 Ahoj draci.. prosím vás .. do svého už dávno zajetého klasického Pionýra 555 dávám olej do benzínu 1:33 dělám tak správně? Nebo mažu moc nebo málo? Jak mažete vy? Jakej je podle vás ideální poměr? Jinak kdybych zajížděl Pionýra 21 měl bych mazat víc žejo? Jaký teda poměr..? Slyšej jsem mnoho zkušeností.. 1) maž stejně co je docela blbost 2) 1:20 .. atd, atd.. Děkuju za veškeré rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 19:17
 Díky srando!  Jojo mám jenže tu co mám doma tak zrovna ta stránka tam není .. a tu co jsem našel na netu tak je tam zase nějakej flek .. tak jsem se tu zeptal odborníků!  Díky moc chlapi!
Datum: 20. března 2014 19:17
 Hergot chlapy, dyť to máte v té brožuře.....
Datum: 19. března 2014 9:12
Jméno: Standa
IP: uživatel16969
 Do pio 1:35-1:40 M2T Api TC a do péráka o kapku víc...řekněme 1:30-1:33... Jezdim to poslední rok a půl a ok... Do pařeza dávam benzín z péráka a zatim si nestěžoval...
Datum: 19. března 2014 7:58
Jméno: jawsss
IP: uživatel16252
 když si najdeš dílenskou příručku, tak tam máš napsané konkrétně ke každému typu v jakým poměru míchat jak při zajíždění, tak při běžném ježdění pozajetí, a polohy jehel jsou tam taky aj návod jak to máš zajet takže si to stačí najit a pročíst.
Datum: 18. března 2014 7:33
 já taky ředim 1:33 a jehlu na druhym zářezu shora, v záběhu 1:25 a jehlu na třetim zářezu shora, mám za to, že je to tak i předepsaný, ale nevim, ti laboranti co tam lejou míň oleje... no budiž, já vim, je kvalitnější,,, já vim, víte co ty stroje snesou, ale konkrétně na pionýrovi jsou peníze za chudší ředění naprosto zanedbatelný takže podle mě neni co vymýšlet
Datum: 17. března 2014 22:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 všechno co mám, tak mám na futrech a všechno jezdim 1:33 ... jsem názoru, že u těhle starejch pleček kvantitu kvalitou nenahradíš... jinak jezdim různý oleje s api tc, momentálně tsf..
Datum: 17. března 2014 20:24
|



|