Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 myslite ze to vliv pist ve spod kdyz je prasky po predchozim majiteli
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2013 11:52
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 kus pistu chybi
Datum: 03. července 2013 14:33
 Furt jsem nezjistil zda je ten píst pouze naprasklý nebo jestli kus pístu chybí. To je docela rozhodující. Jinak píst v každym případě vyměň, nebo nech udělat rovnou novej výbrus. Jo a používej prosím jenom jednu přezdívku...vidim IP adresu a Jan s Milošem jí maji stejnou a nevěřim že to jsou bráchové
Datum: 03. července 2013 13:46
Jméno: miloš
IP: uživatel15729
 4gear neponizuj lidi
Datum: 03. července 2013 13:42
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 hmm
Datum: 03. července 2013 13:41
 Use the Google Translator !!!
Datum: 03. července 2013 12:27
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 ja jsem ten motor mel cely rozebrani ani kousek pistu tak nebil ja si mysli ze ho vyndali venku a pak dam zpet
Datum: 03. července 2013 9:39
 určitě má protože pokud je prasklý může se kus ulomit a co to udělá v plných točkách si domysli sám...
Datum: 02. července 2013 22:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Blba ze sebe děláš sám! A stačí k tomu tvuj psanej projev...
Datum: 02. července 2013 21:07
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 dobra omlouvam se vam vsem
Datum: 02. července 2013 21:07
 To si jenom myslíš, ve skutečnosti se snažim zjistit co té motorce je. Snažim se to zjistit z jednoho důvodu - abych ti následně poradil a stroj začal fungovat. Místo toho se ale dočkam jenom sprostých urážek. Pro dobrotu na žebrotu. Urážel jsem tě snad nějak? Nadával jsem ti? Zesměšňoval jsem tě? Myslim že ne, proto bych byl rád aby si se choval stejně i ke mě. Většina lidí je naopak ráda když se jim snažim pomoct, ty to ale evidentně neumíš ocenit. Myslím že omluva z tvojí strany je docela na místě, jinak moje nabídka s omezením přístupu stále trvá...
Datum: 02. července 2013 20:57
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 4gear mas pravdu souhlasim stobou
Datum: 02. července 2013 20:51
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 ja mysel ze ten kdyz byl zlomen tak byl vyndan a dan zpet
Datum: 02. července 2013 20:50
 Já taky nerozumět řeči jeho kmene... každopádně na tohle bych se ani neptal a píst vyměnil, není co řešit
Datum: 02. července 2013 20:50
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 vzdyt tady ze me delate blba
Datum: 02. července 2013 20:49
 Jane...vysvětli svuj poslední příspěvek, doporučuji ti to...pokud si tim myslel jako že jsme debilové, tak bych ti, ač nerad, musel omezit vstup na pokec...
Datum: 02. července 2013 20:26
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 debilove
Datum: 02. července 2013 19:45
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 to nějak nechápu jak piše kolečko,nevim jak teče benzin do pístu  nebo co
Datum: 02. července 2013 19:31
 Nevim jestli si rozumíme...ale kde se v motoru veme tolik benzínu aby mohl kamsi protékat? A kam by vlastně protekl, do klikový skříně? On kus pístu chybí?
Datum: 02. července 2013 19:11
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 vzdyt rikam ze je prasky kus pistu a benzín mi tece primo do pistu a proto dam zitra jiny ale jinak dekuju
Datum: 02. července 2013 17:26
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 předstih jsi naladil dobře?
Datum: 02. července 2013 16:25
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 jo i splynem benzin pod svicku jsem zkousel
Datum: 02. července 2013 16:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 ne nikoliv ... mělo by to chytnout... spíš by to chtělo seřídit podle toho co tu řešíš..
skusil si vštříknout trošku benzínu pod svíčku ?? startuješ to i splynem??
Datum: 02. července 2013 15:25
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 na startovani?
Datum: 02. července 2013 15:09
Jméno: MEN
IP: uživatel14157
 Zdarec chlapci,potřebuju radu,asi před 2měsícema jsem složil novej motor z pionýra,jezdí parádně,ale poslední dobou,mi za tepla tak netahá a vůbec netočí.Za studena našlápnu a točí jak pila,za tepla našlápnu a ze začátku se dusí.Nemyslím si že by byl problém s válcem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:34
 skus svíčku možná máš moc teplou
Datum: 02. července 2013 12:34
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 bohatá směs??? malej předstih??
Datum: 02. července 2013 12:02
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 čůs draci, nastavuju předstih a odtr takže sundal jsem hlavu a točíl dokud nebyl pist v horni uvrati ! potom sem povolil ten šroubek u kladívka a nastavil odtrh na 0,4 potom sem mezi kladivko dal cigaretovvy papírek a točil proti směru otáčení potom až se papíek uvolnil jsem ihned přestal a vzal šupleru a změřil jak daleko je píst a naměřil sem skoro 4 cm ! něco bude asi špatně že? na kterou stranu bych měl s celým magnetem otočit a o jakou vzdálenost? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2013 7:35
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 No tak promin ale ten odtrh je mi úplně jasnej že to nebude třeba 4 mm  ale 0,4mm
Datum: 03. července 2013 7:35
Jméno: standa
IP: uživatel15763
 Když to tak čtu tak je mi jasný že odtrh má 0,4cm...neboli 4mm...proto dohonil předstih v DU...prosimtě ten odtrh má bejt 0,4mm! A předstih 1,6mm před HU. Ach ty jednotky,co vás na tech školách učej  hlavně že má každej ajfoun a fejsbuk,ale v hlavách nasráno
Datum: 02. července 2013 20:19
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 tak jsem si stím hrál a jede to mnohem líp. ale ještě to není vono. jinak díky moc
Datum: 02. července 2013 13:47
 Je to klasické desetinné číslo...stejně jako třeba 0,5kg brambor...
Datum: 02. července 2013 12:31
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 a ještě sem se chtěl zeptat ty rozměry 1,2 až 1,6 mm to má být jako "centimetr a 6 mm? nebo 1 mm ?
Datum: 02. července 2013 12:24
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Kolečko díky super už to chápu před chvili jsem to nejak nastavil a jel to projet a jelo to líp než včera vyjel sem menši kopec na dvojku a včera na jedničku plnej. díky po obědě to zkusím a dám vědět jak jsem dopadl. díky moc
Datum: 02. července 2013 11:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15179
 prostě kladívka ti maj otvírat když je píst 1,6mm od kraje..když bude 2 prd se stane... z toho výcházej...
dej pístm 2MM pod okraj a toč se zapalkem dokavat se ti kladívka nerozepnou v ten mmt zapalko utáhniPÍST SE TI NESMÍ POHNOU...
pokut ti vycházejí nesmysle mužeš mít ošoupanej pertinax zmetková kladívka ... pomáhá opilovat kontakty anebo jiná....
Datum: 02. července 2013 11:04
 Tak ještě trochu jinak...nastav si odtrh, pak otoč klikovkou dostatečně zpět, aby se kontakty zavřely. Pak mezi zavřené kontakty vlož cigaretový papírek, a otáčej klikovkou po směru otáčení zpět k horní úvrati. Ve chvíli kdy pude papírek volně vyndat se měří předstih...
Datum: 02. července 2013 10:52
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 to same delam taky ale furt nic
Datum: 02. července 2013 10:21
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 poradi mi nekdo pionyr mi nechce porad chytnout skousel jsem uz vsechno
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 17:32
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 ne valec je v poradku jak je ten pist prasklej tak mi benzin tece primo do pistu zitra dam novy pist a uvidim no doufam ze to bude tim pistem ale pocitam na 99% ze to bude tim pistem ale dik
Datum: 02. července 2013 17:32
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 ten pist je prasky pod cepem
Datum: 02. července 2013 17:29
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 no a pak karbec zanesenej bordelem a vyčistit trysky na karbecu palivovej kohoutek,ventil na viku karbece zadrbanej
Datum: 02. července 2013 15:59
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 tak jasne že pist byt prasklej nesmí ale nevim jak je prasklej a kde,ale asi bych to bud hodil pokud je poškozenej valec na vybrus,nebo koupil pist a kroužky,a ten odtrh znamena jestli ho maš dobře a předstih jestli nemaš rozhozenej
Datum: 02. července 2013 15:57
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 myslite ze to vliv pist ve spod kdyz je prasky po predchozim majiteli
Datum: 02. července 2013 14:16
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 no delal jsem odtrh a skousel jsem dat jinou svicku to je asi vse co jsem skousel
Datum: 02. července 2013 13:09
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 napiš vic informaci co víš a co všechno si zkoušel takhle ti asi toho nikdo moc neporadí
Datum: 02. července 2013 13:04
Jméno: john357
IP: uživatel15729
 jo je mokra
Datum: 02. července 2013 12:14
Jméno: men
IP: uživatel14157
 svíčka hází? když to rotláčís a pak vyndáš svíčku,je mokrá od benzínu?
Datum: 02. července 2013 11:44
Jméno: Honza
IP: uživatel14719
Posl.aktualizace: 02. července 2013 11:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15179
 ano jde vlastně o plíšky danýchtlouštek dají se s nima dělat věci pokut člověk získá praxi .. šteluje se s nimi odtrh se dá zjistit bod přeskočení jisky..dále vule kroužku ve válci a nastavení ventilu u 4 takta....
dílensky se s nima dá i posuzovat přesah vložek u vodníka ..rovinost ojnice a kupa dalších věcí...
jejich koupi doporučuju za 5é0 krasná cena nvm proč mě stály 100
Datum: 02. července 2013 11:12
 Klasický spárovky. Měří se s tim velikost spáry či mezery. V tomhle případě je název trochu zavádějící, nenastavuje se s tim předstih ale odtrh, tzn mezera mezi kladívkama...
Datum: 02. července 2013 9:25
 Ahoj lidi mám pionýra a teď mi začal motor tak zvláštně hučet a v určitých otáčkách až nepříjemně pískat nevíte někdo co by to mohlo dělat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:08
 oddělám válec a mrknu na to
Datum: 02. července 2013 12:08
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
 mohl ti praskout pístní kroužek a kousek se odlomit..
Datum: 01. července 2013 22:29
Jméno: simal
IP: uživatel15207
 Ahoj draci mam problem ze simsonem.Jedu zařadím kvalt dám plnej a jako by prokluzovala spojka.Nevíte co stim? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 20:20
 Žeby spojka?
Datum: 01. července 2013 20:20
 Hm...zkusit povolit spojku?
Datum: 01. července 2013 16:46
Jméno: matous
IP: uživatel15507
 Zdar draci, som zúfalý!! Prosím o každú radu.. Mám problém s ČZ 175/487.. nechce naštartovať benzín dostáva, iskru peknú, karburátor čistý, zapalovanie nastavené.. trápim sa s tým už tri dni a neviem už čo s tým...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:40
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 svíčka nemusí dát jiskru pod tlakem, cívka může být vadná a házet jiskru jak ji napadne........
Datum: 02. července 2013 12:40
 Dneska je to koukam samá záhada...všechno je na motorce zaručeně v nejlepšim pořádku a přesto nejede...když by bylo všechno v pořádku, tak naskočí na první šlápnutí. Problém může dělat částečně zanesený karburátor, slabá jiskra...Zrovna nedávno jsem byl u kamaráda opravovat fichtla, na kterém bylo zaručeně všechno v cajku...ani jsem to nezkoušel startovat, rovnou jsem vyndal zápalko, komplet rozebral, vyčistil, složil, namontoval, nastavil. To samé jsem udělal s karburátorem, a světe div se, fichtl na první či druhé šlápnutí chytnul a jel...Tim chci říct dvě věci: To že to hází jiskru neznamená že je zapalování v pořádku. A že je svíčka mokrá taky ještě neznamená že je karburátor v pořádku...
Datum: 01. července 2013 14:54
 dělá mi to to samé všechno je ale nenaskočí  když dám benzín pod svíčku ani neškytne a mám to na nově složeném motoru takže i gufera jsou vyloučené. jestli někdo poradí co z tou záhadou rád se nechám poučit.
Datum: 01. července 2013 14:24
 Když stříkneš skrz karbec do sání benzín a zkusíš to natočit, tak se stane co?
Datum: 01. července 2013 13:51
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 cau slozil jsem motor a poslozeni motoru mi nejde nastartovat cim to asi muze byt dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 13:11
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 skus startovat s plynem otevřeným naplno.....???
Datum: 02. července 2013 13:11
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 hele vsechno jsem udelal ale zase kdyz chci nastarpovat tak to ma snahu hitlout nevite cim to je?
Datum: 01. července 2013 17:24
 Tak otevíraji nebo neotevíraji?  Pojď na chat, tam se domluvíme...(tlačítko chat nalezneš v horní liště...)
Datum: 01. července 2013 15:04
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 kontakty se mi vubec neotviraj
Datum: 01. července 2013 15:01
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 kontakty se otviraj
Datum: 01. července 2013 14:59
 Samozřejmě...jak otáčíš motorem tak se musí kontakty otevírat a zavírat...
Datum: 01. července 2013 14:50
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 to kladivko co je na zapalovani tak se ma hibat ne?
Datum: 01. července 2013 14:47
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 nehaze
Datum: 01. července 2013 14:46
 Tak je něco špatně v zapalování...rozebrat, zkontrolovat...
Datum: 01. července 2013 14:44
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 tak ja to jdu skusit a kdyz nebude hazet tak to bude cim?
Datum: 01. července 2013 14:40
 Takhle se to přece nezkouší...Dej svíčku do fajfky, svíčku opři závitem o hlavu, válec či jinou dobře ukostřenou věc, a protoč motor...svíčka v tu chvíli musí házet jasně modrou jiskru...
Datum: 01. července 2013 14:37
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 no zapojim civku dam svicku a dam k ti svicce prst a skousim ji nakopnut
Datum: 01. července 2013 14:34
 Popiš přesně jak zkoušíš jestli hází jiskru...
Datum: 01. července 2013 14:31
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 ted jsem zjistil ze mi svicka nehazi jiskru a civka taky ne a kdyz se dotknu riditek tak civka haze jisku cim to asi muze byt
Datum: 01. července 2013 14:29
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 ale nechce mi porad chicit
Datum: 01. července 2013 13:20
 když ti to jisrku hází tak na co chceš el. schema
Datum: 01. července 2013 12:36
Datum: 01. července 2013 12:31
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 nenasel
Datum: 01. července 2013 11:54
Datum: 01. července 2013 11:45
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 potreboval bych schema jak zapojit elektriku dik vsem
Datum: 01. července 2013 11:43
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 vsem moc dekuju skusim
Datum: 01. července 2013 11:34
 Je to jednoduchý...buď něni co zapálit nebo neni čim zapálit...já postupuju tak, že stříknu skrz otevřenej karburátor benzín do sání a zkusim nakopnout. Když to jde, tak je problém v karbecu, když to nejde tak je problém minimálně v zapalování...
Datum: 01. července 2013 11:03
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 jo jiskru mi hazi ale co dal
Datum: 01. července 2013 11:00
 Máš správně zapojenou elektriku, nastavenej předstih a odtrh, zkus vylučovací metodu jestli ti hází svíčka jiskru tak to elektrikou nebude a tak postupuj dál na to přideš
Datum: 01. července 2013 10:34
Jméno: babetak
IP: uživatel14109
 Zdar draci, dnes jsem dekarbonoval a zjistil jsem že je nejspíš strřený závit pro šteft na výfuku u babetty 207. Origo je tuším m5 šroub- no adneska mě dal chalpík v mototechně dva tyto šrouby- prej jsou jenom o milimetr vetší než ty původní. Takže nejspíš m8. Mám tu díru pro šteft vzítprvně vrtačkou a pak závitníkem nebo můžu použít rovnou závitník? Nikdy jsem to nedělal tak nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 12:39
 nemusiš to vyvrtávat pokud je to jenom o jedno cislo vetsi šroub protože pak by to bylo ještě vetši normal udělej závit tak že vždycky 3x do vnitř a 2x ven a takhle postupuj do konce (je to aby se tam nesekaly železný piliny aby ten zavit nebyl jak po praseti)
Datum: 01. července 2013 12:39
 Když jsou o milimetr větší než původní, tak to asi bude M6 ne? Napřed zjisti co je to za závit, pak bychom řešili řezání nového...
Datum: 01. července 2013 0:13
Jméno: blázen
IP: uživatel15690
 zdar hoši, mám jednorychlostní babetu a nějak nechce jít do otáček, karbec by měl bejt v cajku, vejfuk taky, když sundám ten rádoby filtr, tak je to lepší, ale stejně to netáhne
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 11:57
Jméno: přemysl
IP: uživatel13452
 zkus to nechat zahřát třeba 2 minuty zkus sundat celý ten plastový blbinec co je vepředu na karburátoru, může to být blbě nastavená směs,špatná ta krabička co je na elektriku, nebo zkus jestli to nefučí pod hlavou.tlaky z tím nemají nic společného to by otáčky šly akorát by to stálo na místě a nejelo.
Datum: 01. července 2013 11:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15747
 vyprc.. výbus porovnej s jiným strojem tlaky ...možná by stačilo přetěsnit dekompresor...... podle mě mášt už tak volnej moto že tě to neuveze....
Datum: 01. července 2013 7:07
 karbec by měl být v cajku? tak měl by nebo je? ... vyndej ho a pročisti..
Datum: 30. června 2013 21:20
Jméno: blázen
IP: uživatel15690
 a furt vynechává
Datum: 30. června 2013 20:11
Jméno: Honza
IP: uživatel14719
 draci jak se nastavuje odtrh?? a předstih? složil jsem úspěšně motor nastavil zapalováni tak jak jsem si to prve poznačil ale pořád to blbě jede chce to trošku poštelovat. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 10:42
 cigaretový papírky koupíš na benzínce za 2 Kč obyč vážky normal ti je prodaj jestli se bojíš toho (teda mě je prodaly a když ti je nebudou chtít prodat tak řekni rodičum určitě ti je koupí pokud je budeš mít na toto)
Datum: 01. července 2013 10:42
 Na novějších motorech nastavuju cca 1,6mm.
Datum: 01. července 2013 8:07
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Mám mustanga nevíš jaké tam jsou ty hodnoty? díky moc
Datum: 01. července 2013 7:58
 Myslim že si to pochopil správně. Ty hodnoty jsou sice myslim pro 550 či 555, ale nevim jakej máš stroj, takže je to možná v pořádku. Místo cigaretového papírku se dá použít i žárovka, baterka, a tři drátky. Zapojení je zřejmé-klasický obvod se zdrojem, žárovkou a spínačem, přičemž spínač je tvořen kontakty zapalování. Nicméně mi přijde jednodušší zaběhnout do první trafiky a za pár korun si koupit ty papírky. Dále k místu měření předstihu...už z definice předstihu je zřejmé, že se měří od horní úvrati, a tudíž je uplně jedno v kterém místě na pístu to naměříš, výsledek musí být logicky vždy stejný...
Datum: 01. července 2013 7:41
Jméno: Honza
IP: uživatel14719
 užvím jak se to dělá když sundáím tu hlavu a budu otáčet klikovou hřídelí a až píst bude v nejvyšší poloze tak nastavim tam ty kontakty přerušovače asi na 0.4 pak ten šroub dotáhnu pak mezi ty kontakty bych měl dat cigaretový papírek ale nešlo by to nečím jiným??? tak zase budu točit pomulu klikovým hřidelem a až se papírek uvolní tak přestanui v tom okamžiku by prý měl být píst 2,8 až 3,1 mm před horní úvratí tzn. hrana válce pokud se nepletu že ano? takže to změřím šuplerou ale nevím zda to mam měřit po kraji nebo ve středu přece jen ten píst není rovný ne? takže jestli mam meřit na jeho hraně nebo na středu. ještě jsem to nikdy nenastavoval takže si fakt nevím rady motorka jede ale špatně nechce se jí takže bude určitě špatnej předstih. jestli mi někdo poradí budu fakt rád už se to chci naučit. díky moc a přeji hezký den a mnoho KM bez nehody a závážných poruch.
Datum: 01. července 2013 7:14
 jawasaki: být manták tak podle tvého návodu nevím ani kde je vačka natož nejaké měření šuplerou
Datum: 30. června 2013 23:09
 Jawasaki: Čoveče není tomu tak...Správný návod bude popsán v návodu k použití prskoletu jawa 50...
Datum: 30. června 2013 22:03
 předstih se nastaví tak že vyndáš svíčku a na vačce otáčíš tím šroubem až je píst v horní uvrati pak to změříš šuplerou a přidáš k tomu cca 1.6 mm (každej motor hcce něco jinyho takže klidně 1-2mm rozpětí) a když máš takhle ten předstih tak dem na odtrh. Odtrh je mezera mezi kontakty na kladívkách má být 0.4 (tenký papírek) a ta se nastavuje tím že nad těmi kladívky je šroubek ten povolíš vložíš mezi kontakty papírek a ten šroub utáhneš no snad sem to popsal dobře
Datum: 30. června 2013 20:33
Jméno: Dominik15
IP: uživatel15753
 Zdarec mám jawu 21 a strašně řve na jedničku a pak na dvojku a trojku cuká nevim co s tím dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 17:54
Jméno: Mara
IP: uživatel14157
 Čus, nevim proč ale vyděl bych to na to že ti prokluzuje spojka.
Datum: 30. června 2013 17:54
Jméno: Nickfury
IP: uživatel15749
 Ahoj. Chce se zeptat jestli se dá fechtla nastartovat, když je špatná cívka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 16:02
 Pokud se bavíme o indukční cívce, tak to může jít nastartovat. Závada se může projevovat třeba až po zahřátí nebo se může projevovat nepravidelným chodem atd...
Datum: 30. června 2013 16:02
 když je spatná cívka tak ti to hodí malou nebo žádnou jiskru ne? takže to nepůjde
Datum: 30. června 2013 15:54
Jméno: miloš
IP: uživatel15729
 cau potreboval bych poradit s pistem kdyz mam v motoru dvou krouskovej pist jestli tam muzu dat trikouskovej pist dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel15754
 Tříkroužkovej píst je přežitek z j550/555 jawety a stadiona,pro j20/21/23 nemá význam a navíc tam třetí kroužek naprosto zbytečně jezdí přes sací kanál. Nedal bych to dnes do motoru,když jsou kvalitní dvoukroužkový písty a kvalitní kroužky. Ovšem pokud ho máš doma v potřebném rozměru a je OK tak nevidím důvod proč ho tam nedat....
Datum: 30. června 2013 19:16
Jméno: miloš
IP: uživatel15729
 Proč?
Datum: 30. června 2013 16:06
Jméno: Anof
IP: uživatel5546
 Dvoukrouzkovy jsou lepsi
Datum: 30. června 2013 15:20
Jméno: miloš
IP: uživatel15729
 protoze mam praskly pist
Datum: 30. června 2013 14:47
 V podstatě můžeš, otázkou je proč to dělat...
Datum: 30. června 2013 14:03
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Zdar draci,. čím by mohlo byt že moje babetta 210 nema posledni dobou vykon? vubec netáhne předtim jela 50 a ted sotva 40 na plnej plyn a nechce se jí. a taky čím to muže byt když mě furt teče olej do řadiciho bubnu jak jsou tam ty čelisti a pak nezaberou když je to mastný a nejede to na dvojku  už si stím nevím rady prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 15:32
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 bud gufero nebo těsnící O-kroužky sou tam asi 2 jak se šroubuje ta matka
Datum: 30. června 2013 15:32
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 guferem
Datum: 30. června 2013 15:19
Jméno: RadekD
IP: uživatel15748
 Zdar Draci,
mám dotaz ohledně volby svíčky do pionýra. Všechno mám přetěsněný, novou kliku, kroužky. Zapalování i karburátor seštelovaný. Jde mi o to, že studenej jede jak vítr (kolečko na sekundáru 10 zubů, rozeta originál). Po zahřátí zvadne, ale pokud ho ženu v otáčkách, tak jede slušně. Pokud zastavím, tak zdechne. Bezproblému jde roztlačit. Svíčka je cihlová. Svíčku mám BRISK N14C. Jde mi o to jestli by to nechtělo ještě studenější svíčku. Chystáme se na terénní závod, kde to pojede furt v točkách a jediné co mě napadá je, že se ta svíčka prostě přehřeje. Když dám jinou, nebo když tahle vystydne, tak zase valí. Jakou svíčku by jste mi poradili... Díky za kždý podnět...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 19:32
Jméno: RadekD
IP: uživatel15755
 No ono jsou otáčky a otáčky. Tady to dostává dost na zadek a díky desetizubému kolečku to jede furt na plnej knedlík a nedosahuje se takových rychlostí, takže válec se moc nechladí. Že by se to přidíralo dojem nemám. Protože když se to motá, tak to nezdechne. Ale kdybych to chtěl nechat na volnoběh, tak chcípne. Roztlačit jde a pak zase v otáčkách jede. Když je vychladlá svíčka, tak hází pěknou tlustou jasně morou jiskru. Když je zahřátá, tak je jiskra znatelně slabší skoro do červena.
Datum: 30. června 2013 19:32
Jméno: Cagi
IP: uživatel15654
 Osobně jsem vždycky použival N15C a nikdy sem neměl problem s žádným přehřívaním a to sem to držel ve vysokých otačkach snad pořád
Datum: 30. června 2013 14:47
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdarec,chci se vás zeptat jestli můžu nahrát rotor ,jestli tím nahrátím se nějak nepoškodí, nejde mi sundat z kliky.Rotor má strhlí závit pro šroub ,který ho stahuje dolů z kliky,poraďte mi jak jinak by šel sundat,jestli tam mam nařezat nový větší závit.Zkoušel jsem ho zdělat i stahovákem, ale nešel dolů on na té klice drží jako by byl přivařený.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 8:15
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 presne udelej novej zavit nasroubuj tam sroub az ucejtis ze se oprel o kliku tak ho trosku pritahni este a prez hlavicku mu dej kladivem a zase pritahni sroub a zase klepni melo by to odskocit
Datum: 30. června 2013 8:15
 Rotor bych moc nenahříval, protože pokud si to pamatuju dobře, tak magnet vlivem tepla strácí své magnetické schopnosti, takže pokud to tak opravdu je, tak určitě nenahřívat a zkusit udělat např. novej závit na větší šroub
Datum: 29. června 2013 15:36
Jméno: milan
IP: uživatel15467
 ACus chlapy mam takovej problem kdyz chci na svym simsonu zaradit 2 tak tam skoci neutral tak znova zaradim a furt neutral a az treba na po 3 tak skoci hned 3 takze musim podradit na 2 a pak teprve 3 ........a kdyz je tam neutral a vytocim to a vrati se to zpatky do volnobehu tak to zacne hrozne chcet a jakoby se tam neco mlatilo nevite co to muze bejt predem diky !
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 15:38
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 převodovka je v horším stavu.....bohužel bez pulení a odborne opravy se toho nezbavíš
Datum: 29. června 2013 15:38
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 cau draci potreboval bych poradit jestli mizu dat praskly pist na pionyra
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 17:42
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 jak rikam prumer pistu je 38,00mm
Datum: 29. června 2013 17:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
 haled radej si vem valec sebou do prodejny ...... což je taky řešení jen ho zabal at ti neupadne on občas i prodavač pooradí..
Datum: 28. června 2013 22:16
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 ja tu šupleru mam ale musim jit rano do garaze zatim se mnejte a dik
Datum: 28. června 2013 22:13
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Buď šuplera nebo si vezmi válec do prodejny, kde ti píst přímo vyzkouší i s kroužkama..
Datum: 28. června 2013 22:08
Jméno: marquee
IP: uživatel15745
 musíš to vzít šuplerou, ale pořádnou mě nějakou plastovou náhražkou, pravítko to je plus minus autobus, tady to není jako když stavíš barák.... centimetr žádná míra... musíš to změřit přesně. Písty jsou po 0,25milimetrech tedy po 25 setinách milimetru, pravítkem nemáš šanci.
Datum: 28. června 2013 21:58
 zajdi za dědou, a zeptej se ho na posuvku či šupleru nebo líp popros ho aby ti to změřil a podle toho kup píst  pravítkem nic nezměříš..
Datum: 28. června 2013 21:57
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Pravítkem to težko změříš přesně rači si sežeň šupleru.
Datum: 28. června 2013 21:56
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 pravitkem vzal jsem si valec a optiskl jsem ji modeliny
Datum: 28. června 2013 21:48
Jméno: marquee
IP: uživatel15745
 hmm a kolik je 3,8cm milimetrů???? jen aby tam nebylo ještě 25desetin k tomu
Datum: 28. června 2013 21:47
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 A čím si ten průměr měřil....nultý vybrus má vnitřní průmer vložky 38mm to znamená 3.8cm
Datum: 28. června 2013 21:47
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 vlastne 3.8cm
Datum: 28. června 2013 21:41
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 me vychazi 3.00cm
Datum: 28. června 2013 21:41
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Nemůžeš, pochopitelně, že  Vrtání je průměr vložky zevnitř tzn. vezmi šupléru a zaměř si! Bude to něco okolo 39.00mm a písty se prodávají od průměru 38.00, každý další výbrus + 0,25..
Datum: 28. června 2013 21:33
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 jak vrtani valce
Datum: 28. června 2013 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel15743
 Změř vrtání válce
Datum: 28. června 2013 21:14
Jméno: martin
IP: uživatel15729
 hele potreboval bych poradit jak mam koupit pist kdyz neznam cislo
Datum: 28. června 2013 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel15743
 Jestli ten motor má jezdit tak ne.
Datum: 28. června 2013 21:10
|



|