 zdarec.. tet zajíždím fichtla, a tam, kde sem ve dvou jezdil na dvojku, já 65 a táta 78, tak neska sem tam jel sám, a sotva to na tu dvojku jelo, a jen semnou.. může to bejt tím, že jak tam je hodně oleje, tak že to třeba nemá tak dobrý spalování, a jak se to zajíždí, tak že to má třeba nějakej "odpor" ? nebo čím to může bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2008 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel4178
 nijak to nedramatizuj....pokud poradne mazes dost a ne nejakejma srackama jako je M2T tak se nic nestane a zajedes to pekne...
Datum: 26. září 2008 16:32
  j.. může tam bejt tak kolem asi 10 - 20 km.. a jezdil sem diš byla celkem zima, tak to chlazení muselo mít dobrý.. a je lepší to zajíždět v terénu, nebo na silnici? a co kyž to třeba sem tam někdy vytočim jako víc, ale né jako jak ti blbci co dávaj plnej na neutrál  ale diš jedu do kopečka, a dvojka to nebere, a jednička to bere dost, tak se to trochu vytočí, ale to zas tak nevadí ne?
Datum: 26. září 2008 14:10
Jméno: standa
IP: uživatel4176
Datum: 26. září 2008 10:23
 Kolik kiláků jsi už najezdil? Ono to při záběhu takový línější ale pamatuj že jak to zajedeš tak to pojede. Pokud ho honíš a nezatěžuješ to jest valíš celou dobu na trojku tak to může bejt líný ale pokud budeš hodně řadit a jezdit v různém terénu tak je to ideal. Kámoš zadřel NSR a v servisu mu řekly že pokud chce tak mu to zajedou v Praze po těch semaforech že je to nejlepší na zajíždění. Často radíš, rozjíždíš a motor je potom živější.
Datum: 25. září 2008 21:20
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 Těžko říct, třeba si to sedne, ale z mý zkušenosti mužu říct že s novym (ještě nezajetym) výbrusem to má znatelně větší sílu.
Datum: 25. září 2008 21:16
|



|