Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: alan
IP: uživatel15624
 cau draci potřebuju radu, dnes sem přitáhl babettu (207) a nehází jiskru .. odpojil sem ty dva konektory od indučky (15. 1.) a píchl tam multtimetr a když sem to rostočil tak to ukazuje 7.8 - 7.9V, ale když to napojim na indučku a změřim to tak to neukáže ani tuk .. nejaká rada co s tim ? muže to dělat tiristor ? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 11:34
Jméno: pepa
IP: uživatel15116
 ja bych si spíš ten tiristor od někoho pučil a odzkoušel vim že je drahej a nejni jistota ja sam mám 2 babetky .... vím že to zapojovali i nějak natvrdo bez něj...ale schému nemám... máš všude ok kostry? nejni to orezle ta kostra u nádrže..olešti kolektory aby tam nebyl studenák....
co to skusit roztrkat? nechytne?
Datum: 30. června 2013 11:34
Jméno: alan
IP: uživatel15624
 zkoušel sem 3
Datum: 29. června 2013 17:07
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
 jinou indučku??
Datum: 28. června 2013 21:39
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar draci moje babetta 210 nějak ztrácí výkon ještě před 2 týdny jezdila 50 a teď zní vytáhnu sotva 40 dneska sem vyčistil celej karburátor trošku to pomohlo ale pořád to není ono. čím to bývá? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 21:19
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 hele nevim proč to dělá ale mam na babetě a muj kamoš samej problem neni to že by netáhla ale jeden den z ni vytahnu třeba 55km/h a na druhej 45km/h a taky nevim co by sni mohlo byt a ředim poměr 1:50 ale možna to chce vyčistit vyfuk jinak fakt už nevim protože vyfuk sem čistil nedavno
Datum: 27. června 2013 21:19
 a co výfuk, svíčka zapalování? a kolik mažeš?1:33? 1:40 ? nebo snad 1:50?
Datum: 27. června 2013 20:49
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 jo mate prevdu byl rozbity automat razeni a ted bych potreboval poradit jak poznam cislo pistu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 19:58
 Honzo prosím odpovídej sem a nezakládej stále nová témata. Jinak výbrusy jsou po 0,25mm. Osobně bych sundal hlavu, očistil píst a podíval se co je tam vyražené...
Datum: 27. června 2013 19:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 písty jsou podle výbrusu po 0?2 mm čistej nulovej výbus je vždy 00 první výbrus je válec o pruměru o 0,2mm víc.... na nic jineho se dnes nehraje.... prostě změř valec hned pod hlavou a uvidíš....
Datum: 27. června 2013 15:43
Jméno: maro
IP: uživatel15646
 dobry den moc prosim o radu nestartuje my babeta210 ani tuk opravdu už nevim čim to muže byt všechno jsem dukladně zkontroloval vypada už tam všechno v pořadku a přesto to nejde nastartovat ani to trocha nenaskoči fakt už nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 ona venku z valce jiskru davat muže ale jak je tam to forový cdi tak pod tlakem už to směs nezapalí stěžejní je pak podlití... eliminuješ tím ze hry karburaci..a máš o třetinu mín starostí víš že ti na hledání zbyl jen motr a zaplko... zapalko na babetu se moc opravovat nedá jen měnit věci za odskoušene.....
pokut zabředneš do elektra u babety je samostatná věc tyristor je drahý proto ti radím ho od někoho pujčit...
pak klasika se jde od svíčky takže svíčka fajfka kabel indučka a nezapomenout skouknout kable a oleštit koncovky...
no a pak motor ale pokut se to točí moc tomu být nemuže.....
jsou tam jen trochu víc namahana gufera protože to pod spojkou nejni v oleji....
takže pod zapalkem je vyměněno za 10 minut a pod spojkou je potřeba mít stahovák......
o karburaci je zde odkaz na stranky o babetě a tam je to popsane docela dobře....
kdyžtak se na ně podívej ...
napadá mě skoušel jsi to roztlačit??????
Datum: 27. června 2013 16:21
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 zkontroluj jestli svička dava jiskru, a pak jak řika pepa střikni benal do valce a uvidiš
Datum: 27. června 2013 14:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15123
 já bych si od nkoho pujčit tiristor je to věc navíc kde muže být problem...jinak klasika skusit štříknou beno do válce a pokut naskočí je to v palivový sostavě jestli neslíbí tak motor elektro..
Datum: 27. června 2013 7:35
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdravim mam takovy probem pulil jsem motor pro vycisteni a kdyz jsem ho dal do hromady tak chci tam dat jednicku tak nejde ale dvoujka jde nevite cim to muze byt? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 21:22
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 pokud máš 1 ku jako neutrál tak si otočil kolečko 18 z kamenama ke karteru
Datum: 26. června 2013 21:22
Jméno: Jakub
IP: uživatel15730
 Dobrý den, nejspíš bude špatný řadící automat.
Datum: 26. června 2013 13:18
 Čus všem.Prosím o radu.Jedná se o mustang.Nastartuji,běží,nechám ohřát a na volnoběh mírně nepravidelný běh,ale točí dobře.Na stojánku se zdá pří řazení a použití všech rychlostí výkon.O.K.Při samotné jízdě nejde vytočit a ztrácí výkon.Prostě to vůbec nejede,na plyn nechce moc přidávat.Musím mu pomoci přes spojku.Nová spojka,výbrus,píst a kroužky,ložiska,gufera,karbec,seřízený předstih,čištěná nádrž,jehla na druhém od vrchu.... Prostě už nevím.Případné odpov.prosím přednostně ně "amerova@cmail.cz"Děkuji,Jarin.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 12:26
Jméno: standa
IP: uživatel15728
 Zkus sundat víko filtrboxu,pokud to bude ok,tak je to moc uškrcený a přidělej nějaké díry do těla filtrboxu ... BTW: jaká je tryska? 68 ? 72? 72 je u seriovky moc na gumovej chobot mustanga.....
Datum: 26. června 2013 12:26
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 vyčisti si výfuk....teš občas to dělá nedotejkající benzin z kohoutu teče ale ne dostatečne mnoštví aby ho měl motor dost a dal plný výkon... ale vzhledem k tomu že si něco řešil tak skus lauf
Datum: 25. června 2013 22:02
Jméno: orlando
IP: uživatel15646
 dobry den mam takovy dotaz muže byt netěsny pist s vuli pul milimetru ve valci duvod proč my nejde nastartovat babeta210 a nebo když netěsni gufero na kliovce u rotoru za odpovědi předem děkuji přeju pěkny den
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 23:22
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Jestli je vůle kolmo na osu čepu, tak to tolik nevadí. Pokud tam nějaký gufero ještě je, tak by motor měl nastartovat
Datum: 25. června 2013 23:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 máš o výbrus menší píst ..co výbrus cca O2mm rozdíl od válce u tebe to jsou 2 výbrusy...ale slíbyt by to s ním mělo ... to fufero je jasny nemuže ti lítat směs z motoru ven....
za mě narzit nove gufero a raděj dát valec na výbrus....pokut máš peníze ....
Datum: 25. června 2013 20:05
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Pre obydva dôvody to môže byť ....
Datum: 25. června 2013 19:06
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 JAký je prosím rozdíl mezi Babetta 210 a Babetta 215? vse co o ni vite prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 20:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 myslím že jí maš docela zachovalou ....45 bych řek že je solidní výsledek ... ten rychloběch co je jakoby 2 je docela príjemnej .. ale o moc rychlejší to nejni jen že se ti uleví motoru ... a potitově je to dobrý i když t honí nasraně pes ... mu najednou začneš ujíždět a to potěší.... že
Datum: 25. června 2013 20:54
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 215 mám doma. Na vzhled úplně stejný s 210, jen tam druhá rychlost chybí. Jede tak 45. Nikdy jsem na žádný jiný babetě nejel, ale tohle je fakt jen takový kolo s motorem.
Datum: 25. června 2013 18:49
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 jestli si pamatuju dobře chytrou knížku model 215 je nahrada po jednodužším stroji podbně jako 207 protože klasický 2 stupnový automat měl pověst poruchoveho .... proto aby to napravili udělali jen jednorychlostní verzi pro zakazníky co si to koupily..... prakticky bych to ani nechtěl protože to pojede polovic a motor se musí víc vytáčet....takže zas žadne terno.... je to stroj co vznik na požadavek trhu ale přínosnější by asi bylo koupit si za 1000 207 než 215 byt má rok výroby 93 a víš...babeta je na pořízení a díli docela drahá ....rozhodnutí je na tobě každopadně zachovalá a fungující 210 je na jízdu parada jede to 50 do kopce nemusíš přišlapovat ... jen to chce při nakupu vybírat z víc stroju nebrat první či zbytečně lacine stroje ..... přeč jenom to nemá 3 ozubená kola kola v řadě jak jednorychlostka... jsou tam nějake ti chujoviny navíc a stojí za to ..
Datum: 25. června 2013 16:18
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 ti říkám 215 nakopávačka A JEDNORYCHLOSTNÍ ..TJ NEMÁ 2 STUPEN...OK?
Datum: 25. června 2013 16:06
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Babetta 225 má nakopávačku, ale nikde nic psan o Babetta 215 není, tak ja kto teda je?
Datum: 25. června 2013 15:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 vzhledově podbný ale 210 má 2 rychlosti a šlap adla a 215 má nakopávačku ale zas jen 1 rychlost.......
Datum: 25. června 2013 14:47
 Čau, zase se ptám  . Mám Mustanga. Nahodim ho je s čistou svíčkou (vyčištěná chvíli předtim). Když ho chci znova nakopnout tak nechytne. Karbec čištěný a palivovej ventil taky. Svíčku sem už zkoušel vyměnit a nepomohlo to. jehla 2 zářez shora. Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 9:56
 hladinu jsem seřídil a nic se nestalo.
Datum: 27. června 2013 9:56
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 zkus poštelovat hladinu na jednom pincku kteryho sem ted dělal byl tenhle problem
Datum: 24. června 2013 23:30
Jméno: dent
IP: uživatel15207
 čus draci chci se zeptat.Na emzetě mam zvohlej ráfek.Tak znáte to jede se rychle šutr a je too  Chci se zeptat jestli se to dá nějak vyrovnat ten ráfek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 17:47
 Jestli to máš do terénu a nemáš oko z kašparovy kravy tak vem gumovou palicu a pohrej si s tím, pokud to teda není zohlý nějak moc ..
Datum: 25. června 2013 17:47
Jméno: pepa
IP: uživatel14712
 myslím že se budeš muset placnout přez kapsu a sehnat starší ok kolo nebo nechat znovu vyplest na nový ráf...... osobně bych honil po netu jine kolo a doufal že budeš mít štastnou ruku ..mz je dostek za veterána to chtěj jen východní němci ...
Datum: 25. června 2013 15:00
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Koupím Babettu ve zlínským nebo olomouckým kraji, možná i okolo Kyjova.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 17:00
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Tak se koukni na motoinzerci nebo se zeptej u vás ve vesnici.
Datum: 25. června 2013 17:00
Jméno: Mat
IP: uživatel15717
 zdravim potrebuji radu ohledne fichtla studeny vsechno v poho a jak se zahreje tak ma diru v plynu proste se jqkobi pridusi a az pk roztoci. cim to muz byt? svicky jsem zkousel jine, kqrbes vycisten ale to by to delalo i studeny n? je po vybrusu. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2013 18:42
 Zkus kondenzátor.
Datum: 26. června 2013 18:42
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar draci, potřebuji poradit ohledně mustanga,, jak je na spojkovym koši ta matka ktera to drží tak byla dost poškozená a musím jí vyměnit jenže u nás v žádne mototechně ji nemají a ani prý mít nebudou. takže se ptám zda by tam šla dát obyčejná matka? vadilo by to? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Jednoduše. Pošle ti prachy na účet a ty to pošleš obálkou. Klasika...
Datum: 25. června 2013 14:54
 tu matku tu mám akorád jak to posla aby te to nestalo jak pulka fichtla......
Datum: 24. června 2013 22:43
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Jako určitě bys ju tam dostal na tu hřídel, ale přes závit, jelikož je hřídel z kaleného materiálu.. takže bys hřídeli neublížil jen matce  , ale toto je taková fušérská práce
Datum: 24. června 2013 19:07
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Nešla,má to jemný stoupání závitu. Tak kup novou tady.
Datum: 24. června 2013 16:36
Jméno: Daniel
IP: uživatel9676
 Mám takový dotaz, když jedu na mustangovi v nízkých otáčkách tak jede krásně ale jak se ho pokusím vytočit tak žačne cukat, vynechávat a už jednou mi to střelilo do výfuku a nevím co s tím je měnil sem pohyblivou část kladívka na zapalování, vačku a trysky v karbecu (dal sem originální) Mustang je asi 200km po výbrusu, ale před výbrusem to taky blblo dělalo to to samí. Poraďte kdokoliv cokoliv co pomůže už si nevím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 21:05
Jméno: Daniel
IP: uživatel9676
 kohoutek a gumička všechno nové a čisté  zkusím ten předstih díky
Datum: 24. června 2013 21:05
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Co vycistit nadrz, kohoutek, a gumicku v kohhoutku.
Datum: 24. června 2013 20:06
 seřid si předstih
Datum: 24. června 2013 17:22
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 zdarec draci už jednou jsem sem psal ohledně mé babety ale nikdo mi neporadil. mám problém s babetou 210. když ji nastartuji tak je furt pod plynem jenže šroubek volnoběhu je uplně povolenej a lanko je taky akorát. po rozjetí se dostane na rychlost cca 30 km/h ale nechce zařadit dvojku. prosím poradtě
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 20:22
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 vše je krasně dotaženy a utěsněny. ted začala mít i takovej hodně kovovej zvuk. připadá mi to jako by se vymlelo nějaky ložisko na klice. může ta dvojka vypadávat kvůli těm ložiskům?
Datum: 24. června 2013 20:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14686
 ja bych skusil opravit aby to rádně chodilo motricky do spojky bych nezasahoval zatím protože ono je možný jak to bere faleš a netáhne že to tu 2 prostě neveme a spadne tam zpátky 1 jedine při jízdě z prudkeho kopce poznáš že tam je 2... takže si kup stahovák a gufera ..ti u báby nejsou v oleji a dost trpý jak se jim nemažou bříti udělej je jak pod zapalkem tak pod spojkou
a uvidíš.....
Datum: 24. června 2013 11:41
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 nebo možna něco se spojkou, rozběhova čelist to bych zkouknul tak ty velke pakny a pravem bubnu, jinak taky i ten falešnej vzduch
Datum: 23. června 2013 22:32
 nepřisává ti to někde vzduch to by tomu vysokymu volnoběhu vodpovídalo
Datum: 23. června 2013 19:05
Jméno: Stano
IP: uživatel15711
 Zdarte fichtláci, začal mě zlobit můj stroj. Můj problém je následující: fichtl po rostlačení nemá žádný volnoběh (musím mít skoro plný plyn), a ani tolik netáhne. Odtrh atd by měl být nastaven dobře (dle mého) . Zkoušel jsem vyměnit: kondenzátor,ind cívku. A dále pak vyčistil komplet celý karburátor. A stále beze změn. Motor se automaticky přehřívá, když ho musím mít stále v otáčkách. Neměl by někdo tip v čem může být problém ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 21:11
Jméno: Stano
IP: uživatel15711
 díky za tip, ale motor byl po GO . Tak jsem nakonec vyměnil cívku v motoru (byla nejspíš proražená) a zdá se to být teď O.K
Datum: 25. června 2013 21:11
Jméno: bubik06
IP: uživatel15712
 gufera na klice jsou na večnosti a přisává to falešnej vzduch.
Datum: 23. června 2013 19:42
Posl.aktualizace: 23. června 2013 16:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Ano
Datum: 23. června 2013 16:18
 Zdarec Draci! Ma problem u pincka po delsim projeti cca tak 5 km se zacinal dusit a nechtel jit do otacek proste nechtel jet nevim co stim... vycistil jsem svicku a trysky a benzin tam taky tece krásně poradte prosim.....dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2013 15:44
Jméno: pepa
IP: uživatel15402
 skuz idučku
Datum: 23. června 2013 15:44
Jméno: Jirka
IP: uživatel15704
 Mam problem na mustangovi, jde nakopnut na poprve max na potřetí jak teplej tak studenej. Na neutrál jde vytocit úplně na max, kopnu za jedna ta jde taky do max, kopnu za 2 a hůůů jako by se dusil, kopnu jedna zase jede jak ďas. Maximálně na rovině to taknějak jde ale za tři tak z kopečka. Nevíte prosím náhodou co to může býti???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2013 22:40
Jméno: pepa
IP: uživatel15151
 malej předstih?
Datum: 23. června 2013 22:40
Jméno: Jirka
IP: uživatel15704
 Barvu ma takovou tmavě hnědo červenou. Ještě jedna takova věc je, že se docela přehřivá. Svíčka brisk N15C.
Datum: 23. června 2013 17:44
Jméno: pepa
IP: uživatel15402
 jakou barvu má svíčka?
Datum: 22. června 2013 23:13
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdravíčko ! Na mojej J21 som narazil na problém , predné koleso je jako keby trošku uhnuté do lava a ked napriklad je pincek v pohybe a prudko zabrzdím prednou brzdou tak to koleso sa trochu uhne doprava .... Neviete čo by to mohlo robit ? Koleso je dotiahnuté nadoraz ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2013 13:25
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No asi to budu tie puzdra , osu som totiz dotiahol nadoraz ....
Datum: 23. června 2013 13:25
 přesně jak píše kolega, dělalo mi to taky, vyměň ty pouzdra a máš klid, a tyk y mi to jednou dělala málo dotažená osa
Datum: 23. června 2013 12:20
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Ok dík ....
Datum: 22. června 2013 19:26
 Máš vymačkaná silonová pouzdra ve vidlici, když je vyměníš tak budeš mít klid
Datum: 22. června 2013 11:18
|



|