Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Cao, chtel sem se zeptat ktery je podle vas lepsi olej bud mogul tsf nebo Valvoline MOTORCYCLE 2T ? Chci to do babetty  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 7:51
 Stando já prostě ZVL ložiskům nevěřím od té doby, co se mi po pár hodinách provozu rozerval domeček.. Jinak jsem myslel rozdíl jako rozdíl celkově, nejen při použití v piomotoru
Datum: 17. dubna 2014 7:51
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 To jo,je v tech ložiskách rozdíl,ale poznáš ho jen když točíš nad 9 tisíc závodně...v seriovce nepoznáš rozdíl na životnosti mezi ZVL a SKF ... a s olejem taktéž... Plně dostačující je cokoliv nejlevnějšího s API TC...klidně i lepší m2t...nebo nejlevnější olej do pily... Nebo cokoliv co maže a spojí se s benzinem a následně pod pístem oddělí ... A v tomto případě to platí pro fichtla i pro čízu... S oleji s API TA a API TB nemám dobré zkušenosti a nedoporučuju je... API TB tak do péráka a nebo do kejvačky aby historicky voněli po m2t ...
Datum: 15. dubna 2014 18:54
 No nezlob se na mě, ale mezi SKF a ZVL je docela slušnej rozdíl
Datum: 15. dubna 2014 7:21
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 TSF je absolutní zbytečnost. jak rozdíl mezi ložisky SKF a ZVL. kup si obyčejnej v mototechně m2T červenej, stojí stovku, máš toho Litr, když mažeš 1:33 vůbec nekouří ani když to přeředíš tak jen trochu a maže stejně a hlavní je že nezanáší hlavu, výf. kanál a svíčku. jedinej olej kterej hodně kouří je mogul žlutej dvoutakt nebo červenej castrol ty při normálním ředění moc hulej
Datum: 14. dubna 2014 15:11
 Asi tak, taky jezdím na TSF, ale je to jedno..
Datum: 14. dubna 2014 7:22
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 neznám specifikaci toho valvoline, ale pokud má API TC, tak bych to neřešil a lil tam levnější, pochybuju že poznáš rozdíl jinde než v peněžence.. Na TSF jezdim už roky ČZ 175 a sem naprosto spokojenej..
Datum: 14. dubna 2014 0:01
|



|