Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahojte Draci! mam problem se seřízením zadní brzdy u 175-356 potrebuji poradit jak na to, pripadne co vymenit kdyz ani po serizeni nechce brzdit....dekuji predem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2013 19:35
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 vyndej pakny a nech si nalepit pořádné nové obložení, kup nový bowden a bude brzdit
Datum: 15. června 2013 19:35
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdar draci,Mám problém u svého pionýra 21 nechce mi už startovat, Stalo se mi to tak že sem tam ho nastartoval a hezky držel volnoběh nehal sem ho ohřát a když sem se na ňom chtěl projéc dal sem za 1 a motorka neměla tendeci jéc spíž zdechávala :/ a potom už mi nechtěla startovat vůbec má jenom tendeci chytnou ale nechytne a když chytne tak má jenom malí otáčky jako kdyby u toho nešel přidat plyn..... (zapalování se šteloval,jiskru hazí hezkou takovou jakou má házet, jinak výfuk je čistí,karburátor completně vyčištění,benzín teče,filtr taky čistí zkoušel sem to i bez něj a nic,válec je ok ještě je dobrý,hlava těsní,přetesnění to je všude,motor taky přetěsnění) děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 21:37
Jméno: Marek Konečný
IP: uživatel15634
 zkus pohnut s jehličku o jeden zářez nahoru možná se ti to přechlastává  za zkoužku nic
Datum: 14. června 2013 21:37
Jméno: Marek Konečný
IP: uživatel15634
 zkus pohnut s jehličku o jeden zářez dolů možná se ti to přechlastává  za zkoužku nic
Datum: 14. června 2013 21:37
Jméno: Michal
IP: uživatel15664
 Ahoj, mám takový problém na svém pionýrovi. Jak jsou 4 šrouby co drží válec a hlavu pohromadě s motorem, tak mi jeden upadl a udělal jsem nový závit. Dal jsem nový šroub, ale jak jsem chtěl nasadit válec, tak to nešlo. Ten šroub, kde sem dělal závit, jsem dal pryč a válec normálně sedl. Jak jsem chtěl zase dat ten šroub, tak zase nešel našroubovat. Prosím poraďte co s tím mám udělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2013 10:48
Jméno: Michal
IP: uživatel15668
 Ne, dělal jsme závit M6.
Datum: 15. června 2013 10:48
 ty 4 šrouby jsou svorníky, dělal si závit M8? pravděpodobně si ho neudělal rovně proto ti to nechce sednout
Datum: 14. června 2013 20:35
 Ahoj, pravě sem rozebral přední vydlici. Byli vní na každý strabě 3 ty silonový pouzdra nad sebou je to v pořádku? Neni tam na každý straně jen jedno dole? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2013 18:23
 je to v pořádku, sice tam mají být dvě ale naši dědečci tam dávali tři, já osobně tam taky dávám tři
Datum: 13. června 2013 18:23
 V každé vidlici mají být 2 prouzdra. Jedno je dole a druhé je o cca 15 cm hlouběji
Datum: 13. června 2013 12:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 mají tam být dvě na každé straně
Datum: 13. června 2013 6:19
Jméno: matouš
IP: uživatel13702
 zdar neviete niekto kde na slovensku zoženiem piestne kružky na ČZ 487 ?? najlepšie by bolo internetový obchod, okrem motoren.sk s nimi nemám dobré skúsenosti.. najderšej by som to objednal odtialto ale neoplatí sa mi to koli pštovnému. Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2013 6:50
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a zoženieš tam krúžky na mieru na hoc čo
Datum: 13. června 2013 6:50
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 13. června 2013 6:49
Jméno: karel1
IP: uživatel15614
 Ahoj mám takový malý problém.. mám mustang 23 a když jedu tak musím pořád mačkat cupátko jakmile zmáčknu, hned začne tahat jinak se dusí. Karburátor jsem čistil i kohoutek a hadičku pro přívofd benzinu je vyměnen a pořád stejné nevíte co to může být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:35
 ano je toho plný net... stačí napsat na google
Datum: 12. června 2013 22:35
Jméno: karel1
IP: uživatel15614
 Diky moc za rady . Nenajdu někde návod jak to udělat ?
Datum: 12. června 2013 22:33
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 Přesně, ja kříká čezeťák..... v první řadě, seřiď hladinu
Datum: 12. června 2013 22:08
 seřid hladinu v plovákovce
Datum: 12. června 2013 22:05
Jméno: karel1
IP: uživatel15614
 Myslíš jako to na spuštění benzínu ? jestli jo tak tam je něaký filtr a ten sem taky vyčistil a nic :/
Datum: 12. června 2013 21:29
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a ventil od nadrze?
Datum: 12. června 2013 21:26
Jméno: peto
IP: uživatel15656
 Zdravim draci zohnal som si jawu 250 panelku, loziska v motore su na prd a hucia tak ich chcem vymenit. Lenze neviem ako dat dole veko motora, to kde je hriadel radiacej/startovacej paky. Niesu tam ziadne vycnelky ani nic a nechcem to pokazit srobovakom alebo nejakym pacenim. Poradte prosim ako na to. Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 odvzdušnovák je malá dírka nemuselo by to tím tak rychle ucházet
Datum: 12. června 2013 22:58
Jméno: peto
IP: uživatel15656
 aj ten vyrez som tam potom nasiel ako som to rozmontoval, ten tmel ho dokonale zamaskoval takze tak
Datum: 12. června 2013 22:48
Jméno: peto
IP: uživatel15656
 tak som sa nakoniec nastval zobral som noz a ako Pepa pisal zobral som nozik a hned to bolo dole bez poskodenia, bolo to zlepene nejakym tmelom zato to neslo. Asi niekdo pouzil lepiaci tmel na kachlicky alebo co  kazdopadne dakujem za pomoc
Datum: 12. června 2013 22:37
 péro: jasně a bude to fučet ven odvzdušňovákem převodovky
Datum: 12. června 2013 22:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale to prolítne přes gufera blbost
Datum: 12. června 2013 21:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co zkusit vypustit olej a výpuštákem to trochu natlakovat kompresorem?
Datum: 12. června 2013 21:04
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 já tam měl takovou středící trubičku asi ti nezbyde než nabrousit starej nuž do pulkulata a do ostří a jemě ho naklepat ze zhora mezi dekl a karter a opetrně to odříznout a jak je nuž do klína tak to odskočí....
Datum: 12. června 2013 18:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 divný, mám to na všech motorkách, od 354 až po čz 470... tak to ti nezbejvá, než tomu pořádně namlátit tou paličkou kolem do kola, snad to povolí.. jinak nevim, možná to třeba pořádně ohřát, co to udělá? tohle jsem myslel http://images.motoinzerce.cz/m/i/725/725322_2.jpg
Datum: 12. června 2013 18:50
Jméno: peto
IP: uživatel15656
 no tak sroby a paku som samozrejme dal dole hned ale ani pobuchanie gumennym kladivom potom po veku nepomohlo. Ten vyrez tam neviem najst vsade su tie dosadacie plochy dokonale pri sebe a nenechavaju miesto na podpacenie.
Datum: 12. června 2013 18:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tam samozřejmě povolit a vyndat všechny šrouby, co víko držeji, páku dej do polohy startování a sundej jí z hřídele, pak obvykle stačí poklepat po víku gumovou paličkou a ono se pustí... případně vepředu by měla bejt taková rýha (vybrání v dosedacích plochách), kde můžeš s čistim svědomím zapáčit šroubovákem...
Datum: 12. června 2013 17:57
Jméno: Jarda
IP: uživatel15655
 Takže zdravim , mam takovej problém . Dneska jsem byl trochu protáhnout mýho pionýra , ale asi po 20 min jízdy začal jakoby "pokašlávat " a přestával táhnout . Nakonec to dopadlo tak že nestartuje na našlápnutí , a když ho rozltačim , tak chcípne asi tak po 6 sec . Névite co s tim ? Předem díky !
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2013 16:01
Jméno: Jarda
IP: uživatel15655
 ok , díky
Datum: 12. června 2013 16:01
 to je lehky vymontuješ je a koukneš se do těch dírek jestli tam není nějaky bordel a jestli jo pak to profoukni nejlepe kompresorem
Datum: 12. června 2013 6:35
 néé potrebuješ na to autorizovaný servis JAWA
Datum: 11. června 2013 21:58
Jméno: jarda
IP: uživatel15655
 a zvládnu to jako naprostý amatér ?
Datum: 11. června 2013 21:55
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 co takhle vyčistit trysky  ...
Datum: 11. června 2013 21:48
 Ahoj lidi, mám trápení, vlastním pionýra jawa 50 21 a nechce se mu startovat  všechno mám komplet po GO, když se s ním 100 metrů táhnu tak pak začne pomaličku cukat až nakonec naskočí a pak už jde jak vítr, problém jsem zjistil pouze u studeného motoru, zatím nebyla možnost ho ohřát  za všelijaké rady a domněnky budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 20:57
 svíčku mám Brisk N14C sklepl jsem ji tedy na 0,5mm a dal jsem nový ventil do plovákové komory a už chytá i na šlápnutí, takže děkuji za rady  jen ještě když je studenej tak jednou za čas vynechá jednu otáčku a pak se zas chytne a nebo se pak už nechytne, ale když se maličko ohřeje tak už si krásně blafe
Datum: 10. června 2013 20:57
Jméno: standa
IP: uživatel15651
 O desetinku sklepni svíčku.
Datum: 10. června 2013 16:41
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 hladina v plovákovce, špatná volba svičky ? zkoušej
Datum: 10. června 2013 16:30
Jméno: ludek-olaf
IP: uživatel14898
 Nazdar draci. Fichtl mě nechal mezi loukama  . Vyčistil jsem trysky, zkontroloval karbec, svíčka hází, benzín tam jde (mokrá svíčka) a nic. Zkouknul jsem kladívka - dobrý, ze zoufalství jsem hejbal s předstihem tam a zpátky a prozměnu - NIC. Ale ani ťuk. Už si nevím rady. Napadla mě ještě cívka, ale kdyby byla špatná, tak by to zase neházelo jiskru ne? Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 17:00
Jméno: ludek-olaf
IP: uživatel14898
 Tak dneska jsem se chtěl do fichtla pustit, šlápnu na něj a jde na první. Tak fakt nevim
Datum: 10. června 2013 17:00
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
 Skus první vyměnit kondenzátor.
Datum: 09. června 2013 20:50
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ale ano, špatná cívka může házet jiskru. hledání závady provádíš postupnou výměnou dílů od nejlevnějšího k nejdražšímu - fajfka, svíčka, kladívka, kondenzátor, cívka..... až se rozjede, tak ten díl to byl
Datum: 09. června 2013 19:01
Jméno: rolf
IP: uživatel15646
 dobry den mam takovy problem poradte my někdo prosim včera jsem chtěl jet na babetě 210 nakoupit do obchodu jenom jsem vyjel z domu tak my z ničeho nic piska bud z motoru nebo z převodovky vubec nemam tušeni co to vlastně je asi nějaka zavada prosim o radu co to je asi za zavadu a jak si to mužu sam opravyt poradte my někdo prosim vas budu moc vděčny vubec nemam zdani o jakou zavadu se asi jedna přeju pěkny nedělni den
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 16:50
 takhlr ti nikdo nepomuze... odkud jsi?
Datum: 10. června 2013 16:50
 Zdar draci jak nejlíp dostat barvu z plechů??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 21:21
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Já to prostě opískuju v pískovacím boxu a paráda
Datum: 09. června 2013 21:21
 Opískovat...
Datum: 09. června 2013 7:07
Jméno: honza
IP: uživatel289
 čus mam problem pionýr je po renovaci nový komplet vyfuk, vzduch. filtr karbec čistej seřízenej předstih ale někdy se stane že nejde vytočit dusí se ale jinak někdy jede dobře směs je už nastavena na nejchudší a pořát, nevim s stim rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Môže to byť tom že celý airbox s filtrom je buď veľmi priškrtený alebo zase veľmi otvorený toto som mal na fechtlu po výbrus musel som to celkom ho utesniť a tak pobehať a ked si to kus sadlo tak potom nechať len tu trubku voľnú a tie otvori na boku zalepiť
Datum: 09. června 2013 11:13
 Zdravim, mám jawu 05 (1962) na ktoru by mal ist original karburator Jikov 2915, ale na spodku je puknuty takze z neho asi nic nebude a taky karburator uz neviem zohnat, ale mam aj 2 nove Jikovi 2917, no ked som namontoval 2917, tak trosku poklepe a ked pridam plyn tak ju zadusi, nemate s tym niekto skusenost? co by bolo treba ponastavovat? trysky som dal z 2915 (68, 38). Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 15:24
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Přesně jak říká Standa, musíš tam dát správné kolínko. Kolínko z 05ky je užšší. Problém je v tom, že emulzní trubici musíš mít v nejužším místě sání což by měl být difuzor karburátoru, jinak se ti nevytvoří potřebný podtlak a směšování nefunguje jak má. Kolínko z 20/21/23 poznáš na první pohled, protože za přírubou karburátoru má vybrání pro hlavičky šroubů, 05kové to nemá. Jinak, vytvářím soupis typů Jawa 05, mohl by jsi mi prozradit výrobní číslo tvojí Jawa 05 případně jaká byla nebo je originální barva??? dík
Datum: 09. června 2013 15:24
Jméno: standa
IP: uživatel15644
 Hlavně to chce sací koleno z j21 na jikov 17. Origo sací kolenoz j05 je v přírubě užší.
Datum: 09. června 2013 14:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mám též 05 z 62 roku a mám na ní karburátor 2917 a v něm trisku 60 protože s 68 to bylo přehlcený ale s tou 60 to taky není ono chtělo by to něco mezi 60 a 68
Datum: 09. června 2013 13:08
Jméno: pepa
IP: uživatel15496
 moc bohate narozdíl od 15 se na 17 musí naštelovat hladina viz stranky jawa 50 wz cz ..technika.... karburace 15 mm má hladinu danou na pevno za to 17 se musí ladit....http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 08. června 2013 22:20
 čau chcu se zeptat proč mi stříllí jawa 250 co stím ?? to sou strašny rany už mě to stve dík za rady !!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 18:58
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 no mě to na panelce dělal vyfuk a nakonec mi vyletěl tlumič byla to rána jako prase
Datum: 07. června 2013 18:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 nejčastěji předstih anebo vynechává zapalko..muže to být i karburací...
a kdyby to jen rvalo on jde benzín prostupuje až do laufu kde hrozí jeho vníceni a kladně tak mužeš někomu zabodnout kus výfuku do.....
Datum: 07. června 2013 18:55
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel15636
 môže to byť zapalovaním-predstihom, zmesou paliva alebo falošný vzduch
Datum: 07. června 2013 18:55
Jméno: emzet
IP: uživatel15207
 Zdar draci mám problem.Když příjdu k emzetě a otočím klíčkem tak mi skoro vubec nesvití ty kontrolky.Takže nejde nastartovat.Jde nastartovat jenom na roztrkaní.Pak zastavim kontrolky svití víc ale zase nenastartuje.Mám podezření na baterku ale nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 9:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a zkoušel si jí nabíjet jo?
Datum: 08. června 2013 9:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 jo je to baterka anebo bbě uzeměná baterka taky mžourají světla že? ale na 90 pro baterie po smrti místo 12 volt dává pod zátěží 8 ....
Datum: 07. června 2013 15:34
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau kryž sem dnes dokončoval motor na 21 tak sem dotahovl ten šroub (M5) co drží vačku tak sem ho ukroutil a zůstal mo vevnitř a vytahl sem jen část, tak se chci zeptat jestli to pujde ještě něak zpravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 23:13
 skus navrtat a použít vytahovák, ale opatrně aby se neponičil závit !
Datum: 06. června 2013 23:13
Jméno: RealTekK
IP: uživatel15630
 Nazdar draci, jsem v nouzi.. V sobotu je vyjížďka a já jsem se rozhodl, že na ní pojedu s opraveným motorem (Třískalo mi ojniční ložisko). Tak jsem motor rozebral a při jednom jsem vyměnil spolu s klikovkou i všechny zuby a hřídele z motoru, který jel dobře, ale nedržel volnoběh.. Dneska jsem to složil, ale motor jede bídně.. Strašně dlouho trvá než se dostane do otáček a nedrží volnoběh.. Zkoušel jsem různě poštělovat předstih, ale nepomáhá.. S karburátorem nic není, nebylo na něj ani šáhnuto a motor předtím jel jako ďábel a volnoběh držel krásně.. Nevím co s tím.. Jestli je to jen otázka výměny komplet převodovky za tu, co tam byla, zpátky.. Nebo to snad může dělat i blbá klikovka (zvoní, ale nekřape ložisko jak na té co tam byla). Můžete mi prosím Vás někdo poradit co s tím dělat.. Už si s tím nevím rady.. Moc děkuju.. RealTekK
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 19:21
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 Zkoušel si jiný karburátor ?
Datum: 07. června 2013 19:21
Jméno: RealTekK
IP: uživatel15630
 Předtim jsem přávě jezdil na 14ku nádherně.. Podle mě to nemá kde tahat falešný vzduch.. Jak jsem psal.. rozpůlil jsem to, vyměnil klikovku a komplet převodovku, koupil nové těsnění a složil..
Datum: 07. června 2013 9:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 ježkovi voči přoč si jen nezkusil vyměnit to ojniční futro něž davt kliku co zvoní a pulit dobrej motor... co když ti to jede býdně a vše chodí tak nezbyden než vše podotahovat skrz falešnej vzduch a asi nej řešení bude dát co nejmenší sekundár aby to aspon trošku táhlo... na dálku teško říct co s tím je ani nvm co vše si dělal... nic lepšího asi nevymyslím
Datum: 06. června 2013 23:43
Jméno: skoda
IP: uživatel12689
 čau kluci vím že to sem nepatří ale soused má za zahradou starou škodovku 100vku a já to chci prolízt ale ani nevím jak se otvírá zavazadlový prostor a jak se dostanu do motoru.. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 21:27
 motor v lz blatníku,předek vevnitř hrábni vedle lp podběhu.první 100 a 1000 mb stejně ale na druhé straně otvírání nádrže
Datum: 06. června 2013 21:27
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 motor otevřeš silným drátem, nebo i rukou když se dostaneš na spodek levé mřížky tunelu, vede tam lanko, já to otvíral jenom tak, protože páčka byla ulomená
Datum: 06. června 2013 19:52
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 no vcene nejni ale má sá uskalí v podobě ekodaně a v tom že koroze si vybýrá svou dan... jako inspiraci se podívej po fotkách modelu 120 s což je závodní varianta .. sám mám dosut 110r a ti auta maj něco do sebe doba hundertu asi teprve přijde podobně jak s embéčkem... pokut však toužíš po raritním sedanu doporučuji 110 ls le jestli seženeš pěknej..je to varianta s motorem z erka a 4 světlomety vyrobeno této verze bylo tuším do 50000 kusu a to nejni mnoho je to mín než kolik bylo erek.... no štastnou ruku při výběru vozu protože huderka má řadu necnostní ... osobně bych chtěl raděj fiata 850 cupe....
Datum: 06. června 2013 17:31
Jméno: skoda
IP: uživatel12689
 ale mě se ta 100vka líbí, chtěl bych si nějakou pořídit jen tak na nedělní vyjížďky a to že ještě není tak moc v ceně je jedině dobře.
Datum: 06. června 2013 15:56
 Ser na to alespon škoda 1000MB tohle je k hovnu na tuning na picu a na veterana ne kokot.erko to je neco jinyho.
Datum: 06. června 2013 14:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 k motoru lze otevřít haupnu i pokut hrabneš pod zadní čelo a najdeš pačku kde končí lanko a zatahneš za ní a zamek to otevře .... předek je horší ...
Datum: 06. června 2013 11:12
Jméno: oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj péro! Sem napiš:" 2beo@seznam.cz "!
Datum: 05. června 2013 22:11
Jméno: skoda
IP: uživatel12689
 jo tak díky, je to vykastrovaná 100vka naprosto bez interieru jsou v tom nějáky věci naházený koukal jsem na tu páčku u volantu ale nenašel jsem jí není tam ani tachometr, asi tam páčka ani není, co to je za rok dfakt nevím a škodovka není ani moje, ale je mi jí moc líto je celá shnilá a je na ní položená 120 škoda
Datum: 05. června 2013 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u motoru najdeš i rok výroby a přední kapotu otevřeš páčkou pod volantem u řidiče jestli je to stovka do roku 1972 tak bych měl zájem o nějaký díly kdyby byly na prodej
Datum: 05. června 2013 20:55
Jméno: Ondra
IP: uživatel13313
 kapota už nevim jak se otvírá, ale zadní dvěře (vstup do motoru), musíš otevří zadní levý dveře a tam je taková páčka, tim to otevřeš
Datum: 05. června 2013 20:49
 Zdar chlapy ,už si nevim rady na fichtlu je motor po GO všechno čistý ale problém příjde když ho nastartuju tak chytne a pak se rozjedu a když ho chci vytočit tak nejde (neni na něm vybrus) prostě to chvíli kucká a pak se chytne a když hodim dvojku tak se to udusí pokud nepodřadim a když bych na tu 1 jel pořád tak to taky chcípne ,bentin do plovákovky teče normálně jedině mě napadlo nemoh by to dělat blbej plovák? já už tet neměl čas tak sem to nerozdělával
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 7:06
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 vyčisti lauf
Datum: 06. června 2013 7:06
 jo zejtra ho du koupit bez filtru jel jak blázen
Datum: 05. června 2013 21:50
Jméno: víťa
IP: uživatel11601
 čau,mě to fichtl dělal taky,kup si nebo udělej novej filtr,pokud ho máš tak si kup nebo vyčisti trysky,pokud ani to ne tak si vyčisty výfuk...jinak mě nic nenapadá
Datum: 05. června 2013 20:34
 nemuže je novej ale už sem to vyřešil nedalo mi to a nakonec to bylo airboxem
Datum: 05. června 2013 20:23
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 ucpanej vejfuk..taky jsem to tak měl
Datum: 05. června 2013 20:12
|



|