slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  45  46  47  48  49  50  51  52  53  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel15584    
Mám prosbu, když na babetě dávám nové přední kluzáky jak mám vyřešit potom uchycení pružin na staré vidlici? Tam byl takový trn u nových kluzáků takového nic není. Na co si dát případně ještě pozor díky moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 8:10
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Čaau draci, prosím o radu. Mám motor J 05 - nová ložiska, gufera, přetěsněn, nový filtr.... Bez airboxu jede jako kráva a když ho nasadím tak se mu nechce do otáček....netáhne a svíčka je černá....Jehlu jsem zkoušel na všechny zářezy, ale bez efektu... Co s tím ? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Osazen karbarous z j 21 - jede jak kráva Díky za rady :-)
 
 
Datum: 29. května 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě maš bohatou směs
 
 
Datum: 29. května 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Ten karb. na 05 co tam mám má v plováku jehlu jak 555
 
 
Datum: 29. května 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Ano, karburátor 05 novější typ s plastovým airboxem a menším difuzorem než 21. Můžu tam dát karb. z 21 ? Motor má 3. výbrus. Díky za info
 
 
Datum: 29. května 2013 15:17
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je tím víčkem nebo plovákem byl to opravdu karb na 05?
 
 
Datum: 29. května 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
tryska je 68, v karbousu jsem měnil víčko a plovák z jiného karb. protože ten starý plovák byl děravej. Karbous prý čistil bývalý majitel tak, že ho údajně povařil ve vodě s kyselinou citronovou... a trysky jsou čisté .A ještě jedna věc - dnes jsem ho nastartoval nakopávačkou a za studena má moc vysokej volnoběh a dost kouří ( Ba 95 / Mogul TSF 1 : 33 ) Až se zahřeje tak volnoběh padne na normální otáčky a kouří přiměřeně... Díky za případné rady.
 
 
Datum: 28. května 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni se na přívod benzínu do karbu jestli ti tam neteče moc benzinu přes ventil .nečistil si trysky?
 
 
Datum: 28. května 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15114    
hlavní trisku máš jakou?
 
 
Datum: 28. května 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
papírová vložka je nová a výfuk, koleno atd jsem taky vyčistil.
 
 
Datum: 28. května 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15114    
vyčistit výfuk a samo i ten aibox jestli máš dratěnku vymít v benzinu a naoleljovat jestli papírovej tak novou vložku ... ten výfuk to dělal mě..
 
 
Datum: 28. května 2013 9:32
 
 
 
 
Jméno: boacon      IP: uživatel15582    
zdra draci! prosil bych o pomoc, nevim si rady s novym fichtlem. svicka hazi jiskru,predstih nastaveny,hladina plovaku v karbci taky,ale preliva se a z vyfuku tece benal, sundal jsem i vyfuk(kdyby byl ucpany) a stejne nejde nakopnout i kdyz ho roztlacuju.nadrz je vycistena, stejne tak karbec a trysky,benzin novy. nevite nekdo jak dal? budu vdecny za kazde info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: boacon      IP: uživatel15622    
Diky za radu,fichtla jsme rozjeli, jeden den jezdil i kdyz na trojku docela nemohl,do kopce jsem musel na jednicku.na druhy den uz jsem ho nenastartoval.jen podotknu ze jsme vymenili civku,karbec a svicku.kdyby mel nekdo napad,napiste prosim ;-)
 
 
Datum: 04. června 2013 10:19
 
 
 
 
Jméno: olous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti preteka plovakova komora, tak ti nejspis nedovira jehlovy ventil ve vicku plovakovky. zkus ho rozdelat vycistit a spravne nastavit hladinu ohnutim plisku nad plovakem. ale to rikas ze mas... takze jestli to hazi jiskru a svicka je mokra, tak neni duvod, aby to nejelo :-) zkus zkontrolovat, jestli se po nasroubovani svicky (tzn po ohnuti VN kabelu do jineho tvaru) nekde ten kabel nekostri, jestli neni prodreny. mozna zkus i jinou svicku. (udajne se vyskytly pripady, kdy svicka venku hazi, ale jakmile je v hlave tak v tom tlaku proste jiskra neskoci) ale to uz jsou docela extremni prihody.... jezdil ten pincek v tomhle nastaveni? nebo jsi neco vymenil, predelal a od te doby to nejede? ptz by to mohlo byt jeste treba nekompatibilni magneto se statorem. u 20w zapalovani je magneto oznaceno cislem 05, u 30w zapalovani je magneto s oznaceni 20. tak to taky zkontroluj... pak dej vedet jak jsi dopadl... bojuj :-)
 
 
Datum: 28. května 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: eellg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
AHOJ, MAM PROBLEM S MOJÍ 550KOU. CHYTÁ NA ŠLÁPNUTÍ, NA VOLNOBĚH JDE DO OTÁČEK JAKO BLÁZEN, BĚŽÍ HLADCE A NEDUSÍ SE ALE JAKMILE SE MÁ ROZJET TAK NEMÁ VŮBEC ALE VŮBEC ŽÁDNÝ VÝKON,CO S TÍM? DÍKY ZA RADY? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 9:04
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle mi dělal ucpaný výfuk. Zkus ho vyčistit nebo vypálit.
 
 
Datum: 28. května 2013 9:04
 
 
 
 
Jméno: eellg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZA TO SE OMLOUVÁM, ALE MÁM VYLOMENÉ TLAČÍTKO :-D
 
 
Datum: 28. května 2013 0:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten kapslok máš zaplý schvalně a nebo ti nejde vypnout?
 
 
Datum: 27. května 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej jehlu na 2 zařez z hora koukni svíčku a filtr a faleš vzduch u kolena karburátoru,
 
 
Datum: 27. května 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: eellg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor se za jízdy jakoby dusí, stačí povolit na 3 sekundy plyn a zase jede třeba 15 metrů dobře, pak se to zase vrátí do problému :-D
 
 
Datum: 27. května 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: eellg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, ten vzduch asi kolem kolena karburátoru, nebo??
 
 
Datum: 27. května 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15581    
Falešnej vzduch a nebo přicpaná hlavní tryska
 
 
Datum: 27. května 2013 15:25
 
 
 
 
Jméno: eellg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
KROUŽKY??
 
 
Datum: 27. května 2013 14:25
 
 
 
 
Jméno: emzet      IP: uživatel12881    
Zdar draci mám dotaz jaký se dávaj řidítka na MZ.Chci jiný než jsou originální.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus mam dotaz mam novou zapalovací civku vsechno jsem napojil jo jinak je to pio 21 a nehazi jiskru jen když mám fakt velkej odtrh od kladívek cca půl cm :-D coz je blbost ale kdyz to napojim na svetelnou cívku tak jede s ůpe normálním odtrhem prosím o rady !! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo si sežeň tu originální zapalovací
 
 
Datum: 27. května 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jsi koupil repliku tak je stejně velká jako ta svetelná že? origo je totiž menčí než svetelná pro typ 20w. Nebo si sežen stator z 30w a máš po problému
 
 
Datum: 27. května 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je sice pěkny ale já ji tam nenarvu :-D je nová ta replika a nemuze to bejt na te svetelné ? :-D
 
 
Datum: 27. května 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to nemá být. na 20w zapalku musis mit zapalovací cívku uplně napravo, co nejblíž k přednímu kolu, nalevo, takže urpsotřed je velká svetelna a uplne nalevo u řetezovaeho kolečka je mala na zadni svetlo
 
 
Datum: 27. května 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zápalko mám 20W a mám ji nejblíže k přepážce u řetězovýho kolečka nahoře
 
 
Datum: 27. května 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký máš rotor? pro 20w nebo peo 30W ? a v jaké pozici máš danou zapalovací cívku?
 
 
Datum: 26. května 2013 22:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tu zapalovací cívku dej dál od magneta
 
 
Datum: 26. května 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
nepomíchaly se ti ty cívky ?
 
 
Datum: 26. května 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: Lahvac      IP: uživatel13011    
Čau draci, hledal jsem na internetu nějaký popis jak rozebrat a zrenovovat vidlice na panelku. Mám je měkké a nereagují ani na změnu oleje za hustší nepracují jak by měly. A něco v nich rachotí. Nevíte jak na to a co je všechno potřeba ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevim, jestli s tim něco uděláš.. možná by pomohla jiná hustota oleje... těsnící matice bych vyměnil, ale bacha na turecký zmetky (tekly mi na čz po roce?) ... jinak se daj i zrepasovat původní, je tam nějakej atyp gufera, ale udajně se dá sehnat... s tim zkušenosti nemám, ani rozměr ti neporadim... možná by i pomohla výměna pružin, případně je podložit, ale to je takový jo a ne...
 
 
Datum: 26. května 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: Lahvac      IP: uživatel13011    
Na netu jsem nic nenašel. Mám těch 6 pouzder na výměnu a nevim jestli mám ještě dát nové těsnící matice ?
 
 
Datum: 26. května 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel15573    
Ahoj, mám problém s pionýrem, typ 20, motor nechce ze začátku chytnout, musím roztlačovat a po každém škytnutím zase přeplavovat plovák. Po naskočení musím zase přeplavovat, jinak motor chcípne. Trvá to asi 5 minut jízdy, dokaď se motor neohřeje, poté je jízda Ok a svižná. Jiskra je dobrá, benzín nový. Nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: Vasek      IP: uživatel15573    
Hladinu mám dobre, podle návodu.
 
 
Datum: 01. června 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15114    
na jawa 50wzcz najdi návod na seřízení hladiny a seřit si jí...
 
 
Datum: 27. května 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
Čus draci potřebuju poradit s fichtlem . Když ho chci nakopnout za studena tak chitne v poho na 1. našlapnutí a jede dobře ale když se ohřeje tak když přidám plyn tak se přidusí a až pak de do otáček. Předstih,otrh seštelovanej , svíčka Brisk n 15c a trysky sou čistý . Prosim poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 8:19
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
jo svíčk je černá a dik za radu
 
 
Datum: 26. května 2013 8:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
napadá mě že maš trošku bohatší směs než má být .... proto to dobře chyta za studena ale za tepla tam jde moc bena a motor to neveme.... skusit vyčistit lauf potom nepatrně snížit hladinu či skontrolovat čistič vzduchu.... svíška je černá že?
 
 
Datum: 26. května 2013 2:02
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Čus, mám takovej dotaz : jedná se o Mustanga -start páka = chci ho nakopnout přes start páku ale prostě to nezabírá jde to naprazdno ale uplně normálně se vrátí . Co myslíte?? budou už ožvějkaná zuby nebo mohlo něco vypadnout ? nebo se mohl ten startovací segment třeba zlomit? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Sešteluj spojku šroubem na pravém víku motoru :-)
 
 
Datum: 25. května 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14651    
Čáu, skus poštelovat spojku tim šroubkem, jestli ho nemáš moc utáhlej. Jestli to nepomůže tak to bude oddělanej start. segment...
 
 
Datum: 25. května 2013 12:46
 
 
 
 
Jméno: ďábel 555      IP: uživatel15571    
Zdar draci, mám dotaz ohledně Jawy 555, protože netuším jak sundat zadní kyvnou vidlici od toho rámu. V příručce jsem četl že se má vyšroubovat šroubek mazničky a pak nějak šroubem m6 vyndat tu krytku ale mám strach ze tam zrusim ten zavit jestli zaberu. Jestli ma stímhle krokem někdo zkušenosti tak prosim o radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 12:16
 
 
 
 
Jméno: sonicx10      IP: uživatel14899    
Ahoj, zdravím všechny a hlavně SESU. Podařila se mi drobná potíž. Strhnul jsem závit ve třmenu brzdy u ovzdušňovacího šroubu (Třinda 640). Neví někdo jaký závit má původní ovzdušňovací šroub? Tipuji to na M10x1. Ono to zatím drží a nesákne, ale nechci ho vyšroubovávat abych ho změřil. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ani prd M8,,tohle ma spesl ale fak nevim
 
 
Datum: 25. května 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
M8 standart
 
 
Datum: 24. května 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: MePoU^      IP: uživatel15555    
Čau, hele zkoušel jsem snad vše a nevim. Prostě to roztlačim, hodí to jiskru a motor běží, ale jen do chvíle co běhám, jakmile přestanu běžet a skočim na sedlo, tak to chcípne, prostě mam ruku na plynu, ale nic to nedělá. Díky předem za rady MePoU^ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
zkus předstih a směs to je asi všechno co mě napadá možná zkus ještě vyčistit hl. trisku
 
 
Datum: 24. května 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau lidi, mám takový problém s předníma vidlema na čz 175/450. když sou vymontovaný venku, tak krásně volně chodí, ale jakmile je namontuju tak se jim vůbec nechce pružit. čím to může být? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný s kolem, ale to se točí normál volně
 
 
Datum: 25. května 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: sonicx10      IP: uživatel14899    
Někde se ti to kříží, předpokládám, že tam máš nasazené kolo, že?
 
 
Datum: 24. května 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, menim ložiska v kolech a zjistil jsem, že tam nemám tyhle rozpěrky http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/vymena-lozisek-kol/vymena-lozisek-kol-10.jpg Vadí to nějak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mi se posunula sama :-D
 
 
Datum: 24. května 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapáčit hrubou silou :-)
 
 
Datum: 24. května 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Díky moc a jak tu osičku posunout na bok ?
 
 
Datum: 24. května 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a zevnitř v tom bubnu je pod jednou krytkou segrovka, tak tu vytáhnout ;-)
 
 
Datum: 23. května 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplně jednoduše, sundal jsem ty krytky kteryma jsou přikryté a jak mas tu trubičku kterou vede oska mezi těma ložiskama, tak sem ji posunul trochu na bok, tim padem sem tam mel misto abych mohl zaprit sroubovak o jedno ložisko, nahřál jsem to pořádně, a pak jsem do toho pres ten srobouvak kladivem ujebal několik silnych ran, fakt se tem loziskam nechtelo, ty co sou v motoru jsou pohádka, to nahřejes, 3x tuknes a je to venku ale tady to nešlo.. jo a když sem to jedno ložisko dostal ven tak sem pak vyndal tu trubičku co je uvnitř, a misto šroubovaku sem to druhe vyklepal železnou trubkou
 
 
Datum: 23. května 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Můžu se zeptat jak jsi ty ložiska dostal z kola ven už sem zkoušel mega moc způsobů a ani se nehli :X
 
 
Datum: 23. května 2013 18:24
 
 
 
 
Jméno: klimke      IP: uživatel14895    
Ahoj, Mám problém.. xD mám Jawu 23 a problém je v tom že prostě jak kdyby vynechávala svíčka jedeto pak nic a někdy naskočí a někdy vůbec ... předstih 1,6 a 0,4 a po jízdě co mi to dělalo jsem to zkontroloval a zůstalo to stejně takže předstih se nehnul nevíte čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel15563    
ten předstih vždycky 2mm
 
 
Datum: 24. května 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: klimke      IP: uživatel14895    
Tak problém vyřešen koupil jsem novou indučku a jede jako hodinky ;-)
 
 
Datum: 23. května 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Zdravím, čím to může být že když jedu na trojku na čtvrt až půl plynu tak to z ničeho nic přestane táhnout a skoro to zastaví díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: sonicx10      IP: uživatel14899    
Tak že sundat nádrž, vyndat kohout a nádrž důkladně vymejt. Kohout rozebrat a vyčistit. Pokud máš mezi nádrží a karbcem nějaký filtr tak zahodit (pokud je filtr jen sítko tak ten nevadí). Sundat a rozebrat karbec, všechno vyčistit (hlavně trysky), vyfoukat a složit. Zkontrolovat jestli je mezi válcem a karburátorem v pořádku těsnění. Zkontrolovat vzduchovej filtr, případně vyměnit (90% problémů proč nejde karbec seřídit bývá ucpaným vzducháčem). Pokud tohle všechno nepomůže tak zkontrolovat předstih, dotáhnou všechny kabely které jsou u zapalování (hlavně na indučce), přejít zda VN kabel ke svíčce drží (jak v indučce tak ve fajvce svíčky), pro sichr bych dal i NOVOU svíčku. Pokud to nezabere tak vyčisti výfuk, to konec konců můžeš udělat hned na začátku. Samozřejmě předpokládám, že na tu trojku jedeš ve jmenovitých otáčkách motoru.
 
 
Datum: 24. května 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
malo to rveš a zdechá ti to :-) jinak bych řek že ti malo dotejká benzín radil bych ti vymít nadrž a pootoč zapalkem nepatrně k přednímu kolu...
 
 
Datum: 22. května 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: Men      IP: uživatel14157    
Draci poradíte mi jak správně na pionýru seštelovat vzduchovej filtr? Kupoval jsem novou manžetu i filtr ale nějak se to dusilo tak jsem přivrtal dírky ale pořád se to dusilo.. hodil jsem jinej karbec kterej měl navrtaný větší dírky ale toho vzducu tam šlo zase moc. Potřeboval bych radu a kdo by věděl tak by se mi hodila i nějaká rada,ohledně benzínu v karburátoru nějak zbrou sit hrany kvůli lepšímu průchodu a ták.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 11:57
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
pokud to jede bez vzduchace dobře a blbe kdyz je nasazenej tak mas nejsspis gufero od spojky na ...
 
 
Datum: 23. května 2013 11:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
a vyčisti si vejfuk....
 
 
Datum: 22. května 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
Rada nad zlato dej to do origo stavu=)
 
 
Datum: 21. května 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jen se chci ujistit zda má Babetta a Stella stejná ložiska řízení? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: tomík      IP: uživatel14199    
čau draci přední vidlice na fichtlu se mi kejve jako prase koupil jsem novy pouzdra stary vydelal a natloukl novy nechce mi samozrejme zalist kluzak ani jeden prej nejak vysoustruzit ale nemam kde potrebuju to udelat doma nakej nápad nebo jak to kdo dělá ? :-) díky moc za radY !!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď si půjčit 22 výstružník (nejlepší řešení) nebo jak radí Masokz použít ten vrták a nebo jsem slyšel, že to jde udělat i tak, že se ohřeje kluzák a s ním se ty pouzdra protáhnou (silon se teplem přizpůsobí kluzákům) :-)
 
 
Datum: 20. května 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na jawa-50.cz je navod a pišou tam že stači vzit 22 vrtak a ručne to protahnout
 
 
Datum: 20. května 2013 15:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta úprava není soustružení, nýbrž vystružení. Používá se na to výstružník. Osobně doporučuji výstružník zapůjčit a udělal to tím. Zastav se u nějakého soustružníka či v kovoobráběčské dílně.
 
 
Datum: 20. května 2013 15:13
 
<  45  46  47  48  49  50  51  52  53  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 23:50:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu