Jméno: Los
IP: uživatel9046
Posl.aktualizace: 10. června 2010 20:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ano, motorový olej maže klikovku tak jako na tom videu, čili směs motorového oleje s benzínem...
Datum: 10. června 2010 20:33
 já a stydět se?
Datum: 10. června 2010 16:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 10. června 2010 16:33
 no proto
Datum: 10. června 2010 16:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo dobry napsal  berz z5 pardon
Datum: 10. června 2010 15:44
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 autor dotazu nenapsal uvedeny stroj zpusty kluku se tu nekdy dotazuje i na jine motorky nech fichtl  nici odpovedi nezpochbnnuji pouze pisu tak jak to je
Datum: 10. června 2010 15:43
 daves: autor dotazu se také ptá pouze na pionýra  ...tak sem nepleť 175 a 250, a nezpochybňuj něcí odpovědi.... už si rozumíme?!
Datum: 10. června 2010 15:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 JAWA_ceZetak : rozumej kdys se nekdo pta na to jestly je klika mazana prevodakem u 2t kdys jasne vidi na videu ZE NENI A JE MAZANA SMESI!!! tak pocitam stim ze si bude chtit koupit jednou LEPSI motorku
vzpomene si na prispevek standy a do novyho itala japonce ci neceho nalije olej nejakou sr*cku? uz si rozumime?!
Datum: 10. června 2010 15:37
 daves: a my sme se bavily i nečem jiném než o pionýru?
Datum: 10. června 2010 15:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 standa ma pravdu az na vetu: ,,.....o syntetice se bavit nebudeme,ta nemá v seriovce co delat....'' ktera plati jen u pionyru, 175,250 cizach jawach a podobnych satrsich stroju u novych seriovych 2t stroju je to uplne o necem jinem kde proste plnou syntetiku potrebujes
Datum: 10. června 2010 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ano,kudy jde smes,tudy jde olej. Klika se potrebuje táke mazat. Jak ojniční futra,tak čepy,tak loziska v kterých je klika uložena a samozrejmne i břity gufer se musí trochu omáznout...Olej se odděluje na nejvíce horkých místech a to je dno pístu či ojnice a klika ....jak kterej olej a v jakkterym motoru.....treba polosyntetika se v seriovym motoru nikdy zcela neoddeli,protoze tam nejsou ty správný teploty na spravnech místech,naopak minerálu staci nizsi provozní teploty a pri vyssich teplotach je přepalován.....o syntetice se bavit nebudeme,ta nemá v seriovce co delat....tak nejak jsem si tenhle fakt potvrdil na upravenym motoru....pri pomeru 1:25-1:30 polosyntetiky motor teplej ani trosku nekouří a absolutně není cítit. Na seriovém motoru precejenom vsechen olej pod pístem nezustával a tak byl spalován a trochu to kouřilo....seriovku jsem mazal polosytetikou i mineralem v rozmezí (cca) 1:35-1:40 ....
Datum: 10. června 2010 15:16
 omg  ....vždyt v tom videu je taky vidět že klika je mazána směsí z karburátoru....los kolik ti je že to z toho videa nepochopil?
Datum: 10. června 2010 15:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u pionýra je klikovka mazána palivovou směsí (benzín + olej)
Datum: 10. června 2010 15:11
|



|