
Naprosto souhlasím s Myšákem 949,nechápu co se tady pořád řeší a pomlouvá se olej m2t.Do motoru 50let staré koncepce je opravdu i m2t luxus.Většina náctiletích si dnes myslí čím lepší a barevnější obal tak tím lépe.Já dávám do jawa 550,555,23,350-360 zásadně m2t to neznamená že ho používám všude,do mot.pily a klukovi do minicroski dávám stihl olej pro vysokootáčkové motory a motor s pionýra do této kategorie nepatří.To samé platí také u aut,výměnou s 15w-40 na 0w-30 tento starší motor odděláte,protože i olej má těsnící schopnost
Datum: 14. ledna 2009 11:23
Není M2t jako M2t. M2t vyrábí hodně výrobců.
Datum: 07. srpna 2008 18:09
Jméno: Standa
IP: uživatel3676
dnesni M2T neni stejne M2T jako za socialismu. dnesni M2T je obycejnej sajrajt...
Datum: 03. srpna 2008 23:45
Jméno: pavko
IP: uživatel430
takze doporucuji si precist tribotechnicke myty tsf je podle norem velmi dobry kdyz byl skousen na dnesnich motrech honda coz udava jaso fc a ty tocí tech 12000otacek a ten olej pracuje bez zadreni nebo nejake zhorsene spalitelnosti a dnesni oleje se odsiruji to je asi pro nekoho neznamy pojem.Jestlize olej splnuje nejprisnejsi normy a nekdo rekne o tomhle oleji ze je to vazelina tak mu asi kape na karbid
Datum: 03. srpna 2008 22:14
Motory Jawa 50 byly původně konstruované na olej M6A, což je klasický motorový olej pro čtyřtaktní automobilové motory. M2T je navržen přímo pro dvoutaktní motory, dobře se spaluje a dobře maže. V podstatě i když do pionýra dáváte nejlevnější olej - M2T, tak mu dopřáváte lepší olej, než na který byl stavěný. Nevýhodou oleje M2T jsou ale usazeniny, které vznikají při ne úplně dokonalém spálení. Tyto usazeniny (karbon) musíte po pár tisících km odstraňovat
Datum: 03. srpna 2008 21:39
Datum: 03. srpna 2008 21:33
M2T je mazadlo na retez. A pokud to lejes do motorovy pily ,tak je mi ji lito. Jinak si chlapci prectete neco o olejich. nez zacnete hazet rozumy.Tsf neni uz tak hrozny jako M2T,ale porad je to lepsi vazelina. Dela se totiz z rusky ropy, tzn. ze obsahuje strasne siry oproti arabsky rope,kterou pouzivaji lepsi vyrobci oleju. A to nemluve o adetivach(prisadach do oleju) ty maji treba valvoline agip shell motul atd. daleko lepsi nez ty nase oleje do fritaku. Jak rikam prectete si neco o olejich.
Datum: 03. srpna 2008 21:07
Jméno: josef
IP: uživatel2969
nechápu co maj všichni proti M2T!!!dyt je to dobrej olej a do fíka nebo do motorovky bohatě stačí!
Datum: 03. srpna 2008 19:02
Jméno: pavko
IP: uživatel430
neblázněte s castrolem vzdyt to je drahy olej jak prase a normy co splnuje sou uplne stejny jak M2T a ten olej stoji myslim 140-160Kč nevyplatí se koupit např: ted v léte mogul ts který splnuje nejprisnejsi normy a stoji myslim 1L 80kc nebo v v nizsiich teplotach tsf ktere stojí 140kc.
Neco k tomu castrolu splnuje normu api tb coz znamena ze ma snizenou kourivost a zlepsenou mazivost za to mogul má api tc a jaso fc coz sou nejpřísnější normy tod vse
Datum: 03. srpna 2008 16:41
Jméno:
kmnsios,§ů
E-mail:
[zavinac].
IP:
uživatel1584
ja tam leji s benzínem vyjety olej a jede krasne akorat trochu čmoudí mne to newa!
Datum: 03. srpna 2008 16:14
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
castrol se redi 1:50 !!!!! takze vychazi cenove nastejno a jeho 1 l.
Datum: 03. srpna 2008 15:54
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
zas nechci tvrdit co je lepsi ja to skusil nedavno a s castrolem to slo dobre do otacek a dobre to tahlo a cenove to vychazi skoro nastejno vsude maj jiny ceny a castrol je prevazne dobrej domotoru peknejch treba povybrusu do staryho ojetyho valce to nema smysl moc vtom us pak neni rozdil moc
Datum: 03. srpna 2008 15:52
Jméno: Standa
IP: uživatel3672
za 130.- sezenes slusnou polosyntetiku na starsi dvoutakty, M2T je prevazne sajrajt!!! (zalezi na vyrobci)
Datum: 03. srpna 2008 15:35
samozrejmne ze castrol ae M2T upe staci...na co takl draho
Datum: 03. srpna 2008 14:56