Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Vašek
IP: uživatel15584
 Mám prosbu, když na babetě dávám nové přední kluzáky jak mám vyřešit potom uchycení pružin na staré vidlici? Tam byl takový trn u nových kluzáků takového nic není. Na co si dát případně ještě pozor díky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 8:10
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Čaau draci, prosím o radu. Mám motor J 05 - nová ložiska, gufera, přetěsněn, nový filtr.... Bez airboxu jede jako kráva a když ho nasadím tak se mu nechce do otáček....netáhne a svíčka je černá....Jehlu jsem zkoušel na všechny zářezy, ale bez efektu... Co s tím ? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:11
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Osazen karbarous z j 21 - jede jak kráva Díky za rady
Datum: 29. května 2013 22:11
 prostě maš bohatou směs
Datum: 29. května 2013 18:17
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Ten karb. na 05 co tam mám má v plováku jehlu jak 555
Datum: 29. května 2013 15:18
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Ano, karburátor 05 novější typ s plastovým airboxem a menším difuzorem než 21. Můžu tam dát karb. z 21 ? Motor má 3. výbrus. Díky za info
Datum: 29. května 2013 15:17
 tak to je tím víčkem nebo plovákem byl to opravdu karb na 05?
Datum: 29. května 2013 15:13
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 tryska je 68, v karbousu jsem měnil víčko a plovák z jiného karb. protože ten starý plovák byl děravej. Karbous prý čistil bývalý majitel tak, že ho údajně povařil ve vodě s kyselinou citronovou... a trysky jsou čisté .A ještě jedna věc - dnes jsem ho nastartoval nakopávačkou a za studena má moc vysokej volnoběh a dost kouří ( Ba 95 / Mogul TSF 1 : 33 ) Až se zahřeje tak volnoběh padne na normální otáčky a kouří přiměřeně... Díky za případné rady.
Datum: 28. května 2013 22:08
 koukni se na přívod benzínu do karbu jestli ti tam neteče moc benzinu přes ventil .nečistil si trysky?
Datum: 28. května 2013 18:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15114
 hlavní trisku máš jakou?
Datum: 28. května 2013 18:26
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 papírová vložka je nová a výfuk, koleno atd jsem taky vyčistil.
Datum: 28. května 2013 11:23
Jméno: pepa
IP: uživatel15114
 vyčistit výfuk a samo i ten aibox jestli máš dratěnku vymít v benzinu a naoleljovat jestli papírovej tak novou vložku ... ten výfuk to dělal mě..
Datum: 28. května 2013 9:32
Jméno: boacon
IP: uživatel15582
 zdra draci! prosil bych o pomoc, nevim si rady s novym fichtlem. svicka hazi jiskru,predstih nastaveny,hladina plovaku v karbci taky,ale preliva se a z vyfuku tece benal, sundal jsem i vyfuk(kdyby byl ucpany) a stejne nejde nakopnout i kdyz ho roztlacuju.nadrz je vycistena, stejne tak karbec a trysky,benzin novy. nevite nekdo jak dal? budu vdecny za kazde info
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 10:19
Jméno: boacon
IP: uživatel15622
 Diky za radu,fichtla jsme rozjeli, jeden den jezdil i kdyz na trojku docela nemohl,do kopce jsem musel na jednicku.na druhy den uz jsem ho nenastartoval.jen podotknu ze jsme vymenili civku,karbec a svicku.kdyby mel nekdo napad,napiste prosim
Datum: 04. června 2013 10:19
 jestli ti preteka plovakova komora, tak ti nejspis nedovira jehlovy ventil ve vicku plovakovky. zkus ho rozdelat vycistit a spravne nastavit hladinu ohnutim plisku nad plovakem. ale to rikas ze mas... takze jestli to hazi jiskru a svicka je mokra, tak neni duvod, aby to nejelo  zkus zkontrolovat, jestli se po nasroubovani svicky (tzn po ohnuti VN kabelu do jineho tvaru) nekde ten kabel nekostri, jestli neni prodreny. mozna zkus i jinou svicku. (udajne se vyskytly pripady, kdy svicka venku hazi, ale jakmile je v hlave tak v tom tlaku proste jiskra neskoci) ale to uz jsou docela extremni prihody.... jezdil ten pincek v tomhle nastaveni? nebo jsi neco vymenil, predelal a od te doby to nejede? ptz by to mohlo byt jeste treba nekompatibilni magneto se statorem. u 20w zapalovani je magneto oznaceno cislem 05, u 30w zapalovani je magneto s oznaceni 20. tak to taky zkontroluj... pak dej vedet jak jsi dopadl... bojuj
Datum: 28. května 2013 23:02
 AHOJ, MAM PROBLEM S MOJÍ 550KOU. CHYTÁ NA ŠLÁPNUTÍ, NA VOLNOBĚH JDE DO OTÁČEK JAKO BLÁZEN, BĚŽÍ HLADCE A NEDUSÍ SE ALE JAKMILE SE MÁ ROZJET TAK NEMÁ VŮBEC ALE VŮBEC ŽÁDNÝ VÝKON,CO S TÍM? DÍKY ZA RADY?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 9:04
 Tohle mi dělal ucpaný výfuk. Zkus ho vyčistit nebo vypálit.
Datum: 28. května 2013 9:04
 ZA TO SE OMLOUVÁM, ALE MÁM VYLOMENÉ TLAČÍTKO
Datum: 28. května 2013 0:08
 ten kapslok máš zaplý schvalně a nebo ti nejde vypnout?
Datum: 27. května 2013 21:57
 dej jehlu na 2 zařez z hora koukni svíčku a filtr a faleš vzduch u kolena karburátoru,
Datum: 27. května 2013 17:36
 motor se za jízdy jakoby dusí, stačí povolit na 3 sekundy plyn a zase jede třeba 15 metrů dobře, pak se to zase vrátí do problému
Datum: 27. května 2013 15:30
 díky, ten vzduch asi kolem kolena karburátoru, nebo??
Datum: 27. května 2013 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel15581
 Falešnej vzduch a nebo přicpaná hlavní tryska
Datum: 27. května 2013 15:25
 KROUŽKY??
Datum: 27. května 2013 14:25
Jméno: emzet
IP: uživatel12881
 Zdar draci mám dotaz jaký se dávaj řidítka na MZ.Chci jiný než jsou originální.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 11:24
 cus mam dotaz mam novou zapalovací civku vsechno jsem napojil jo jinak je to pio 21 a nehazi jiskru jen když mám fakt velkej odtrh od kladívek cca půl cm  coz je blbost ale kdyz to napojim na svetelnou cívku tak jede s ůpe normálním odtrhem prosím o rady !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 17:52
 nebo si sežeň tu originální zapalovací
Datum: 27. května 2013 17:52
 když jsi koupil repliku tak je stejně velká jako ta svetelná že? origo je totiž menčí než svetelná pro typ 20w. Nebo si sežen stator z 30w a máš po problému
Datum: 27. května 2013 17:51
 to je sice pěkny ale já ji tam nenarvu  je nová ta replika a nemuze to bejt na te svetelné ?
Datum: 27. května 2013 12:17
 Tak to nemá být. na 20w zapalku musis mit zapalovací cívku uplně napravo, co nejblíž k přednímu kolu, nalevo, takže urpsotřed je velká svetelna a uplne nalevo u řetezovaeho kolečka je mala na zadni svetlo
Datum: 27. května 2013 11:12
 zápalko mám 20W a mám ji nejblíže k přepážce u řetězovýho kolečka nahoře
Datum: 27. května 2013 9:08
 jaký máš rotor? pro 20w nebo peo 30W ? a v jaké pozici máš danou zapalovací cívku?
Datum: 26. května 2013 22:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tu zapalovací cívku dej dál od magneta
Datum: 26. května 2013 22:48
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 nepomíchaly se ti ty cívky ?
Datum: 26. května 2013 21:41
Jméno: Lahvac
IP: uživatel13011
 Čau draci, hledal jsem na internetu nějaký popis jak rozebrat a zrenovovat vidlice na panelku. Mám je měkké a nereagují ani na změnu oleje za hustší nepracují jak by měly. A něco v nich rachotí. Nevíte jak na to a co je všechno potřeba ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 17:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim, jestli s tim něco uděláš.. možná by pomohla jiná hustota oleje... těsnící matice bych vyměnil, ale bacha na turecký zmetky (tekly mi na čz po roce?) ... jinak se daj i zrepasovat původní, je tam nějakej atyp gufera, ale udajně se dá sehnat... s tim zkušenosti nemám, ani rozměr ti neporadim... možná by i pomohla výměna pružin, případně je podložit, ale to je takový jo a ne...
Datum: 26. května 2013 17:06
Jméno: Lahvac
IP: uživatel13011
 Na netu jsem nic nenašel. Mám těch 6 pouzder na výměnu a nevim jestli mám ještě dát nové těsnící matice ?
Datum: 26. května 2013 16:11
Jméno: Vašek
IP: uživatel15573
 Ahoj, mám problém s pionýrem, typ 20, motor nechce ze začátku chytnout, musím roztlačovat a po každém škytnutím zase přeplavovat plovák. Po naskočení musím zase přeplavovat, jinak motor chcípne. Trvá to asi 5 minut jízdy, dokaď se motor neohřeje, poté je jízda Ok a svižná. Jiskra je dobrá, benzín nový. Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 13:41
Jméno: Vasek
IP: uživatel15573
 Hladinu mám dobre, podle návodu.
Datum: 01. června 2013 13:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15114
 na jawa 50wzcz najdi návod na seřízení hladiny a seřit si jí...
Datum: 27. května 2013 10:57
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 Čus draci potřebuju poradit s fichtlem . Když ho chci nakopnout za studena tak chitne v poho na 1. našlapnutí a jede dobře ale když se ohřeje tak když přidám plyn tak se přidusí a až pak de do otáček. Předstih,otrh seštelovanej , svíčka Brisk n 15c a trysky sou čistý . Prosim poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 8:19
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 jo svíčk je černá a dik za radu
Datum: 26. května 2013 8:19
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 napadá mě že maš trošku bohatší směs než má být .... proto to dobře chyta za studena ale za tepla tam jde moc bena a motor to neveme.... skusit vyčistit lauf potom nepatrně snížit hladinu či skontrolovat čistič vzduchu.... svíška je černá že?
Datum: 26. května 2013 2:02
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Čus, mám takovej dotaz : jedná se o Mustanga -start páka = chci ho nakopnout přes start páku ale prostě to nezabírá jde to naprazdno ale uplně normálně se vrátí . Co myslíte?? budou už ožvějkaná zuby nebo mohlo něco vypadnout ? nebo se mohl ten startovací segment třeba zlomit? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 15:05
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Sešteluj spojku šroubem na pravém víku motoru
Datum: 25. května 2013 15:05
Jméno: Michal
IP: uživatel14651
 Čáu, skus poštelovat spojku tim šroubkem, jestli ho nemáš moc utáhlej. Jestli to nepomůže tak to bude oddělanej start. segment...
Datum: 25. května 2013 12:46
Jméno: ďábel 555
IP: uživatel15571
 Zdar draci, mám dotaz ohledně Jawy 555, protože netuším jak sundat zadní kyvnou vidlici od toho rámu. V příručce jsem četl že se má vyšroubovat šroubek mazničky a pak nějak šroubem m6 vyndat tu krytku ale mám strach ze tam zrusim ten zavit jestli zaberu. Jestli ma stímhle krokem někdo zkušenosti tak prosim o radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 12:16
Jméno: sonicx10
IP: uživatel14899
 Ahoj, zdravím všechny a hlavně SESU. Podařila se mi drobná potíž. Strhnul jsem závit ve třmenu brzdy u ovzdušňovacího šroubu (Třinda 640). Neví někdo jaký závit má původní ovzdušňovací šroub? Tipuji to na M10x1. Ono to zatím drží a nesákne, ale nechci ho vyšroubovávat abych ho změřil. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 17:08
 to ani prd M8,,tohle ma spesl ale fak nevim
Datum: 25. května 2013 17:08
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 M8 standart
Datum: 24. května 2013 20:12
Jméno: MePoU^
IP: uživatel15555
 Čau, hele zkoušel jsem snad vše a nevim. Prostě to roztlačim, hodí to jiskru a motor běží, ale jen do chvíle co běhám, jakmile přestanu běžet a skočim na sedlo, tak to chcípne, prostě mam ruku na plynu, ale nic to nedělá. Díky předem za rady MePoU^
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2013 20:38
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 zkus předstih a směs to je asi všechno co mě napadá možná zkus ještě vyčistit hl. trisku
Datum: 24. května 2013 20:38
 čau lidi, mám takový problém s předníma vidlema na čz 175/450. když sou vymontovaný venku, tak krásně volně chodí, ale jakmile je namontuju tak se jim vůbec nechce pružit. čím to může být? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 12:47
 jasný s kolem, ale to se točí normál volně
Datum: 25. května 2013 12:47
Jméno: sonicx10
IP: uživatel14899
 Někde se ti to kříží, předpokládám, že tam máš nasazené kolo, že?
Datum: 24. května 2013 19:43
Posl.aktualizace: 24. května 2013 18:31
 no mi se posunula sama
Datum: 24. května 2013 18:31
 zapáčit hrubou silou
Datum: 24. května 2013 16:39
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Díky moc a jak tu osičku posunout na bok ?
Datum: 24. května 2013 14:07
 jo a zevnitř v tom bubnu je pod jednou krytkou segrovka, tak tu vytáhnout
Datum: 23. května 2013 19:10
 uplně jednoduše, sundal jsem ty krytky kteryma jsou přikryté a jak mas tu trubičku kterou vede oska mezi těma ložiskama, tak sem ji posunul trochu na bok, tim padem sem tam mel misto abych mohl zaprit sroubovak o jedno ložisko, nahřál jsem to pořádně, a pak jsem do toho pres ten srobouvak kladivem ujebal několik silnych ran, fakt se tem loziskam nechtelo, ty co sou v motoru jsou pohádka, to nahřejes, 3x tuknes a je to venku ale tady to nešlo.. jo a když sem to jedno ložisko dostal ven tak sem pak vyndal tu trubičku co je uvnitř, a misto šroubovaku sem to druhe vyklepal železnou trubkou
Datum: 23. května 2013 19:00
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Můžu se zeptat jak jsi ty ložiska dostal z kola ven už sem zkoušel mega moc způsobů a ani se nehli :X
Datum: 23. května 2013 18:24
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
 Ahoj, Mám problém.. xD mám Jawu 23 a problém je v tom že prostě jak kdyby vynechávala svíčka jedeto pak nic a někdy naskočí a někdy vůbec ... předstih 1,6 a 0,4 a po jízdě co mi to dělalo jsem to zkontroloval a zůstalo to stejně takže předstih se nehnul nevíte čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2013 11:02
Jméno: pionyrak
IP: uživatel15563
 ten předstih vždycky 2mm
Datum: 24. května 2013 11:02
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
 Tak problém vyřešen koupil jsem novou indučku a jede jako hodinky
Datum: 23. května 2013 15:30
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdravím, čím to může být že když jedu na trojku na čtvrt až půl plynu tak to z ničeho nic přestane táhnout a skoro to zastaví díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2013 19:57
Jméno: sonicx10
IP: uživatel14899
 Tak že sundat nádrž, vyndat kohout a nádrž důkladně vymejt. Kohout rozebrat a vyčistit. Pokud máš mezi nádrží a karbcem nějaký filtr tak zahodit (pokud je filtr jen sítko tak ten nevadí). Sundat a rozebrat karbec, všechno vyčistit (hlavně trysky), vyfoukat a složit. Zkontrolovat jestli je mezi válcem a karburátorem v pořádku těsnění. Zkontrolovat vzduchovej filtr, případně vyměnit (90% problémů proč nejde karbec seřídit bývá ucpaným vzducháčem). Pokud tohle všechno nepomůže tak zkontrolovat předstih, dotáhnou všechny kabely které jsou u zapalování (hlavně na indučce), přejít zda VN kabel ke svíčce drží (jak v indučce tak ve fajvce svíčky), pro sichr bych dal i NOVOU svíčku. Pokud to nezabere tak vyčisti výfuk, to konec konců můžeš udělat hned na začátku.
Samozřejmě předpokládám, že na tu trojku jedeš ve jmenovitých otáčkách motoru.
Datum: 24. května 2013 19:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 malo to rveš a zdechá ti to 
jinak bych řek že ti malo dotejká benzín radil bych ti vymít nadrž a pootoč zapalkem nepatrně k přednímu kolu...
Datum: 22. května 2013 8:01
Jméno: Men
IP: uživatel14157
 Draci poradíte mi jak správně na pionýru seštelovat vzduchovej filtr? Kupoval jsem novou manžetu i filtr ale nějak se to dusilo tak jsem přivrtal dírky ale pořád se to dusilo.. hodil jsem jinej karbec kterej měl navrtaný větší dírky ale toho vzducu tam šlo zase moc. Potřeboval bych radu a kdo by věděl tak by se mi hodila i nějaká rada,ohledně benzínu v karburátoru nějak zbrou sit hrany kvůli lepšímu průchodu a ták.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2013 11:57
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 pokud to jede bez vzduchace dobře a blbe kdyz je nasazenej tak mas nejsspis gufero od spojky na ...
Datum: 23. května 2013 11:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 a vyčisti si vejfuk....
Datum: 22. května 2013 7:57
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Rada nad zlato dej to do origo stavu=)
Datum: 21. května 2013 20:10
 Zdar draci, jen se chci ujistit zda má Babetta a Stella stejná ložiska řízení? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 20:27
Jméno: tomík
IP: uživatel14199
 čau draci přední vidlice na fichtlu se mi kejve jako prase koupil jsem novy pouzdra stary vydelal a natloukl novy nechce mi samozrejme zalist kluzak ani jeden prej nejak vysoustruzit ale nemam kde potrebuju to udelat doma nakej nápad nebo jak to kdo dělá ?  díky moc za radY !!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 15:37
 Buď si půjčit 22 výstružník (nejlepší řešení) nebo jak radí Masokz použít ten vrták a nebo jsem slyšel, že to jde udělat i tak, že se ohřeje kluzák a s ním se ty pouzdra protáhnou (silon se teplem přizpůsobí kluzákům)
Datum: 20. května 2013 15:37
 Na jawa-50.cz je navod a pišou tam že stači vzit 22 vrtak a ručne to protahnout
Datum: 20. května 2013 15:23
 Ta úprava není soustružení, nýbrž vystružení. Používá se na to výstružník. Osobně doporučuji výstružník zapůjčit a udělal to tím. Zastav se u nějakého soustružníka či v kovoobráběčské dílně.
Datum: 20. května 2013 15:13
|



|