,hold rozmazlenec je ten co to napsal
Datum: 09. listopadu 2008 11:52
 Pokud se k tomu nevyjádří nějaký odborník v tribotechnice, nemá smysl se o tom dohadovat.
Datum: 18. října 2008 8:17
 Kamarád maže lehce upravenej motor (točí asi o 1000ot. víc) M2T a nemá problémy s tim že by se mu i na delší trase přidíral, já neleju do fichtla M2T protože mě nebaví čistit pořád vejfuk...
Datum: 17. října 2008 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 zase jsem se spatne vyjadril a hned mi nekdo chyt za slovo  samozrejmne ze sem myslel ze to s M2T spatne maze kdyz je to studený a když je to rozpálený jako hovado(to sem chtel rict) ....jinak pracovni teplota vzduchem chlazenyho dvoutaktu by sem mela pohybovat okolo 120° (jsem cetl) ...nechame to radsi byt....nema to stejne vyznam
Datum: 17. října 2008 17:31
 standa: U vzduchem chlazenýho motoru se teplota dost mění, takže se nadé moc mluvit o nějaký konkrétní provozní teplotě. Na prvním pístním kroužku jsou teploty přes 200°C. Takže podle tebe by se měl motor po krátkém chodu zadřít. Jak je tedy možné, že já pořád jezdím, ikdyř do benzínu leju jen M2t? Za nízkých teplot je špatně mazaný každý motor mazaný směsí, protože se benzín špatně odpařuje a tak je jim olej zředěn.
Datum: 17. října 2008 16:06
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Mam take jiste zkusenosti, driv sem jezdil na m2t(mazal sem 1:40) motor mel za urcite teploty, rekneme minutu na volnobeh pak mel velky vykon, ten nahle prudce klesl kdys jsem motor hnal, proto jsem vyzkousel motul 510, z prvu to o tolik lepsi nebylo, ale po nejakem case byla ta zmena silne znatelna... doporucuji
Datum: 17. října 2008 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 nevim....uz sem takovej....pro me sou to sracky (kolecko tomu rika nejlevnejsi brusná pasta  ) a dost lidi tim zbytecne zlikviduje novej vybrus a pak tady naříká,víš? proto to píšu !!! driv bych se za M2T pral,protoze mi taky vsichni tvrdili ze je to olej do fichtlů a starejch dvoutaktů a ze je pro ne nejlepsi....ale neni to pravda....dokud tem kecum budes verit a nepreneses se pres ne a opravdu nevyzkusis neco "dražšího " o 20,- tak tomu taky neuveris ..... a jen k poznamce pana Js ...M2T nemaze pri studenym motoru a zaroven pri teplote vyssi nez je provozni teplota motoru(120°) ...od 120° se ti na M2T zacne pridirat valec ....a sme tu u toho znova...ta kvalita ...a proc se ten valec tolik rozpali??? proc se ty motory nejcastejs upecou na M2T?? protoze rostoucí tření(jak to blbe maze) se mění na vnitřní energii(teplo) ....je to zacarovanej kruh ...proste jak si rek ty....at si kazdej jezdi na co chce....aspon vi na co dojede
Datum: 17. října 2008 15:43
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 je to pořád dokola nevim stando proč to furt resis mne to jezdi na m2t celej život a staci mi to je to na to delany to že ty s nim mas problem neznamena že je spatnej každej
at si jezdi na co uzna za vhodny pro jeho stroj
Datum: 17. října 2008 15:22
 Že M2t při vyšších teplotách nemáže, taková blbost se jentak nevidí. Zajímalo by mě jak pozná, jak kterej olej maže.
Datum: 17. října 2008 15:05
|



|