Jméno: PAvko
IP: uživatel430
sorry sem psla blbost otacky se nezvýssi na to sou vyfukový kanálky a musel bys tam rychlejic pridavat sme to by karburátor neutah musel bys tam dat tunning
Datum: 22. února 2008 20:52
Jméno: pavko
IP: uživatel430
výkon se zvedne o neco ale otacky ne na to sou vyfoový otacky
Datum: 22. února 2008 20:48
Jméno: barwis
IP: uživatel1123
ja to praveze potrebuju pac ja nejezdim 'staromladenecky' spis jak zavodnik a kdyz to tocim do spice tak se to moc zahriva a divne to chrasti tak potrebuju snizit zahrivani sem tudleva jezil tak 45min a furt to tocil pak ze pojedu z domu ven a dojel sem 100 metru k silnici a zdechlo to cekal sem pul hodiny nez to zchladlo a pak to nastartoval zvisi se tim vykon? pujde to rychlej do otacek?
Datum: 22. února 2008 20:15
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
a jeste plné syntetiky rozpusteji karbon tak jak by tam asi vznikl
Datum: 22. února 2008 20:09
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
a dylsi blobost je ta ze se nespáli plne syntetiky maji bod vzplanuti kolem 100stupnu a minerály 300 tak ten motor je musí spálit nadherne taky olej ani nesmi karbonizovat
Datum: 22. února 2008 19:59
Jméno: pavko
IP: uživatel430
za nevytvari ma byt carbon
Datum: 22. února 2008 19:57
Jméno: pavko
IP: uživatel430
míty o otáckach nejvetsi blbost ten olej musi se dobr spalovat i pri 100otackach to muzes mit i v motorce olej ktery je do 25000otáckách a motor z cizy ti to spali a proc stihl olej nevytvari v pincku olej a je urcen na 13000 otacek ja se zabyvam oleji 4 roky tak o tom neco vím ne
Datum: 22. února 2008 19:56
Jméno: Vesnican
IP: uživatel2074
jak nestihne mě by to docela zajímalo jak přeci mín otáčrk =víc času na spálení a obráceně
Datum: 22. února 2008 19:52
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Karbon tam bude. A vis proc? Protoze tenhle olej je urceny pro zavodni vysokootackove motory.. Ono je rozdil, kdyz mi motorka jezdi 13000 ot/min nebo polovinu. CZ ma o hodne mesi otacky, takze nestihne vsechen olej spalit a pak karbonuje..
Datum: 22. února 2008 19:44
Jméno: pavko
IP: uživatel430
souhlasim s jonymppe je to zbytecne abys tam lel zavodni olej ale karbon nevznikne ja leju do fíka plnou yntetiku ale to sem naptri je to skoda penez
Datum: 22. února 2008 19:43
Jméno: barwis
IP: uživatel1583
Kdyz se kouknes na stranky
http://www.repsol-lisy.cz a tam mazaci plan tak je tam link tam das parametry masiny a to ti nande vhodnej olej sice tam neni 450tka ale hranatej typ a ten olej tam je doporucenej a kdyz das na tom repsol-lisy.cz motorove oleje nebo tak nak tak tam je popis a karbon tam nebude pac je to sintetika a jsou tam naky spesl slozky vsak se kuknite
Datum: 22. února 2008 17:55
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
No cudak CZ, budes ju met pekne zakarbonovanou. Red to 1:50, vic oleje nema smysl. A stejne je blbost kupovat takovy olej. Uz nazev rika, ze je to zavodni olej a nejsem si jisty, jestli je tvoje CZ zrovna zavodni motorka..
Datum: 22. února 2008 17:48
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
podle toho nazvu competion se jedna asi o matersky závodní olej tak bych redi lmax 1:50 radsi víc oleje nez min
Datum: 22. února 2008 16:28
Jméno: Karlos88
IP: uživatel1256
www.cezetmania.info záložka FAQ tam se koukni, je tam obecně napsáno jak je to má nazat. Já jsem mojí 477 mazal víc a pak jsem ubíral aby to při zahřátym motoru nekouřilo a zastavil jsem se na 1:45 s M2T a kdyby mi nevyskočila segrovka tak bych to nepřidřel (dal jsem tam starou a vyskočila)
Datum: 22. února 2008 15:46