Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 zdar chlapi koupil sem si naturál 98 o3 oktany víc nezkurvý mi to motor ? mažu 1:30 mogul tsf a zvýšý se trochu výkon ? nechcy žádnej tuning jen aby to líp zvládalo kopce bez podřazování díky a zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 19:05
Jméno: jawa21
IP: uživatel12631
 Zdar borci.Jawo05 co tu kecáš za blbosti že leteckej benzín má 130 oktanů?  DD Leteckej benzín má kolem 85 oktanů.A čím máte větší oktanové číslo tak máte větší kompresi=vížší výkon.A taky klesá spotřeba.
Datum: 21. října 2011 19:05
 Hoši vy furt řešíte co se stane pojede lip atd proč furt chcete dělat z fika zavodni stroj ja si ten kopec klidne na tu dvojku vyjedu a vubec se mi nic nestane zlatý standa a jenco
Datum: 07. října 2011 9:21
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 shrek: ano u 2T musíš uvažovat objem válce od chvíle uzavření výfukového kanálu  rozumíme si,to jsem rád.....
Datum: 03. října 2011 20:43
 jawa 05 rozdiel rozhodne budes cítit aj ked nebudes mat upravený motor, lebo na čistý 100-102 oktanový benal + olej fichtla NENAŠTARTUJEŠ!!! to sú moje skúsenosti, vypustil som benal z plne funkčneho mustosa nalil som shell VP.R. a nemal som sancu ho nastartovať! do frasa pochopte to! dobre si to písal odolnosť voči samozápalu, respektívne potrebujes k tomu urcitý kompresný pomer aby si to vôbec v motore zapálil, fichtl na to nemá
Datum: 03. října 2011 20:31
 díky stando  jestli tuším správně tak u 4T se komprese neztrácí přes kanály ve válci, ale to je moje teorie
Datum: 03. října 2011 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 shrek: uvědom si rozdíl v kompresním poměru 2T a 4T motoru ......na tvém motoru s teoretickym kompresnim poměrem 13:1 je reálný kompresní poměr nějakých 8:1 .....takže tam per Naturál 95 a buď v klidu
Datum: 03. října 2011 14:38
 na jednom fóru jsem četl (jednalo se o tuning Š120) že jednomu stupni komprese odpovídá a je nejlepší 9-10 oktanů, což si myslím že by se dalo aplikovat i na fichtla....Dotaz na zkušenější : mám 12,8:1 takže kdybych použil palivo o 115-125 oktany řekněme že by to šlo poznat při jízdě? v peněžence ano  jezdím normální 91 a nemám problémy se samozápaly a nějakým vadnutím... Dík
Datum: 02. října 2011 18:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Oktanové číslo vyjadřuje ,,odolnost,, paliva vůči samozápalu. (Chemickou podstatu tu nebudu rozvádět). Čím je větší, tím je vyšší i odolnost a kvalita paliva při hoření. Jestli nemáš motor v nějaké vyšší úpravě vhodné pro závody, tak nemáš šanci poznat rozdíl. Při použití paliva s vyšším okt. číslem se ti lépe mísí palivo se vzduchem při kompresi, dochází k lepšímu spalování... Takže mistři ladiči, rozdíl poznáte pouze ve chvíli, kdy budete do fichtla lejt letecký benzín s 130 oktany.
Datum: 01. října 2011 21:58
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 Ty si chytrolín matouši mysli si co chceš  ty tvoje žvásty cenil bych si kdyby si řekl něco smyslu plnýho ale tohle ? to mi řekne i deseti letý dítě
Datum: 01. října 2011 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel12516
 Ano....pokud máš závodní motor na špičkové úrovní,tak je potřeba palivo o více oktanech.....přecejenom ty kompresní poměry si o to říkaj....ovšem až do nějaké teoretické komprese 12:1 se bezproblému dá jezdit na Speciál 91.....Naturál 95 ideální....hraje tam roli objem spalovacího prostoru,vrtání válce a výška výfukovýho kanálu......
Datum: 01. října 2011 12:26
 Placebo efekt...
Datum: 01. října 2011 12:20
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 tak musim vyvrátit vše co říkaly že výkon klesne ba naopak kvalty jdou pěkně za sebou to co sem jezdil na 2 kopce ted vyjdu na trojku sice jen tak tak ale není problem krásně startuje a zdá se mi že je i tiší 100 oktanu už by ten rozdíl asi byl ale ale u 98 výkon neklesá ba naopak
Datum: 01. října 2011 12:16
 ono s tim lihobenzínem je to ještě trochu jinak. na ten je tušim ještě potřeba větší tryska. mimochodem jsem se doslechl že kdo jezdí na lihobenzín a nemá ho napsanej v techničáku jako palivo schválený výrobcem, dopouští se danovýho ůniku. ale možná to je kec, ničim podložený to nemám...
Datum: 01. října 2011 12:06
 žasnu
Datum: 01. října 2011 11:08
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Zkrátka je to o kompresi, když nějak upravíš motor, tak si tam lej co ti příjde nejvyšší oktan, ale původně je to BA 84.
Datum: 01. října 2011 11:03
 áha... no aspoň jsem se přiučil  protože jsem právě slyšel, že to někdo nalil do 250 a že to nemá takové výkony... to by potvrzovalo to, co se tady říkalo
Datum: 01. října 2011 10:33
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel12515
 E85 nemá 85 oktanů, znamená to 85 procent ethanol a 15 procent N 95....Má to něco kolem 108 oktanů..
Datum: 01. října 2011 9:48
 jenco: takže když na 84 oktanový jede nejlíp, tak by tomu sedl nejvíc ethanol 85?? tomu se mi zas až tak nějak nechce věřit
Datum: 01. října 2011 9:32
 věřte standovi a jencovi. mám stejný zkušenosti jako oni. v želvím pávru jsem nakonec myl rozpůlenej motor a byl jsem rád že jsem pro to našel nejaký využití. a to se nedá říct že bych na to neměl kompresi  )))
Datum: 01. října 2011 9:09
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 No mě řikal jeden chlápek u garáží co tam chodí leštit favorita, že leje do babety a 21 čky natural 98 a že to jede mnohem líp. Babeta na to prej jede o 10 víc než na natural 95! No moc se mi tomu věřit nechce, je na čase abych to vyzkoušel
Datum: 30. září 2011 23:56
 Na 98 jede o 10 km/h víc než na 95  , to bude určitě pravda... Já kupuju 95 a nevidím důvod proč kupovat více oktanů, výkon to rozhodně nezvýší... Někdo zase hledá koně, kde nejsou, že Dandiku
Datum: 30. září 2011 23:03
Jméno: standa
IP: uživatel12513
 Vim že tu často hodně teoretizujeme....ale i tak...v tomhle případě jděte s teoriema a encyklopediema do háje zelenýho......kecy,kecy,kecy.....chceš aby ti to víc jelo.....sežen si starej Speciál 91,červenej,olovnatej,voňavej.....a pak nám tu vysvětli proč je to v rozporu s teoriema a encyklopediema......nebo si zkus Vervu do seriovky.....jediný co se stane,že to začne jít tupě,víc se to hřeje,víc to žere a ta modrá sračka z benzinu zalepí všechno kudy proleze......howk......prej encyklopedie.....takovej už tu dlouho nebyl.....
Datum: 30. září 2011 22:52
 dandik: Neraď Jencovi nějaké encyklopedie chlape  Taky je důležítá spíš ta zkušenost, kterou Jenco má  A mě to jede nejlíp na 91 speciál...
Datum: 30. září 2011 22:46
 ja to mám vyštudovanú... ty s neukončenou základnou školou mi nemluv. nehladaj výkon tam kde nieje..
Datum: 30. září 2011 22:36
 mal som to miešaný s benzinom 95! do mustanga som nalial iba čistý VP.R. a jednoducho to nešlo naštartovať! hovorím kto tomu neverí nech si to vyskúša...
Datum: 30. září 2011 22:29
 jenco nemas pravdu tak moc nemluv... radši si nejdříve nastuduj nějáké encyklopedie
Datum: 30. září 2011 22:26
 bohuzial v minule som natankoval shell VP.R. fichtl akurát som cítil z valca 2X vačší mechanický hluk... lepsie to neslo! a za 50km mi roztrtkal silikon medzi kolenom a výfukom ale to asi tvoj kamarát necítil na poliach s deravým výfukom   .... pak vyštuduj automechaniku.. tam ti to naucia
Datum: 30. září 2011 22:25
 Tak to se asi trošku mýlýš kamrád nalil do jawi 21 100 oktanu a lýtalo to jako drak ! ale 100 oktanu mi přilo moc tak sem si koupil jeno 98
Datum: 30. září 2011 22:12
 vyššie oktánové číslo znamená ze ťažšie horí ten benzin, čím je to číslo mensie tým líp to jede.... ked tomu neveríš tak si natankuj do toho shell V-power racing a fichtl ani neblafne  nemá na to kompressie... fichtlácký motor je konštruovaný na 84 oktánový benál... a aj 95 je dost na hovno.
Datum: 30. září 2011 22:09
 Jo a jak si přišel nato že to sníží výkon
Datum: 30. září 2011 21:33
Jméno: manik
IP: uživatel12258
 i love mogul TSF
Datum: 30. září 2011 21:28
 znízí ti to výkon....
Datum: 30. září 2011 21:15
 Motor je maximálně valděnej hladina ok jehla na druhym od zhora předstih štelovanej za běhu jedná se o seriovku
Datum: 30. září 2011 20:47
 co by se ti na tom kurvilo, když je to zvyklé jezdit na ředidla apod hnusy... :-/ ale pochybuju, že by ti to nějak přidalo na výkonu... radši polaď motor...
Datum: 30. září 2011 20:17
|



|