 čau draci- tak jsem se poprvé pustildo cadních tlumiču na mustangoj- odkrytý pružiny. Zjistil jsem, ze ty tlumice uz vubec nejsou tlumice a jsou dosti vyběhaný. Máte s tim někdo zkušenosti jak je přivíst aspon trochu k životu aby to byli zas tlumice a ne hopsací pruziny??- nechci kupovat nový- chci proste origa tam mít- nejezdim kros ale tohle uz bylo dost nepohodlny. takze rozdelal jsem je na myslim ze prvočinitele- a nasel jsem v nich vodu a přišerny bahno ktery bylo driv asi olejem  pístek je z jedny strany dost sedrenej ze skoro zmyzli přepouštecí kanály- nad tím pistkem byli 2 takový kotycky podlozky a tam odsat se na me vysypalo nejaky scela rozpadly tesnení- TO TESNENI BYLO MEZI TIMA PODLOZKAMA DVOUMA NEVITE??? - a pak mam dost sjety to jak v tom beha ta tycka- byl to puvodne kruhovej prurez , ale ted je to dost solidni ovál  - zjistil jsem ze tam byli asi 2 O-krouzky ve dvou drazkách jenze ty jsou ted z jedný strany zcela pryc a o krouzky jsou z jedný strany uplne prodreny- tak vůbec nvm jak mam ty tlumice utesnit aby mi s nich neodtekl olej. DĚKUJU ZA RADY OHLEDNĚ ASPON ČÁSTEČNÝ REPASE a předání zkušeností- HLAVNĚ MI PROSÍM ŘEKNĚTE KOLIK OLEJE MÁ DO TECH TLUMIČU PŘÍJÍT - DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2011 14:40
Jméno: standa
IP: uživatel11075
 Chong: Je to svatá pravda.... ovšem zaráží mi jedna věc.....už několikrát se mi stalo,že "tlumiče" z novějších typů (20,21,23) prostě tekly a houpaly....budiž....ale dostaly se mi do ruky taky tlumiče z prvních 05 rok cca 1964 a oni drží! Tlumí! Netečou,nehoupou.....! Beztak to tlumení i když funguje tak stojí za starou bačkoru,ale mě hrozně zarazilo že ze starý nulapětky držej skoro 50 let a mustang co mustang sou vyteklý!
Datum: 31. ledna 2011 14:40
 Fajn, díky moc za rady- moznosti výroby celyho vnitrku bohuzel nemam- tak uvidim co s tim- a kdyby se mi nejako povedlo nebo bych to chtel zkusit- jestli to bude nejako fungovat- kolik oleje bych tam měl nalít???
Datum: 31. ledna 2011 13:11
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Repasí originálních tlumičů, včetně chromu na pružiny, jsem si prošel... můžu konstatovat že to co vyrobili jakože tlumič pro mustanga či pionýra (ten se liší jen plechovou krytkou pružiny) je spíš hračka, než skutečně míněný záměr vyrobit tlumič. Zásadní problém konstrukce, kterou bych nazval spíš konstrukční vadou, je to že O kroužek není vhodný jako těsnění osy tlumiče. Normálně se používají speciální manžety, ale O kroužek už svým tvarem pomáhá oleji v prolínání... takže můj závěr byl takový.. že ikdyž origo je origo, koupil jsem repliky tlumičů co prodává tady i Sesa a mám klid.. tlumí to a tak nějak to vypadá na první letmý pohled stejně... Nebo se pusť do výroby úplně nových vnitřností tlumiče... já se trápil po repasi několik let s olejem na tlumiči a to hned po první jízdě...
Datum: 31. ledna 2011 12:00
Jméno: Frantisek K.
IP: uživatel6617
 hele bejt tebou tak si raději seženu nový tlumiče třeba z bazaru nebo od někoho,tohle nemá cenu zpravovat,myslím si že do 200 Kč by si koupil tlumiče schopné provozu,ale je to na tobě
Datum: 31. ledna 2011 11:49
|



|