slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci jaký si myslíte že je lepší olej ???Tenhle Still POLOSYNTETIKA (německý) http://www.minibiker.sk/p_info/7193-vysokootackovy-olej-stihl-2t-1l/. A nebo Tenhle OREGON POLOSYNTETICKÝ (nevím z jaký země asi taky německý) http://www.namir.cz/olej-oregon-2t-s-merkou-8039.html. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 17:56
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14950    
Asi takle...do seriový Jawy klidně M2T s API TC či třeba Motul 100 prostě lepší minerál a je jedno jestli je to Pionýr,Kejvačka a nebo číza... Poměr dle manuálu... A nemusí ten olej bejt zbytečně řídkej. Do upravený seriovky bych lil ten klidně ten nejlevnější či nejhorší polosyntetickej olej typu Mogul TSF. Všechno dražší je mrhání penězma a udělá to víc škody jak užitku..... Až do vysokootáčkovýho závoďáka bych lil plně esterovaný syntetický oleje za 500-800Kč/l ..... Ps. Seriový skůtry co točej 7-8 tisíc jezdí na lepší řídkej minerál...
 
 
Datum: 06. ledna 2013 17:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... protože 20 lidí jsou ovce, co nepoužívají tu věc na krku.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ale tak je ti 17, to se dá ještě podobná "masírka" pochopit, časem snad dostaneš rozum... Doufám, že na český stroje nezanevřeě a neboj se občas použít hlavu. A na sprintech se ukaž, když to bude pravda, koupím ti pivo!
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:27
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle fakt nemá cenu 20 lidí to pochopí ale vždycky se najde jeden kterej si pořád mele svou
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
"Na nějaký značení si fakt nepotrpím"... takže hodnotíš olej podle čeho? Ceny, barvičky obalu, marketing. keců na obalu, nebo podle "kamarádů-odborníků"?
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám 20-kvalt v ČZ, točí mi to 15000ot/min... tohle má asi stejnou informační hodnotu. Jak ti má člověk věřit? Navíc 15000km je prd, když i moje 487 na pole má najeto 40000km s origo motorem (původní klika, válec bez výbrusu). Někdy na jaře jsou sprinty v Katusicích, závody Socialistik dragster, můžeš se tam přijít ukázat, já tam budu. Do té doby jsou tvé příspěvky jen nepodložené plky (stejné jako u těch olejů).
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:21
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na nějakejch značení si fakt nepotrpím..
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Oprava: Scooter Expert 2T: API TC, JASO FC 033MOT047... aktualni informace ze stranek vyrobce.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:14
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pod válcem je destička jinak by píst narážel, píst z viz panelka je taky trochu jinej, poměr asi španej nebude když to má najeto 15 000 a ojnice s klikovkou je v pohodě, škoda že nevíš jak mi to točí a jede pochopil bys. Otáčkoměr jsem měl udělanej elektronickej do 6000 a při třičtvrtině plynu už byl na 6000 :-D ono není 487 jako 487 víš.. Dobře uznávám že s tím olejem seru vedle mísy. Ale neříkej mi prosímtě jak mi motorka točí a jak ne.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mogul TSF: API- TC, JASO FD, ISO-L-EGD/OEM, TISI, HUSQVARNA 346, Motul 510: API TC-TSC 3, JASO FC, ISO-L-EGD, MOTUL Scooter Expert 2T: API TC-TSC 3, JASO FB... Všechno oleje jsou "polosyntetiky", Mogul jsem sehnal kolem 100kč/l, motul okolo 140 kč/l a ten 3. je olej pro skůtry s JASO FB... děkuji nechci.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
"vyrobený Technosyntézou" žádná "plná", když jde o "plnou" syntetiku, výrobce se tím rád pochlubí, např: "Vysoce jakostní plně syntetický motorový olej pro moderní vysoce..." Takže obhajuješ "plnou" a liješ tam "polosyntetiku" jako je Mogul TSF a Motul 510.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To jsou kraviny... Kit 215ccm na 487+ upravená hlava, už jen po tom převrtání to má takovou kompresi, až to hezký není, nač k tomu snožovat hlavu. A že točí víc než originál je už tuplem kardinální kravina (kor jeste se snizovanou hlavou). 487 má jehličky, to je sice hezké, ale manuál je manuál, ten tvrdí 1:30 - 1:40 a ty určitě nejsi chytřejší než výrobce. A srovnávat mého pincka, točícího (doběh) 11000ot/min a 487 točící (když to hodně přestřelím) 6000ot/min... Stejně množství oleje dát menší nemůžeš (teda můžeš, klika, atd to ráda nemá), ten motor. Prostě lít "plnou" do 487 je házení perel sviním... Ale jsou to tvoje prachy a když je chceš vylejvat výfukem, proč ne. Ale neraď takové kraviny jiným!
 
 
Datum: 06. ledna 2013 11:01
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když už mluvíš o házení perel sviním tak se podívej kolik stojí tvoje polosyntetika motul 510 a plná syntetika motul scooter expert. Možná uznáš že že v tom skoro není rozdíl.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo aha :-D 1:30 de dává na futro, víš 487 má jehličky - já mažu 1:40 nebo 1:50, jinak ten kit 215 se sníženou hlavou, upraveným pístem z panelky a upraveným sání točí víc jak originál.. o dost víc. A tam už musíš nalejt něco kvalitnějšího. Ale já ti to neberu lej si tam co chceš, jinak rozumná syntetika stojí 200/ litr a to je pěkná cena. Zkus jestli máš upravenýho fechtla co už něco točí dát tam polosyntetiku a pak plnou - a jestli nejseš uplnej tupec poznáš rozdíl.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 10:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Podle manuálu se stejně 487 musí mazat 1:30-1:40, otáčky to pořádný nemá, nikasil taky ne... Nevidím žádný racionální důvod pro používání "syntetiky".
 
 
Datum: 06. ledna 2013 10:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Lít syntetiku do starých Jaw je házení perel sviním, ale časem na to třeba přijdeš... Žádný benefit z toho není, ty motory potřebují ani ne tak kvalitu jako množství. A dost pochybuju, že najedeš víc km se super hustokrutodémonskou syntetikou za 500kč než já s Mogulem TSF/Motulem 510 za 120kč/litr. Nehledě na to, že ušetřím spousty peněz. A když už tady "machruješ", tak ČZ 250/471 převrtaná na písty 58,25mm, 26mm karbec... klika, přefuky, válec, čisté bez karbonu. A i s tou syntetikou musíš míchat poměrem od výrobce, takže ani tady není žádné plus pro syntetiku.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 10:26
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebudem se přece hádat, každej má jinej názor a jinej stroj :-) jinak soráč Tom559 za spamy.
 
 
Datum: 05. ledna 2013 23:32
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bakoun: kámo já mám kit 215ccm s upraveným sání, sekundár 19zub, ta mašina jezdí i 130 :-D vše bylo čisté, syntetika je syntetika, minerál je jako míchat pivo s rumem :-D
 
 
Datum: 05. ledna 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
2T keď nedymí tak je na hovno tu musí kuriť ja vyhajtrovana V3S !!!! :-D tot môj názor ale inak som za kvalitné minerály ale furt pomer 1:33
 
 
Datum: 05. ledna 2013 23:11
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud jsi s tím jezdil jako s hnojem (nebo měl už předtím zahnojené výfuky) a pak tomu dal napít, tak se nediv... Já ji beru u tlamy, co jde a hulí akorát po startu.
 
 
Datum: 05. ledna 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ti nevím lil jsem taky TSF do 487 a moc se mi to nelíbilo, při vyšším zatížení to kouřilo až moc. Nedávno byl půlen motor tak jsem vyčistil vše potřebné a od té doby syntetika od Motulu a maximální spokojenost.
 
 
Datum: 05. ledna 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud to má API TC/JASO FC, tak to bez obav můžeš lít v doporučeném poměru...
 
 
Datum: 05. ledna 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
jawa46: to je blábol... Jezdím na ČZ Mogul TSF 1:40 (sehanl jsem si několik litrů kolem 100kč/litr). Jestli je to polo, minerál, plná, je skoro fuk, důležité jsou specifikace.
 
 
Datum: 05. ledna 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Sbíráš zahradní techniku? Jestli ne a chceš to do jawy,čezety atd. tak kup třeba Mogul TS, Mogul TSF, nebo nějakej kvalitní minerál. Já třeba jezdim na červenej DENICOL, minerál, asi 140 Kč/l a nemůžu si stěžovat. Teplej nekouří a hlavně nezasírá motor.
 
 
Datum: 05. ledna 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží do čeho to chceš ale narovinu říkám že do mašiny ani jeden! :-) a vůbec - polosyntetika je paskvil buď máš motor čistej a jezdíš na plnou a nebo máš starší zanešenej stroj odkojenej na m2t tak jezdíš minerál. To je můj názor
 
 
Datum: 05. ledna 2013 19:22
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 15:46:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu