Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím chci se zeptat při skládání motoru čz 125 476 nevím jak tam správně dát klikovou hřídel aby se nepoškodila nemohu nahřát ložiska jako u ostatních motorek protože to má gufera zevnitř. Nemá s tím někdo zkušenosti? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2013 12:38
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 osobně mi víc humpolácký přijde to tam rvát za studena nějakým vtlačovákem,uděláš hranku a končíš a že to jde udělat hranku
Datum: 22. června 2013 12:38
 To mi Pepo vysvětli co na mém postupu neni šetrného...Myslim že k motorum a motorkám celkově přistupuju dost pečlivě, a tohle mi připadá jako normální postup. Samozřejmě to nemůže prát horkovzduškou přímo na gufero, ale když to nahřeje s rozumem (jak už jsem psal) tak poškození gufera nehrozí. Když by ten postup byl humpoláckej, tak by ho asi takhle neuváděli v dílenské příručce, co myslíš?
Datum: 22. června 2013 7:49
Jméno: f
IP: uživatel15700
 Já bych to nahřál, narazil gufera a pak klikovka.
Datum: 22. června 2013 7:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14835
 jestli si hodhně pečlivej byl na to přípravek s takovím zajímavým nazvem ..vtlačovák..... klikové hřídele ...někde sem měl staženej seznam přípravku z netu..je to vlatně trub se šrobem ve kterem je závit stejnej jak na kolečko primaru....hpozor nesplet s vytlačovákem..tím se demontuje  JESTLI PEČLIVEJ NEJSI VIZ KOLEČKO
Datum: 21. června 2013 22:59
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 To by asi bylo nejlepší horkovzdušnou pistolí ze venkovních stran ne?
Datum: 21. června 2013 22:10
 Ložiska nahřát můžeš, ale s rozumem...
Datum: 21. června 2013 21:57
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar draci, mam velkej problém nemůžu k mustangovi ani za boha najít druhej techničák  mám jen ten malej.. a na stk potřebuji i ten druhej ne? nešlo by požádat aby mi vydali novej? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2013 21:18
 Já si teď vyřizoval duplikát velkého TP od auta, stačila občanka, malej techničák a 100kč...
Datum: 21. června 2013 21:18
 Takže ti chybí velký TP, bez něho ti STK neudělají, takže ti nezbyde nic jinýho, než zajít na úřad a tam ti za nějaký poplatek vystaví duplikát velkého TP
Datum: 21. června 2013 18:23
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 jen ten malej co je v odkazu v pravo dole
Datum: 21. června 2013 15:05
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
Datum: 21. června 2013 15:03
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 no jestli máš jen malinkatou knížku tak ta je braná jako malej a velej dohromady ... a jinak ti kopiji smo vystaví ale bude to docela drahý a blbý...
Datum: 21. června 2013 14:52
 zdravím chtěl bych se zeptat jestli něaká dobrá duše neví co je s pinckem když nechytýá ale jde tam jiskra i benzín potřebuju nutně poradit jinak se z toho už osypu :/ díky... Jinak je tam nová svíčka i kondík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2013 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel15699
 Blbej předstih,blbej předstih....každej hned řekne blbej předstih....na fichtlu ani nejde zapalování nastavit tak blbě,aby byl předstih tak blbej,že by to kvůli tomu nejelo !! Většinou je namrvený kladívko,izolace,kondik,skrat,cívka,svíčka,fajfka atd... pokud je zapalování natočený někde mezi dorazem a dorazem,tak je tam nějakej normální předstih a pokud jsou v HU 4 desetiny na kladívku a nešmajdá vačka,tak to musí jet i kdyby nechtělo...a musí to jet dobře! Muže to hůř chytat či kopat a nebo to jede naprd do kopců,ale musí to jet dobře a motor musí jít pravidelně. Tak asi tak,to jen moje poznámka k věčnýmu omýlání "problému s předstihem"
Datum: 21. června 2013 12:49
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 bud blbej předstih anebo karburace.... stříkni benzín pod svíčku a pokut naskočí a vzdechne je to karburator jestli nepujde znova nastav předstih....pokut ten motor jezdil měl bys tak eliminovat zavady jiskru to má ... směs taky motor schopnej zas tak moc věcí nezbyvá
Datum: 21. června 2013 11:00
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 svíčka mokrá ?
Datum: 20. června 2013 16:15
Jméno: Hašlerka
IP: uživatel15692
 Zdar, uhýbal jsem autu a vlítl jsem s babetou 210 do díry a dostala ránu. Od tý doby v ní chrčí, asi od 10km/h výš, v tahu hlasitěji. Odpojil jsem z kopce náhon a drnčelo to furt. Nejspíš někde v zadní části motoru, ale nejsem si jistej. Co by to mohlo být? Nechci rozebírat celej motor, vybavení na to mám jinde, než zrovna existuju (stahovák na ložiska) 
Jinak jede moc pěkně, normálně při cestovní rychlosti 45 mi žere 1,7l/100
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2013 23:43
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 zkus odpojit pohon od motoru a pak někde zkus projet babettu z nějakeho kopce bez motoru a uvidiš jestli to je nebo neni motorem ale zda se mi že motorem to nebude bude to něčím jinym jak by se mohl nějak rozbít motor
Datum: 20. června 2013 23:43
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Draci můžu jít na STK s motorkou která není na mě napsaná? je na tátu ale táta má uplně stejný jméno jak já můžu tam jít místo něj já? není to věkově omezený? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2013 15:23
 Konny ® máš pravdu jenom napůl na stk ti to napíšou na koho si řekneš
Datum: 23. června 2013 15:23
 Buď máš starou knížečku, které plní funkci malého i velkého techničáku, nebo už máš nový velký TP a k tomu malý TP...
Datum: 20. června 2013 14:10
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Jo jo díky moc a je možný že nemám k mustangu velkej TP ale jen malej? nemůžu ho nikde najít
Datum: 20. června 2013 14:01
Jméno: standa
IP: uživatel15694
 Přesně jak píše Konny....STK muže dělat kdokoliv komukoliv na čemkoliv jen musí mít potřebný doklady(malej + velkej TP,+ u auta kartičku na emise)....
Datum: 20. června 2013 12:49
 Marek Frolka píše kraviny, normálně tam příjdeš a uděláš STK, nikoho nezajímá, že nejsi majitelem vozidla, ty platíš, ale STK bude normálně napsána na majitele vozidla, kterého si vyčtou z techničáku
Datum: 20. června 2013 12:30
 Občanku stačí mít svojí, TK může udělat kdokoliv...
Datum: 20. června 2013 8:50
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 dobře  jako myslíš tátovu občanku nebo moji? díky
Datum: 20. června 2013 5:51
Jméno: Marek Frolka
IP: uživatel12275
 Normálně stačí mít občanku  newím jesli i řidičák ale normál bezproblémů s autama kamaradu jezdim na stk a nikdy nebyl problém
Datum: 19. června 2013 21:29
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar draci, našla by se dobrá duše která by mi mohla vyfotit zapojení hlavního spínače na fichtlu? a třeba i jak je zapojená přední žárovka? moc by mi to pomohlo. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2013 23:46
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 myslim že na tom nic neni tady maš hafo schemat jak to zapojit, https://www.google.cz/search?safe=off&q=schema+pionyr&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.48175248,d.Yms&biw=1280&bih=699&um=1&ie=UTF-8&hl=cs&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=tHfDUZTQIMfZtQaq1YCgDQ#facrc=_&imgrc=Qhf6RMYCIaFe8M%3A%3BHn1_4gqhb_QFyM%3Bhttp%253A%252F%252Fmedia1.jex.cz%252Fimages%252Fmedia1%253A4b08199012887.png%252FEl.%252520schema%252520JAWA%252520PION%2525C3%25259DR.bmp.png%3Bhttp%253A%252F%252Fjawastroj.jex.cz%252Fmenu%252Fel-schema%3B1213%3B866
Datum: 20. června 2013 23:46
Jméno: Milan
IP: uživatel15659
 Ahoj, chci se zeptat jestli půjde tato dvouklíčovka na čz 175/487.0 mám klasické staré vidle, né ty nové 180/487.3 jak jsou zde na fotce - ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/107.html ) pokud vím, tak jsou 2 typy dvouklíčů a na tu moji někdo po bouračce nabastlil jednoklíč, tak to chci uvést do původního stavu ...
Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2013 11:11
 Ne tahle ti na 487 pasovat nebude
Datum: 21. června 2013 11:11
 Nazdar draci měl bych tu jeden dotaz.. Nevíte náhodou jestli by šli přední vydle z jawy 175 nebo 250 dát na pionýra??? a takky jestli by na ně šlo nějak nasadit fichtlácký kolo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2013 16:31
 asi jinej gang,na dvaapůle kotouč a 17kolo....
Datum: 21. června 2013 16:31
 ty vidle nwm, ale na kolo by si asi musel udělat a přivařit takové to očko, jako je na předních vidlích od fechtla (záchyt reakce, nebo jak se to jmenuje) a nechat si udělat středící trubičky. páč je tam původně 17palců s kotoučem, takže asi bude širší. ale je to jen teorie, v praxi jsem to nezkoušel
Datum: 21. června 2013 11:57
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 čus draci tak jsem úspěšně zapojil hlavní spínač na mustangovi ale problém je že když otohčím čudl do leva měl by motor zhasnout ale právě v té poloze mi svítí světla a když ho dám uplně doprava tak mi to zdechne ale právě na této poloze by to mělo svítít neví někdo jak to udělám aby to bylo správně? jestli jsem nemohl prohodit nějakej drátek nebo tak něco? doufám že se najde nějaký hodný člověk který mi poradí. předem moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2013 17:53
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 no prostě jsi to asi udělal přesně obráceně
Datum: 19. června 2013 17:53
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 péro : jak to myslíš zrcadlově? nemohl by mi to někdo vyfotit jak to má zapojený? aby to šlo vidět ? a třeba i přední řárovku jak je to zapojený? díky moc
Datum: 19. června 2013 14:27
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 mohl by to bejt přehozenej ten plíšek v té spínačce....osobně bych ho zkusil otočit co to udělá....celý to drží pohromadě jen za jednu závlačku ta se oddela a vytáhněs tu páčku otočíš plíšek a složíš..za předpokladu že je to dobře zapojený mě nic lepšího nenapadá....hodně štěstí
Datum: 19. června 2013 14:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zdá se mi že jsi celej vypínač zapojil zrcadlově
Datum: 18. června 2013 21:11
 Je to celý nějaký divný, zkus to ještě jednou pořádně podle schéma projít, někde to bude blbě zapojený, když máš chcípání na pravé straně... Co se týká té žárovky, tak ty 2 kontakty nemůžeš spojit, protože jeden je na dálkové vlákno a druhý kontakt je na potkávací vlákno, obě vlákna ti pionýr neutáhne a ve výsledku by to skoro vůbec nesvítilo. Pokud se ti ta objímka nezdá, tak kup novou a máš vystaráno
Datum: 18. června 2013 20:47
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 no já to tak právě nechci nechávat sem zvyklej na to že chcípám do leva ale myslím že všechny drátky sem zapojil dobře prostě podle schématu ale zítra si stim ještě pohraju. jo a když mám takovej ten držák jakoby na žárovku a je tam ten drátek taková pružinna a na tom držáku jsou 2 kontakty co se dotýkají na žárovku a můžu ti spájet dohromady? protože ty kontakty na tom držáku jsou strašně povolené a nejde to připevnit aby to drželo a jedu a jak to drncá tak se to pohne a nesvítí protože mi tam ta žárovka nesedí a musím ty kontakty na držáku hodně potočit nevím čím to je
Datum: 18. června 2013 19:53
 když ti to funguje, neser se do toho s prominutím  prostě budeš zdechat doprava
Datum: 18. června 2013 19:19
 to je otázka, zkus je třeba mezi sebou prohodit
Datum: 18. června 2013 18:31
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 jak zjistim jaky mam zapalovani jestli 30W nebo 20W ? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 20:57
 je to napsane na statoru nebo tak že tak sou dvě cívky spojený drátem dohromady
Datum: 17. června 2013 20:57
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:11
 Když jsi zkoušel všechny kombinace, tak to zkus jak píše ''péro'', pokud bude žárovka svítit, tak máš problém v drátech
Datum: 17. června 2013 22:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus vzít na zkoušku žárovku a připoj jí natvrdo na cívku jestli ti jde vůbec proud z cívky
Datum: 17. června 2013 21:50
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 no jo jenže ať zapojuji jak chci tak pořád mi nesvítí světla  už si nevím vůbec rady
Datum: 17. června 2013 20:27
 I když tam ty čísla nemáš, tak se to dá podle schéma zapojit, tam je většinou ten spínač namalovaný
Datum: 17. června 2013 20:11
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 no ja tam prave u těch kontaktu ty čísla nemám
Datum: 17. června 2013 19:20
 Na hlavní spínač se dívej vždy ze spodu. U každého kontaktu je navíc napsané číslo pro lehčí zapojení podle schéma, ve kterém jsou ty čísla u každého kabelu uvedeny
Datum: 17. června 2013 18:20
Jméno: Sacharid
IP: uživatel11057
 Čus, mám problém s Babettou 210. Prošla GO motoru a když jsem jí zkusil nastartovat tak po chvilce přemlouvání chytla a běžela. Následně už jsem jí nemohl moc rozchodit vždy jen blafla a zdechla, následně začla střílet do výfuku a do karbecu. Zkoušel jsem předstich, ale už si ani neškytne, svíčka je mokrá jiskru hází (nevím jak silná má být na bábě jiskra, ale oproti fichtlovi jeto mrcha spíše žlutá slabá). Nenapadá někoho kde by mohl být problém? Šlapat jak vůl v tomhle vedru mě dává zabrat
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 16:36
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 zdar draci mám problém s babetou 210. když ji nastartuji tak je furt pod plynem jenže šroubek volnoběhu je uplně povolenej a lanko je taky akorát. po rozjetí se dostane na rychlost cca 30 km/h ale nechce zařadit dvojku. prosím poradtě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 16:19
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar .. jak už jsem tady psal o nakopávačce na mustangu zda projdu na STK.. tak ví někdo co se všechno běžně kontroluje abych věděl na se se zaměřit než to tam dovezu? ještě sem nikdy nedával pincka na technickou takže fakt nevím . za každý příspěvek díky !
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 20:14
 Výstražná vesta už není potřeba? :-O Před 2 roky, když jsem si kupoval silnější mášu, tak musela být i vesta (kupoval jsem ji i do pincka), pak jsem o to už nestaral, takže se možná pletu a už nemusí být...
Datum: 17. června 2013 20:14
 vestu??
Datum: 17. června 2013 18:46
 Na STK kontrolují, jestli svítí, troubí, brzdí, zda nemá velkou vůli v předním kole, pneu jestli nejsou sjetá popř. zda máš lékárnu a vestu
Datum: 17. června 2013 18:23
 no, fichtl nevim, byl sem se simálem, ale asi to bude stejný... svítí, brzdí, troubí, nechčije z toho potokem benál a olej, nic neupadne... dál mě už nic nenapadá. (a taky záleží na tom, kam jedeš na STK - kámoš jel s 05, nic moc stav a krásně mu prošel, páč chlapík měl doma taky fichtle  )
Datum: 17. června 2013 15:40
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Zdar draci prosím o radu, Jawa 21 - Když jedu na trojku po rovině nebo do mírného kopce na plný plyn tak motor jede jak fík, ale když jedu do prudšího kopce na dvojku a držím plnej tak po cca 50-ti metrech motor vadne ( žádné cukání, pálí pravidelně ) to při rychlosti okolo 40km/h. Musím mu povolit a pak se zase rozjede. Díky za případné info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 14:11
Jméno: šnek
IP: uživatel15666
 podle mne je to moc bohatá směs, takže bych posunul jehlu o jeden zářez dolů
Datum: 17. června 2013 14:11
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar draci  chtěl bych se zeptat.. chci dát mustanga na techickou a potřebuji vědět jestli bude hodně vadit když nefunguje startpáka za par dní mam jít na technickou a včera se museli ožvejkat poslední zuby. co myslíte? projde mi to tam? kdo o tom něco ví a má zkušenosti tak budu rád když poradí .. jinak díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 7:53
Jméno: standa
IP: uživatel15674
 Vraž pod nakopávačku 1-2podložky,jak bude startpáka povytažená tak bude zabírat zbytek zubů
Datum: 17. června 2013 7:53
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 když vidim lidi semtam na pinckovi tak snad každej to roztláčí, myslim si že to bude docela jedno pokud bude jinak OK ten pincek
Datum: 16. června 2013 22:14
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 ja s tim taky prosel. u pincku je to zcela bezna vec, takze si myslim, ze jim to nevadi...
Datum: 16. června 2013 22:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 měl by si s tim normálně projít... řekneš, že do toho musíš drcnout, jinak kto nechytne...
Datum: 16. června 2013 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já s tím prošel
Datum: 16. června 2013 21:18
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 co prosím tě myslíš tím určitě ne? určitě mi to neprojde nebo určitě to vadit nebude? díky za upřesnění díky
Datum: 16. června 2013 20:52
Jméno: igor
IP: uživatel15507
 určite NE ...
Datum: 16. června 2013 20:44
 mam babettu 207 1 mesic jsem nani nejezdil dneska jsme prisel a nejde to nastartovat jiskru to haze a benzit nam tece tak kde je chyba ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2013 10:50
 Nazdar draci, se startováním Babety problém nemám, protože tam je zapalování OK, takže pokud nechce chytit je to svíčka, nebo karburátor. J8 mám nyní jiný problém, známému jsem rozchodil Babettu 210, ale nechce řadit dvojku, nebo, když už ji zařadí trvá strašně dlouho, nebo až, když jede k komce. Motor sílu má, ale dvojka nechce přeskočit. Poraďte prosím co s tím. Dík Martin.
Datum: 18. června 2013 10:50
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 u 207 nemusíš ani vyndavat svíčku stačí vymačknout dekompresor a skusit naplnit válec směsí..... lepší by bylo ale vstříknout trošku benzínu pod svíčkua motor spustit sesytyčem jinak todle musim dělat u sve 210 po delší odstávce pravidelně....
pokut je zavada motor zapalování nenastartuješ ani se vstříknutím
pokut je to v karburaci motor po chvíli vzdechne a nenatočíš... u mě jak to chytne tak už chodí jen má rada svuj ritual... krásná věta na to byla má dlouhé sání
Datum: 16. června 2013 14:20
 Ahoj máme 210 doma ale taky nechtela startovat a bylo to plovákovou komorou,tak se zkus podivat na plovák jestli tam dobře drží popř.vyčistit trysky v karbecu a spravně seřídit karbec. Dál bych zkusil jinou svíčku a pokud ani to nepomůže tak vyndat svíčku několikrát jí prošlápnout bez ní a pokud by ani tak nechytala tak zkusit z kopce roztlačit v nejhorším případě shodit ze skály =)
Datum: 16. června 2013 12:19
Jméno: rolf
IP: uživatel15646
 dobry den mam takovy dotas netěsni my pist a pistni kroužky ve valci na babetě 210 a hlava valce 2 milimetry nedoleha k valci neni to duvod toho že my nejde nastartovat až si s tim fakt nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2013 9:00
Jméno: rolf
IP: uživatel15646
 dobry den nemuže to byt špatnym předstihem nebo někde ucpanym vyfukem opravdu už si nevym rady
Datum: 18. června 2013 9:00
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 hlava dolehá jen v těsnící rovině v místech žeber je tam mezera... prostě vytoč svíci ucpy díru prstem a šlápni jestli to aspon tlakuje.... pokut jo je kupa ukonu a babeta je na nastavení vrlmi citlivá .... pokut to vubec nefouká máš špatně nasaznu hlavu
Datum: 16. června 2013 12:53
Jméno: Pepe
IP: uživatel15670
 Zdravím, mám již nějakou dobu problém s mustangem. Téměř nechce jet, po chvilince začne chcípat a nohou musím přidržet sání benzinu. To ho chvíli nakoplo a po okamžiku zase. Jenže teď už nepomáhá ani to. Karburátor se dával nový, s hadičkou a kohoutkem problém není atd. Není to nic základního, nevím si rady :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 22:45
 Ahoj měl jsem stejný problém a stačilo na tlumiči sání lepenkou zalepit 1 nebo 2 otvory. Tím zvýšíš odpor vzduchu a obohatíš směs - stejný efekt jako když přidržíš sání benzínu. Ozvi se mi prosím jak to dopadlo.
Datum: 25. června 2013 22:45
 nastav hladinu v plovákovce
Datum: 15. června 2013 19:25
Jméno: krmda
IP: uživatel13182
 dobrý den mam takovy problem, kdyz projedu nejakou kaluzí tak mi asi po deseti metrech zacne kuckat motor a nakonec chcipne nevite cim by to mohlo byt, este nemam moc zkusenosti.Za kazdou radu dekuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2013 13:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Já věděl, že mě to negdo objasní! Toťkaj mě na mojí Motorečce JAWA 250/592 opadaly žebra z válca! A ono to bylo tým, jak sem fukl do tej kaluže! Taky mě to mohlo napadnút hneď! Ešče, že sem si to tady přečtl! Zasej se mračí. Rači budu doma! Třetí válec uš nemám!!! A nakonec bych zapoměl. Pravdu má Honda248! Toš tak!
Datum: 16. června 2013 13:54
 je to blbost
Datum: 16. června 2013 11:27
 Pro čezeťáka: no stát se to muže beru velkou louži ne nákou loužičku na silnici tak je to možný když se to prudce schladí
Datum: 15. června 2013 23:06
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 nebo ti nateče voda do fajky  pak to kucká a chcípne
Datum: 15. června 2013 17:13
 zadřít válec po projetí kaluže? no nepovidej
Datum: 15. června 2013 14:26
Jméno: muhehe
IP: uživatel15032
 Zdarec na pionýru mi to dělalo také a bylo to tím, že šla voda k zapalování takže mám oblepený pravý víko a je po problému.
Datum: 15. června 2013 13:43
 Tak nejezdi kalužema a chcípe ti to páč ti tece do karbce voda a louží se nejezdí rychle protože když bude velká tak ti to vohodí válec a jen tak náhodou to mužeš zadřít nebo ti rupne hlava toť asi vše
Datum: 15. června 2013 13:37
|



|