slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  40  41  42  43  44  45  46  47  48  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
myslite ze to vliv pist ve spod kdyz je prasky po predchozim majiteli odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2013 11:52
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
kus pistu chybi
 
 
Datum: 03. července 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Furt jsem nezjistil zda je ten píst pouze naprasklý nebo jestli kus pístu chybí. To je docela rozhodující. Jinak píst v každym případě vyměň, nebo nech udělat rovnou novej výbrus. Jo a používej prosím jenom jednu přezdívku...vidim IP adresu a Jan s Milošem jí maji stejnou a nevěřim že to jsou bráchové :-)
 
 
Datum: 03. července 2013 13:46
 
 
 
 
Jméno: miloš      IP: uživatel15729    
4gear neponizuj lidi
 
 
Datum: 03. července 2013 13:42
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
hmm
 
 
Datum: 03. července 2013 13:41
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Use the Google Translator !!! :-D
 
 
Datum: 03. července 2013 12:27
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
ja jsem ten motor mel cely rozebrani ani kousek pistu tak nebil ja si mysli ze ho vyndali venku a pak dam zpet
 
 
Datum: 03. července 2013 9:39
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě má protože pokud je prasklý může se kus ulomit a co to udělá v plných točkách si domysli sám...
 
 
Datum: 02. července 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Blba ze sebe děláš sám! A stačí k tomu tvuj psanej projev...
 
 
Datum: 02. července 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
dobra omlouvam se vam vsem
 
 
Datum: 02. července 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To si jenom myslíš, ve skutečnosti se snažim zjistit co té motorce je. Snažim se to zjistit z jednoho důvodu - abych ti následně poradil a stroj začal fungovat. Místo toho se ale dočkam jenom sprostých urážek. Pro dobrotu na žebrotu. Urážel jsem tě snad nějak? Nadával jsem ti? Zesměšňoval jsem tě? Myslim že ne, proto bych byl rád aby si se choval stejně i ke mě. Většina lidí je naopak ráda když se jim snažim pomoct, ty to ale evidentně neumíš ocenit. Myslím že omluva z tvojí strany je docela na místě, jinak moje nabídka s omezením přístupu stále trvá...
 
 
Datum: 02. července 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
4gear mas pravdu souhlasim stobou
 
 
Datum: 02. července 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
ja mysel ze ten kdyz byl zlomen tak byl vyndan a dan zpet
 
 
Datum: 02. července 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já taky nerozumět řeči jeho kmene... každopádně na tohle bych se ani neptal a píst vyměnil, není co řešit
 
 
Datum: 02. července 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
vzdyt tady ze me delate blba
 
 
Datum: 02. července 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jane...vysvětli svuj poslední příspěvek, doporučuji ti to...pokud si tim myslel jako že jsme debilové, tak bych ti, ač nerad, musel omezit vstup na pokec...
 
 
Datum: 02. července 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
debilove
 
 
Datum: 02. července 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
to nějak nechápu jak piše kolečko,nevim jak teče benzin do pístu :-D nebo co :-D
 
 
Datum: 02. července 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim jestli si rozumíme...ale kde se v motoru veme tolik benzínu aby mohl kamsi protékat? A kam by vlastně protekl, do klikový skříně? On kus pístu chybí?
 
 
Datum: 02. července 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
vzdyt rikam ze je prasky kus pistu a benzín mi tece primo do pistu a proto dam zitra jiny ale jinak dekuju
 
 
Datum: 02. července 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
předstih jsi naladil dobře?
 
 
Datum: 02. července 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
jo i splynem benzin pod svicku jsem zkousel
 
 
Datum: 02. července 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
ne nikoliv ... mělo by to chytnout... spíš by to chtělo seřídit podle toho co tu řešíš.. skusil si vštříknout trošku benzínu pod svíčku ?? startuješ to i splynem??
 
 
Datum: 02. července 2013 15:25
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
na startovani?
 
 
Datum: 02. července 2013 15:09
 
 
 
 
Jméno: MEN      IP: uživatel14157    
Zdarec chlapci,potřebuju radu,asi před 2měsícema jsem složil novej motor z pionýra,jezdí parádně,ale poslední dobou,mi za tepla tak netahá a vůbec netočí.Za studena našlápnu a točí jak pila,za tepla našlápnu a ze začátku se dusí.Nemyslím si že by byl problém s válcem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:34
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus svíčku možná máš moc teplou
 
 
Datum: 02. července 2013 12:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
bohatá směs??? malej předstih??
 
 
Datum: 02. července 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
čůs draci, nastavuju předstih a odtr takže sundal jsem hlavu a točíl dokud nebyl pist v horni uvrati ! potom sem povolil ten šroubek u kladívka a nastavil odtrh na 0,4 potom sem mezi kladivko dal cigaretovvy papírek a točil proti směru otáčení potom až se papíek uvolnil jsem ihned přestal a vzal šupleru a změřil jak daleko je píst a naměřil sem skoro 4 cm ! něco bude asi špatně že? na kterou stranu bych měl s celým magnetem otočit a o jakou vzdálenost? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
No tak promin ale ten odtrh je mi úplně jasnej že to nebude třeba 4 mm :-D ale 0,4mm ;-)
 
 
Datum: 03. července 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15763    
Když to tak čtu tak je mi jasný že odtrh má 0,4cm...neboli 4mm...proto dohonil předstih v DU...prosimtě ten odtrh má bejt 0,4mm! A předstih 1,6mm před HU. Ach ty jednotky,co vás na tech školách učej :-D hlavně že má každej ajfoun a fejsbuk,ale v hlavách nasráno :-D
 
 
Datum: 02. července 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
tak jsem si stím hrál a jede to mnohem líp. ale ještě to není vono. jinak díky moc :-)
 
 
Datum: 02. července 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to klasické desetinné číslo...stejně jako třeba 0,5kg brambor...
 
 
Datum: 02. července 2013 12:31
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
a ještě sem se chtěl zeptat ty rozměry 1,2 až 1,6 mm to má být jako "centimetr a 6 mm? nebo 1 mm ?
 
 
Datum: 02. července 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Kolečko díky super už to chápu před chvili jsem to nejak nastavil a jel to projet a jelo to líp než včera vyjel sem menši kopec na dvojku a včera na jedničku plnej. díky po obědě to zkusím a dám vědět jak jsem dopadl. díky moc :-)
 
 
Datum: 02. července 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
prostě kladívka ti maj otvírat když je píst 1,6mm od kraje..když bude 2 prd se stane... z toho výcházej... dej pístm 2MM pod okraj a toč se zapalkem dokavat se ti kladívka nerozepnou v ten mmt zapalko utáhniPÍST SE TI NESMÍ POHNOU... pokut ti vycházejí nesmysle mužeš mít ošoupanej pertinax zmetková kladívka ... pomáhá opilovat kontakty anebo jiná....
 
 
Datum: 02. července 2013 11:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ještě trochu jinak...nastav si odtrh, pak otoč klikovkou dostatečně zpět, aby se kontakty zavřely. Pak mezi zavřené kontakty vlož cigaretový papírek, a otáčej klikovkou po směru otáčení zpět k horní úvrati. Ve chvíli kdy pude papírek volně vyndat se měří předstih...
 
 
Datum: 02. července 2013 10:52
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
to same delam taky ale furt nic
 
 
Datum: 02. července 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
poradi mi nekdo pionyr mi nechce porad chytnout skousel jsem uz vsechno odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
ne valec je v poradku jak je ten pist prasklej tak mi benzin tece primo do pistu zitra dam novy pist a uvidim no doufam ze to bude tim pistem ale pocitam na 99% ze to bude tim pistem ale dik
 
 
Datum: 02. července 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
ten pist je prasky pod cepem
 
 
Datum: 02. července 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
no a pak karbec zanesenej bordelem a vyčistit trysky na karbecu palivovej kohoutek,ventil na viku karbece zadrbanej
 
 
Datum: 02. července 2013 15:59
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
tak jasne že pist byt prasklej nesmí ale nevim jak je prasklej a kde,ale asi bych to bud hodil pokud je poškozenej valec na vybrus,nebo koupil pist a kroužky,a ten odtrh znamena jestli ho maš dobře a předstih jestli nemaš rozhozenej
 
 
Datum: 02. července 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
myslite ze to vliv pist ve spod kdyz je prasky po predchozim majiteli :-)
 
 
Datum: 02. července 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
no delal jsem odtrh a skousel jsem dat jinou svicku to je asi vse co jsem skousel
 
 
Datum: 02. července 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
napiš vic informaci co víš a co všechno si zkoušel takhle ti asi toho nikdo moc neporadí
 
 
Datum: 02. července 2013 13:04
 
 
 
 
Jméno: john357      IP: uživatel15729    
jo je mokra
 
 
Datum: 02. července 2013 12:14
 
 
 
 
Jméno: men      IP: uživatel14157    
svíčka hází? když to rotláčís a pak vyndáš svíčku,je mokrá od benzínu?
 
 
Datum: 02. července 2013 11:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14719    
ahoj tyto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/merky_predstihu_0_05_1mm_13ks2.html jak se přesně používají tyto měrky? na odtrh mezi kladívka nebo jak? muže mi to někdo vysvětlit? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
ano jde vlastně o plíšky danýchtlouštek dají se s nima dělat věci pokut člověk získá praxi .. šteluje se s nimi odtrh se dá zjistit bod přeskočení jisky..dále vule kroužku ve válci a nastavení ventilu u 4 takta.... dílensky se s nima dá i posuzovat přesah vložek u vodníka ..rovinost ojnice a kupa dalších věcí... jejich koupi doporučuju za 5é0 krasná cena nvm proč mě stály 100 :-)
 
 
Datum: 02. července 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klasický spárovky. Měří se s tim velikost spáry či mezery. V tomhle případě je název trochu zavádějící, nenastavuje se s tim předstih ale odtrh, tzn mezera mezi kladívkama...
 
 
Datum: 02. července 2013 9:25
 
 
 
 
Jméno: DJ.Jarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj lidi mám pionýra a teď mi začal motor tak zvláštně hučet a v určitých otáčkách až nepříjemně pískat nevíte někdo co by to mohlo dělat ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: DJ.Jarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oddělám válec a mrknu na to :-)
 
 
Datum: 02. července 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
mohl ti praskout pístní kroužek a kousek se odlomit..
 
 
Datum: 01. července 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: simal      IP: uživatel15207    
Ahoj draci mam problem ze simsonem.Jedu zařadím kvalt dám plnej a jako by prokluzovala spojka.Nevíte co stim? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žeby spojka? :-D
 
 
Datum: 01. července 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm...zkusit povolit spojku?
 
 
Datum: 01. července 2013 16:46
 
 
 
 
Jméno: matous      IP: uživatel15507    
Zdar draci, som zúfalý!! Prosím o každú radu.. Mám problém s ČZ 175/487.. nechce naštartovať benzín dostáva, iskru peknú, karburátor čistý, zapalovanie nastavené.. trápim sa s tým už tri dni a neviem už čo s tým... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
svíčka nemusí dát jiskru pod tlakem, cívka může být vadná a házet jiskru jak ji napadne........
 
 
Datum: 02. července 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska je to koukam samá záhada...všechno je na motorce zaručeně v nejlepšim pořádku a přesto nejede...když by bylo všechno v pořádku, tak naskočí na první šlápnutí. Problém může dělat částečně zanesený karburátor, slabá jiskra...Zrovna nedávno jsem byl u kamaráda opravovat fichtla, na kterém bylo zaručeně všechno v cajku...ani jsem to nezkoušel startovat, rovnou jsem vyndal zápalko, komplet rozebral, vyčistil, složil, namontoval, nastavil. To samé jsem udělal s karburátorem, a světe div se, fichtl na první či druhé šlápnutí chytnul a jel...Tim chci říct dvě věci: To že to hází jiskru neznamená že je zapalování v pořádku. A že je svíčka mokrá taky ještě neznamená že je karburátor v pořádku...
 
 
Datum: 01. července 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: Premysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
dělá mi to to samé všechno je ale nenaskočí :-D když dám benzín pod svíčku ani neškytne a mám to na nově složeném motoru takže i gufera jsou vyloučené. jestli někdo poradí co z tou záhadou rád se nechám poučit.
 
 
Datum: 01. července 2013 14:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když stříkneš skrz karbec do sání benzín a zkusíš to natočit, tak se stane co?
 
 
Datum: 01. července 2013 13:51
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
cau slozil jsem motor a poslozeni motoru mi nejde nastartovat cim to asi muze byt dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
skus startovat s plynem otevřeným naplno.....???
 
 
Datum: 02. července 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
hele vsechno jsem udelal ale zase kdyz chci nastarpovat tak to ma snahu hitlout nevite cim to je?
 
 
Datum: 01. července 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak otevíraji nebo neotevíraji? :-) Pojď na chat, tam se domluvíme...(tlačítko chat nalezneš v horní liště...)
 
 
Datum: 01. července 2013 15:04
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
kontakty se mi vubec neotviraj
 
 
Datum: 01. července 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
kontakty se otviraj
 
 
Datum: 01. července 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozřejmě...jak otáčíš motorem tak se musí kontakty otevírat a zavírat...
 
 
Datum: 01. července 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
to kladivko co je na zapalovani tak se ma hibat ne?
 
 
Datum: 01. července 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
nehaze
 
 
Datum: 01. července 2013 14:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak je něco špatně v zapalování...rozebrat, zkontrolovat...
 
 
Datum: 01. července 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
tak ja to jdu skusit a kdyz nebude hazet tak to bude cim?
 
 
Datum: 01. července 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takhle se to přece nezkouší...Dej svíčku do fajfky, svíčku opři závitem o hlavu, válec či jinou dobře ukostřenou věc, a protoč motor...svíčka v tu chvíli musí házet jasně modrou jiskru...
 
 
Datum: 01. července 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
no zapojim civku dam svicku a dam k ti svicce prst a skousim ji nakopnut
 
 
Datum: 01. července 2013 14:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Popiš přesně jak zkoušíš jestli hází jiskru...
 
 
Datum: 01. července 2013 14:31
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
ted jsem zjistil ze mi svicka nehazi jiskru a civka taky ne a kdyz se dotknu riditek tak civka haze jisku cim to asi muze byt
 
 
Datum: 01. července 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
ale nechce mi porad chicit
 
 
Datum: 01. července 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ti to jisrku hází tak na co chceš el. schema
 
 
Datum: 01. července 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=4 tady si najdi svuj stroj...
 
 
Datum: 01. července 2013 12:31
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
nenasel
 
 
Datum: 01. července 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Schéma najdeš na webu http://www.sesa-moto.cz
 
 
Datum: 01. července 2013 11:45
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
potreboval bych schema jak zapojit elektriku dik vsem
 
 
Datum: 01. července 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
vsem moc dekuju skusim
 
 
Datum: 01. července 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jednoduchý...buď něni co zapálit nebo neni čim zapálit...já postupuju tak, že stříknu skrz otevřenej karburátor benzín do sání a zkusim nakopnout. Když to jde, tak je problém v karbecu, když to nejde tak je problém minimálně v zapalování...
 
 
Datum: 01. července 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
jo jiskru mi hazi ale co dal
 
 
Datum: 01. července 2013 11:00
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš správně zapojenou elektriku, nastavenej předstih a odtrh, zkus vylučovací metodu jestli ti hází svíčka jiskru tak to elektrikou nebude a tak postupuj dál na to přideš
 
 
Datum: 01. července 2013 10:34
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel14109    
Zdar draci, dnes jsem dekarbonoval a zjistil jsem že je nejspíš strřený závit pro šteft na výfuku u babetty 207. Origo je tuším m5 šroub- no adneska mě dal chalpík v mototechně dva tyto šrouby- prej jsou jenom o milimetr vetší než ty původní. Takže nejspíš m8. Mám tu díru pro šteft vzítprvně vrtačkou a pak závitníkem nebo můžu použít rovnou závitník? Nikdy jsem to nedělal tak nevím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusiš to vyvrtávat pokud je to jenom o jedno cislo vetsi šroub protože pak by to bylo ještě vetši normal udělej závit tak že vždycky 3x do vnitř a 2x ven a takhle postupuj do konce (je to aby se tam nesekaly železný piliny aby ten zavit nebyl jak po praseti)
 
 
Datum: 01. července 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsou o milimetr větší než původní, tak to asi bude M6 ne? Napřed zjisti co je to za závit, pak bychom řešili řezání nového...
 
 
Datum: 01. července 2013 0:13
 
 
 
 
Jméno: blázen      IP: uživatel15690    
zdar hoši, mám jednorychlostní babetu a nějak nechce jít do otáček, karbec by měl bejt v cajku, vejfuk taky, když sundám ten rádoby filtr, tak je to lepší, ale stejně to netáhne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 11:57
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel13452    
zkus to nechat zahřát třeba 2 minuty zkus sundat celý ten plastový blbinec co je vepředu na karburátoru, může to být blbě nastavená směs,špatná ta krabička co je na elektriku, nebo zkus jestli to nefučí pod hlavou.tlaky z tím nemají nic společného to by otáčky šly akorát by to stálo na místě a nejelo.
 
 
Datum: 01. července 2013 11:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15747    
vyprc.. výbus porovnej s jiným strojem tlaky ...možná by stačilo přetěsnit dekompresor...... podle mě mášt už tak volnej moto že tě to neuveze....
 
 
Datum: 01. července 2013 7:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec by měl být v cajku? tak měl by nebo je? ... vyndej ho a pročisti..
 
 
Datum: 30. června 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: blázen      IP: uživatel15690    
a furt vynechává
 
 
Datum: 30. června 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14719    
draci jak se nastavuje odtrh?? a předstih? složil jsem úspěšně motor nastavil zapalováni tak jak jsem si to prve poznačil ale pořád to blbě jede chce to trošku poštelovat. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cigaretový papírky koupíš na benzínce za 2 Kč obyč vážky normal ti je prodaj jestli se bojíš toho (teda mě je prodaly a když ti je nebudou chtít prodat tak řekni rodičum určitě ti je koupí pokud je budeš mít na toto)
 
 
Datum: 01. července 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na novějších motorech nastavuju cca 1,6mm.
 
 
Datum: 01. července 2013 8:07
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Mám mustanga nevíš jaké tam jsou ty hodnoty? díky moc
 
 
Datum: 01. července 2013 7:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že si to pochopil správně. Ty hodnoty jsou sice myslim pro 550 či 555, ale nevim jakej máš stroj, takže je to možná v pořádku. Místo cigaretového papírku se dá použít i žárovka, baterka, a tři drátky. Zapojení je zřejmé-klasický obvod se zdrojem, žárovkou a spínačem, přičemž spínač je tvořen kontakty zapalování. Nicméně mi přijde jednodušší zaběhnout do první trafiky a za pár korun si koupit ty papírky. Dále k místu měření předstihu...už z definice předstihu je zřejmé, že se měří od horní úvrati, a tudíž je uplně jedno v kterém místě na pístu to naměříš, výsledek musí být logicky vždy stejný...
 
 
Datum: 01. července 2013 7:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14719    
užvím jak se to dělá když sundáím tu hlavu a budu otáčet klikovou hřídelí a až píst bude v nejvyšší poloze tak nastavim tam ty kontakty přerušovače asi na 0.4 pak ten šroub dotáhnu pak mezi ty kontakty bych měl dat cigaretový papírek ale nešlo by to nečím jiným??? tak zase budu točit pomulu klikovým hřidelem a až se papírek uvolní tak přestanui v tom okamžiku by prý měl být píst 2,8 až 3,1 mm před horní úvratí tzn. hrana válce pokud se nepletu že ano? takže to změřím šuplerou ale nevím zda to mam měřit po kraji nebo ve středu přece jen ten píst není rovný ne? takže jestli mam meřit na jeho hraně nebo na středu. ještě jsem to nikdy nenastavoval takže si fakt nevím rady motorka jede ale špatně nechce se jí takže bude určitě špatnej předstih. jestli mi někdo poradí budu fakt rád už se to chci naučit. díky moc a přeji hezký den a mnoho KM bez nehody a závážných poruch. :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 7:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawasaki: být manták tak podle tvého návodu nevím ani kde je vačka natož nejaké měření šuplerou :-D
 
 
Datum: 30. června 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawasaki: Čoveče není tomu tak...Správný návod bude popsán v návodu k použití prskoletu jawa 50...
 
 
Datum: 30. června 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih se nastaví tak že vyndáš svíčku a na vačce otáčíš tím šroubem až je píst v horní uvrati pak to změříš šuplerou a přidáš k tomu cca 1.6 mm (každej motor hcce něco jinyho takže klidně 1-2mm rozpětí) a když máš takhle ten předstih tak dem na odtrh. Odtrh je mezera mezi kontakty na kladívkách má být 0.4 (tenký papírek) a ta se nastavuje tím že nad těmi kladívky je šroubek ten povolíš vložíš mezi kontakty papírek a ten šroub utáhneš no snad sem to popsal dobře :-D
 
 
Datum: 30. června 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: Dominik15      IP: uživatel15753    
Zdarec mám jawu 21 a strašně řve na jedničku a pak na dvojku a trojku cuká nevim co s tím dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 17:54
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel14157    
Čus, nevim proč ale vyděl bych to na to že ti prokluzuje spojka.
 
 
Datum: 30. června 2013 17:54
 
 
 
 
Jméno: Nickfury      IP: uživatel15749    
Ahoj. Chce se zeptat jestli se dá fechtla nastartovat, když je špatná cívka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 16:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se bavíme o indukční cívce, tak to může jít nastartovat. Závada se může projevovat třeba až po zahřátí nebo se může projevovat nepravidelným chodem atd...
 
 
Datum: 30. června 2013 16:02
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je spatná cívka tak ti to hodí malou nebo žádnou jiskru ne? takže to nepůjde
 
 
Datum: 30. června 2013 15:54
 
 
 
 
Jméno: miloš      IP: uživatel15729    
cau potreboval bych poradit s pistem kdyz mam v motoru dvou krouskovej pist jestli tam muzu dat trikouskovej pist dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15754    
Tříkroužkovej píst je přežitek z j550/555 jawety a stadiona,pro j20/21/23 nemá význam a navíc tam třetí kroužek naprosto zbytečně jezdí přes sací kanál. Nedal bych to dnes do motoru,když jsou kvalitní dvoukroužkový písty a kvalitní kroužky. Ovšem pokud ho máš doma v potřebném rozměru a je OK tak nevidím důvod proč ho tam nedat....
 
 
Datum: 30. června 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: miloš      IP: uživatel15729    
Proč?
 
 
Datum: 30. června 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: Anof      IP: uživatel5546    
Dvoukrouzkovy jsou lepsi
 
 
Datum: 30. června 2013 15:20
 
 
 
 
Jméno: miloš      IP: uživatel15729    
protoze mam praskly pist
 
 
Datum: 30. června 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V podstatě můžeš, otázkou je proč to dělat...
 
 
Datum: 30. června 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Zdar draci,. čím by mohlo byt že moje babetta 210 nema posledni dobou vykon? vubec netáhne předtim jela 50 a ted sotva 40 na plnej plyn a nechce se jí. a taky čím to muže byt když mě furt teče olej do řadiciho bubnu jak jsou tam ty čelisti a pak nezaberou když je to mastný a nejede to na dvojku :-( už si stím nevím rady prosím poradte :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
bud gufero nebo těsnící O-kroužky sou tam asi 2 jak se šroubuje ta matka
 
 
Datum: 30. června 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
guferem
 
 
Datum: 30. června 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: RadekD      IP: uživatel15748    
Zdar Draci, mám dotaz ohledně volby svíčky do pionýra. Všechno mám přetěsněný, novou kliku, kroužky. Zapalování i karburátor seštelovaný. Jde mi o to, že studenej jede jak vítr (kolečko na sekundáru 10 zubů, rozeta originál). Po zahřátí zvadne, ale pokud ho ženu v otáčkách, tak jede slušně. Pokud zastavím, tak zdechne. Bezproblému jde roztlačit. Svíčka je cihlová. Svíčku mám BRISK N14C. Jde mi o to jestli by to nechtělo ještě studenější svíčku. Chystáme se na terénní závod, kde to pojede furt v točkách a jediné co mě napadá je, že se ta svíčka prostě přehřeje. Když dám jinou, nebo když tahle vystydne, tak zase valí. Jakou svíčku by jste mi poradili... Díky za kždý podnět... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: RadekD      IP: uživatel15755    
No ono jsou otáčky a otáčky. Tady to dostává dost na zadek a díky desetizubému kolečku to jede furt na plnej knedlík a nedosahuje se takových rychlostí, takže válec se moc nechladí. Že by se to přidíralo dojem nemám. Protože když se to motá, tak to nezdechne. Ale kdybych to chtěl nechat na volnoběh, tak chcípne. Roztlačit jde a pak zase v otáčkách jede. Když je vychladlá svíčka, tak hází pěknou tlustou jasně morou jiskru. Když je zahřátá, tak je jiskra znatelně slabší skoro do červena.
 
 
Datum: 30. června 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: Cagi      IP: uživatel15654    
Osobně jsem vždycky použival N15C a nikdy sem neměl problem s žádným přehřívaním a to sem to držel ve vysokých otačkach snad pořád :-D
 
 
Datum: 30. června 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
zdarec,chci se vás zeptat jestli můžu nahrát rotor ,jestli tím nahrátím se nějak nepoškodí, nejde mi sundat z kliky.Rotor má strhlí závit pro šroub ,který ho stahuje dolů z kliky,poraďte mi jak jinak by šel sundat,jestli tam mam nařezat nový větší závit.Zkoušel jsem ho zdělat i stahovákem, ale nešel dolů on na té klice drží jako by byl přivařený. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 8:15
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
presne udelej novej zavit nasroubuj tam sroub az ucejtis ze se oprel o kliku tak ho trosku pritahni este a prez hlavicku mu dej kladivem a zase pritahni sroub a zase klepni melo by to odskocit
 
 
Datum: 30. června 2013 8:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rotor bych moc nenahříval, protože pokud si to pamatuju dobře, tak magnet vlivem tepla strácí své magnetické schopnosti, takže pokud to tak opravdu je, tak určitě nenahřívat a zkusit udělat např. novej závit na větší šroub ;-)
 
 
Datum: 29. června 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel15467    
ACus chlapy mam takovej problem kdyz chci na svym simsonu zaradit 2 tak tam skoci neutral tak znova zaradim a furt neutral a az treba na po 3 tak skoci hned 3 takze musim podradit na 2 a pak teprve 3 ........a kdyz je tam neutral a vytocim to a vrati se to zpatky do volnobehu tak to zacne hrozne chcet a jakoby se tam neco mlatilo nevite co to muze bejt predem diky ! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
převodovka je v horším stavu.....bohužel bez pulení a odborne opravy se toho nezbavíš
 
 
Datum: 29. června 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
cau draci potreboval bych poradit jestli mizu dat praskly pist na pionyra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
jak rikam prumer pistu je 38,00mm
 
 
Datum: 29. června 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
haled radej si vem valec sebou do prodejny ...... což je taky řešení jen ho zabal at ti neupadne on občas i prodavač pooradí..
 
 
Datum: 28. června 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
ja tu šupleru mam ale musim jit rano do garaze zatim se mnejte a dik
 
 
Datum: 28. června 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Buď šuplera nebo si vezmi válec do prodejny, kde ti píst přímo vyzkouší i s kroužkama..
 
 
Datum: 28. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15745    
musíš to vzít šuplerou, ale pořádnou mě nějakou plastovou náhražkou, pravítko to je plus minus autobus, tady to není jako když stavíš barák.... centimetr žádná míra... musíš to změřit přesně. Písty jsou po 0,25milimetrech tedy po 25 setinách milimetru, pravítkem nemáš šanci.
 
 
Datum: 28. června 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajdi za dědou, a zeptej se ho na posuvku či šupleru nebo líp popros ho aby ti to změřil a podle toho kup píst :-) pravítkem nic nezměříš..
 
 
Datum: 28. června 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Pravítkem to težko změříš přesně rači si sežeň šupleru.
 
 
Datum: 28. června 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
pravitkem vzal jsem si valec a optiskl jsem ji modeliny
 
 
Datum: 28. června 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15745    
hmm a kolik je 3,8cm milimetrů???? jen aby tam nebylo ještě 25desetin k tomu:-)
 
 
Datum: 28. června 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
A čím si ten průměr měřil....nultý vybrus má vnitřní průmer vložky 38mm to znamená 3.8cm
 
 
Datum: 28. června 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
vlastne 3.8cm
 
 
Datum: 28. června 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
me vychazi 3.00cm
 
 
Datum: 28. června 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Nemůžeš, pochopitelně, že :-D Vrtání je průměr vložky zevnitř tzn. vezmi šupléru a zaměř si! Bude to něco okolo 39.00mm a písty se prodávají od průměru 38.00, každý další výbrus + 0,25..
 
 
Datum: 28. června 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
jak vrtani valce
 
 
Datum: 28. června 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15743    
Změř vrtání válce
 
 
Datum: 28. června 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15729    
hele potreboval bych poradit jak mam koupit pist kdyz neznam cislo
 
 
Datum: 28. června 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15743    
Jestli ten motor má jezdit tak ne.
 
 
Datum: 28. června 2013 21:10
 
<  40  41  42  43  44  45  46  47  48  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 15:31:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu