Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 muzu michat special s technicakem 1:1 to by nak zivotnost motoru u dvoutaktu nemelo skratit ne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 20:04
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 ježis je to dvoutakt pojede to neboj.Kdyz smichas techničak+benzin+aceton+petrolej tak to pojede taky.
Datum: 30. dubna 2010 20:04
 takže na benzínce nalít Special, z batohu vyndta plechovky s technickým a flašku oleje  . To musí být dlouhá návštěva benzínky
Datum: 30. dubna 2010 16:53
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 děláš s toho vědu jak kdyby to žralo 8/100km..
Datum: 30. dubna 2010 13:28
 jaký je přínos v tomhle ředění paliva a nahrazování jinými palivy?
Datum: 29. dubna 2010 23:05
 oktanové číslo techničáku je docela nízké...ale neudává se to z toho důvodu, že je to na čištění a na to nepotřebuješ znát oktanové číslo  , btw v benzínu žádné oktany nejsou, u benzínu se pouze udává oktanové číslo, ale samotný oktan se tam již dlouhá léta nepřidává
Datum: 29. dubna 2010 21:21
 U technickyho benzinu je oktanu tak malo ze se to ani neudava
Datum: 29. dubna 2010 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já na něj jezdil taky...dřív mi to strejda vozil z práce na mytí (už byl mastnej a oni ho nevyužili) no a já s ním bud myl a nebo jsem na něho jezdil
Datum: 29. dubna 2010 20:53
 jinak litr techničáku lze koupit při správných kontaktech a příslušném množství něco kolem 25 kč. Holt se to nesmí posuzovat podle cen půllitrovýho balení někde v baumaxu chlapi...
Datum: 29. dubna 2010 20:51
 ale no no.. Na techničák jezdily dvoutakty v minulosti úplně běžně - byla díra v zákoně a na techničák nebyla daň jako na motorovej benzín a tím pádem stál pár korun. V té době se neskutečně zvedla poptávka po ojetinách jako Trabant nebo Wartburg - proč asi? Takže myšlenku ježdění na technický benzín bych nezavrhoval (mylsím z technického hlediska), protože už to tady prostě bylo. Musí se na to samozřejmě seřídit motor. Při správným mazání pak nic převratného nehrozí...
Datum: 29. dubna 2010 20:47
Datum: 29. dubna 2010 20:35
 fermez-od kdy stoji litr technyckyho benzinu 20 korun?  zatim sem to takhle levny nikde nevidel  nemyslis spis 100ml?  a jak pise cezetak,docela sem se zasmal tomu co tu blabolis
Datum: 29. dubna 2010 20:33
 Zrovna na benalu by se setrit nemelo...
Datum: 29. dubna 2010 20:24
 fermez: máš velice zajímavé až směšné teorie
Datum: 29. dubna 2010 20:17
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to neni uplne pravda vic oktanu=vic vyhozenejch penez proste to nespali na special mi to jede lip nez na natural
Datum: 29. dubna 2010 20:13
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Řeknu ti to takhle...čím míň oktanovej benzín, tím to víc klepe=kratší životnost....čím víc oktanů..znáš to..já bych to nemíchal...technyčák je technyčák a motorovej je motorovej...jak kdybys míchal olej na vaření s olejem do převodovky
Datum: 29. dubna 2010 20:10
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 litr technycaku stoji 23 Kc a ma prej asi 70 oktanu special ma 91 pionyr je delanej na 84 oktanu takze kdyz to smicham budeto akorat a usetrim na benzinu akorat mam obavy z zivotnosti motoru
Datum: 29. dubna 2010 19:55
 litr techničáku stojí dvakrát víc než litr benzínu....a navím má techničák méně oktanů.
Datum: 29. dubna 2010 19:51
 A co by to mělo mít za smysl? Kup normální Speciál na nevymejšlej chobotiny.
Datum: 29. dubna 2010 19:47
|



|