slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  43  44  45  46  47  48  49  50  51  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: diakon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte Draci! mam problem se seřízením zadní brzdy u 175-356 potrebuji poradit jak na to, pripadne co vymenit kdyz ani po serizeni nechce brzdit....dekuji predem za odpovedi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
vyndej pakny a nech si nalepit pořádné nové obložení, kup nový bowden a bude brzdit
 
 
Datum: 15. června 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
zdar draci,Mám problém u svého pionýra 21 nechce mi už startovat, Stalo se mi to tak že sem tam ho nastartoval a hezky držel volnoběh nehal sem ho ohřát a když sem se na ňom chtěl projéc dal sem za 1 a motorka neměla tendeci jéc spíž zdechávala :/ a potom už mi nechtěla startovat vůbec má jenom tendeci chytnou ale nechytne a když chytne tak má jenom malí otáčky jako kdyby u toho nešel přidat plyn..... (zapalování se šteloval,jiskru hazí hezkou takovou jakou má házet, jinak výfuk je čistí,karburátor completně vyčištění,benzín teče,filtr taky čistí zkoušel sem to i bez něj a nic,válec je ok ještě je dobrý,hlava těsní,přetesnění to je všude,motor taky přetěsnění) děkuju za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: Marek Konečný      IP: uživatel15634    
zkus pohnut s jehličku o jeden zářez nahoru možná se ti to přechlastává :-D za zkoužku nic :-D
 
 
Datum: 14. června 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: Marek Konečný      IP: uživatel15634    
zkus pohnut s jehličku o jeden zářez dolů možná se ti to přechlastává :-D za zkoužku nic :-D
 
 
Datum: 14. června 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15664    
Ahoj, mám takový problém na svém pionýrovi. Jak jsou 4 šrouby co drží válec a hlavu pohromadě s motorem, tak mi jeden upadl a udělal jsem nový závit. Dal jsem nový šroub, ale jak jsem chtěl nasadit válec, tak to nešlo. Ten šroub, kde sem dělal závit, jsem dal pryč a válec normálně sedl. Jak jsem chtěl zase dat ten šroub, tak zase nešel našroubovat. Prosím poraďte co s tím mám udělat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15668    
Ne, dělal jsme závit M6.
 
 
Datum: 15. června 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty 4 šrouby jsou svorníky, dělal si závit M8? pravděpodobně si ho neudělal rovně proto ti to nechce sednout ;-)
 
 
Datum: 14. června 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, pravě sem rozebral přední vydlici. Byli vní na každý strabě 3 ty silonový pouzdra nad sebou je to v pořádku? Neni tam na každý straně jen jedno dole? Dík :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to v pořádku, sice tam mají být dvě ale naši dědečci tam dávali tři, já osobně tam taky dávám tři :-)
 
 
Datum: 13. června 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V každé vidlici mají být 2 prouzdra. Jedno je dole a druhé je o cca 15 cm hlouběji
 
 
Datum: 13. června 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
mají tam být dvě na každé straně
 
 
Datum: 13. června 2013 6:19
 
 
 
 
Jméno: matouš      IP: uživatel13702    
zdar neviete niekto kde na slovensku zoženiem piestne kružky na ČZ 487 ?? najlepšie by bolo internetový obchod, okrem motoren.sk s nimi nemám dobré skúsenosti.. najderšej by som to objednal odtialto ale neoplatí sa mi to koli pštovnému. Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2013 6:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a zoženieš tam krúžky na mieru na hoc čo
 
 
Datum: 13. června 2013 6:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ak si niekde od Košíc tak v košiciach na Kmeťovej ulici robia výbrusi Pán Mikita http://www.motorvybrusy.sk/kontakt.html s ním mám dobre skúsenosti
 
 
Datum: 13. června 2013 6:49
 
 
 
 
Jméno: karel1      IP: uživatel15614    
Ahoj mám takový malý problém.. mám mustang 23 a když jedu tak musím pořád mačkat cupátko jakmile zmáčknu, hned začne tahat jinak se dusí. Karburátor jsem čistil i kohoutek a hadičku pro přívofd benzinu je vyměnen a pořád stejné nevíte co to může být díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano je toho plný net... stačí napsat na google
 
 
Datum: 12. června 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: karel1      IP: uživatel15614    
Diky moc za rady . Nenajdu někde návod jak to udělat ?
 
 
Datum: 12. června 2013 22:33
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15183    
Přesně, ja kříká čezeťák..... v první řadě, seřiď hladinu
 
 
Datum: 12. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřid hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 12. června 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: karel1      IP: uživatel15614    
Myslíš jako to na spuštění benzínu ? jestli jo tak tam je něaký filtr a ten sem taky vyčistil a nic :/
 
 
Datum: 12. června 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
a ventil od nadrze? :-)
 
 
Datum: 12. června 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel15656    
Zdravim draci zohnal som si jawu 250 panelku, loziska v motore su na prd a hucia tak ich chcem vymenit. Lenze neviem ako dat dole veko motora, to kde je hriadel radiacej/startovacej paky. Niesu tam ziadne vycnelky ani nic a nechcem to pokazit srobovakom alebo nejakym pacenim. Poradte prosim ako na to. Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
odvzdušnovák je malá dírka nemuselo by to tím tak rychle ucházet :-D
 
 
Datum: 12. června 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel15656    
aj ten vyrez som tam potom nasiel ako som to rozmontoval, ten tmel ho dokonale zamaskoval takze tak :-D
 
 
Datum: 12. června 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel15656    
tak som sa nakoniec nastval zobral som noz a ako Pepa pisal zobral som nozik a hned to bolo dole bez poskodenia, bolo to zlepene nejakym tmelom zato to neslo. Asi niekdo pouzil lepiaci tmel na kachlicky alebo co :-D kazdopadne dakujem za pomoc
 
 
Datum: 12. června 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: jasně a bude to fučet ven odvzdušňovákem převodovky ;-)
 
 
Datum: 12. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale to prolítne přes gufera blbost :-D
 
 
Datum: 12. června 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
co zkusit vypustit olej a výpuštákem to trochu natlakovat kompresorem?
 
 
Datum: 12. června 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
já tam měl takovou středící trubičku asi ti nezbyde než nabrousit starej nuž do pulkulata a do ostří a jemě ho naklepat ze zhora mezi dekl a karter a opetrně to odříznout a jak je nuž do klína tak to odskočí....
 
 
Datum: 12. června 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
divný, mám to na všech motorkách, od 354 až po čz 470... tak to ti nezbejvá, než tomu pořádně namlátit tou paličkou kolem do kola, snad to povolí.. jinak nevim, možná to třeba pořádně ohřát, co to udělá? tohle jsem myslel http://images.motoinzerce.cz/m/i/725/725322_2.jpg
 
 
Datum: 12. června 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel15656    
no tak sroby a paku som samozrejme dal dole hned ale ani pobuchanie gumennym kladivom potom po veku nepomohlo. Ten vyrez tam neviem najst vsade su tie dosadacie plochy dokonale pri sebe a nenechavaju miesto na podpacenie.
 
 
Datum: 12. června 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tam samozřejmě povolit a vyndat všechny šrouby, co víko držeji, páku dej do polohy startování a sundej jí z hřídele, pak obvykle stačí poklepat po víku gumovou paličkou a ono se pustí... případně vepředu by měla bejt taková rýha (vybrání v dosedacích plochách), kde můžeš s čistim svědomím zapáčit šroubovákem...
 
 
Datum: 12. června 2013 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel15655    
Takže zdravim , mam takovej problém . Dneska jsem byl trochu protáhnout mýho pionýra , ale asi po 20 min jízdy začal jakoby "pokašlávat " a přestával táhnout . Nakonec to dopadlo tak že nestartuje na našlápnutí , a když ho rozltačim , tak chcípne asi tak po 6 sec . Névite co s tim ? Předem díky ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel15655    
ok , díky
 
 
Datum: 12. června 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je lehky vymontuješ je a koukneš se do těch dírek jestli tam není nějaky bordel a jestli jo pak to profoukni nejlepe kompresorem
 
 
Datum: 12. června 2013 6:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
néé potrebuješ na to autorizovaný servis JAWA
 
 
Datum: 11. června 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel15655    
a zvládnu to jako naprostý amatér ? :-D
 
 
Datum: 11. června 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
co takhle vyčistit trysky :-)...
 
 
Datum: 11. června 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: DJ.Jarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj lidi, mám trápení, vlastním pionýra jawa 50 21 a nechce se mu startovat :-) všechno mám komplet po GO, když se s ním 100 metrů táhnu tak pak začne pomaličku cukat až nakonec naskočí a pak už jde jak vítr, problém jsem zjistil pouze u studeného motoru, zatím nebyla možnost ho ohřát :-) za všelijaké rady a domněnky budu rád :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: DJ.Jarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčku mám Brisk N14C sklepl jsem ji tedy na 0,5mm a dal jsem nový ventil do plovákové komory a už chytá i na šlápnutí, takže děkuji za rady :-) jen ještě když je studenej tak jednou za čas vynechá jednu otáčku a pak se zas chytne a nebo se pak už nechytne, ale když se maličko ohřeje tak už si krásně blafe :-)
 
 
Datum: 10. června 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15651    
O desetinku sklepni svíčku.
 
 
Datum: 10. června 2013 16:41
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
hladina v plovákovce, špatná volba svičky ? zkoušej
 
 
Datum: 10. června 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf      IP: uživatel14898    
Nazdar draci. Fichtl mě nechal mezi loukama :-). Vyčistil jsem trysky, zkontroloval karbec, svíčka hází, benzín tam jde (mokrá svíčka) a nic. Zkouknul jsem kladívka - dobrý, ze zoufalství jsem hejbal s předstihem tam a zpátky a prozměnu - NIC. Ale ani ťuk. Už si nevím rady. Napadla mě ještě cívka, ale kdyby byla špatná, tak by to zase neházelo jiskru ne? Prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf      IP: uživatel14898    
Tak dneska jsem se chtěl do fichtla pustit, šlápnu na něj a jde na první. Tak fakt nevim
 
 
Datum: 10. června 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Skus první vyměnit kondenzátor.
 
 
Datum: 09. června 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
ale ano, špatná cívka může házet jiskru. hledání závady provádíš postupnou výměnou dílů od nejlevnějšího k nejdražšímu - fajfka, svíčka, kladívka, kondenzátor, cívka..... až se rozjede, tak ten díl to byl
 
 
Datum: 09. června 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: rolf      IP: uživatel15646    
dobry den mam takovy problem poradte my někdo prosim včera jsem chtěl jet na babetě 210 nakoupit do obchodu jenom jsem vyjel z domu tak my z ničeho nic piska bud z motoru nebo z převodovky vubec nemam tušeni co to vlastně je asi nějaka zavada prosim o radu co to je asi za zavadu a jak si to mužu sam opravyt poradte my někdo prosim vas budu moc vděčny vubec nemam zdani o jakou zavadu se asi jedna přeju pěkny nedělni den odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takhlr ti nikdo nepomuze... odkud jsi?
 
 
Datum: 10. června 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: radim264 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci jak nejlíp dostat barvu z plechů?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Já to prostě opískuju v pískovacím boxu a paráda :-)
 
 
Datum: 09. června 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opískovat...
 
 
Datum: 09. června 2013 7:07
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel289    
čus mam problem pionýr je po renovaci nový komplet vyfuk, vzduch. filtr karbec čistej seřízenej předstih ale někdy se stane že nejde vytočit dusí se ale jinak někdy jede dobře směs je už nastavena na nejchudší a pořát, nevim s stim rady díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Môže to byť tom že celý airbox s filtrom je buď veľmi priškrtený alebo zase veľmi otvorený toto som mal na fechtlu po výbrus musel som to celkom ho utesniť a tak pobehať a ked si to kus sadlo tak potom nechať len tu trubku voľnú a tie otvori na boku zalepiť
 
 
Datum: 09. června 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: jawka05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim, mám jawu 05 (1962) na ktoru by mal ist original karburator Jikov 2915, ale na spodku je puknuty takze z neho asi nic nebude a taky karburator uz neviem zohnat, ale mam aj 2 nove Jikovi 2917, no ked som namontoval 2917, tak trosku poklepe a ked pridam plyn tak ju zadusi, nemate s tym niekto skusenost? co by bolo treba ponastavovat? trysky som dal z 2915 (68, 38). Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Přesně jak říká Standa, musíš tam dát správné kolínko. Kolínko z 05ky je užšší. Problém je v tom, že emulzní trubici musíš mít v nejužším místě sání což by měl být difuzor karburátoru, jinak se ti nevytvoří potřebný podtlak a směšování nefunguje jak má. Kolínko z 20/21/23 poznáš na první pohled, protože za přírubou karburátoru má vybrání pro hlavičky šroubů, 05kové to nemá. Jinak, vytvářím soupis typů Jawa 05, mohl by jsi mi prozradit výrobní číslo tvojí Jawa 05 případně jaká byla nebo je originální barva??? dík
 
 
Datum: 09. června 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15644    
Hlavně to chce sací koleno z j21 na jikov 17. Origo sací kolenoz j05 je v přírubě užší.
 
 
Datum: 09. června 2013 14:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já mám též 05 z 62 roku a mám na ní karburátor 2917 a v něm trisku 60 protože s 68 to bylo přehlcený ale s tou 60 to taky není ono chtělo by to něco mezi 60 a 68
 
 
Datum: 09. června 2013 13:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15496    
moc bohate narozdíl od 15 se na 17 musí naštelovat hladina viz stranky jawa 50 wz cz ..technika.... karburace 15 mm má hladinu danou na pevno za to 17 se musí ladit....http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 08. června 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chcu se zeptat proč mi stříllí jawa 250 co stím ?? to sou strašny rany už mě to stve dík za rady !!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
no mě to na panelce dělal vyfuk a nakonec mi vyletěl tlumič byla to rána jako prase :-D
 
 
Datum: 07. června 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
nejčastěji předstih anebo vynechává zapalko..muže to být i karburací... a kdyby to jen rvalo on jde benzín prostupuje až do laufu kde hrozí jeho vníceni a kladně tak mužeš někomu zabodnout kus výfuku do..... :-)
 
 
Datum: 07. června 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel15636    
môže to byť zapalovaním-predstihom, zmesou paliva alebo falošný vzduch
 
 
Datum: 07. června 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: emzet      IP: uživatel15207    
Zdar draci mám problem.Když příjdu k emzetě a otočím klíčkem tak mi skoro vubec nesvití ty kontrolky.Takže nejde nastartovat.Jde nastartovat jenom na roztrkaní.Pak zastavim kontrolky svití víc ale zase nenastartuje.Mám podezření na baterku ale nevím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a zkoušel si jí nabíjet jo?
 
 
Datum: 08. června 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
jo je to baterka anebo bbě uzeměná baterka taky mžourají světla že? ale na 90 pro baterie po smrti místo 12 volt dává pod zátěží 8 ....
 
 
Datum: 07. června 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau kryž sem dnes dokončoval motor na 21 tak sem dotahovl ten šroub (M5) co drží vačku tak sem ho ukroutil a zůstal mo vevnitř a vytahl sem jen část, tak se chci zeptat jestli to pujde ještě něak zpravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus navrtat a použít vytahovák, ale opatrně aby se neponičil závit !
 
 
Datum: 06. června 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel15630    
Nazdar draci, jsem v nouzi.. V sobotu je vyjížďka a já jsem se rozhodl, že na ní pojedu s opraveným motorem (Třískalo mi ojniční ložisko). Tak jsem motor rozebral a při jednom jsem vyměnil spolu s klikovkou i všechny zuby a hřídele z motoru, který jel dobře, ale nedržel volnoběh.. Dneska jsem to složil, ale motor jede bídně.. Strašně dlouho trvá než se dostane do otáček a nedrží volnoběh.. Zkoušel jsem různě poštělovat předstih, ale nepomáhá.. S karburátorem nic není, nebylo na něj ani šáhnuto a motor předtím jel jako ďábel a volnoběh držel krásně.. Nevím co s tím.. Jestli je to jen otázka výměny komplet převodovky za tu, co tam byla, zpátky.. Nebo to snad může dělat i blbá klikovka (zvoní, ale nekřape ložisko jak na té co tam byla). Můžete mi prosím Vás někdo poradit co s tím dělat.. Už si s tím nevím rady.. Moc děkuju.. RealTekK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
Zkoušel si jiný karburátor ?
 
 
Datum: 07. června 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel15630    
Předtim jsem přávě jezdil na 14ku nádherně.. Podle mě to nemá kde tahat falešný vzduch.. Jak jsem psal.. rozpůlil jsem to, vyměnil klikovku a komplet převodovku, koupil nové těsnění a složil..
 
 
Datum: 07. června 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
ježkovi voči přoč si jen nezkusil vyměnit to ojniční futro něž davt kliku co zvoní a pulit dobrej motor... co když ti to jede býdně a vše chodí tak nezbyden než vše podotahovat skrz falešnej vzduch a asi nej řešení bude dát co nejmenší sekundár aby to aspon trošku táhlo... na dálku teško říct co s tím je ani nvm co vše si dělal... nic lepšího asi nevymyslím
 
 
Datum: 06. června 2013 23:43
 
 
 
 
Jméno: skoda      IP: uživatel12689    
čau kluci vím že to sem nepatří ale soused má za zahradou starou škodovku 100vku a já to chci prolízt ale ani nevím jak se otvírá zavazadlový prostor a jak se dostanu do motoru.. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor v lz blatníku,předek vevnitř hrábni vedle lp podběhu.první 100 a 1000 mb stejně ale na druhé straně otvírání nádrže
 
 
Datum: 06. června 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
motor otevřeš silným drátem, nebo i rukou když se dostaneš na spodek levé mřížky tunelu, vede tam lanko, já to otvíral jenom tak, protože páčka byla ulomená
 
 
Datum: 06. června 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
no vcene nejni ale má sá uskalí v podobě ekodaně a v tom že koroze si vybýrá svou dan... jako inspiraci se podívej po fotkách modelu 120 s což je závodní varianta .. sám mám dosut 110r a ti auta maj něco do sebe doba hundertu asi teprve přijde podobně jak s embéčkem... pokut však toužíš po raritním sedanu doporučuji 110 ls le jestli seženeš pěknej..je to varianta s motorem z erka a 4 světlomety vyrobeno této verze bylo tuším do 50000 kusu a to nejni mnoho je to mín než kolik bylo erek.... no štastnou ruku při výběru vozu protože huderka má řadu necnostní ... osobně bych chtěl raděj fiata 850 cupe....
 
 
Datum: 06. června 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: skoda      IP: uživatel12689    
ale mě se ta 100vka líbí, chtěl bych si nějakou pořídit jen tak na nedělní vyjížďky a to že ještě není tak moc v ceně je jedině dobře.
 
 
Datum: 06. června 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: jira1jh      E-mail:      IP: uživatel15628    
Ser na to alespon škoda 1000MB tohle je k hovnu na tuning na picu a na veterana ne kokot.erko to je neco jinyho.
 
 
Datum: 06. června 2013 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
k motoru lze otevřít haupnu i pokut hrabneš pod zadní čelo a najdeš pačku kde končí lanko a zatahneš za ní a zamek to otevře .... předek je horší ...
 
 
Datum: 06. června 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj péro! Sem napiš:" 2beo@seznam.cz "!
 
 
Datum: 05. června 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: skoda      IP: uživatel12689    
jo tak díky, je to vykastrovaná 100vka naprosto bez interieru jsou v tom nějáky věci naházený koukal jsem na tu páčku u volantu ale nenašel jsem jí není tam ani tachometr, asi tam páčka ani není, co to je za rok dfakt nevím a škodovka není ani moje, ale je mi jí moc líto je celá shnilá a je na ní položená 120 škoda
 
 
Datum: 05. června 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
u motoru najdeš i rok výroby a přední kapotu otevřeš páčkou pod volantem u řidiče jestli je to stovka do roku 1972 tak bych měl zájem o nějaký díly kdyby byly na prodej
 
 
Datum: 05. června 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel13313    
kapota už nevim jak se otvírá, ale zadní dvěře (vstup do motoru), musíš otevří zadní levý dveře a tam je taková páčka, tim to otevřeš
 
 
Datum: 05. června 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapy ,už si nevim rady na fichtlu je motor po GO všechno čistý ale problém příjde když ho nastartuju tak chytne a pak se rozjedu a když ho chci vytočit tak nejde (neni na něm vybrus) prostě to chvíli kucká a pak se chytne a když hodim dvojku tak se to udusí pokud nepodřadim a když bych na tu 1 jel pořád tak to taky chcípne ,bentin do plovákovky teče normálně jedině mě napadlo nemoh by to dělat blbej plovák? já už tet neměl čas tak sem to nerozdělával :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 7:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
vyčisti lauf
 
 
Datum: 06. června 2013 7:06
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zejtra ho du koupit bez filtru jel jak blázen
 
 
Datum: 05. června 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: víťa      IP: uživatel11601    
čau,mě to fichtl dělal taky,kup si nebo udělej novej filtr,pokud ho máš tak si kup nebo vyčisti trysky,pokud ani to ne tak si vyčisty výfuk...jinak mě nic nenapadá
 
 
Datum: 05. června 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemuže je novej ale už sem to vyřešil nedalo mi to a nakonec to bylo airboxem
 
 
Datum: 05. června 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14157    
ucpanej vejfuk..taky jsem to tak měl
 
 
Datum: 05. června 2013 20:12
 
<  43  44  45  46  47  48  49  50  51  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 22:31:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu