Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel14950
 Asi takle...do seriový Jawy klidně M2T s API TC či třeba Motul 100 prostě lepší minerál a je jedno jestli je to Pionýr,Kejvačka a nebo číza... Poměr dle manuálu... A nemusí ten olej bejt zbytečně řídkej. Do upravený seriovky bych lil ten klidně ten nejlevnější či nejhorší polosyntetickej olej typu Mogul TSF. Všechno dražší je mrhání penězma a udělá to víc škody jak užitku..... Až do vysokootáčkovýho závoďáka bych lil plně esterovaný syntetický oleje za 500-800Kč/l ..... Ps. Seriový skůtry co točej 7-8 tisíc jezdí na lepší řídkej minerál...
Datum: 06. ledna 2013 17:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... protože 20 lidí jsou ovce, co nepoužívají tu věc na krku.
Datum: 06. ledna 2013 11:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ale tak je ti 17, to se dá ještě podobná "masírka" pochopit, časem snad dostaneš rozum... Doufám, že na český stroje nezanevřeě a neboj se občas použít hlavu. A na sprintech se ukaž, když to bude pravda, koupím ti pivo!
Datum: 06. ledna 2013 11:27
 tohle fakt nemá cenu 20 lidí to pochopí ale vždycky se najde jeden kterej si pořád mele svou
Datum: 06. ledna 2013 11:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "Na nějaký značení si fakt nepotrpím"... takže hodnotíš olej podle čeho? Ceny, barvičky obalu, marketing. keců na obalu, nebo podle "kamarádů-odborníků"?
Datum: 06. ledna 2013 11:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám 20-kvalt v ČZ, točí mi to 15000ot/min... tohle má asi stejnou informační hodnotu. Jak ti má člověk věřit? Navíc 15000km je prd, když i moje 487 na pole má najeto 40000km s origo motorem (původní klika, válec bez výbrusu). Někdy na jaře jsou sprinty v Katusicích, závody Socialistik dragster, můžeš se tam přijít ukázat, já tam budu. Do té doby jsou tvé příspěvky jen nepodložené plky (stejné jako u těch olejů).
Datum: 06. ledna 2013 11:21
 Na nějakejch značení si fakt nepotrpím..
Datum: 06. ledna 2013 11:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Oprava: Scooter Expert 2T: API TC, JASO FC 033MOT047... aktualni informace ze stranek vyrobce.
Datum: 06. ledna 2013 11:14
 Pod válcem je destička jinak by píst narážel, píst z viz panelka je taky trochu jinej, poměr asi španej nebude když to má najeto 15 000 a ojnice s klikovkou je v pohodě, škoda že nevíš jak mi to točí a jede pochopil bys. Otáčkoměr jsem měl udělanej elektronickej do 6000 a při třičtvrtině plynu už byl na 6000  ono není 487 jako 487 víš.. Dobře uznávám že s tím olejem seru vedle mísy. Ale neříkej mi prosímtě jak mi motorka točí a jak ne.
Datum: 06. ledna 2013 11:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mogul TSF: API- TC, JASO FD, ISO-L-EGD/OEM, TISI, HUSQVARNA 346, Motul 510: API TC-TSC 3, JASO FC, ISO-L-EGD, MOTUL Scooter Expert 2T: API TC-TSC 3, JASO FB... Všechno oleje jsou "polosyntetiky", Mogul jsem sehnal kolem 100kč/l, motul okolo 140 kč/l a ten 3. je olej pro skůtry s JASO FB... děkuji nechci.
Datum: 06. ledna 2013 11:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "vyrobený Technosyntézou" žádná "plná", když jde o "plnou" syntetiku, výrobce se tím rád pochlubí, např: "Vysoce jakostní plně syntetický motorový olej pro moderní vysoce..." Takže obhajuješ "plnou" a liješ tam "polosyntetiku" jako je Mogul TSF a Motul 510.
Datum: 06. ledna 2013 11:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To jsou kraviny... Kit 215ccm na 487+ upravená hlava, už jen po tom převrtání to má takovou kompresi, až to hezký není, nač k tomu snožovat hlavu. A že točí víc než originál je už tuplem kardinální kravina (kor jeste se snizovanou hlavou). 487 má jehličky, to je sice hezké, ale manuál je manuál, ten tvrdí 1:30 - 1:40 a ty určitě nejsi chytřejší než výrobce. A srovnávat mého pincka, točícího (doběh) 11000ot/min a 487 točící (když to hodně přestřelím) 6000ot/min... Stejně množství oleje dát menší nemůžeš (teda můžeš, klika, atd to ráda nemá), ten motor. Prostě lít "plnou" do 487 je házení perel sviním... Ale jsou to tvoje prachy a když je chceš vylejvat výfukem, proč ne. Ale neraď takové kraviny jiným!
Datum: 06. ledna 2013 11:01
 Když už mluvíš o házení perel sviním tak se podívej kolik stojí tvoje polosyntetika motul 510 a plná syntetika motul scooter expert. Možná uznáš že že v tom skoro není rozdíl.
Datum: 06. ledna 2013 10:57
 Jo aha  1:30 de dává na futro, víš 487 má jehličky - já mažu 1:40 nebo 1:50, jinak ten kit 215 se sníženou hlavou, upraveným pístem z panelky a upraveným sání točí víc jak originál.. o dost víc. A tam už musíš nalejt něco kvalitnějšího. Ale já ti to neberu lej si tam co chceš, jinak rozumná syntetika stojí 200/ litr a to je pěkná cena. Zkus jestli máš upravenýho fechtla co už něco točí dát tam polosyntetiku a pak plnou - a jestli nejseš uplnej tupec poznáš rozdíl.
Datum: 06. ledna 2013 10:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Podle manuálu se stejně 487 musí mazat 1:30-1:40, otáčky to pořádný nemá, nikasil taky ne... Nevidím žádný racionální důvod pro používání "syntetiky".
Datum: 06. ledna 2013 10:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Lít syntetiku do starých Jaw je házení perel sviním, ale časem na to třeba přijdeš... Žádný benefit z toho není, ty motory potřebují ani ne tak kvalitu jako množství. A dost pochybuju, že najedeš víc km se super hustokrutodémonskou syntetikou za 500kč než já s Mogulem TSF/Motulem 510 za 120kč/litr. Nehledě na to, že ušetřím spousty peněz. A když už tady "machruješ", tak ČZ 250/471 převrtaná na písty 58,25mm, 26mm karbec... klika, přefuky, válec, čisté bez karbonu. A i s tou syntetikou musíš míchat poměrem od výrobce, takže ani tady není žádné plus pro syntetiku.
Datum: 06. ledna 2013 10:26
 Nebudem se přece hádat, každej má jinej názor a jinej stroj  jinak soráč Tom559 za spamy.
Datum: 05. ledna 2013 23:32
 Bakoun: kámo já mám kit 215ccm s upraveným sání, sekundár 19zub, ta mašina jezdí i 130  vše bylo čisté, syntetika je syntetika, minerál je jako míchat pivo s rumem
Datum: 05. ledna 2013 23:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 2T keď nedymí tak je na hovno tu musí kuriť ja vyhajtrovana V3S !!!!  tot môj názor ale inak som za kvalitné minerály ale furt pomer 1:33
Datum: 05. ledna 2013 23:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pokud jsi s tím jezdil jako s hnojem (nebo měl už předtím zahnojené výfuky) a pak tomu dal napít, tak se nediv... Já ji beru u tlamy, co jde a hulí akorát po startu.
Datum: 05. ledna 2013 22:27
 Já ti nevím lil jsem taky TSF do 487 a moc se mi to nelíbilo, při vyšším zatížení to kouřilo až moc. Nedávno byl půlen motor tak jsem vyčistil vše potřebné a od té doby syntetika od Motulu a maximální spokojenost.
Datum: 05. ledna 2013 21:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pokud to má API TC/JASO FC, tak to bez obav můžeš lít v doporučeném poměru...
Datum: 05. ledna 2013 21:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 jawa46: to je blábol... Jezdím na ČZ Mogul TSF 1:40 (sehanl jsem si několik litrů kolem 100kč/litr). Jestli je to polo, minerál, plná, je skoro fuk, důležité jsou specifikace.
Datum: 05. ledna 2013 21:15
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Sbíráš zahradní techniku? Jestli ne a chceš to do jawy,čezety atd. tak kup třeba Mogul TS, Mogul TSF, nebo nějakej kvalitní minerál. Já třeba jezdim na červenej DENICOL, minerál, asi 140 Kč/l a nemůžu si stěžovat. Teplej nekouří a hlavně nezasírá motor.
Datum: 05. ledna 2013 19:46
 Záleží do čeho to chceš ale narovinu říkám že do mašiny ani jeden!  a vůbec - polosyntetika je paskvil buď máš motor čistej a jezdíš na plnou a nebo máš starší zanešenej stroj odkojenej na m2t tak jezdíš minerál. To je můj názor
Datum: 05. ledna 2013 19:22
|



|