Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Adam
IP: uživatel15417
 Ahoj, potřebuju poradit. Dávám dohromady tachometr na Pionýrovy Jawa 20. Aktuálně mám tyto díly: tachometr, bovden, hliníková mušle do které se zašroubuje bovden, náhonové kolečko, které přijde na rozetu.
1. Hliníkové kryty/mušle mám dvě. Jedna s drážkou, ale kvůli které nemůžu dát do ní to náhonové kolečko. Druhá je bez drážky. Je to drážka důležitá?
2. Jakým způsobem je zachycené náhonové kolečko na rozetě? Rozetu mám úplně holou, žádné čepy, které by zapadly do drážek na tom kolečku.
Poraďte jak to mám zkompletovat, děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 23:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kurde to jsou úvahy hliník se lépe zdeformuje - bude lépe držet....
Datum: 05. června 2013 23:42
 Zdar ted jsem to spravil .misto koliku jsem pouzil hlonikovy hrebik protoze hlinik se zdeformuje lepe nez ocelovej kdyz ho tam natluces a bude lepe drzet. Žlabek tam nebyl proto jsem opatrne a presne flexou s mqlym kotoucem vybrousil zlabek.Bedy
Datum: 05. června 2013 18:46
 Tak vypadá to že máš všechno, ještě se ujisti že když v šneku točíš velkým kolečkem tak se točí i malé - to se čverhranou dírou kam se dává bowden,
Tak za 1-- na rozetě je vysoustružená kulatá část která zapadá do hliníkového šneka, na té kulaté části by měly být z boku, proti sobě, do těch zhotov z něčeho vhodného (hřebík, šroubek . . . ) dva výstupky, velikost _délku musíš vyzkoušet, tyto výstupky pak musí zapadat do dvou stejně protilehlých žlábků ve velkém kolečku,
Za 2--šneka nasuň na na místo k tomu určené na rozetě(vše musí sedět, a volně se otáčet)a pak rozetu i se šnekem nasadíš do kyvné vidlice - ale nezapomeň nasadit i šponovák na řetěz, kterým se i srovnává kolo do osy a který nýsledně slouží jako aretace šneka proti otočení(šponovák na řetěz u rozety totiž v na sobě má výstupek, ten výstupek při montáži musí být směrem uvnitř mezi kolem a a šnekem a šnek má v sobě drážku do které výstupek zapadne a po dotažení osy a rozety na kyvný vidlici se ujisti jestli žlábek a výstupek sedí v sobě) Snad ti tyhle vyčerpávající informace pomůžou, mnoho zdaru
Datum: 04. června 2013 19:34
 Zdar draci, stále mám problém s babeťáckym motorem 225, pořád mě ve vyšších rychlostech vynechává. Hladinou to není tu sem dělal několikrát, svíčka a přívod benzinu taky ok. Je možné, že by to mohlo být někde v elektrice? tyristor, indukční cívka...? Budu rád za každou radu abych zbytečně neměnil půlku motoru. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 18:05
 Draci seřízen předstih, nová svíčka a jede jako za mlada. Díky za rady
Datum: 07. června 2013 18:05
 Draci moc díky za rady, vše řádně zkontroluju.
Datum: 05. června 2013 18:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15367
 na babu 4 volty 6 voltu velká jawa a fík 8 volt..... jinak bych řek že máš malej předstih... podivej se na članky na netu u baby se to ladí snadno....
Datum: 05. června 2013 5:14
 Díky za rady. Kohoutek teče, vysokonapěťák s fajfkou nový.. na svíčku najeto cca. 500km ale vyzkouším novou. Jěště doplňující otátka, na cívce nemám vyraženou hodnotu, tuším správně 6voltů?
Datum: 04. června 2013 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel15621
 Ucpanej kohoutek ? Svíčka ? Šlus někde v okolí VN kabel,fajfka,cívka ?
Datum: 04. června 2013 19:59
 mě to dělala svíčka a trochu i bohatost směsi, tak zkus svíčku, a když to nepomůže skus trochu pootočit objímku zapalování
Datum: 04. června 2013 19:40
 Jěště musím dodat, že už nejde ani vytočit do otáček na stojánku. Vždy když se otáčky blíží k maximu tak na chvilku nic a pak se zas chytne.
Datum: 04. června 2013 18:18
Jméno: Petr
IP: uživatel14082
 Zdar draci čím to je že jawa 05 nejde moc vytočit jde vytočit jen tak na pul
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 18:31
Jméno: Petr
IP: uživatel14082
 Díky za rady
Datum: 05. června 2013 18:31
Jméno: FichtlVlog
IP: uživatel14157
 to může děat hodně věcí..výfuk,šoupě,zaseklej plovák,rozhozenej odtrh,špatná svíčka,filtr
Datum: 04. června 2013 22:04
 dival ses do výfuku?
Datum: 04. června 2013 21:16
Jméno: jawa
IP: uživatel15609
 zdar draci, čím může být u mustanga, že když jedu a přidám plnej plyn, tak zezačátku se to přidusí a následně to jde konečně do otáček? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 14:08
Jméno: jirka125
IP: uživatel13054
 Tak buď špatnej předstih (nastavit do středních poloh) nebo je příliš bohatá směs (nastavíš plíškem nad plovákem nebo jehlou šoupátka).
Datum: 03. června 2013 14:08
Jméno: Honza
IP: uživatel15014
 Zdravím nevíte někdo co by u mustanga mohlo způsobovat to že to na volnoběh chcípe když netůruju motor v jednom kuse šteloval jsem karburátor otáčky má pěkný ale po chvilce z ničeho nic chcípne pionýr mi drží pěkně ten jen tak nechcípne. Jinak mustang jede pěkně dělal jsem go motoru.Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 0:00
Jméno: pepa
IP: uživatel14885
 jestli to máš čerstvě po výbrusu je to normální jak to má vše větší tření tak se to na volnoběh neutáhne a ochuzovat směs v záběhu není dobrý ..jde tam mín benzínu ale i oleje..
Datum: 03. června 2013 0:00
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Řekl bych,že se uchlastává.Vysoká hladina,nebo směs.
Datum: 02. června 2013 20:59
 Čaute , mám jawu 23 a potřeboval bych sehnat celé přední kolo nevíte kde bych to sehnal ? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 20:56
 Kdybys chtěl tak bych ti jedno kolo určitě našel. Za 200 může být tvé  (mxp.h@seznam.cz) a jak se tak koukám tak se nám tady z toho dtává docela slušná dražba
Datum: 03. června 2013 20:56
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 to se mi líbí ty vaše ceny,ja sem zvyklej dat za jakš takš pojizdnyho pincka 2-3 tisice a za jedno takove kolo aspon 500,-
Datum: 03. června 2013 15:21
 tak taky zalezi porovnat stav s tim tvojim a od toho druheho typka
Datum: 03. června 2013 12:23
 mě napříde 400 za kolo moc když si to spočítate kolik by stalo nový a vemte s toho pulku tak to je akorat cena a já byl ochotnej slevit na 300
Datum: 03. června 2013 6:33
 4 kila za kolo hhhh, když mi nekdo nabizi prsa, přední blatník a masku za 500 tak ho s chutí pošlu doprdele, fakt nevím co za to nekteri lidi chcou když za 1000 se da sehnat pekny fichtl
Datum: 02. června 2013 23:13
 trochy 4 kila je hooodně přestřelená cena  .. i 2 kila je na kolo z pionýra moc....
Datum: 02. června 2013 22:37
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 oldas.dudek@seznam.cz
Napiš mi na mail- dám ti kolo za 200,- 400 je moc od týpka dole.
Datum: 02. června 2013 22:25
 Jestli chceš tak jedno mám kdyžtak napiš na e-mail a pošlu ti foto je komplet ráfek duša i pneoumatika cena 400 Kč možná slevím (pepa.fendrych@seznam.cz)
Datum: 02. června 2013 20:36
 Burzy, inzeráty, sousedi...
Datum: 02. června 2013 19:26
Posl.aktualizace: 02. června 2013 19:01
 Čau, potřebuju poradit na co kouknout , když je fechtl studenej tak jde na první šlápnutí a jak se zahřeje tak jde jen roztlačit, svíčku a kondík jsem měnil
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 13:03
Jméno: pepa
IP: uživatel14885
 ja vím že to je muj ulet ale co se stane když fíkuse při nakopavání nakloníš jakoby na sebe? nezlepší se to?
Datum: 03. června 2013 13:03
 Jehlu mam na druhém zářezu od zhora
Datum: 03. června 2013 7:50
 Možná bohatá směs?
Datum: 02. června 2013 17:21
 čau mám problém se zadním kolem na čz 125/516 nevíte kde koupit špice
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 11:23
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 tady na fichtlkramku dole ve výberu je RAFKY-KOLA-VÝPLET
Datum: 02. června 2013 11:23
Jméno: jezda
IP: uživatel14530
 Zdravím,ám problém.. ám mustanga v záběhu a nějak mi na něm odchzeli svíčky.. za tejden asi novejch svíček...když jsem dal ovou svíčku tak jel jak prase a pak když jsem dával jik už neměl takovej tah.. vyměnil jsem indučku,kladívka,kondík,výfuk,fajvku,kabel,vyčistil karbec.. ale furt to nemá takovou sílu.. musím to pořádně vytočit aby se chytla rychlost a předtím táhl brutálně..myslíte že by to mohlo dělat zapalování ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 11:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vysoká hladina v karbu, díky tomu je to zbytečně bohatý...
Datum: 02. června 2013 11:20
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 *honit*
Datum: 02. června 2013 10:22
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 namáš to náhodou přidřené? když to máš v záběhu tak bys to neměl tak moc honi
Datum: 02. června 2013 10:21
 Zdar čím to može byt že když chci vytočit fechtla tak se to naráz zastaví a nejde to víc vytočit ale po zvuku by to šlo ještě hodně vytočit jako by nešel přidat víc plyn. Díky za rady!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 0:05
Jméno: Maty001
IP: uživatel15490
 mě to dělalo taky a byly to povolene trysky jinak može byt předstih
Datum: 02. června 2013 0:05
 Zdar draci- závity nové, a pořád mě ale upadávají na Babettě štefy na výfuku, vždycky je po cestě někde poztrácím. Už jsem měl jakejsi modrej zajišťovaš ale pokaždé to upadlo. Č ím to děláte vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 18:00
 jj tenle je stejný ale musíš zvětšit závitníkem díru
Datum: 02. června 2013 18:00
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/opravni_steft_vyfuku_pio.html myslíš tento? a bude na babču úpasovat?
Datum: 01. června 2013 21:10
 kup si vopravný štefty sou tady na krámku a dej je tam je to nejjeduší nebo zavařit a vyvrtat nový díry ..
Datum: 01. června 2013 20:31
Jméno: fLy^
IP: uživatel15555
 Sorry, píšu tu už asi po 6. jenže vždy ještě něco najdu. Prostě nejezdí mi MUSTANG. Řeknu vám vše, co vím a co to dělá. Prosím o rady. 1. benzín teče a do plovákovky to dojde, 2. trysky jsou čistě, 3. palivová hadička má spád => není nouze o benzín v karboši, 4. hází to jiskru, 5. prostě motor jede, ale když přidávám plyn, tak to nic nedělá, 5. lanko na víčku šoupátka utažené.. Už fakt nevim co s tim.  Prosím raďte cokoliv. Budu se snažit odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2013 22:36
 Ahoj. No ono taky záleží jestli tu jiskru hází když má. Zkus udělat předstih
Datum: 13. června 2013 22:36
 No já to víko u šoupátka mam zatažené a nevim jak to myslíte, že by se mělo hýbat. Jinak jehla je v cajku. Tryska utažena.
Datum: 02. června 2013 19:00
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 nemáš nějakou špatnou jehlu nebo blbě danou nebo máš ji tam vůbec?
Datum: 01. června 2013 21:50
 a jestli se zvedá zjistíš tak že se podíváš tam kde se filtr napojuje na karbec
Datum: 01. června 2013 20:10
 šoupátko se po přidání plynu zvedne a zvedat se má a možná zkus utáhnout volnoběhovou trysku
Datum: 01. června 2013 20:09
Jméno: fLy^
IP: uživatel15555
 Jakub236: Hele šoupě se mi asi zvedá no a nevim proč, protože jsem to zjistil a musel jsem to dotahovat.
Kolecko: Mě to ani na volnoběh nejde,k když to ani nepřidává plyn.
Datum: 01. června 2013 14:49
 Tohle mi dělal kondenzátor...na volnoběh šel krásně, jak se přidal plyn tak se to začalo hádat...
Datum: 01. června 2013 14:00
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jako možná budu mít blbou otázku, ale jak taháš za plyn zvedá se ti šoupě? jinak vubec nic nedela? tzn. ze muses plynem otočit jak chces a motor pořád bězi na stejné točky?
Datum: 01. června 2013 13:59
 Nazdar, mám menší problém. Chtěl jsem koupnout s vého pincka a profukovala mi hlava. Zkoušel sem vyměnit hlavu ale dělalo to samé. Tak sem to zkusil roztlačit a ulomil se mi jeden šroubek co rdrží hlavu a válec. Ostatní čtyři drží. Ten ulomený trčí od bloku +/- 2 milimetry. Prosím poraďte jak ho mám nejlépe z toho bloku vytáhnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 21:54
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 nejlepší máš jak už tu někdo psal vyšroubovat ty ostatní tři štefy sundat válec a pak už to v pohodě vytočíš, pak ten závit prořez závitníkem aby to v něm pěkně šlo točit a místo toho štefu tam možeš dat aj závitovou tyč průměr 6mm uřízni si s ní kolik je potřeba
Datum: 01. června 2013 21:54
 kombinačkama to nejde vubec povolit a navic doma svařečku nemam  ale jinak diky za rady vyzkoušim něco
Datum: 01. června 2013 19:30
 no hele pokud to tam není naprasený a čumí to ven, tak bys to měl vytočit kombinačkama, ale jelikož si to zalomil, tak předpokládám že to bude naprasený a dobrý je to s tou matkou  jinak hlavu zabrousit lapovací pastou na válec a dotahovat s citem do kříže...
Datum: 01. června 2013 13:37
 Jestli kouká kousek ven tak jak píše xxx - přivařit k tomu matku a za tu to vytočit...existuje pak ještě více variant, záleží zda máš k dispozici svářečku. Vyříznutí závitu zde nic neřeší, ty potřebuješ dostat ven ten zalomenej šteft...
Datum: 01. června 2013 13:28
 vyšroubuj ty 3 celé a ten ulomený dej do svěráku a vytoč ho
Datum: 01. června 2013 11:59
 Taťka mi poradil udělat závitníkama nový závit
Datum: 01. června 2013 11:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15603
 Vytahovákem (je to víceméně závitník s opačným závitem..)
Datum: 01. června 2013 11:19
Jméno: xxx
IP: uživatel12168
 Jedině zkusit bodnout svářečkou malou matku, a pak povolit ...
Datum: 01. června 2013 11:16
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Čus draci, co všechno u sebe musím mít abych mohl jezdit na mustangu?? je mi jasný že řidičák, malej techničák ale co ještě? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 23:51
 Žárovky se vozit nemusí. Nářadí, svíčka ani svíčák se též vozit nemusí...takže povinná výbava je to, co jsem psal v prvním příspěvku.
Datum: 31. května 2013 23:51
Jméno: karel
IP: uživatel15598
 dneska už nemosí byt svíčák? tuším dříve byl, možná se pletu ale aj náhradní svíčka, žárovka je jasná, a co vercajk? nejaký základ tuším taky byl
Datum: 31. května 2013 23:04
 Nějaký prašule, pěknó kočku a hlavně stan.....
Datum: 31. května 2013 21:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já právě nevim, vim že se to měnilo, ale jak je to teď nevim.. stejně vozim lékárnu, žárovky, pojistky i vestu, tak to neřešim...
Datum: 31. května 2013 21:02
 Já myslim že byla od jara 2011, ale na podzim 2011 jí pro motorky zase zrušili...nicméně já vozim reflexku na sobě v podstatě vždycky
Datum: 31. května 2013 19:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neni teď v povinný výbavě i reflex. vesta?
Datum: 31. května 2013 17:36
 Řidičský průkaz, malý techničák, lékárničku a zelenou kartu...
Datum: 31. května 2013 15:27
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Ahoj SESO, chci se zeptat jestli jsou k sehnání ložiska řízení (misky+kuličky) a na ČZ 175/487 ???
Díky Milan
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 9:19
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Díky
Datum: 31. května 2013 9:19
 budou asi za mesic az
Datum: 30. května 2013 19:06
 Zdr draci chci se sebtat pře měsícem jsme koupil nového fichtla a jezdil krásně ale odedneška začal blbout a tak že: nastartovat to jde ale pak projíždim po dvorku a tak to jak štak jede ale pak to skusím jed do kopce a dojdu kousek a najdnou se to začne jako dusit a pak to najednou zničeho chcípne a nevím čím to je měnil jsme okrát nový kabel na zapalování (od cívky k fajfce) a novou svíčku protže byla černá ale asi 2 týdny jezdi a ted z ničeho nic tohle začalo. Tak jsem vyfouka trisky vyčistil kladívka tak nevím  ( Tak že jestli by byl někdo ochoten mi poradit tak bych byl rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 21:12
Jméno: xhxnvcv
IP: uživatel5546
 problem je v karburatoru, znecisteny nebo ti nedotika benzin z nadrze... vycisti kohoutek od nadrze a zkontroluj spravou hladinu benzinu v povakove komore.
Datum: 29. května 2013 21:12
Jméno: Pedro
IP: uživatel14082
 Zdar jak zkrátit řetěz na jawě 21??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:31
Jméno: Pedro
IP: uživatel14082
 Díky za radu
Datum: 29. května 2013 22:31
 Jestli jsou napínáky naplé na max a řetěz je původní, tak je již nejspíše v prdeli, takže vyměnit s celou řetězovkou...
Datum: 29. května 2013 22:06
Jméno: Pedro
IP: uživatel14082
 třeba mám napínáky naplé na max
Datum: 29. května 2013 22:00
 nebo ho ani nezkracuj a kup si napínáky a utáhni je pořádně
Datum: 29. května 2013 21:03
 čau naměř si to pořádně potom musíš ubrousit flexkou nýtek zarovno brýlema tak aby ti zbylo očko na sponku a upni to do svěráku a po tom ubroušeném nítku klepni třeba pře hřebík a on ti vypadne ven
Datum: 29. května 2013 20:46
Jméno: MePoU^
IP: uživatel15555
 Čau, hele zkoušel jsem snad vše a nevim. Prostě to roztlačim, hodí to jiskru a motor běží, ale jen do chvíle co běhám, jakmile přestanu běžet a skočim na sedlo, tak to chcípne, prostě mam ruku na plynu, ale nic to nedělá. (benzín teče=>neni ucpaná nádrž, trysky jsou čisté a já už opravdu nevim a jsem z toho na nervy, protože to už měsíc řeším) Prosím o rady. MePoU^
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jen ne další octová karburačka... Rozeber to na prvočinitele a profoukej stlačeným vzduchem.
Datum: 29. května 2013 22:07
Jméno: MePoU^
IP: uživatel15555
 Jako se vším všudy vyvařit octem? Trysky, šroubky, jehla, plovák atd.?
Datum: 29. května 2013 20:56
Jméno: Maty001
IP: uživatel15490
 jestli ma slabou kompres tak je to jasny někde to podfukuje a nebo už je mooc vyběhanej pokud ma dobrou kompres vyčisti karbec ( doporučuju vyvařit v octu ) a lauf taky zkus vyčistit potom už to muže byt i elektricka vada je toho spousta proč tě neuveze
Datum: 29. května 2013 20:36
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Kdo tady kvalitně a za dobrou cenu udělá GO motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 7:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Záleží čemu říkáš generálka, pokud to chceš komplet tzn. klika, výbrus, ložiska, gufera, spojka, řetěz. Není problém.
Datum: 30. května 2013 7:25
 cena dílů + práce asi 200
Datum: 29. května 2013 16:17
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já bych taé neměl problém udělat gerálku přesně podle požadvků jaké by jsi měl a udělal bych to jen za cenu dílů a za práci pokud by si mi něco chtěl dat dyčtak napiš na mail doctus@email.cz
Datum: 28. května 2013 20:24
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 A kolik by jsi za to vzal?
Datum: 28. května 2013 19:08
 já ti tu generálku klidně udělám
Datum: 28. května 2013 16:16
|



|