slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  48  49  50  51  52  53  54  55  56  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel15417    
Ahoj, na fichtlovi se mi kejve přední vydlice ze strany na stranu. Není to tak šílený, že by guma brousila blatník, ale je to nepříjemný v zatáčkách a když brzdím přední brzdou, to v podstatě nejde. Otec řiká, že to je klasickej případ a že s tím nic neudělám. "Vždycky to fichtl dělal." rnMám se pouštět do rozebrání vydlice? Je nějakej fígl jak to odstranit. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15418    
podívej se na odkaz je třeba u skutra odendat masku nytočit matice co jsou na konci trubek a tzv nosnou trubku umít vnitřek benzínem a např štetkou na lahve protože vidle jsou plněne vazelínou a pokut se do nich dostane prach zlikviduje silonové plastove vedení velmi rychle ..to proto ti i radím mít vždy ve 100 pro stavu prachovky u brzdy a mít je i těsně ztažene,,,,, jinak tebe řeká práce dle odkazu prachovky bych dal nové 150 korun a futra 100 a pokud se ti je pevede sesadit přesně a pečlivě máš tak na 3 sezony klid a vedení stroje je znatelně lepší http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html
 
 
Datum: 28. dubna 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Otec má částečně pravdu, ta vidlice je už z výroby udělaná rychle, levně a blbě. Jestli se ti to kýve kvůli špatným futrům, tak je to opravitelné výměnou a vystružením těch futer, ale pouze za předpokladu že jsou spodní trubky v dobrém stavu, tzn nejsou křivé či vyběhané ve spodní části...
 
 
Datum: 28. dubna 2013 13:29
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Zdravím co vše mám vyčistit po zimě na pionýru 50/21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Fčíl se musím zastat ceZetaka! Nedávno sem psal, že kluci keří používajú M2T enom na namazání pluhu aby nezerzavěl, toš čistijú výfuky pořád! Pouřívám M2T a žádnej problém nemám! A pokáď sem měl nejakú motorku, toš sem si nedovedl představit v zimě nejezdit!!! A gdo ste neviděli múj blog, toš dejte vědět. Toš tak.
 
 
Datum: 28. dubna 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
no pravda je že m2 t to lepý asimetricky uplně všechno a všude takže nanos je uplně všude ....a ještě to lumí hluka ahladí hrany :-) pruser byl nalejt do mustafa moderni chytrej olej který karnbon leptá a čistí motor ...zve výfuku se uvolnili 2 3cm velké kusy a totálně to zas.... vyčistěním výfuku bys měl jen získat ikdyž pionír na to nejni tak choulostivý jak babeta co má výfukove potrubí o pruřezu 10 mm a když se zacpe o 3MM stratí pul koně a stojíš .... za mě výfuk vyčisti když už se na to ptáš ale do nastevení bych nezasahoval pokut to jede.....
 
 
Datum: 28. dubna 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čezeťáku takže výfuk se vlastně nikdy zacpat nemůže a všechny příručky k českejm mašinám kecaji, co? :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čistit výfuk pravidelně? ... to je nějaká nová moda? :-D ...mažu s M2T a nikdy sem výfuk nečisitil na ničem.. jednou z hecu sem rozdělal výfuk na čz a byl čistý...
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
já bych akorád vypustil benzín z hadičky jestli je v něm smět a dolil olej ..a dofoukal kola vždyt to mužeš roztělovat že to nepojede...výfuk čistíš pravidelně?
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:03
 
 
 
 
Jméno: Johny      E-mail:      IP: uživatel14    
Zdarec potřeboval bych poradit s Jawou 50/20 pionýrem. Dal jsem ho dohromady, vše jak nové a přesto nejede :-( . Vždy chytí na chvíly a jak se začerní svíčka tak chcípne. Podle mě tam teče moc benzínu, ale nejsem si jistý. Nevíte někdo co s tím mám dělat? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: hafis      IP: uživatel15368    
Zkus rozmontovak plovák, a jak to vymontuješ, tak v tý hlavičce je jehla. Ta se občas sekne. Zkus na to mrknout. ;-)
 
 
Datum: 05. května 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: kubacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja bych to viděl na tu jehlu měla by být na druhej zařez od hora, a pak taky no bych zkusil tu hladinu
 
 
Datum: 28. dubna 2013 14:05
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus si seřídit plovákovou hladinu
 
 
Datum: 27. dubna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je triska origo (vel. 68) tak to skus nahodit bez airboxu je možný že je přicpanej a nejde přes něj dost vzduchu a pak jehlu dát na jinej zářez (dej chudší směs ) jinak kdyžtak at mě nekdo doplní :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
Zdravím, poradí mi někdo jak se rozdělává kyvka na mustanga či 21ku fichtla.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kdyz myslis ;-) .. garantuju ti ze starý čep je tak přirezlý, že když ho zkusíš lisovat tak zkurvíš kyvku
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to jde složit musí to jít rozdělat přece...
 
 
Datum: 27. dubna 2013 23:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u pionýra ne.. normálně to řízneš flexou...
 
 
Datum: 27. dubna 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nikdy sem to nedělal, tak se ptán, je to řezání fakt nutný? fakt se to nedá na lisu vylisovat v celku??
 
 
Datum: 27. dubna 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš rozřezat čep, kyvku vyndaš ven a pak ho z kyvky vylisuješ.
 
 
Datum: 27. dubna 2013 11:15
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel15412    
nazdar chaláni mát takový menší problém ficek mě nechce jet v nízkých točkách musím držet plyn aby to nechcíplo tak cca.2000 ot/m a jde i blbě nastartovat docela se natlačím, motor je komplet nový se vším všudy (až na válec ten byl na výbrusu loni) výfuk, karburátor krásně čistý předstich 1.7mm na ten to valí jak brok (zkoušel sem aj větší i menší ale nic se nezměnilo) kladívka,kondík,indučka vše nové (dělalo to i u starých) jestli vás něco napadne napište já sem to už vzdal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15418    
co těsnost pístní sady když to ma houby tlaky tak to volnoběh drželo až když to nakrmil .... jinak no co s tim podle kolegy je to zapeklitý tak trošku vyšroubuj štelovák bovdenu a nechej ho vyhřvat ...a schválně mi napiš kolik to má najeto od výbrusu....
 
 
Datum: 28. dubna 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je zapeklitý, to bude nějaká maličkost určitě, to fakt netušim copak se tam dílo :-D
 
 
Datum: 27. dubna 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel15412    
hladina sestelovana jehla druhy zarez zhora filtr v boxu novy svicka pekne cihlova
 
 
Datum: 27. dubna 2013 10:54
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napadá mě moc bohatá směs, nebo přicpanej airbox nebo zanešenej filtr na vzduch, koukni jakou barvu má svíčka pokud černou a je ještě k tomu mokřejší tak je to tou směsí - takže spustit jehlui níž, dát na vyšší zářez,seštelovat hladinu v plovákové komoře, správně nastavená hladina je tak že když zmačkneš plovák dolu hladina benzínu musí lícovat s vrškem plováku
 
 
Datum: 27. dubna 2013 6:52
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel11156    
Zdar draci, dostal jsem rozebranou jawettu a dnes jsem jí složil a mám hned problém řadim 1,2,3 a jde to bud smykem nebo se to ve vnitř protáčí a magneto ani píst ve válci se nepohne...co je potřeba nastavit? nebo udělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Jaweta řadí 1-N-2. Rukou Ti musí jít protočit magnetem, Jaweta nemá tak velkou kompresi, aby si ji neprotočil, nebo alespoň nepohnul s pístem. Jestli se Ti nechce pohnout píst ve válci, tak bude někde problém. Když zmáčkneš dekompresor, tak se musí motor na rozšlápnutí točit a odfukovat, je to nejšetrnější způsob startování. Jinak tříkvalt převodovku jsem v S-11 měl, má to stejný střeva, ale na běžný ježdění to není, chybí tam ten neutrál.
 
 
Datum: 26. dubna 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je nákej neznámej typ jaweta tříkvalt :-D
 
 
Datum: 26. dubna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moje jawetta má jen dva kvalty, víš přesně jak se řadí? nemáš tam furt neutrál?
 
 
Datum: 26. dubna 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel14689    
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15413    
Propíchni si dirku v karteru vedle řadícího automatu - budeš tam mít bordel-je na odvzdušnění- a už z toho nikdy nic nepoteče,,,,,pokud to teda nenakloníš/neopřeš na stranu nakopávačky...to moje rada.....
 
 
Datum: 27. dubna 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osobní zkušenost - sežeň si jeden o-kroužek buď normální co se prodává, vhodnější je o něco menší .. potom si sežeň větší o-kroužek a dej ho na ten menší, dej je na sebe, a startpáku zkus nasadit co nejblíže ke karterům tak aby tam byla jen škvíra pro ty o-kroužky na sobě ... taky mi to na j555 netěsnilo a teď ani kapka .. rozměry těch o-kroužků nevím, ale sehnal bych si někde nějakou sadu nebo tak něco a pozkoušet to bude nejlepší..
 
 
Datum: 26. dubna 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No a co si za tech 14 dní vyskúšal?
 
 
Datum: 26. dubna 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: Idefix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci :-) , mám Jawa 250, nějakou dobu jezdila a potom mi najednou nešla nastartovat, třeba na poprvé chytla chvíli jela a potom hned chcípla a potom už to nešlo, jenom to střílí do výfuku a nebo do karburátoru. Myslím že bude něco se zapalováním, ale lepší nějaká rada at to zase zbytečné celé "nerozešteluji" a třeba i zbytečně... díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: Idefix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc za všechny rady, baterkou to nebude protože tu jsem nabíjel a schválně měřil, protože to už se mi taky stalo, že mi nejela k vůli baterky a karburátor jsem taky čistil, protože když mi to naposledy střílelo měl jsem plný karburátor rzi :-D (už jsem koupil palivový filtr). Ale díky ten kondenzátor mě nenapadl. Dobře vyzkouším a uvidím, dost často vyzkouším několik věcí a potom se to rozjede samo ani nevím jak :-D , ale to asi taky znáte :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15405    
A dobijí to dobře? Respektive je ok rele a baterka? Mě tohle dělal pérák se špatnou baterkou a a nepřesně seřízenym rele. Poprvý sem ho našláp,motor se roztočil,vystřelilo to a už na páku nechytla,musel sem ji roztlačit...pak jela normálně... Pak sem se v tom trochu pošťoural a vyměnil baterku a od tý doby dobrý... Samozřejmně napřed koukni na ty kladívka jestli nespadli a otvíraj...
 
 
Datum: 25. dubna 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel13344    
Tím karbecem to podle mne nebude...první na co bych se podíval jsou kontakty na kladívkách - očistit, dál zkusit jinou svíčku..pokud to nepomůže, zkusit si pohrát s odtrhem, prohlídnout všchny kontakty na zapalování(třeba sem dobu hledal na půl utrženej drátek na kondíku - přiletoval sem a je tam do dnes), předstihem to taky může bejt ale když ho rozšteluješ zbytečně tak je to pak zas doba najít tu správnou polohu, pokud to neděláš na měrku ale zkoušíš na kterej se to bude chovat nejlíp..Když střílí do vejfuku tak to občas nezapaluje, karbecem toho proteče dost když to pak chytne jinde, hledáš dobře:-)
 
 
Datum: 24. dubna 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, podle mě to hlavně chce vyčistit karburátor a pak to asi bude chtít i ten předstih a odtrh nastavit
 
 
Datum: 24. dubna 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel15398    
Ahoj, udělal jsem GO motoru na Jawě 23(píst,válec,ložiska,gufera,ojnice ,klika atd.) a nejde mi nastartovat.Když ho roztláčím, tak to má tendenci chytnout,ale jinak nic.Svíčka nová,jiskru dává,odtrh 0,4 předstih nastaven.Skáču kolem fichtla cely odpoledne a nevím si rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel15398    
Dnes jsem pokračoval ve zkoumání a zjistil jsem,že jsem otočil píst. Dal jsem ho správně a motor naskočil hned. Nejraději bych si nafackoval, za takovou chybu. Děkuji za rady a přeji hodně najetých kilometrů.
 
 
Datum: 24. dubna 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
svíčka mokrá nebo suchá ? předstih od oka nebo přesně měřěn ?
 
 
Datum: 24. dubna 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel15400    
a co předstih ? skontroluj taky jestli ti teče správně benzín.. taky jsem měl ted po GO problém.Nechytal protože tam netekl benzín..koukni na svíčku,jestli je od beníínu
 
 
Datum: 24. dubna 2013 8:21
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel14188    
ahojte všichni , mam jawu 05sport ....vubec mi nejde nastartovat ani roztlačit....ale zkoušel jsem že sem valec trochu nahřal horkovzdušnou pistolí a normalně sem to roztlačil a ze začátku to cukalo a pak už normalně jela výkon měla všechno.Pak jsem to na 10minut vypnul a pokus o roztlačení nebo nastartování byl marnej nevíte co by stím mohlo být? svíčky jsem zkoušel jine faju jinou.Komprese taky celkem dobrá.jiskru to hází. díky za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Sklepej elektrody svíčky na cca 0,3mm.
 
 
Datum: 23. dubna 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
jeeee 05 sport krasavec a trošku vyjímka .... jinak bych to neřešil jinak než kolečko nvm jak moc jsi zdatný ale přetěsnil bych to nový gufera a zda neváznou kroužky v pístu .... nezapomen dát pod válec těsnění u všech 05 co sem dělal to bez něj pod válcem naraželo do hlavy a motor se netočil....... jinak moc netun viděl sem i dělal na ledacos ale 05 se stupačkama sem se nesetkal
 
 
Datum: 23. dubna 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych si asi seštěloval karburátor a zapalování...to s tou horkovzdušnou pistolí je nějaká nová móda? :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14588    
Zdar draci, má problém s Jawou 175/356. Vyměním svíčku, ujedu cca 15 km a už se mě dusí. Používám N15C. Jen co jí vyměním za novou, nebo vyleštím, už mi zase pádí... Nevíte co s tím. Popřípadně kolik mám nalit do 5l kanystru oleje M2T? Děkuji za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 17:17
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
já bych něco napsal, ale když vidim zas tu debatu o olejích :-( nejd ejenom o značku a kvalitu oleje, ale hlavně o specifikace a neni od věci se držet toho co píše výrobce motoru, motocyklu,do starech strojů patří hustější olej SAE 40 co vyplňuje co vyplní menší vůle - otázka dne - co se stane pokud tam dáš řidčí?? :-) (odpovim si sám - ztenčí se olejovej film a hrozí zadření, docela bych chtěl poznat toho joudu co rošířil ty keci o oleji M2T, já ho mám doma jako takovou nouzovou rezervu a nemám na něj křivýho slova a v babetě šlape bez chyby)
 
 
Datum: 24. dubna 2013 17:17
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
no mě to dělalo na babettě, sundal sem hlavu vyčistil píst i hlavu zevnitř a je klid a kup olej stihl je podle mě nejlepší
 
 
Datum: 24. dubna 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
... ale prd, i kdyby tam lil hovna misto oleje, tak to nesmi delat bordel se svickou. Pravdepodobne budes mit moc bohatou smes, slabou jiskru nebo kombinaci. Na M2T bych to opravdu nesvadel.
 
 
Datum: 24. dubna 2013 9:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
řeknu ti to asi takhle, běž a kup si o 50kč dražší a lepší olej a už nebudeš mít problémy jako z tím pravěkým M2T který když jezdíš na nižší otáčky zasírá všechno od svíčky po nohavice
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
když si koupíš litrovku z boku je měrka poměr 133 a je to asi 5 cm....nezapomenout protřepat.... no sou 2 alternativy bud máš horší kvalitu jiskry...kdyš koupeš na sucho jiskra musý být temně modrá a loupat...nikoliv nevýrazná červená......pokut je červená a bledá skoušet elektriku kabel fajfku indučku kondík... 2 věc je moc bohatá směs pokut je zapalko ok .... jehlu v šoupěti o zařes víš popřípadě seřídit karbec podle manualu....
 
 
Datum: 23. dubna 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: simal      IP: uživatel15207    
Ahoj mam problém u simsona, jedu na jedničku chci tam dát dvojku nejdem mi tam až po delším namáhání ji tam nakonec dam.A když stojim na místě tak ní tam nemužu dát.Nevíte čím by to mohlo být? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Nooo... když zvedneš zadek od monitoru tak myslim že to půjde,od monitoru to určitě neuděláš...alespoň já to neumim...
 
 
Datum: 23. dubna 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: simal      IP: uživatel12881    
myslí te že to pujde?
 
 
Datum: 23. dubna 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Přesaď si řadičku na tisícihranu o dva zuby nahoru a nebo oklepej bahno ze stupačky
 
 
Datum: 23. dubna 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: simal      IP: uživatel12881    
To se neozívá,myslím si že by to mohli bejt lamelama..
 
 
Datum: 23. dubna 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a neozívá se náhodou takové chrastění a křupání? pokud jo ,tak je asi to vypadlá segrovka na hříděli v převodovce (bohužel si už nepamatuju od čeho ta hřídel je) stačí odendat kryt a tu segrovku najít a vyměnit.
 
 
Datum: 22. dubna 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15386    
ahoj chtěl jsem se zeptat můj fichtl mi nechce startovat. Svíčka jiskru venku hází a když jí vyndám je mokrá filtr jsem čistil předstih je nastavenej tak nevim poraďte pls :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nojo stando, ale nejednou sem videl ten "od oka" a nebyl to předstih ale zástih :-D .. prostě kontakty rozepínaly až za horni uvrati.. a vysvětleni proc to tak dotyčný udělal? .. protože ten výbuch prej píst potlačí dolů....
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14446    
Co máš proti nastavování od "oka" .... na seriovce je úplně šumák jestli je tam předstih 1,538 a nebo 1,723 a nebo 1,465 ... jestli nejsi trubka a umíš číst vačku,vidíš jak se zvedá kladívko a kde se co děje,tak nemusíš ani vyndat svíčku a vždycky tam něco mezi 1,5 a 1,8 dáš....o odtrhu nemluvim.... to kurva normální člověk vidí,jestli je tam nějaká rozumná škvíra trochu menší jak půl milimetru a větší jak nic.... :-D :-D Tady se neustále řeší předstihy a odtrhy,přípravky,přesnost.....jenže předstih a odtrh až tak zásadní roli nehrajou... pokud někdo není dement a nemá to zapalování otočený úplně někam doprdele....a nebo šmajdavou kliku....to pak mužeš nastavovat horem dolem a furt nahovno i kdybys to seřídil na tisícinu... po všech zkušenostech s upravenými motory říkám,že seriovka v rozumnym stavu chodí na jakékoliv nepřesné nastavení zapalování a karburátoru úplně úžasně ... vždy jak je problém,tak to není přesností nastavení,ale něco je tam prostě v prdeli. Fichtlu zdar. Standa
 
 
Datum: 22. dubna 2013 10:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyvole to je odpoved .. od oka... mas ho nastaveny asi 1.6mm pred horni uvrati? (horni uvrat je nejvyzsi zdvyh pístu... kdyz dáš píst do nezjvyžšího zdvyhu otáčem kliky ve smeru otáčení motoru a pak píst vrátíš zpět o 1.6mm a to otáčením kliky proti smeru otáčení motoru a v tento moment se musí kladívko rozepnou ..)
 
 
Datum: 21. dubna 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15386    
předstih je "nastavený" od oka :-D takže je to možné jelikož ještě nevim jak se to pořádne nastavuje tak čekám až si otec dnes udělá čas a půjde mi stim pomoct :-) pak dám vědět jestli to bylo nebo nebylo předstihem
 
 
Datum: 21. dubna 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
Kdyby byl předstih nastavený správně, tak by to jelo. Jaký ho máš. ?
 
 
Datum: 21. dubna 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15386    
jojo zkoušel
 
 
Datum: 21. dubna 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
skoušel si jinou svíčku ?
 
 
Datum: 21. dubna 2013 12:14
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Zdar draci, co mám všechno koupit na lakování jawy 50/20 a popřípadě jestli nevíte kde se to dá nakoupit za dobrou cenu. Díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kit, stříkací kit (není uplně nutný), plnič, vrchní lak (třeba dvousložkový akrylátový autolak. Potom smirkové papíry zrnitosti 200-800, sítka na filtrování barvy, ředidla, odmašťovač, aceton...snad jsem na nic nezapomněl...nakupuju to různě, teď jsem si zvykl chodit v Praha na Bělohorskou...
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: Mara      E-mail:      IP: uživatel15383    
Zdar draci :-) potreboval bych poradit s babetou, startuje na 1 max 3 slapnuti, slape jako hodinky, paradni odpich a tah, volnobeh cisty krasny chod. Kdyz se ohreje tak ji dam na stojanek a dam plny plyn tak cca 10s bezi v plnem plynu krasne ciste. Po 10s najednou se zadusi a kdybych neubral plyn tak nejspis chcipne, pak zase slape normalne a takhle to dela porad dokola ( kdyz ji drzim na pul, nebo trictvrte plynu tak bezi dokud nepovolim ). Za jizdy: dam plny plyn, babeta zrychluje, bez problemu preradi a dal zrychluje ale na 45km/h zhruba, se zase zadusi, rychlost klesne na 40km/h a vic ani tuk, jak z kopce, tak po rovine a to ten plnej plyn drzim porad. Dekuju za kazdou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel15383    
Ok, díky, vyzkoušim a když to neklapne tak hold budu řešit dál no :/
 
 
Datum: 21. dubna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: kaz      IP: uživatel14122    
2 mm je moc, napoprve stačí 0,5 mm -hned se to třeba nepovede,odzkoušet a pak třeba znovu-já to dělám tak na 3x
 
 
Datum: 21. dubna 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel15383    
Jo takhle, a to fakt pomůže jo? :O to sem na to tedy zvědav, určitě vyzkouším, nepatrně znamená třeba 2mm dovnitř?
 
 
Datum: 21. dubna 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: kaz      IP: uživatel14122    
odděláš spodek karbece,otočíš ho obráceně a plovák lehce přihneš dovnitř,hrana obou plováků by měla být v jedné rovině s tryskou.........plovák přihýbat malinko a opatrně
 
 
Datum: 21. dubna 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel15383    
A mohl bys mi nějak podrobněji popsat jak na to? Už jsem zjistil, že je to v plovákový komoře ale vůbec nevim co a jak udělat?
 
 
Datum: 21. dubna 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: kaz      IP: uživatel14122    
ne jehlu ale hladinu,je nízko
 
 
Datum: 21. dubna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: Mara      E-mail:      IP: uživatel15383    
Jako máte namysli jehlu vejs?
 
 
Datum: 21. dubna 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
zvyš si hladinu v karbecu
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: kaz      IP: uživatel14122    
udělej hladinu v karbecu
 
 
Datum: 21. dubna 2013 9:38
 
 
 
 
Jméno: Fichtlař      IP: uživatel8325    
Zdarec draci mám mustanga a když dám plnej plyn na 2. a 3. kvalt tak se dusí skoušel sem snad všechno ... prosím o radu už si nevím rady :-D Předem dík ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
a jk ti to jede bez filtru? jaka je barva svvice? nastavena hladina?co trysky? vyfuk jsi vypucoval ?
 
 
Datum: 20. dubna 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: LIVEPORT22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím draci, mám problém s jawou 350/634 motor byl po go asi před 20lety, za tu dobu se najelo jen 80km, potom motorka stála asi cca 15 let v kulně, dnes jsem ji ráno vytáhl ven. Vyčistil jsem trisky, karburátor i když se zdálo že to je čisté tak i tak jsem stejně skontroloval co se dalo. Motorka nechtěla moc chytit, ale když jsem jí stříknul pod svíčku trošku benzínu do obou válců tak mi chytla hnedka ale pak běžel jen levý válec pravý vůbec nepálil nebo spíše asi neměl co pálit mi tak přišlo. Svíčka totiž jiskru dává a není mokrá.. jen lehoučce, nevíte někdo co stím ? Jestli to je pístními kroužky nebo písty. I když si myslim že když byla přikryta plachtou občas prošlápnuta ale skoro vubec nejetá že by motorově měla být v pořádku. Byl bych rád za nějáký odborný rady, byla by takový motorky škoda. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mám Jawu 350/634, dělalo to skoro stejný problém.... Při volnoběhu mi několikrát svítila kontrolka dobíjení, až motorka zdechla a už nešla nastartovat.... Dynamo dává málo šťávy při volnoběhu a všechno táhne baterka...... Vyřešil jsem to instalací Vape a mám klid, už nemusím řešit zapalování a dobíjení..... Nevím jak starou máš baterku, ale podle toho co píšeš bude asi špatná... kup baterku 6V 11Ah......
 
 
Datum: 22. dubna 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: LIVEPORT22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hah baterou mě to fakt nenapadlo, při tom dynamu ano že by to dalo více šťávy, je pravda že občas kontrolka svítí na volnoběhu, ale baterku jsem nabil na plno za 2 hodky byla plná a vydrží tak 2 dny svítit dobře 3 den už takovej slabej pokles na kontrolce je znát.. Tak to je v pytly páč nevim kde takovou bterku koupit a kolik stojí je to starý stroj a pro mě hodně cenný. Mrknu na baterku skusim si pučit ještě od jednoho člověka a jestli to pomůže tak to bude fajn. Díky moc
 
 
Datum: 22. dubna 2013 9:28
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při měření musí být baterka O.K a plně nabitá............
 
 
Datum: 21. dubna 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak ti to dobíjí? jediný, co mě napadá je, že při vysokých otáčkách dynamo dává víc šťávy do baterky a pálí oba válce.... Při nízkých to nestíhá........... Změř na baterce při volnoběhu a potom při vyšších otáčkách kolik dává dynamo voltů.....
 
 
Datum: 21. dubna 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: LIVEPORT22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak jsem dnes provedl vše co jste poradili, stejně nic, ale zarazilo mě že když jsem jí vytočil do vysokých otáček tak zapálil a běžel a jak spadli nizký otáčky tak už nepálil.. Skoušel jsem i hýbat s kladívkem jestli to pomůže ale marná snaha. Tak mě napadlo jestli nejsou špatný kroužky, je to možný ?
 
 
Datum: 21. dubna 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: LIVEPORT22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Uf, dobře. Díky vám za radu, cením si toho a snad se pohnu z místa.
 
 
Datum: 21. dubna 2013 10:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15384    
Myslim že půlit nemusíš. Gufero bude v misce zvenku pod zapalovánim. Ale měnil bych rovnou obě. Ať se daří.
 
 
Datum: 20. dubna 2013 23:34
 
 
 
 
Jméno: LIVEPORT22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Aha, čili když by bylo špatný tak pulení motoru se nevyhnu no to je žůžo, tak doufám že to bude opravdu jen to zápalko nebo výfuk :/ karburátor jsem kupoval nový i svíčky, předstih jsem seřizoval, ale je možný že třeba špatně. No uvidim co na mě bafne zítra z výfuku když dnes z nádrže na mě vykouknul pavouk :-), ale to už jsem vyčistil a vypískoval. No budu muset hledat při nejhorším nechám někde v servisu na tydle stroje udělat znvoa go motoru, fichtlika zvládnu, ale takovej motor to si netroufám. No děkuju vám za rady, vážím si toho :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15375    
No nejsem na tyhle velký motory moc znalej,ale 20let stojící stroj má skoro vždy ztvrdlá gufera,takže je možný že gufero pod zápalkem fouká. Proto šel jen levý válec. A nebo blbě seřízený kladívko pravýho válce. A nebo oboje. A nebo máš ve vejfuku vosí hnízdo či jinej sajrajt. Hledej kámo ;-) Náhodou- když přehodíš fajfky a svíčky,tak co? Jestli jde furt jen levej,tak jsou fajfky a svíčky dobrý...
 
 
Datum: 20. dubna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: LIVEPORT22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mám otázku, gufero ? A jaký, jestli na klice to je dobrý. Jinač moc díky, výfuk mě nenapadl vůbec, zapalování jsem seřidil podle jedný starý knížky tak snad to je dobře, napadlo mě zapalování že by byl pravý válec blbě seřízen myslim tím předstih a odtrh atak.
 
 
Datum: 20. dubna 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčistit kompletně palivový systém( nádrž, kohoutek, karbec,vzduch, filtr), zkontrolovat zapalování.......
 
 
Datum: 20. dubna 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15375    
Kladívko,odtrh,svíčka,fajfka,indučka,gufero,výfuk....zkontroluj vše....
 
 
Datum: 20. dubna 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel15379    
Cau mam dotaz nevite nekdo jestli se da do riditek dat naky lozisko misto tech kulicek... popriklade kolik tech kulicek tam ma byt a jestli se davaji i zespoda dik:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jsou to 5mm kuličky a je jich 21 dole a 21 nahoře celkem 42
 
 
Datum: 20. dubna 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel15378    
Čus draci potřebuju radu mam fichtla normálně jede ale po ujetí cca3km se ohřeje a nejede cuká a dusá se nevíte co stím svíčku jsem dal novou benzín tam je trysky jsou čisté a karburátor taky jiskru dává nevíte co stím předem díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaká je směs(barva svíčky), a nepřidřel jsi to třeba někdy? popřípadě zkus jinou indučku nebo kondík
 
 
Datum: 20. dubna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel15296    
zdarec muze my nekdo poradit jakou svicku na leto koupil jsem si svicku na zimu a fungovalo to bez problemu ale ted se oteplilo a nechce chytat tak prosim o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: fichtlking      E-mail:      IP: uživatel14930    
N15C
 
 
Datum: 22. dubna 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15375    
Já používam svíčky,které dávají jiskru. Výrobce ani tepelná hodnota nemají vliv na studený start.
 
 
Datum: 20. dubna 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: Desperado ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jezdím na NGK B8HS
 
 
Datum: 20. dubna 2013 11:58
 
<  48  49  50  51  52  53  54  55  56  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 23:47:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu