slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3247    
Chtel bych tu rozvinout mensi diskuzi(spise anketu) o tom,na jaky 2T olej jezdite a jake mate skusenosti?? Uz sme to resili na mnoha forech a diskuzich a nikdy sme se nedobraly k nejakemu vysledku protoze kazdy obhajuje svuj druh oleje a vidi jen jeho klady. Zajima mi kdo jezdite na plnou syntetiku,polosyntetiku,na mineral,jak to komu huli,jak to maze,jak to nici mosazny futra na klice nebo karbonizuje....a tak...dik vsem co se zucastni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 20:47
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel2136    
Nazdar můžu přejít z M2T na polosyntetiku bez problému nebo je v tom háček?
 
 
Datum: 30. června 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Jezdím na Trysk M2t a spokojenost. Karbon se dělá tak od půlky kolene dál a jde vpohodě vyškrábat. Tyhle motory byly na takovejhle volej stavěný. Většina M2t má už API TB. Že za mnou po roszjezdu zůstane obláček namodralýho dýmu my nevadí. Mažu 1:30.
 
 
Datum: 22. června 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3274    
Spoluzak z vysoky jezdi na TSF uz pres rok po GO jeho jawy 634,jezdi volne a zacina mu to uz slusne cinkat a to maze v pomeru 1:33....coz trochu svedci o horsi matzaci schopnosti TSF. I pri vysojkem pomeru to skoro nehuli(to je asi ta myslena norma),ale po nejakejch 3000 km po GO to prece nemuze zacit znova cinkat kdyz s tim motorem bylo velmi dobre zachazeno!!!!
 
 
Datum: 21. června 2008 0:38
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel1737    
tak na dobrý olej se divejte dle norem musi splnovat Api tc a jaso fc poprípadě ISO-L-EGD proto doporucuju mogul tsf ten tyhle normy splnuje a je dost lacny ale na leto moc neni ma malou viskozitu
 
 
Datum: 20. června 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Já jeznim na M2t a nemůžu říct,že bych byl nějak spokojenej,ale ani nemůžu říct že bych byl nespokojenej.Souhlasim s tim že to neni zrovna kvalitní olej.Ale do fichtla to leju už přez 2 roky,docela hop vytáčim a ještě sem to nezadřel.Sice to torchu kouří,ale to k dvoutaktu prostě patří.A při dnešních cenách benzinu je pro mě M2T ta nejlepší a nejlevnější varianta.
 
 
Datum: 20. června 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: Jura      E-mail:      IP: uživatel3266    
Já používám Mogul TSF. Do normálních starších dvoutaktů v pohodě. Hlavně nedoporučuju používat M2T, to snad ani není olej, opravdu skoro vůbec nemaže, jen špiní motor. Kvalitní olej se pozná jednoduše - pokud se dostane na ruce, nesmí jít dolů :-) a to v případě M2T rozhodně neplatí, ten lze umýt skoro i čistou vodou :-( M2T ještě jakž takž přežily starý motory provozovaný na supernízký otáčky jako byla třeba Jawka 250, do novějších motorů se vůbec nehodí.
 
 
Datum: 20. června 2008 10:52
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci... Je sice pravda, že M2T je sračka, semtam na něj jezdím, ale chystám se přejít na něco lepšího, můj fechtl teď olej nepotřebuje, protože dělám pořád přestavbu na 21 a částečnou GO... Rozhodně tam ale nebudu lít nějakou plnou sysntetziku, ty motory na to nejsou stavěné, polo syntetiku ještě přežijou to jo, ikdyž tenkrát byl stejně jen tak M2T:-D... No každopádně nepotřebuju abych každého ohromil svým dýmem za motorkou, až pojedu... Radim vám používej buď Husquarva olje, nebo nějakou polosyntetiku Castrol, na ty sem slyšel samou chválu a sám sem zvědaví jak mi to s nima pojede....
 
 
Datum: 20. června 2008 7:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
Jezdili sme na dráze s čz 250_513 a vyzskouseli sme hafo oleju se stejnym vysledkem--propalenej píst. Znamej zacal dovazet celou radu oleju MOTOREX pro cele spektrum motocyklu (2T,4T) tak sme do cizy zacali lejt MOTOREX CROOS POWER a od te doby nebyl jedinej problem(stejnej pist uz pres tri roky). Je dobrej na vysokootackove drsne podminky.Skvela misitelnost,trochu kouři,dobre maze,taky se neusazuje jako karbon ale odkapava jako cernej sajrajt.Je trochu drazsi(asi 300 za litr). Jinak do skutru lejeme Motorex Formula 2T,vynikajici olej. skvelej pro oddelene mazani,neusazujou se splodiny,malo kouri,dobre maze,zvlada i vyssi otacky ale ne 16000/min na to sou plny syntetiky. Jinak stary babicky a dedecky jako je Perak a Pionýr mazeme Motorex Speed Mix 2T,slusna polosyntetika za rozumnej peniz,vlastnosti jako predesle varianty,jen je na nizkootackove vysokoteplotni podminky jako jsou nasi veterani. V 15 letech sme do fichtlu lili jedine M2T a vyjetej motorovej olej protoze je takrka zadarmo,ale zato ty stavy motorů byli strasný. Dnes se o to trochu zajimam,protoze i presto ze sem s Motorexem spokojenej skoro po vsech strankach,ale ta cena je vyssi no. Hledam podobne kvalitniho vyrobce s nizsi cenou,ale abych pak nemusel vysekavat karbon z fyfuku majzlikem jako po Casrol TT,ten uz nikdy-huli to,blbe to maze a karbon tvrdsi nez ocel.....O shellu vsx2 uz sem slysel na Montyjawa jen samou chvalu,ale nemam v okoli distribuci od Shell. O Motulu 510 sem slysel ,ale take s nim nemam skusenost a ani o nem nic nevim. Muj postoj k tomu je asi takovej ze M2T ze zasady nemazat,castrolu TT se radeji vyhybat a jinak je to jedno. A plna syntetika je pro nase postrky zbytecna a je u ni zapotrebi oilmasteru a jehlickoveho futra na cepu. Tesim se na vase dalsi prispevky.....
 
 
Datum: 19. června 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: MuStAnG      IP: uživatel1412    
já jezdim na Husqvarnáckej olej a vůbec si nestěžuju-
 
 
Datum: 19. června 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zas nalít tam ten nejdražší olej taky neni nejlepší, ty drahý jsou na vysokootáčkový motory, ty maj vysokou teplotu při vysokokých otáčkách a tak je olej udělanej aby mazal při vysoký teplotě, při nízký tak dobře nemaže, pokud ti pionýr netočí víc jak 10000 otáček tak je to zbytečný.
 
 
Datum: 19. června 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      IP: uživatel250    
Mno a já jezdím s M2T, dost to čoudí a nejsem moc spokojenej, tak jak doberu lahvičku, tak tam budu asi lít ten castroll TTS nebo mogul 510.......
 
 
Datum: 19. června 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: Loupák      E-mail:      IP: uživatel3254    
já jezdím na Castroll TTS plnou sinetiku (apsolutně žádnej problém nejlepší olej nemá žádný protiklady) no a když nejsou peníze tak tam leju M2T ale to se stane tak max. 5x do roka
 
 
Datum: 19. června 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na m2t sem dřív jezdil, kouře z výfuku bylo hodně a byl namodralej, ve výfukovym kanálu se tvořilo hodně usazenin, za horka a ve dvou osobách to ztrácelo výkon, další rok sem přešel na shell vsx2 (polosyntetika), ten skoro vůbec nekouří (a když tak jen po měsíci stání a to bílej kouř), výfukovej kanál nemá stopy po zanášení olej tvoří jenom černej roztok kterej pak teče z výfuku to je jeho nevýhoda, teď mam motul 510 kterej je na fórech označován za nejlepší do 2t, žádné usazeniny, dobře rozpustnej, skoro nečoudí a z výfuku nic neteče mam ho z výstavy moto s výstavní slevou za 150Kč.
 
 
Datum: 19. června 2008 16:28
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 7:16:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu